Ik wil ook geen hondje zolang we allebei fulltime werken, vind ik zielig.. Liefst wil ik een Malthezer Leeuwtje (of een Husky, maar die zijn best onbetaalbaar en hebben veeeeeeeel beweging nodig), maar viend wil het liefst een Shar-Pei (zown rimpelhond).. Dus we zien wel.. Maar toevallig dat dat dezelfde poes is Weten ze nu al van hoeveel katjes ze gaat bevallen of weet je dat echt dan pas? Hoop idd ook voor je dat er minimaal twee zijn!
Dat weet je pas als ze geboren zijn. Je kunt nu niet zien hoeveel het er zijn. Een husky of een maltezer....dat is nogal een verschil haha de één is hyperactief en de ander lekker lui Een shar pei schijnt heel eigenwijs te zijn haha
Ik zit nu op dag 44.... en meer dan 2 weken na de 1e 'bloeding' die ik had... dus stel dat dat mijn eisprong was zou ik nu wel wat moeten kunnen meten... Spannend he? Ik heb niet echt kwaaltjes... alleen nog steeds dagelijks wel wat hoofdpijn, en ben wel echt moe, maar dat kan ook komen doordat ik vakantie heb en wat in te halen heb p Heb ook af en toe wel wat steekjes bij mijn baarmoeder... maja wie niet he? ;o)
Haha okee En wat zei de katten vrouw? Tja ik weet het Ik vind Huskys gewoon super mooie honden, maar is niet echt realistisch om die 1 te willen Dus daarom maar een Malthezer Vind die echt super schetig Is zo pluizig
Hmm Zussie, hoeft volgens mij niet perse, ik lees vaker dat sommige meiden echt super laat pas positief testen:S Maar goed, we zien het wel he Maar ga jij maar lekker nagenieten met je mannetje, morgen weer forummen
ze verharen ook niet, dat is ook wel een voordeel. Ze moeten getrimd worden. Die kattenvrouw had al aan ons gedacht (ze had het verhaal al gehoord van haar dochter (weer bekende) dus ze wilde er al 2 apart houden voor ons. Schattig van dr. Nu maar hopen dat het er wel sowieso 2 zijn haha. Eind mei worden ze geboren...kunnen nu al aftellen hahaha
Okeee, spannend Wat lief dat ze al aan jullie gedacht had En van dat verharen vind ik idd ook een behoorlijk voordeel Jouw cyclus is vandaag ook begonnen zie ik Moest trouwens wel lachen om je berichtje over je mannetje die condooms ging bestellen
hahaha ja ik moest ook wel lachen. hij zij al, moet ik een familybox bestellen Ach, zo is hij er ook mee bezig haha (op zijn manier dan) Dat moest even tussendoor haha ook heeeel belangrijk Jep, vandaag is mijn eerste dag. Het is nu nog precies zoals het hoort. netjes begonnen op donderdagochtend zodra ik opsta uit mijn bed. Nu maar afwachten wanneer de volgende keer is dat het begint. hoop toch wel ergens binnen deze 30 dagen waarop ik gok. Vroeger zat ik op 29 dagen stipt. Wie weet dat ik dat weer terug krijg.
Ik hoop idd ook voor je dat het bij 30 dagen blijft! Anders moet je elke keer zo lang wachten.. Maar goed, had mn vorige berichtje al getypt voordat ik de jouwe zag, vandaar Whaha, jou mannetje is grappig Maar ik ga nu echt afsluiten, tot morgen!
Heee Zussie! Lekker meid dat jullie zo genoten hebben op vakantie, batterijtje weer een beetje opgeladen. En nog niet ongi, ben benieuwd naar hoe je cyclus zich verder gaat ontwikkelen. Ach Lentekind wat een naar verhaal over je overleden katjes.. krijg er helemaal kippevel van Arme jullie en arme katjes... Hopelijk gaan de twee die gaan komen een lang leven tegemoet! Lief dat de kattenmevrouw aan jullie gedacht had Whaha! Die vriend van jou had ineens in de gaten dat het menens werd hihi Nou meiskes ik gaan ook mn padje inkorten, tot morgen!
good morning! gister een bericht aan het typen en ineens werd mijn internetverbinding verbroken om een vage reden had ook geen telefoonverbinding meer dus vast een storing of werkzaamheden die malthezers verharen toch wel hoor! mijn zus heeft er twee in huis en moet toch dagelijks stofzuigen om de haren weg te houden. het is wel veel minder dan andere rassen maar als je echt geen haren in huis wilt zou ik het niet doen. maargoed dan is geen enkele hond geschikt denk ik een shar pei vind ik ook wel grappig maar vind het zoveel ''gedoe'' om het steeds zo goed schoon te maken tussen de rimpels, extra om alles wat je al aan verzorging te doen hebt bij een hond. @Zussie, welkom terug! we hadden het er al over gehad wanneer je ook alweer thuis zou zijn wel gek dat er nog steeds niets te bekennen is. ben toch wel benieuwd of het gewoon uitblijft deze maand of dat je tóch wel zwanger bent. dat eerste streepje was er echt, dus wie weet wel lastig die onzekerheid lijkt me @lentekind, wat voor een ras poesjes zijn het die verwacht worden? of zijn het boerenpoesjes nog even wakker worden en dan maar weer richting werk laatste dagje voor 4 dagen vrij! + zondag officieel gestopt met de pil!
Goeiemorgen meiden Hier ook weer een lange dag tegemoet:S Hmm, tja ben er ook neit helemaal over uit Tgaat mij trouwens niet om de haren hoor, maar vond het wel een gemakkelijke bijkomstigheid En een Shar Pei wil ik liever niet, maar vriend wil die:O Dus ik zal hem nog eens even vertellen hoeveel werk dat is
Goedemorgen! Las ik nou in 1 van de berichtjes dat het rustig was hier??? Ik had heel wat bij te lezen hihi. Lentekind,wat leuk poesjes!Ben zelf echt een kattenmens.We hebben er dan ook 2 Ze zijn zo relaxed.We hebben ook 2 hondjes,dat vind ik weer anders gezellig.Lekker mee naar de bossen enzo.Maar ze zijn zo druk Wel mooi als je ze zo vanaf de geboorte meemaakt.Leuke voorpret iig hihi Ow over de eisprong,die jumpt zo hard datik hem echt wel voel.Daar kan je echt niet omheen.Maar idd,niet idd merkt er iets van.Ik heb ook hele heftige ongi`s,mss dat dat er mee temaken heeft. Zussie,welkom terug Klinkt heerlijk jullie vakantie.Je houd het wel spannend zeg hihi Ik ga hard voor je duimen ! De kindjes zijn gister gaan logeren.Ik ben met m`n manneke naar ikea gegaan,altijd leuk. Nu dus even home alone Wat een rust hihi Ik ga er na het middageten alweer naartoe,ze zijn bij m`n ouders. Groetjes!
werkdagje zit er alweer op! was net even snel bij de etos en zag dat alle vitamines etc 1+1gratis was, heb toch de foliumzuur 2 potjes meegenomen. stuk kleiner dan wat ik nu thuis heb staan dus beter weg te krijgen. ga ik hiermee starten volgende week, en zodra ik zwanger raak wel overstappen op de andere aangezien die +vitamines is, wel beter voor een babytje met een mama die niet zo heel gezond is
Pff Zebra, ben jaloers op jou werkdagen Ik werk dalijk 4 dagen, 9 uur per dag Maar dan heb ik wel 1 dag in de week vrij nu werk ik nog 5 dagen 7,5 uur.. Hmz ik ben nu wel heel erg aant twijfelen om het maar vast te halen, scheelt veel 1+1 gratis.. Maar van de andere kant, die aanbiedingen hebben ze vast wel vaker Zou wel erg overdreven zijn om het nu te kopen als ik niet eens weet wanneer ik stop.. Maar hoezo ben je niet gezond dan? Jij kookt altijd gewoon gezonde maaltijden zoals ik het hier gelezen heb
jaa dat wel hoor, groentes , vlees , aardappelen, brood dat krijg ik allemaal wel genoeg binnen maar fruit ho maar dat gaat er zo slecht in. vind het vervelend maar krijg het niet makkelijk weg. heel raar, wel weer als het ergens in verwerkt is. Ik houd niet van vis, wat toch wel belangrijk is als ik het zo hier en daar lees. dus extra vitamines kunnen bij mij geen kwaad de foliumzuur van etos is ook maar 2,99 hoor per potje, nu dan 2 voor die prijs maar denk niet dat je daar arm van word als je het niet in de aanbieding koopt maar aangezien ik die grote pillen altijd zo lastig doorslik ga ik nu toch maar voor deze. zodra we zwanger zijn wil ik wel wat beter slikken dan weet ik waar ik het voor doe haha
Haha okee, wist niet dat ze zo goedkoop waren Daar wordt ik idd niet arm van Tja nou je het zegt, vis eet ik ook weinig en fruit ook niet veel.. Maar mss doe ik dan visolie en vitamientjes apart.. Ik weet het allemaal nog niet