Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    niemand ? :D

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,
    We hebben een heerlijk dagje gehad.Zijn idd naar aardbeienhof geweest.

Aardbeien hof is een binnen- en buiten speeltuin.Je kan er ook
    aardbeien plukken en vooral veel eten hihi

Lentekind,ik heb nog wel wat boeken.Maar ik weet niet of ik
    die nog in zal kijken ;)
    Ik heb wel digitaal een dagboek bijgehouden vanaf zwangerschap
    tot iig het 4e jaar.Heb dat voor beide op dvd.

ZUssie,wat balen :( Snap dat het frustrerend is.Testen uit
    elkaar halen zou ik niet doen (makkelijk praten natuurlijk),je raakt er zo verward van.Gelukkig heb je nu duidelijkheid

Zebra,was je hier helemaal allenig.Ook ongezellig.

Morgenvroeg weer op tijd uit de veren.Ja dekids kunnen maar een hobby hebben haha Daarna naar puppycursus en de rest van dedag een beetje meer relaxed :D

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Joehoe meiden! Goedemorgen!

Zebra, waarom heeft je vriend je tegen gehouden? Het is toch leuk om af en toe de boel te veranderen?
    Ons huis is zo klein dat geen andere opstelling mogelijk is. Maar zo af en toe schilder ik even wat voor een andere sfeer :eek:p En ik hoop dat we volgende week een ander huis hebben, een groooooot huis, we gaan namelijk bieden :eek:) zo leuk, ben al helemaal aan het nadenken over de nieuwe inrichting!

Aardbeienhof.... waar ligt dat? Klinkt me als muziek in de oren!
    Ik kan niet wachten tot mijn eigen aardbeitjes rijp zijn!

Wij gaan zo naar de kerk, en vanavond bij mijn ouders eten om nog eens gezellig over het huis te kletsen.
    Jullie kunnen wel even op funda kijken want jullie zijn vast nieuwsgierig ;o)
    Het gaat om de 'Mevr. Traas de Jagerstraat' in Oud Beijerland. Volgens mij staat er maar 1 huis te koop in die straat.

Gisteren hoorde ik dat iemand zwanger is van een tweede kindje (de eerste is net 1). Ik vind het niet eerlijk dat sommige vrouwen al zwanger zijn als die man maar naar ze kijkt... Het is misschien gemeen van me maar ik ben daar gewoon jaloers op! Ik wil ook!

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ohhh Zussie, spannend joh! Ik heb de foto´s gezien. In mijn ogen moet er binnen nog wel een flinke pot verf door het huis heen maar het ziet er erg gezellig uit. Ook leuk dat 8 luik op de tuindeuren. Sowieso zijn tuindeuren heerlijk, je kunt gewoon heerlijk je deur openzetten en je voelt dat buiten erbij hoort. Die mensen hadden meer aan de tuin gedaan dan aan het huis;)
    Is dit het huis met tuin op het zuiden? Ik zie wel een rustige straat...gezellig hoor!

Wij hadden gister vrienden op visite en die bleven gezellig eten. Later kwam er nog een stel langs (ook weer vrienden van elkaar) Heel gesprek gehad omdat ze zich buiten gesloten voelde doordat wij alleen met die andere hadden afgesproken. (zucht...) maar is toch nog gezellig geworden en om 2uur lagen we in ons bed.

Nu ff lekker bijkomen. Vriend is alweer de deur uit om iemand te helpen en ik ga overf een uurtje (na eigen huis en tuin) beginnen met m'n school.
    Vanmiddag komt mijn schoonvader + zwager hier voetbal kijken. Helaas moet het via de laptop omdat hij niet op tv wordt uitgezonden...wat zal ik in die tussentijd eens gaan doen dan? :( haha

5. Rover

Rover Lid

19 apr 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Zussie, wat een leuk huis zeg! Spannend dat jullie gaan bieden. Toen wij ons huis kochten vond ik het allemaal veel te lang duren :D. En fijn dat het heeft doorgezet, mooie banner heb je nu.

@ Lentekind, Gym overleefd?

Gister lekker gebbq't in de tuin, met onze buurman. En nu schijnt het zonnetje alweer! Al komen er wel wat wolken voorbij. Zo lekker croissantje halen, wat is weekend toch fijn!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaa klopt hoor Lente. Er zit overal vrij donker behang op (zwart en bordeaux rood) dus dat moet er af en lekker licht en fris! Maarja verven en behangen is het ergste niet, dat doe je toch altijd wel... De vloer is ook niet mijn smaak.... beetje te oudbollig, we willen lekker een houten vloer er in :eek:) Die zwart/witte tegels twijfel ik nog over. Kun je vast wel iets leuks van maken maar had het zelf nooit uitgekozen.

Verder is de badkamer echt aan vervanging toe. Maar we hebben een vriend die daarbij wil helpen dus dat komt ook wel goed.
    Maar de basis is gewoon goed onderhouden en het valt me elke keer dat ik in die huizen kom weer mee hoe ruim het is.

Lastig dat die vrienden zo deden.... het is toch niet verboden om een keer iets met zijn vieren te doen? Wij hebben altijd zulk soort gezeik met de schoonfamilie. Moet je eerst een uur praten voordat het gewoon gezellig kan zijn... Maarja...

7. Rover

Rover Lid

19 apr 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje schilderen/behangen is zo gedaan toch? En een vloer leggen kan voordat je erin trekt, staat toch alles leeg. Wat fijn dat je vrienden hebt die willen helpen met een badkamer! Ik kan niet wachten tot onze badkamer af is! Binnenkort gaan we tegels uitzoeken.

@Lentekind, vervelend zeg van die vrienden! Snap niet dat ze daar moeilijk over doen, maar hopelijk begrijpen ze het nu. En ach, vrienden maken soms ook een beetje ruzie, hoort erbij.

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Rover, ik had gister geen tijd. Heb gister te weinig aan gym gedaan. Kregen visite en moest nog wat dingen voor het eten voorbereiden en het huis nog doen. straks maar aan de bak.

Het is nog maar 18 graden. Gister avond 9. Knap dat jullie dan evengoed buiten hebben gegeten met een bbq.

@Gelukkig was het later ook gewoon gezellig. Er was ook een soort miscomunicatie. Maar ach...tis weer goed. Ik hou gewoon nooit van ruzie. Mijn vriend en ik zijn ook mensen waar je eigenlijk geen ruzie mee kunt krijgen. Je doet het knap als je dat voor elkaar wilt krijgen.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt dat ken ik wel.
    Wij hebben ook nooit problemen/ruzie met mensen.
    Maar daardoor hangen we er wel vaak een beetje tussenin.
    In mijn schoonfamilie moeten we zo vaak bemiddelen tussen verschillende partijen om fatsoenlijk om 1 tafel te kunnen zitten, dat is vaak wel vervelend.
    Maarja... iemand moet het doen he!

Ik ga er vandoor!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie, aardbeihof is in Gemert ( brabant )
    heb het huis gezien, moet wel wat aangebeuren inderdaad maar heeft wel veel mogelijkheden. en het is best ruim dus dat is fijn!

vriend vond het niet echt wauw om na 4 maanden alles alweer te gaan verzetten :p maarja als ik iets in mijn hoofd heb moet en zal het vaak ook gebeuren. dus vast ergens komende weken.
    vandaag is hij vrij stil , volgens mij stiekem toch zenuwachtig :)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me best voorstellen dat hij over morgen best in zit. Het is niet niks wat ze met je lijf gaan doen en je weet dat je daarna nog een tijd moet herstellen wat ook niet fijn is. Het is gewoon te hopen voor hem dat de operatie snel op schiet en dat hij daarna niet al te veel pijn heeft.Jij alvast veel succes met heen en weer rijden en wens je mannetje maar veel succes met de operatie morgen!

Je kunt volgende week de hele ewek de kamer veranderen. Hij kan er toch niks tegen beginnen;)

mijn mannetje is nog niet terug. Hij zou even een paar uurtjes helpen met een rommelmarkt van zijn zusje voor een bepaalde club maar hij is nog niet terug en straks de hele middag weer voetbal kijken..blegh. Ik heb hem altijd het liefst dicht bij me, klinkt misschien stom zo na 7 jaar, maar ben nog steeds zo gek op mijn mannetje dat het altijd gewoon fijn is als hij in de buurt is.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens Zeeb,
    Ben je nog ongesteld of ben je nu aan het bouwen aan je nieuwe cyclus?

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik ken het. Hier 6 jaar, maar gevoel is zo sterk! Vind het maar niks als hij ergens heen is en ik ben er niet bij. Maak me ook altijd zorgen. Hihi. We worden vast zorgzame mama's ;)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha dat moet idd wel. Maar als je om je mannetje al zo bezorgd bent, hoe zal dat dan zijn bij een kind vraag ik me wel eens af. Volgens mij ben ik zelfs bang als het in de handen van een ander is haha

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,
    De paardrijles (van onze dochter) zit er weer op.Ze vind het zo leuk!Geweldig dan om dat koppie te zien :D

Zussie,wat spannend allemaal!Verhuizen is altijd leuk ,een huis helemaal naar je zin maken nog leuker.

Zebra,leuk om te veranderen.Ik hou daar ook van.Laatst zei nog iemand dat hier in huis altijd wel iets veranderd is als ze hier komt :p Wij hebben dan ook niet standaard lampen boven de eettafel ,om die iedere keer te verhangen is zo`n ellende.

We hebben niet veel plannen meer voor vandaag,gewoon relaxed.
    Morgen gaan de kids weer naar school.Ik wil de komende weken de zolder aan gaan pakken.Die is best groot,onze jongste wil daar graag zijn kamer.Het is alleen zo`n "deur-open-rommel-dumpen-deur-dicht-want-dan-zien-we-het-niet-zolder" .Snappen jullie hem? Echt genoeg te doen dus :p

Fijne zondag allemaal!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lentekind,heel herkenbaar die bezorgdheid.Om mannetje en kids :D Sommige moeders zijn heel makkelijk merk ik.Die brengen hun kids al met een paar weken een nachtje naar opa,oma ofzo.

Ik ben meer zo`n moederkloekje hihi

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Toch ook wel leuk zo'n rommelzolder. net zo'n zolder dus die je altijd in films ziet ;)
    Altijd als je gaat opruimen kom je weer allemaal leuke dingen tegen om te bekijken. Het werk schiet dan bij mij nog niet erg op maar het is wel altijd leuk om alles weer te bekijken haha.
    Een mooi moment om op te ruimen Mams!;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah ik ben ook meer zo'n moederkloekje denk ik. Mijn zus is wel makkelijker. Maar wie weet verander ik nog met de tijd haha

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @lentekind, het is nu nog heel licht, meestal tegen de avond is het echt over

@trotsemams, wij hebben geen zolder dus rommel kan er ook niet op! nu weet je vast in wat voor huis wij wonen :D

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ja gezellig is het er wel hihi.Maar ook jammer,er staat veel wat weg kan.En mocht er nog een beebje komen,dan hebben we die ruimte echt wel nodig :p Vind het dan iig makkelijker dat m`n zoon nu wil veranderen van kamer.Of ja..nu...daar gaat wel een tijdje overheen voor het klaar is haha

Hier precies zo trouwens,m`n zus is ook veel makkelijker.Zeker ook toen haar kids heel klein waren.

Ik vind het nu echt fijn als ze een nachtje gaan logeren (doen ze zelden trouwens),net als deze vakantie.Na 2 weken de kids constant om me heen was ik blij dat ze even naar opa en oma gingen ;)
    Heeft bij mij dan ook wel zo`n 7 jaar geduurd :D:D

Deel Deze Pagina