haha ja dat is waar zowat een hele lijst vol opties nog ik hang op de bank met een bord verse groentensoep en ga de hele middag 16and pregnant kijken
De hele middag? Komt dat de hele middag op dan? Ik heb ook nog niet veel gedaan sinds ik thuis ben.Een echte zondag iig
Ik geloof dat ik straks ana de voetbal moet geloven. Ze willen het kijken via de laptop (waar ik altijd op zit) dus ben heel benieuwd wat ik dan moet gaan doen haha Ga wel voor het beeld stofzuigen ofzo
hahah oh, hoor net dat mn zwager gaat stofzuigen. die is er nu en heeft niks te doen hahah handig zo'n jongen
ja het is mtv weekend dus heel fijn de hele dag bankhangen en tv kijken. vriend gaat voetbal ook kijken maar gelukkig niet thuis dus heb ik het rijk even alleen. en kan hij nog met vrienden zijn nu het nu kan, komende 2 maanden zal hij thuis moeten zitten. morgen al om half 9 melden dus word rond 6.15 richting utrecht! joehoee 5.30 bedje uit , moet er nog niet aan denken
Doe mij zo`n zwager Dat is lekker vroeg zeg..op tijd de wekker zetten.Veel succes en sterkte alvast !
haha ja, en dan te bedenken dat hij thuis (hij is 21) bij mijn schoonouders niks doet en wil doen haha. voor ons wil hij altijd alles wel. Hij stelde het zelf voor haha mijn vriend maakt er gebruik van.
Ik heb 16 and pregnant ook maar even opgenomen. De mannen zitten al klaar voor de voetbal alleen moet ik straks mijn laptop opofferen. Maar goed dat ik van de week het blad kinderen weer heb gehaald en ouders van nu binnen heb. Vermaak ik me ook weer. Ik ga nu ffies mijn laatste lesje (voor vandaag) aftikken en dan mag de laptop aan voor de voetbal...zucht. Tot vanavond!
nou succes lentekind! moet lukken je vermaken met leuke tijdschriften vanavond ben ik er niet, een avondje zonder laptop + morgen ben ik er ook niet! dus word vast veel bijlezen daarna haha
Sterkte Lentekind Maar met wat leuke boekjes kom je de tijd vast goed door. Pfff,16 en zwanger..moet er niet aan denken.M`n kleine meisje over 8 jaar een kindje in d`r buik Owww,ik ben echt lui vanmiddag
haha je eigen kind over 8 jaar, dan kan ik me idd voorstellen dat je dat nog even niet ziet zitten. Vooral niet als het om je eigen kind gaat. Ik ben mijn tijd goed doorgekomen. Ajax is landskampioen. Helaas hebben we de poule verloren haha
Komende week komt babyboom ook weer op tv, leuk! Hebben jullie ook allemaal generatie 2010 gekeken? Echt verslavend al die baby programma's . En moeders van nu (was al een tijdje geleden). En tienermoeders (helaas ook alweer afgelopen). 16 and pregnant heb ik eigenlijk nog niet zo vaak gezien, is ook wel leuk, maar soms zo verschrikkelijk Amerikaans vind ik.
haha ja idd, het is soms wel heel erg Amerikaans. Ze doen altijd zo overdreven. Denk dat wij daar te nuchter voor zijn. Vooral met sweet16 is dat altijd erg. Die zijn zooooooo erg! Oh, het zla je kind maar wezen hahaha
Tienermoeders vond ik ook erg leuk , en babyboom ga ik ook zeker weer kijken. Spring nog even in hier, vriend is toch nog niet thuis
Heeft iemand van jullie de film gooische vrouwen al gezien in de bioscoop? A.s. zaterdag hebben wij niks, misschien dat we eens (sinds jaren) een bioscoopje pakken. Ik hoor hier goede verhalen over.
dankje trotsemams. heb de film nog niet gezien, wacht tot deze op dvd is of bij on demand van upc staat