jaaa ben er wel hoor maar een beetje met tussenpozen, moet om half 6 weer ergens zijn en dan ff eten scoren. Ben vanavond alleen thuis dus dat wordt zp-en
Ik ben vanavond ook alleen thuis. Ben er dus ook. Ik heb nu de pizza aan staan voor een lekkere pizza voor mezelf. Net een gesprek gehad met ouders pfff daarna voel ik me altijd zo moe. Ik ben altijd zo aan het zoeken naar de juiste woorden voor ouders. Je wilt niks teveel en te weinig zeggen. Ik heb zo´n zwak klasje. Zit af en toe een beetje in mijn maag wie er wel een groep verder gaat en wie niet of dat ze allemaal gaan maar dan met aangepast programma enz. Ach, lastig, lastig. Meestla als ik thuis ben ik mijn hoofd leeg maar zit er nu nog mee haha en dat terwijl het weekend is !! Komt wel weer goed. Straks even lekker eten, daarna naar de bieb en dan zit ik gezellig hier. Had een leuk foldertje gekregen van de prenatal zag ik, altijd leuk. en mijn ouders van nu is ook weer binnen, nu alleen nog tijd vinden om te lezen haha.
@Yara We gaan dit jaar extra veel leuke dingen doen, omdat we nog niet gebonden zijn aan een kindje. Ik vind het juist leuk mee te praten op zp (als een soort uitlaatklep en het is erg gezellig al die meiden bij elkaar). En over die Shar Pei, vrouwen hebben toch altijd het laatste woord Heeft je vriend nog iets laten vallen over je verjaardagskado ? @Babs, spannend dat jullie stiekem al bezig zijn! Misschien vind hij het gewoon lastig om over te praten, mannen zijn meer doeners @ Zebra, waar wordt je vriend aan geopereerd? Ik geloof dat ik dat gemist heb. @ Lentekind Gelukkig! Al zijn er denk ik wel vrouwen die het stiekem doen... dat lijkt me nooit zon goede basis voor een relatie. En wat zielig van jullie katjes! Toen mijn hond overleed moest ik echt heel hard huilen. @Zussie Spannend! Ik duim heel hard voor je dat het raak is En dat je nog geen kwaaltjes hebt zegt niks. Een vaag streepje zegt veel meer. @Hier, vriendje belde net dat hij nog even bier ging drinken met collegas. En laten die van hem nu alleen maar over hun pasgeboren kinderen kunnen praten, haha! Hij komt altijd met hele verhalen thuis. Over vader-gevoelens gesproken... Ben ik de enige met zo'n man?
Lentekind, wat leuk twee kittens tegelijk Wij krijgen volgende week ons tweede katje na bijna dertien lange weken wachten Rover , geweldig toch zo'n mannetje De mijne praat er niet echt veel over maar laat wel redelijk doorschemeren dat we toch echt bezig zijn En hij gaat echt zooo leuk om met de kindjes van een vriendin van me
moet je shift en enter misschien tegelijk indrukken, dan krijg je maar 1 witregel. Denk dat het etenstijd is. rond 19uur zijn er altijd pas weer mensen. Ik kom nog ff kijken voordat ik naar de bieb ga. Ik heb ook heel hard moeten huilen toen mijn vriend naar binnen kwam om te vertellen dat onze kat in het doosje lag en of ik haar nog wilde zien. Ben toen eerst heel hard gaan huilen voordat ik met hem mee ben gelopen. De ambulance had wel geduld. Het is triest, maar ze zeggen altijd, elk huisje heeft zijn kruisje, als dit ons kruisje is, dan valt het allemaal nog wel mee in mijn leven. Mijn vriend wil wel over kinderen praten maar niet te lang en dit gebeurt ook niet met mannen onder elkaar. Dan hebben ze het over bier, fitness en andere dingen Tot zo!
Haha!! Nja mijne is n beetje apart... Aan de ene kant wil k gewoon niet dat mensen die te dichtbij s taan weten dat we bezig zijn,.. Mja vorige maand liet mn ongi dus op zich wachten, zat hij superleuk tegen zn oma te vertellen dat k overtijd was... Zegt dat mensje, och meid ben je over de datum... Nou je kan wel begrijpen dat k nog net niet in mn broek plaste van et lachen
Haha over de datum, die houden we erin! Normaal eet ik ook rond deze tijd, maar vriendje zou thuis komen eten en die zit nog in een café. Wel leuk dat hij over baby's praat maar dat maakt het wachten nog moeilijker! (Test voor de Shift Enter)
Vervelend is dat he Rover... Hoelang wil hij nog wachtne? Of zijn jullie al wel aan het klussen? Hier waren we er best snel over uit toen we eenmaal waren gaan samenwonen dat we ooke cht wel een kindje zouden willen... Alleen hebben mijn schoonmoeder en zwager hier een klein jaar in huis gewoond dus was er de ruimte niet voor.. Nu zijn ze sinds maart weg, en toen kreeg ik aan antibiotica kuur en toen mocht k gleijk stoppen haha Al hoopte mn vriend wel dat t nog een tijdje zou duren Hij wilde geen decemberkindje Mja das nu al niet meer mogelijk Heb m wel gelijk duidelijk gemaakt dat ie daar nix over te zggen heeft en de natuur niet te dwingen is
Hee chickies! Ik kom niet echt kletsen vanavond. Had wat problemen met een essay voor school (ik was bang dat ik per ongeluk plagiaat had gepleegd) en heb me daar zo vreselijk druk om gemaakt en om gejankt dat ik nu helemaal gesloopt ben. En uiteindelijk had ik een 7,5 dus is er helemaal niks aan de hand. Laten we hopen dat het de hormonen zijn p Ik laat het jullie morgen wel weer weten, verwacht er eerlijk gezegd niks van, mijn lijf zal wel weer raar doen. Vanavond lekker bankhangen met mijn net binnen gekomen tijdschriftje en mijn mannetje. Die heeft een vriend afgebeld voor vanavond omdat ik me zo rot voel... lief he? Spreek jullie morgen!
We willen beide heel graag, maar het is nu niet slim omdat ik in september weer ga studeren (deeltijd), we aan het verbouwen zijn en mijn contract over een jaar verloopt. Vooral met die studie naast mijn werk hou ik geen tijd over voor wat dan ook. Deze duurt 2 jaar dus ik denk dat we pas over 1,5 jaar gaan beginnen .
Das idd lief Zussie... Dan zou het wel lullig zijn om te gaan forummen ja!! Mijn mannetje is nog aan t werk En heeft geen idee hoelaat ie klaar is... Zitten nog op iets te wachten wat maar niet geleverd wordt :x
Das wel een beetje zuur dan Rover.. Hoe oud ben je als k vragen mag Ik wilde het ook eerder dan mn vriendhoor.. Mja k heb altijd al jong moeder willen worden en sinds mn vriendin van haar eerste kleine bevallen was had ik helemaal last van rammelende eierstokken
Over rammelende eierstokken gesproken, ik ben 26. En wilde ook graag jong moeder worden, maar dat jong is er al een beetje af (helemaal als we nog gaan wachten, vind ik, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn). En jij?
Zover had ik nog niet eens gekeken Dat zou idd wel leuk zijn ja Blijf gewoon flink klussen... Heulll vervelend
@ Zussie, wat naar dat je je nog steeds niet helemaal top voelt. Hoe kon het nou dat je over jezelf dacht dat je plagiaat gepleegd had? Je weet toch zelf wat je had geschreven en waar je het vandaan hebt gehaald, of was je bang dat hun dat van je zouden gaan denken? Meis, ik hoop dat je je zorgen een beetje kan minderen en weer wat meer kan genieten van bv het weer. Ik merk dat je op het moment niet lekker in je vel zit. Overigens is dat natuurlijk wel logisch als je lijf je zo'n geintje flikt maar toch...keep on smiling! Ik hoop maar dat je snel duidelijkheid krijgt over hoe en wat. Wanneer is een eventuele volgende datum dat je wilt testen? Een knuffel vanaf mijn kant voor jou!