Mijn vriend is eindelijkbijna klaar met werken Dus dan een naw een week lang geen ZP voor mij... Gaan maandag eea in huis doen, dinsdag naar burgers zoo, woensdag mn verjaardag plus het katje wat komt las alles goed gaat En verder natuurlijk lekker even een weekje de tijd voor elkaar
zo ik ben er ook weer, vanmiddan nog even gaan shoppen maar helaas niets gevonden. vriend krijgt een enkel operatie, weet niet wie het vroeg maar ik heb het ergens gelezen haha
Ja komt er hier nog eentje bij Brengt het totaal dan ook op twee, vind 1 katje alleen zielig Maar ooh die laatste dagen duren langgg
huh, shoppen en niks kunnen vinden? Ben jij geen vrouw Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook dingen wat bewuster laat hangen. Wie weet kan ik het toch niet meer aan over een tijdje. Tenminste, met die gedachte loop ik rond haha denk niet dat ik het een hele zomer vol kan houden
daarom halen wij er 2 uit hetzelfde nestje. Dan hebben ze elkaar als ze hier komen (ze sluiten ons dan wel heel erg buiten haha) en dan kunnen ze met elkaar spelen. Die van ons moeten nog geboren worden. We lopen op alle dagen
Jeej vriendje komt zo thuis! Ik ga er vandoor, lekker eten en weekend vieren. Shoppen en niks vinden kan ik trouwens ook heel goed (frustrerend). Maar niet bewust shoppen en wel dingen vinden staat daar dan tegenover. Fijn weekend iedereen!
Ik ben er ook weer.Het is weer gedaan met de rust,kids zijn weer thuis hihi En nu lekker weekend.Gaan we nog even van genieten,maandag moeten ze weer naar school
:d vriendlief komt thuis. gaat ook straks weer weg haha. Net dat ik bij de bieb vandaan liep kwam er een jongetje (jaar of 2) 'ga je toe' Ik zeg, 'ik ga weer weg' hij, 'dat wil ik niet'. hahaha moet je daar nou weer mee Komt er vanavond nog wat leuks op tv?
wie van jullie heeft nog wilde weekend plannen ? wij niet , morgen schoonouders op bezoek en even poetsen. zondag gaan we bankhangen
Ik morgen werken aan huis en opleiding en in de middag komen er vrienden op bezoek en zondag aan de opleiding en niksen:d Heb weer leuke boeken dus kan weer lezen als ik tijd heb. Geen wilde plannen.
Wij gaan morgen of zondag naar aardbeienhof in Gemert,erg leuk daar (voor kids he ).Een aanrader voor de Brabanders hier En verder weet ik het nog niet.
ah, wij hebben aardbeien plukland in onze achtertuin haha hadden altijd 1 of 2 plantjes staan maar kregen nooit een goed broodje vol. Nu hebben we stuk of 10 plantjes en mmmm de eerste groeien al! Heb er nu al zin in!
uhm nee, dat valt wel mee haha 9 bij 6. maar hij staat goed vol begroeid. het ziet er altijd erg gezellig uit.