Zooooooooooooo ik heb heel de avond bij mijn ouders gezeten. Ze zijn het wel eens met de huizenkeuze gelukkig. Spannend hoor hoe het morgen gaat lopen! Succes morgen Zebra!
Zussie; Wat goed dat je nu toch ongi bent (bedoel ik niet vervelend, maar nu heb je tenminste duidelijkheid) En wat een mooi huis joh! Moet hier en daar idd wat aan gebeuren, maar echt super vind die zwartwitte vloer juist wel leuk Hoop echt voor je dat het wat wordt! Zebra; weet dat je al onderweg bent, maar wilde je toch nog even succes wensen en hoop voor je mannetje dat de operatie gewoon goed verloopt En idd kun jij alsnog jullie hele kamer verbouwen Pff voor de rest weet ik neit meer waar ik op wilde reageren Hier een lekker weekendje gehad, vrijdag en zaterdag naar mn vader geweest, was alweer ff geleden.. en gisteren naar mn schoonzus geweest, heb haar leren borduren maar nu kriebelt het bij mij ook weer, dus ga morgen een borduurpakket halen Pff deze week een spannende week, krijgen deze week te horen of we de hypotheek krijgen Verder ben ik vrijdag jarig, moet ik de auto APK laten keuren en morgen naar de tandarts.. Dus een drukke week hier Hoe is het met iedereen vandaag?
Haa Yara! Welkom terug meid! Drukke en spannende week dus! Maar die hypotheek komt wel goed he? Wij hebben zojuist een bod uitgebracht, de makelaar verwacht dat we vandaag nog wat terug horen. Zo spannend! Ik moet eigenlijk heel hard aan mijn studie, hoop dat ik me kan concentreren, haha! Mijn droomhuis is eigenlijk een leuk jaren '30 huis natuurlijk ;o) maar we hebben inmiddels wel alle opties bekeken en dit is gewoon een hele goede optie. Ik heb gisteren de hele middag zitten tekenen voor de inrichting. Weet al helemaal hoe ik het wil hebben ) Nu nog een smak met geld om nieuwe meubels te kopen, haha.
Hey Zussie, Ben ook blij om jou weer te 'zien' Hypotheek komt idd waarschijnlijk wel goed, maar is toch even spannend.. Meid, wat spannend! Weet helemaal hoe je je voelt, voor mij is dat nog niet zo lang geleden.. Wat leuk! En dat huis is ook echt super mooi! Nu maar hopen dat de verkopers akkoord gaan! Dan gaan we hier een feestje bouwen Haha ik herken het helemaal, weet ook al helemaal hoe ik het wil hebben
Hihi ja echt heel spannend! Hoop zo dat ze het bod accepteren! We kunnen nog wel iets stijgen, maar liever niet natuurlijk! Zit al helemaal van alles te zoeken voor de inrichting enzo ) zo leuk!
nu toch besloten dat ik na deze pilstrip ga stoppen met de pil. je hoort tegenwoordig dat het ook nog best lang kan duren voordat je ontpilt bent..dusjaa xx
Succes Michelle!! Hier toch ff snel online.. Vriendlief is bezig met grote schoonmaak maar met zn 2e loop je elkaar alleen maar in de weg... Als t goed is een deze dagen mn eisprong.. Ben er verder nie echt mee bezig op t moment.. Ben knap verkouden dus heb niet altijd evenveel zin Zien wel waar we eindigen deze ronde
@Zussie: Jeetje echt spannend! En snel ook dat je vandaag al reactie krijgt op het bod. Nu heel hard duimen dus! Heb even gegluurd, vind het echt een mooi huis, vooral die openslaande deuren naar de tuin en die keuken maken het af! Meid wat heerlijk dat je nu uit die onzekerheid bent! Hoop van harte dat je je ei snel vindt en lekker gericht kunt klussen @Zebra: heel veel sterkte vandaag met de operatie van je vriend. Zal duimen dat het allemaal goed verloopt en dat je hem morgen zonder al teveel pijn weer mee naar huis kan. @Lentekind: dat gevoel ken ik hoor! Dacht vroeger altijd 'get a room' bij van die stelletjes zoals wij, maar ben nu nog steeds zo gek op hem dat ik eigenlijk niet meer zonder hem kan (lees: wil ) slapen bijvoorbeeld.. Haha wat heerlijk zo'n zwager, nooit meer wegdoen hihi! Ja heb gooische vrouwen gezien. Als je de serie te gek vond dan is de film ook heel leuk, anders zou ik er niet heen gaan want tis geen hoogstandje ofzo. Maar ik heb helemaal in een deuk gelegen, wat zijn ze toch leuk @Yara: Dat wordt idd een drukke week! Met die hypotheek zat het wel aardig snor toch? Bijna jarig oehhh! Ben benieuwd waar je mannetje mee aankomt hihi! @Michelle: dat zou zomaar kunnen inderdaad! En als jullie nog even wachten willen kun je toch een condoom gebruiken? Weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent met je cyclus. @Dreamer: veel plezier met klussen dan maar Hier een druk maar achteraf toch wel errrrrrg leuk weekend gehad. Vooral zaterdag was leuk, ben weer even ouderwets helemaal uit m'n dak gegaan zaterdagavond. Vaak heb ik er geen zin in, de deur uit en dan tot laat stappen... ben er altijd zo brak van. Maar als ik dan eenmaal weer op die dansvloer sta mag het van mij de hele nacht duren, heerlijk Verder heb ik dit weekend weer 'het' gesprek aangeknoopt met vriendlief want wilde nu toch wel duidelijkheid hebben. En wat denken jullie!? HIJ WIL! YESSS Dus nu hebben we al officieel onze eerste klusbeurt erop zitten hahaha T was zo schattig, ik vroeg hem zo: heb je al nagedacht? Hij: ja. (en verder niks haha) Dus ik natuurlijk vragen offie het al wist zegtie: ja ik wil het heel graag schatje. Oehhhhhh nou ik kon m'n geluk niet op, heb hem helemaal platgeknuffeld hihi! Nou zie dat het alweer een lekker verhaal is geworden.. moet toch wat regelmatiger zp-en merk ik wel weer Fijne dag allemaal!!
Zussie; Nou ben benieuwd meid, we horen het wel vandaag M1chelle; Wat Babsies al zegt, je kunt altijd nog een condoom gebruiken.. Ik wens je iig veel succes en ik hoop voor je dat je een mooie regelmatige cyclus hebt Babsies; Hey meid! Dat is alweer een paar dagen geleden! Super dat je mannetje nu toch wil Ben helemaal blij voor je! haha en nu druk aan de klus jij Haha maar wat reageerde hij lief dat van jou en lente herken ik idd ook wel, zou echt niet zonder mijn mannetje kunnen/willen! Ja ben ook erg benieuwd! Denk dat ik niks krijg heb gezegd dat ik niks wilde (wist ook echt niks, of ja, wist natuurlijk wel wat) dus ben benieuwd of hij de hint gesnopen heeft
Spannend allemaal hier op zp Zussie,weet je al meer? Nog aan destudie geweest?Is toch bijna niet te doen als je zit te wachten op een telefoontje. Babsies,super dat vriendlief er ook voor wil gaan.Wie weet hoe snel het gaat Hier is alles weer back to normal.Even wennen vanmorgen,maar toch ook wel weer fijn. Gister kwam ik terecht op het pleegzorg topic.Ik denk er al heel lang aan.Ik zou heel graag iets willen doen voor kindjes die dat nodig hebben.De moeilijkste overweging zijn onze eigen kindjes,beide met een ass (vorm van autisme) en daardoor wel heel gevoelig voor veranderingen.Mss als de kids nog groter zijn. Adoptie spreekt me ook aan.We houden het nog open. Hebben jullie er wel eens over gedacht? Staan jullie er ook voor open?
Jaaaaah Babsies! Wat goed! Ook fijn dat hij zich dat nog bedenkt voor je ei ;o) Hoop voor je dat het heel snel raak is! En lekker dat je nog even goed doorgehaald hebt van het weekend, want als je probeert zwanger te worden zal dat er de komende tijd niet echt meer bij zijn, haha. Ik hang hier nog altijd een beetje tussen teleurgesteld, boos, jaloers, en weet ik veel wat allemaal in. Maar goed dat gaat me geen steek verder helpen. Je moet het toch doen met wat je krijgt he... Heb vanmorgen voor het eerst getempt en houd een ding bij op fertilityfriend.com. Van mannetje moet ik deze maand doorgaan met ovutestjes tot ik een positieve heb, want was afgelopen keer te vroeg gestopt ) Het is lastig om er niet constant mee bezig te zijn. Ik heb nog steeds het gevoel/idee dat er wel iets heeft gezeten maar dat het gewoon heel vroeg mis is gegaan. Zeker weten zal ik het nooit waarschijnlijk, maar ik vind het idee op zich wel geruststellend dat er wel eitjes komen en dat die ook bevrucht kunnen worden ;o) Ik moet eigenlijk echt aan school werken. Maar het huis is een puinhoop, we zitten te wachten op antwoord op dat bod, en ik heb heerlijke ongi-klachten. Dus ik heb net paracetamol in mijn mik gekieperd, en zit nu met een dekentje op de bank. Mannetje is tegelijkertijd aan het douchen en de douche aan het schoonmaken, haha. Straks gaan we even samen als een wervelwind door het huis om op te ruimen, en dan echt aan school beginnen! Nu nog even lekker spulletjes kijken op internet voor ons nieuwe huisje ;o) Ik heb al zo veel ideeen!
Hee trotsemams! Ik denk daar zeker ook regelmatig aan! Ik zou wel graag eerst kindjes van onzelf willen.... maar als die zo'n beetje middelbare schoolleeftijd hebben lijkt het me wel heel bijzonder om te doen! Ken meerdere gezinnen die pleegkinderen er bij hebben, je kunt zo veel betekenen! Groot gelijk dat je in eerste instantie aan de gezondheid van je eigen kindjes denkt. Maar misschien inderdaad als ze wat ouder zijn.... Adoptie ben ik wat minder van... ik weet niet waarom.
Zussie,het is lastig om er zoveel mee bezig te zijn.Het is wel zo als je nu doorgaat met je ovu testjes je straks een beter beeld zal hebben. Mss zit je eisprong pas rond dag 25.Dan weet je dat iig.Ik heb toendertijd de persona gebruikt,ken je die?Werkt ook met ovu testjes en depersona gaat dat dan registreren.Wel handig vond ik.Hoewel je met gewone testjes het zelfde bereikt natuurlijk. Wat leuk dat je ook over pleegzorg hebt nagedacht.Idd,als ze wat ouder (ik denk ook zo aan 16 jaar) zijn dan zou dat mss meer geschikt zijn in onze situatie. Van de andere kant zou m`n voorkeur wel uitgaan naar pleegzorg voor lange tijd. Ik heb wel het eea aan info verzameld.M`n man staat er ook achter (hij denkt dan wel over een paar jaar),daar ben ik wel blij om. Succes met ijsberen vanmiddag,hoop dat jullie snel reactie hebben !
Ja mijn mannetje staat er ook wel achter.. Al heeft hij zelf waarschijnlijk ADD (is nog bezig met diagnostiek) dus het is ook even afwachten hoe hij het zelf trekt met kindjes en wat voor kindjes we krijgen ;o) de persona ken ik niet, zal het eens googlen. Ik vind fertilityfriend niet heel erg prettig in gebruik namelijk...
Oja zie het... Maar het is best wel een duur apparaatje zo te zien... En niet geschikt voor vrouwen met een cyclus langer dan 35 dagen... Kan beter denk ik gewone ovutestjes gebruiken... is goedkoper. Maar die lampjes zijn wel handiger dan elke keer turen naar streepjes...
Hey Zussie, Mag ik vragen hoe je man het vind om bezig te zijn met een diagnose stellen? Onze dochter heeft PDD-NOS èn ADHD,dat weten we nu alweer bijna 2 jaar. Onze zoon heeft ook een ASS,maar wat precies is nog niet duidelijk (ivm zijn jonge leeftijd). Vaak komt er toch een stukje erfelijkheid bij kijken.M`n man zegt wel het eea te herkennen (niet in het stukje adhd),maar wil dat niet perse weten. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie dat ervaren.ALs je er verder niet over wil vertellen is het ook goed natuurlijk
IK heb geen idee eigenlijk wat ie kost.Is alweer ff geleden.Officieel is het een anticonceptie apparaat,vandaar dat het met die meer dan 35 dagen minder betrouwbaar is. Andersom is dat geen probleem,ik had ook lange cyclussen. Maar als ik nu weer ovu testjes zou willen doen dan zou ik zeker zo`n apparaat niet meer kopen.
@Zussie: jaaa daar ben ik ook heel blij mee, kunnen we nog voor het eggie deze ronde Nou meid, vind het voor jou ook zo balen dat je cyclus zo lang is! Kun je hiermee eigenlijk niet naar de huisarts? Er moeten toch middelen zijn om je cyclus een beetje in te korten zou je denken.. Nou sterkte met wachten nog vanmiddag, hoop dat je nog aan studeren toekomt @Yara: tnx haha, vond het ook zo lief van em! Nou dan wordt het helemaal spannend waar ie mee aan komt zetten Ik moet zo te werk tot half negen en daarna even quality-time met vriendlief, want die heb ik door alle festiviteiten nauwelijks gezien dit weekend Dus fijne middag/avond allemaal nog en tot morgen!
Zussie; Meid, wat rot dat je je zo voelt Ik denk ook dat er zeker wat gezeten heeft, aan de hand van je vaag positieve test en de klachten die je beschreef.. Het feit dat je er niets mee kunt wil niet zeggen dat het niet heftig kan zijn en dat je jaloers/teleurgesteld bent.. Wel goed dat je met je ovutesten doortest tot de positieve En al iets gehoord van het huis? Spannend hoor! Kun je niet vanavond aan school werken? Trotsemams; Ik heb er zelf zeker wel eens aan gedacht (in het kader van wat als we zelf geen kinderen zouden kunnen krijgen) maar vriend wil absoluut niet adopteren en daar kan ik dan wel begrip voor opbrengen. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik er tegenover zou staan als we zelf wel al kinderen hebben.. zou ik eens over na moeten denken..