Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ojee, schoonouders hahaah. Sap dat je die gedachte weg stopt! :p

Je wilt wel een foto plaatsen als je zwanger bent? Bedoel je dat mensen dan wel mogen weten en zien dat je hier zit?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dan maakt het me niet uit. wil alleen nu niet dat mensen weten dat we eraan beginnen , of net zwanger zijn.
    want stel het duurt erg lang om zwanger te worden heb ik geen zin in vragen. en mocht het misgaan willen wij het ook niet met iedereen hoeven delen.

maar zodra de eerste tijd goed verlopen is mag van mij iedereen het weten:)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik denk dat ik daarna nog niet wil zeggen wie ik ben haha. Misschien wel maar tot nu toe zeg ik dat ik anoniem wil blijven.

Echt, onze tuin is nu zo mooi. Alles staat alweer zo goed in bloei en groei. Daar kan ik altijd zo van genieten, ons tuintje. Tis niet groot maar zo knus en gezellig! moest ik ff kwijt haha

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind het ook altijd zo fijn als het weer helemaal netjes is
    wat nu niet het geval is, onkruid komt alweer de tegels door :(

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tja, zo droog als het de laatste tijd is...onkruid blijft maar groeien.

haha ik kijk meisjes in de jungle....die Michella ahahah echt, wat doet ze daar! Die loopt alleen maar te zaniken!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ben er ook even:) Ben half 'The Mentalist' aan het kijken, maar had toch de helft al gemist, dus dalijk Castle maar volgen:p

Zebra; Vervelend meis, dat je nu dat hele stuk 4x moet rijden:( Wel fijn dat je onderdak hebt kunnen vinden voor het kleine monster:D

Babsies; Hmm, ook niet duidelijk dan:p Vreemde man heb jij;) Ach, maar gewoon ff afwachten weer he:p

Lente; Ben blij als ik dalijk ook een eigen tuintje heb:D Al zal vriendlief daar wel de meeste tijd onderhouden.. Ik heb niet zown groene vingers:p

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zebra: nee dat niet :p Maar tis gewoon gezellig hè als er wat geklets wordt! Ohhh, je hebt dus geen kind aan ze haha!

@Lentekind: kan me voorstellen idd.. maar zou toch blij zijn als het weer voorbij is, volgens mij kost het toch wel energie als je mensen slecht nieuws moet brengen. Tnx! Bedacht me inene dat er een konijntje was dat babs bunny heette, wel een goeie avatar dacht ik zo :D
    Heee leuk zeg! Echt spannend dat ze bijna geboren worden! Leuk, echt iets om naar uit te kijken! :) Ja dat gevoel van dat je blij kunt zijn met je tuintje kan ik me helemaal voorstellen, ik heb dat met ons flatje.. heel oud en klein en het ziet er eigenlijk niet uit maar ik wordt er helemaal blij van, vooral als het zonnetje lekker naar binnen schijnt :)
    Ja nou en met dat klussen weet ik het nog niet hoor, vriendlief wilde er net niet over praten dus....

@Zebra: hè jammer dat het niet lukt via pb! Kun je wel zeggen wat voor ras het is? Wordt nou wel nieuwschierig haha :D
    Ik denk trouwens dat ik gewoon helemaal anoniem zou willen blijven hier hoor. Niet dat ik jullie niet vertrouw maar dit forum is natuurlijk gewoon toegankelijk voor iedereen. Eventuele buikfoto's zal ik dus ook even censureren enzo haha!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik blijf ook gedeeltelijk wel ''anoniem'' hoor, buikfotos wil ik wel plaatsen maar zonder gezicht, en fotos van het huis/vriend/etc zou ik nooit plaatsen.
    maar het babykamertje, of de hond dat wil ik dan nog wel doen
    vind ook wel leuk het te showen :D

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yara: ja tis ook een beetje vaag allemaal, maar denk dat dat komt omdat we ineens besloten om met de pil te stoppen. En toen ook zomaar zonder condoom gedaan enzo en eigenlijk niet echt besloten wanneer we dan 'echt' zouden klussen zegmaar. Dus denk dat door die vage communicatie ook de onduidelijkheid is ontstaan. Dat hebben we wel vaker samen, dat we toch niet helemaal duidelijk naar elkaar zijn. Gek eigenlijk want we kunnen wel héél goed praten met elkaar en ook hij zegt altijd alles wat er is, ik weet precies wat er in hem omgaat en vice versa. Maargoed... wat je zegt, we wachten het af ;)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs; ben benieuwd hoor meid.. Maar goed, is denk ik toch wel fijn om daar duidelijkheid over te hebben. Enerzijds zou je zeggen dat hij erachter staat, omdat ie zelf ook niet over een jasje begint, maar anderzijds laat hij wel merken dat hij het misschien toch nog even uit wil stellen..
    Maar wel handig als hij daar dan ook duidelijk in is:p

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heeft iemand nog een leuk gespreksonderwerp? Zie zoveel mensen hier, maar het is maar een beetje stil;)

Lente; Super leuk trouwens van je katjes! Is zoo gezellig, twee van die kleine pluizebolletjes in huis:D

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kijk ondertussen secret story de finale :)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm dat volg ik niet, dus kan ik niet over meepraten:p Is dat wel een leuk programma? Hoorde dat de kijkcijfers wel tegenvielen:(

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha sorry, vriendje zegt, mag ik ff de laptop...5 minuutjes...ik kijken wat hij gaat doen whahah condooms bestellen ;) Opeens drong het tot hem door dat hij anders maandag geen fun meer heeft;)
    Puur eigen belang dus haha

@ Babsie & Yara, Ja schattig he zulke kleintjes! Ik kijk er echt weer zo naar uit. Vorige zomer hadden we ook 2 kleintjes. De ene werd alleen erg ziek dat we hem hadden. Hij had een stofwisselingsziekte en een eiwit tekort. Hij was helemaal opgeblazen. Speciaal eten enz wilde niet werken en op een dag kwam er pus uit zijn oogje. toen was bij mij de maat vol. We hadden er toen nog 1 over. Die was echt zo leuk. Sinds z'n broer dood was kwam deze alleen maar aandacht halen. Mauwde als ze de auto hoorde en kwam continu kroelen. Ze hield niet van buitenspelen (alleen als wij er ook waren) maar van ons moest ze soms naar buiten. Er lag die avond geen sneeuw (als er sneeuw lag deden we haar niet naar buiten) Ik kwam de volgende ochtend beneden maar ze was er nog niet. Meestal staat ze allang voor de deur. Dus ik ff wachten. nog niks. Vriendje uit bed gehaald en we zijn gaan zoeken. Zagen bij de buren wel een doosje staan en zeiden nog tegen elkaar, die zijn optijd voor het oud papier. we zijn toen verder gelopen. Na een rondje hebben we niks gevonden. Toen we net de deur in stapte zagen we de dierenambulance stoppen bij het doosje. Toen kregen we opeens een heel naar voorgevoel. Eigenlijk wisten we het al maar gingen toch even kijken.
    We wonen in een hele rustige straat maar toch is ze aangereden door een auto op 12 dec. En dat terwijl ze niet naar buiten wilde en ik vond dat ze maar moest gaan. Wel had iemand haar heel netjes in het doosje gelegd. bebloede kant naar beneden en staartje netjes over haar pootjes heen.
    Echt, ik word er nog verdrietig van als ik er aan denk. Ze was zo leuk.

Ik mis nu zo het gezelschap in huis als ik thuis kom. De gezelligheid op schoot enz. We beginnen daarom maar weer met twee (verse) nieuwe.

hmm, tis een heel verhaal geworden....sorry voor de langdradigheid.

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey Lente; Wat rot van je katjes:(:( Echt zielig als dat gebeurd, en dat nog wel in zown rustige straat.. Hopen dat het deze beter gegund is..

Maar ik zie, ik zie, dat Zussie online is:D hoe gaat het met jou meid?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaaaai meiden!

Ik ben terug van weggeweest!
    Heerlijk uitgewaaid in Friesland... Doosje was super! Heerlijk eten enzo! En lekker samen met mijn mannetje geweest.
    En nu komen we terug en ligt er een blauwe brief met een superdikke teruggaaf op de mat :eek:) ook niet verkeerd na je vakantie!

Verder ben ik nog steeds niet ongi.
    Heb me in Doosje dus braaf aan mijn zwangerschapsdieet gehouden ;o)
    Ik heb met mannetje afgesproken dat ik zaterdag samen met hem een clearblue ga doen. Als die negatief is denk ik dat mijn lijf gewoon een beetje raar heeft gedaan en ik een menstruatie heb overgeslagen ofzo? Dat hoor je ook wel eens... al vind ik het wel raar dat ik 2 'bloedingen' heb gehad met een week tussentijd. Maar dan zit er niks anders op dan gewoon afwachten...

Ik ga nu weer even naar mijn mannetje, want het is zo ongezellig om net terug van vakantie meteen weer de hele avond te forummen ;o)

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Ik heb ook katjes gehad toen ik op mn eigen woonde, maar omdat ik terug naar huis ging heb ik ze helaas weg moeten doen (gelukkig niet naar het asiel, maar naar een mooi thuis waar ze met zijn tweeën konden blijven).. Achteraf eigenlijk maar goed ook, want vriend haat katten, dus anders hadden ze mss alsnog weggemoeten.. Wij gaan over een tijdje voor een hondje:)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whoeeee Zussie!!!
    Blij dat je het gezellig hebt gehad meis! Geniet nog maar lekker na met je mannetje en je weet ons maar in spanning te houden.

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Wat fijn dat je het zo goed hebt gehad in Doosje:D Haha en die blauwe envelop is idd niet verkeerd, ik wacht nog op de mijne;)

Maar huh, nog steeds niet ongi? Op de hoeveelste dag zit je nu? Spannend dat je toch nog een testje gaat doen:D En als die negatief is, mss toch ff naar de HA? Heb je wel (Ongi/zwangerschaps)kwaaltjes? Of ook helemaal niet?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Een hondje heb ik ook het liefst maar dat gaat gewoon niet aangezien we allebei fulltime werken. Je hebt daar ook veel meer verplichtingen mee enz. Wie weet ooit met de toekomst. Dan een mooie bruine lab! Dat zijn mijn lievelings honden!

Echt, kan niet wachten tot die katjes er zijn. nu maar hopen dat ze bevalt van minimaal 2. Krijgen alleen die vrouw nog niet aan de lijn. Het is dezelfde moeder poes als vorig jaar. Dat is wel toevallig.

Deel Deze Pagina