Ja ik ga vanavond ook nog wel wat aan school doen want dan is mijn mannetje weg. We zitten nu nog steeds druk spulletjes te kijken op internet... Het is leuk om te zien dat hij mijn smaak/stijl steeds beter kent en ook dingetjes aan mij gaat laten zien, haha. We moeten nu echt gaan opruimen... Wat betreft de huisarts... kan misschien wel hoor, maar denk dat ik daar nog even mee wacht. Waarschijnlijk zegt hij toch dat ik nog even af moet wachen, en anders krijg je weer van die hormoontroep enzo, weet niet of ik daar nou op zit te wachten...
Zussie,je hebt pb terug.Ik heb trouwens wel goede verhalen gehoord over teunisbloemolie(?) .Twijfel nu een of het dit was.Een homeopatisch middel is dat.Zelf geen ervaring mee overigens. Babsie,werkze voor vandaag en een fijne avond! Yara,het is ook best een grote stap vind ik.Adopteren of een pleegkindje.Zelf heb ik altijd gedroomd van een groot gezin,m`n man ook.Zou best 4 kinderen willen,of meer (maar dan zouden we moeten verhuizen en dat zie ik niet helemaal zitten).We hebben natuurlijk al 2 schatjes van onszelf.Hoop dat er nog een 3e zal komen.Nog 1 zwangerschap zou ik wel genoeg/verstandig vinden. Dus tja,voor ons staat nog alles open
Hee goede tip, ga zo eens kijken bij de kruidvat. Moet toch nog foliumzuur halen, wil namelijk stoppen met die VSM tabletten. Daar schijnt monnikspeper in te zitten en dat kan ook averechts werken en je cyclus verlengen schijnt... Het helpt ook bij hooikoorts en huidproblemen, haha, dus dat is ook mooi meegenomen in mijn geval ;o) Het is het proberen waard!
Nou de makelaar heeft gebeld dat die mensen er nog over aan het nadenken zijn (dat betekent dat ze het bod in ieder geval niet meteen afwijzen). Hopelijk dat we morgen iets horen! Verder heb ik alleen losse foliumzuur gekocht. Je hebt zoveel opties joh... allerlei mengsels voor de vrouw ;o) Ik had bedacht dat als ik wil weten of die VSM tabletten invloed hebben, ik niet meteen 2 nieuwe dingen moet gaan proberen want dan weet ik nog niet wat nou helpt en wat niet. Dus nu eerst overstappen op alleen foliumzuur... als ik nou een lange cyclus hou kan ik altijd nog eens iets er bij proberen. Verder zag ik wel teunisbloemolie, maar daar stond nadrukkelijk op dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Aangezien je toch al 2 weken van je cyclus niet zeker weet of je zwanger bent vond ik dat geen prettig idee om te gebruiken. Dalijk breng je er schade mee aan ofzo... Ik heb wel gevonden dat vrouwen met een lange cyclus een kleinere kans hebben op borstkanker... Iig een voordeel gevonden! + ik was vandaag een beetje sjacho p dus ik zei tegen mijn man dat ik 1 keer in de 6 a 7 weken een legitieme reden heb om chagrijnig te doen, en dat hij blij mag zijn dat het niet eens in de 4 weken is, haha.
En zo is dat zussie. haha die mannen, ze moeten niet zo zeuren. Wat spannend dat jullie in onderhandeling zijn met het huissie en dat die mensen het bod niet meteen afkeuren. *duim, duim, duim* Ik heb alle verhalen gelezen maar weet ff niet waar ik moet beginnen met reageren dus ik tik lekker mijn eigen verhaaltje Gisteravond zat ik met mijn mannetje op de bank en vroeg hem of hij er nog net zo over dacht om te stoppen met de pil. Ik zei al, anders kan ik morgen gewoon weer beginnen. Hij keek me aan, ´jij wilde toch stoppen´, Ik zei al, ja ik wel, maar misschien dat jij twijfelt. Ik zei al, er zijn mannen die de condooms maar niks vinden en daar tegenop zien. Hij gaf als antwoord ´mop, als dat het enige is waar ik mee moet zitten, jij slikt al jaren de pil. Jij moet foliumzuur gaan slikken, jij moet zwanger zijn en het kind dragen en bevallen...ik wil best even wat langer met condooms zodat jij een maandje minder pillen hoeft te slikken. Hoe lief is dat?! Echt....ben zo gelukkig met mijn mannetje! Hij Is zo mijn kerel hahaha en ben zo gek op hem. Zal nu snel mijn eten klaar maken en dan ben ik er vanavond weer! Zeeb, hoe is het gegaan met je mannetje? Hoe gaat het met jou? Is bij jou ook de spanning weg? tot vanavond meiden!
Hey Lente, dat is pas echte liefde zeg Superlief! Zussie,verstandige keuze denk ik.Je kan altijd nog zien.Je weet nu dat het er is.Dat het niet bij zwangershap kon wist ik niet.Had ik ook niet verwacht. Ik heb nog steeds een gek gevoel in m`n onderbuik.Zit er toch wel over te denken om vast te stoppen met de pil.Op zich niet verkeerd denk ik.Zie alleen erg tegen de ongi`s op,die zijn zo extreem altijd (veel stolsels enz,bleh).We weten nog niet wanneer we er echt voor willen gaan.Mss pas over een jaar,dat is ook zo onhandig dan
Haha ja dat is wel een erg lange tijd om vast te stoppen dan inderdaad. Maar na dit hele gedoe heb ik me voorgenomen nooit meer aan de pil te gaan. Misschien dat ik aan de nuvaring ga ofzo... of een spiraaltje... of condooms.... of ik krijg gewoon 4 kinderen snel na elkaar en dan stuur ik mijn mannetje naar het ziekenhuis om er een knoopje in te leggen.....maar dit echt nooit meer!
Ik wil idd ook na een paar kinderen dat mijn mannetje er een knoopje in laat leggen. Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. Ik heb al deze jaren de troep en ellende ervan, daarna hij
Precies... voor hem is het 1 keer een ingreep, daarna hoeft hij nergens meer aan te denken. Ik ga dan niet jarenlang elke dag hormonen slikken... En pijn is geen argument... als je al een paar bevallingen gehad hebt ;o)
juist. Zo denk ik er ook over. Heb het er eigenlijk nog nooit over gehad met hem. Wie weet vind hij dat ook geen probleem. Vandaag de eerste dag dat ik officieel geen pil slik. Best gek. normaal ben ik er nooit zo mee bezig en nu denk ik de hele dag, als ik nog wil slikken, dan kan het nu nog. hhahaa niet dat ik dat ga doen, maar toch. Van die rare gedachten haha Zo maar weer eens kijken naar gtst hoe iedereen zich in de nesten werkt.
hallo allemaal. Ik ben weer thuis ( alleen, mannetje nog in utrecht! ) een heftig dagje zeg, ben gesloopt. vriend kreeg ineens toch een gehele narcose! hij was het er niet mee eens maar hij was nogal nerveus omdat de operatie 1,5 uur ging duren en hij nogal slecht kan stil liggen/zijn zeker met stress. dus helaas voor hem, arts besloot dat het beter was. dus weg mannetje. toen hij wakker werd was hij te versuft om boos te zijn ik ben maar naar huis gegaan om 18.00 hij is nu toch nog niet helemaal bij kennis en ik kan er verder weinig doen. wilde ook voor het donker weer thuis zijn morgen om 8.30 ga ik weer terug en hopelijk mag ik hem mee naar huis nemen want het was 75% kans, anders pas woensdag ochtend hoeveel pijn , zelf plassen etc, je kent het wel als hij nog een nachtje moet blijven word ik echt niet goed hoor. heb de puf niet op alle berichtjes te reageren en heb ze allemaal ook vluchtig doorgelezen. zussie heb je wat gehoort van jullie bod ?
Ik dacht al dat je gesloopt zou zijn na deze dag. Ook al moet je vriend het ondergaan, het brengt voor jou ook veel spanning mee. Je bent er toch de hele tijd mee bezig en hebt zorgen om je mannetje. Als je om 18uur weg bent gegaan, dan ben je idd dik voor het donker thuis Is de operatie wel goed gegaan volgens de artsen? Wie kijkt er trouwens wel eens het weer op rtl4 voor gtst? Er is zijn daar altijd van die natuurfoto's. waarbij er altijd wel eentje van Jannes Wiersma uit Roodeschool tussen staat. Al eens opgevallen?
Hee meis! Wat een drukke dag zeg.... wel een tegenvaller dat hij onder narcose moest. Maar misschien voor de stress wel beter dat hij er niets van gemerkt heeft. Is voor je herstel toch ook niet goed enzo als je je erg druk maakt. Hopen dat je hem morgen mee naar huis kunt nemen. Maar dat komt vast goed! Narcose is best een aanslag op je lichaam, dus hij zal er best nog even moe van zijn enzo. Maar jonge mensen gaan over het algemeen vrij snel weer plassen, en hij was nu niet misselijk ofzo verder wat ik van je begrijp? En niet veel pijn? Alleen suf? Hopen dat het herstel zo gaat als gehoopt! Kun je hem voor dat je gaat slapen ofzo nog even bellen? Is misschien wel fijn! Over het bod hebben we gehoord dat die mensen er nog over nadenken. Het is dus in ieder geval nog niet afgewezen! Maar het is het eerste bod dat ze krijgen in 1 jaar tijd... dus beter denken ze er goed over na ;o)
Haha Lente, ik kijk nooit tv eigenlijk, alleen uitzendinggemist. Dus ik krijg dat soort dingen niet mee. Jannes kan goed fotograferen zeker ;o) Volgens mij ben ik trouwens allergisch voor mijn nieuwe cremespoeling. Heb het gevoel of mijn hoofdhuid verbrand is en er zitten allemaal bobbeltjes op... geen lekker gevoel!
Oh, wist niet dat je daarvoor allergisch kon zijn. Lijkt me een heel naar gevoel. Wat voor merk is het? Hij maakt niet super mooie foto's maar het viel me altijd op dat hij altijd tussen de foto's stond haha. Er staat altijd een naam en een plaats onder van de gene die hem heeft gemaakt. Toen viel zijn naam me elke dag op. Ging hem net ff googlen. Hij doet dit gewoon bijna dagelijks bij meerdere dingen. Krant, tv enz. Hij krijgt er geen geld voor maar doet het gewoon voor de lol.
mannetje heeft me net nog even gebelt, of ik veilig thuis was morgenochtend belt hij me nog even voordat ik richting utrecht rij dus dat is lief. van zijn avond eten heeft hij alleen maar appelmoes en de pudding gegeten, rest kreeg hij nog niet weg. en dit is zijn eerste maaltijd dus misselijk nog onbekend. plassen is nu wel gelukt. en pijn nog niks want het is allemaal nog verdoofd. hij gaat nu denk ik ook nog even gtst kijken en dan slapen. hoop dat het morgen allemaal prima is! vandaag dacht ik ineens dat mn ongi weer terug kwam ! een sprintje richting toilet maar gewoon vals alarm geen idee waarom ik zo'n gevoel had
Tja, dat is dus iets waar ik ook tegenop zie....dat je zomaar opeens iets kunt gaan voelen. Wie weet begin je volgende week opeens te bloeden.... Ben heel benieuwd of ik het voel aankomen. Nu altijd wel. Ik ben ook heel benieuwd naar de hoeveelheid de volgende keer. Het schijnt dat het meer is dan als je de pil slikt dus ik laat het maar over me heen komen...
ja ik dacht echt OH shit! niet vandaag! natuurlijk geen spullen bij voor een hele dag want ja het is net 2 dagen over dus je verwacht het niet. je snapt vanaf vandaag zit er altijd een voorraadje in me tas!