Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Leuk huisjes bekijken! Waar staan jullie ingeschreven dan bij BOW in Deurne ? Want ik hoor veel dat je daar echt lang moet wachten en het ook qua inschrijving niet helemaal eerlijk op inschrijftijd zou gaan, aangezien heel veel doorstromers daar voorrang krijgen ( heb het ook maar van horen zeggen hoor )
    Wij stonden namelijk ingeschreven bij Wooniezie

Ik wil denk ik ' Beuken ' laminaat, heb al wat op de Gamma site gezien dus wil er zo even langs rijden om te kijken

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja wij staan idd ingeschreven bij Bergopwaarts. Ook ik hoor veel dat het daar neit helemaal eerlijk gaat, maar dat gaat dan vooral om de huurhuizen.. Bij koop hebben huurders voorrang, schrijven zich geen huurders in dan wordt er geloot.. kleine kans dus.. Gelukkig kunnen we nu door meer loon, meer hypotheek krijgen en kunnen we rechtstreeks via de makelaar naar huizen gaan kijken, waar je dan eventueel een bod kunt doen, dus je gaat echt met de verkoper over de prijs onderhandelen. Wooniezie ken ik helemaal niet, hebben die ook huizen in Deurne? En ook koophuizen? Dacht dat Bergopwaarts de enige was in Deurne..

Beuken is wel mooi, lekker warme kleur:D

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nee Wooniezie is inderdaad niet in Deurne, wel in de buurt van :D kijk maar eens op de site. Maar wij hebben ook 3 jaar ingeschreven gestaan hoor. Wel al vanaf 1,5 jaar aanbod gekregen maar was kieskeurig en wilde ook echt een veel groter/nieuwer huis dan waar we inzaten, woonde toen wel in een heel ander dorp stukje verder weg trouwens.
    Maar we zijn er nu heel goed op vooruit gegaan , eindelijk! :)

Ik heb een schoonmaak dagje, de was draait al, koelkast schoongemaakt. goed bezig al zeg ik het zelf!

@ Iedereen, gaan jullie ovulatietests gebruiken meteen na stoppen pil ?

Zat erover te lezen net maar ik ben het niet van plan, zoiezo de eerste tijd niet. misschien mocht het maanden duren dan wel eens proberen

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, wij willen toch wel echt in Deurne wonen, dus houden we het maar bij de makelaars..:( Anders was het wel mooi geweest, nog meer mogelijkheden voor een mooi huis:D Ben niet heel kieskeurig, maar vind wel dat als we een huis kopen het wel aan onze eisen moet voldoen:)

Echt goed bezig Chantal!:D Werk je eigenlijk fulltime en heb je nu gewoon lekker een dagje vrij of werk je parttime? (gewoon even nieuwsgierig)

Heb ook al veel gelezen over ovulatietesten.. Denk dat ik er in het begin ook nog niet mee aan de slag ga, wil eerst de natuur op zn beloop laten.. Heb met mezelf afgesproken dat ik pas aan de ovulatietesten ga als we na ronde 6 zitten, of als ik echt een gekke cyclus heb (zodat ik dan met ovutsten kan kijken of ik wel een ei heb, en wanneer dattie dan springt;))
    Denk ook niet dat vriendlief er in het begin al zoo mee bezig wil zijn, en wil dat zelf eigenlijk ook nog niet, denk dat ik mezelf dan echt gek ga maken, en dat het ook al snel een verplichting wordt om op vruchtbare dagen 'verplicht' te klussen..

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoi Yara, ik werk parttime, 20 uur per week de ochtenden,
    alleen wisselde dagen dus altijd een andere dag vrij, soms 2 dagen vrij altijd max om 13.00 klaar met werk.
    een luxe leventje.. ik weet het ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @ Waar is iedereen :D

We hebben zo een topic voor onszelf Yara! haha
    Ik moet ook echt eens gaan afkicken!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oewh das idd wel echt rlx:D

Ja vraag me ook af waar iedereen is:p maar als ik zo terug kijk zijn de meeste reacties pas later op de dag of in de avond.. Miss is iedereen aan het werk, of uit aant slapen;)

Tja soms denk ik ook wel eens dat ik veel te veel online ben, maar van de andere kant, ik kan er echt met niemand anders over praten, dus vind het ook wel prettig zo, het gaat ook lang niet altijd over beebjes:)

Is wel jammer als je af gaat kicken, zit ik hier helemaal alleen;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou kijk daar heb je een punt... aangezien ik erg sociaal ben ;) blijf ik dan toch meekletsen.. voor jou dan natuurlijk , dat ik zelf gewoon niet kan stoppen met denken aan zwanger worden is bijzaak :D

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha!:D dat is wel lief

Ik heb nu ff een afspraak en pauze, dus spreek je straks weer! Veel plezier met laminaat kijken:D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Pff ben ik weer.. Heb net in mn pauze een zw test gekocht:S maak me stiekem toch wel echt druk om die rare menstruatie van vorige week. En vanmorgen was ik gewoon misselijk.. Misschien praat ik het mezelf aan, maar ik wil toch even alles uitsluiten, zodat ik me niet meer de hele dag druk maak en 's avonds niet kan slapen;) ga morgenvroeg ff testen en dan kan ik me weer vol storten op mn laatste twee opdrachten voor school;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh Yara een rest! wat klinkt dat toch fijn in mijn oren maar begrijp dat het voor jou wel even anders is.
    Maar neem aan dat het ook bij jullie al wel heel welkom zou zijn toch :)

Ik heb nooit een vreemde cyclus etc gehad tijdens slikken van de pil maar kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren.
    Ben je misschien per ongeluk ergens een pil vergeten deze of vorige strip of op een heel ander tijdstip ingenomen ? sochtends vroeg na savonds vergeten te zijn o.i.d ? ( probeer ook maar wat te verzinnen hoe het ineens zo vreemd kan zijn :D )

Nou ben benieuwd morgen hoor! maar stél dát ben je dan niet te vroeg met testen ?

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja zou zeer zeker welkom zijn:D denk wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar om toch even uit te sluiten;) Weet ook niet waarom die cyclus ineens zo raar was.. Ging zo:

Normaal heb ik donderdag mijn laatste pil en wordt ik ergens zondagmorgen ongesteld.. Nu werd ik maandag morgen ongesteld. Normaal start ik dan vrijdag weer en houdt mijn ongi ongeveer zaterdagmiddag op. Nu was er vrijdagochtend al geen bloed meer te bekennen. Normaal heb ik vanaf zaterdag nog tot en met zondag wat bruinverlies, nu helemaal niet gehad. Mijn ongi was dus vrijdag afgelopen.. Zou ik dan idd te vroeg zijn? Geen idee hoor, weet eigenlijk vrijwel niets van testen als je nog aan de pil bent.. Voor zover ik me kan herinneren ben ik ook echt geen pil vergeten..
    Maar wanneer zou ik dan het best kunnen testen denk je?

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoiiiii

Sjee, wat een kletsers zijn jullie. Ik had gister even geen zin om hier online te zijn. Ik zit in mijn hoofd te veel met dat van mijn vriendin. Hij is vannacht geboren. Het lijkt me zo ontzettend zwaar om dan te moeten bevallen terwijl je weet dat je het eigenlijk voor niks doet. Ik word er gewoon erg verdrietig van als ik er aan denk.

Ik moet zeggen dat ik, door het nieuws van het weekend, wel even met de neus op de feiten ben gedrukt dat een kindje niet altijd zo vanzelf sprekend is. Je weet dat zulke verhalen bestaan, van kindjes die met een afwijking geboren worden of te vroeg sterven, maar nu het zo dichtbij is ben ik er opeens heel veel mee bezig. Dit scenario probeer ik altijd zo veel mogelijk niet in mijn hoofd te halen. Ik ben er zelf altijd bang voor dat het mij gaat gebeuren. Een kindje wat niet gezond is of waarbij een zwangerschap niet goed gaat. Als ik dit dan zo mee maak, bah.

Vandaag weer lekker gewerkt. In een gesprek met de directeur heb ik alvast mijn wensen voor komend schooljaar kenbaar gemaakt. Ik ben benieuwd! Hij noemde in elk geval de zelfde groep op als ik dus spannend!

@Yara, wat spannend dat je morgen ochtend gaat testen! Als je normaal rond deze tijd ongesteld zou zijn, dan kan je nu een test doen. Ook al heb je zelf het gevoel dat je niet zwanger bent, toch zou ik voor mezelf een stille hoop hebben. Ook al weet je eigenlijk dat het niet kan.

@ Chantal, Ik wil de eerste tijd nog geen ovulatietesten gaan doen. Ik wil eerst gewoon van elkaar genieten zonder dat we er teveel mee bezig zijn. (wat tik ik nu, dat lukt me toch niet hahaha) M´n vriend die hoopt al dat ik er zo één ben dat als je stopt met je pil, dat je meer zin hebt. Die heeft geloof ik al een week van 7x sex in zijn hoofd. hahaha ik denk dat ik hem nog maar even in de waan laat tot het moment dat ik stop met de pil ;)

Nou, gezellig als jullie vanavond ook nog even blijven teuten!
    Kom ik gezellig met een koppie erbij mee kletsen!
    groetjes Lentekind

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Yara, ik heb regelmatig dat ik een dag later ongesteld ben of eerder weer 'schoon' ben. Ik vergeet nog wel eens een pil of slik een strip door (of half door) nog nooit een positieve test gehad gelukkig. Door de pil heb je ook geen eisprong en is het officieel geen menstruatie maar ontrekkingsbloeding. De kans dat je als je regelmatig slikt zwanger raakt is ook heel klein.
    Maar een kennis van mij is wel door de pil heen zwanger geraakt, volgens haar dan... Van haar schoonzusje hoor ik wel dat daar nog wel wat teveel toevalligheden bij zijn komen kijken.

Ik heb ook even een stapje terug gedaan wat betreft dit forum. Vind baby's krijgen iets te leuk worden.

Wat enorm erg voor je vriendin Lentekind, in mijn omgeving ook meegemaakt met een tweeling van 20 weken. De week daarvoor nog een prachtigbe echo en toch kwam daarna spontaan de bevalling op gang. Erg verdrietig. Met 13 weken denk je misschien veilig te zijn maar de zorgen gaan nooit over. Hoe oud ze ook zijn.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fout :(

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Krijg wat! zit ik een een verhaal te typen valt zomaar internet uit!!! opnieuw.. zucht..

@Lentekind, snap dat het voor jou helemaal shit is zo van je vriendin en nu jullie ook willen proberen zwanger te worden.
    Vind het zo naar :( word er zelf verdrietig van als ik eraan denk

@Yara, ik zou morgenochtend een testje wagen, stél dat je wel door de pil zwanger geworden bent dan is de pil blijven slikken natuurlijk niet goed voor je zwangerschap ( denk ik dan )

Welke test heb je ? aangezien sommige meer hcg nodig hebben dan andere om positief te testen.

@Flipske, gezellig dat je er weer bent. Ik heb hetzelfde probleem. vind het allemaal te leuk en zit VEEL te vaak op het forum!

Ik klets vanavond mee want vriend kijkt voetbal international :D

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    He Chantal, volgens mij had ik net wel je andere bericht gelezen maar nu zie ik die niet meer...:$

18. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Vriendlief werkt over dus ik heb de tv voor mezelf. Laptop heeft alleen het leven gegeven... Nouja de BB doet het ook alleen wat langzamer.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    serieus! hier was het gewoon leeg ineens weer toen ik de site opende, nouja 2e bericht is zo goed als hetzelfde :D

heb vanmiddag voor 2 kamers laminaat gekocht,
    andere 2 kamers moeten nog , heb maar klein autootje haha ;)
    en die kamers zijn nog groter dus mag vriend vrijdagavond fijn ophalen, heb het al besteld dus helemaal fijn.
    vriend wilde ineens toch in weekend aan de slag gaan, kamer voor kamer. eens zien hoe goed we dit gaan doen, meestal gaat klussen bij ons echt fout :p

*kijkt secret story en zo gtst *

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat is een BB? Sorry hoor, kan aan mij liggen. Ik ben nog wel eens een kneusje met al die afkortingen hier altijd haha moet er nog wel eens aan wennen.

Deel Deze Pagina