Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oooojee Zebra.... de eerste ontpillingsverschijnselen nu al? ;o)
    Wat lief dat hij even belt... misschien dat je dan ook rustiger rijdt als je hem even gehoord hebt.
    Hebben ze hem ook een block gegeven in zijn zenuw dan dat hij nog verdoofd is? Want narcose op zich zorgt er niet voor dat je daarna geen pijn hebt... alleen de pijnstilling die hij dan heeft gekregen.
    Hij is in ieder geval weer aanspreekbaar!

Lente: ik had herbal essence, maar was bij de kruidvat en die hebben een soort 'nep' herbal essence (fruity botanicals of zoiets). Is de helft goedkoper, dus ik dacht eens een keer proberen. Beter niet kunnen doen. Ga het wel weggeven aan iemand anders ofzo :eek:p Ik heb wel vaker een huidreactie gekregen op iets van verzorgingsproducten, bodylotion enzo. Ik kan ook niet tegen afwasmiddel bijvoorbeeld.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha geef je het weg aan iemand, krijgt die ook uitslag;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja das wel balen dat onverwachtse!
    Zeker zo'n eerste keer weet je helemaal niet wanneer het komt!
    Ik draag wel tegen de tijd dat ik het een beetje kan verwachten inlegkruisjes... als ik dan ineens ongi word dan hoop ik dat dat nog een beetje tegen houdt. Maar meestal als ik ongi word heb ik eerst een beetje bruin met afvegen, en dan zet het daarna door. Ik heb nooit dat ik ineens helemaal doorgelekt ben ofzo. Maar heb inderdaad wel altijd wat bij me!

Ik voel het nu dus helemaal niet meer aankomen! Heb de 2e/3e dag wel weer rugpijn/buikpijn, meer dan tijdens pilgebruik en dat word ook wel weer elke cyclus meer helaas :eek:( bloedverlies is wel iets meer dan met de pil, en ipv 4 dagen ben ik nu 7 dagen ofzo ongesteld... maar verder vind ik het allemaal nog wel meevallen!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, ja joh mijn zusje is het wel gewend...
    Ik had een keer in de aanbieding van die bodylotion gekocht met zelfbruiner er in (2 flessen voor de prijs van 1, was nog vrij duur spul ook). Het leek wel of mijn huid in de fik stond! Mijn zusje was er dolgelukkig mee.
    Zelfde toen ik blijkbaar bij de kruidvat een actieproduct had gekocht, kreeg ik 2 flessen douchegel er bij. Maar dat gebruik ik dus alleen zeepvrij over het algemeen, dus hup naar mijn zusje :eek:)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dan hou ik jouw woorden maar in mijn hoofd. Normaal nu, ben ik ook nie tin een keer heel erg ongesteld. Begint heel klein beetje. Ik wacht het gewoon wel af. Misschien (hoop ik) gebeurt het over 2 weken als ik vakantie heb. (ja alweer)

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    handig he, zo'n zusje.;)

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat het erop zit Zebra.Hoop dat je je mannetje morgen mee naar huis mag nemen!

Tjee er heeft hier iemand ergens muziek aanstaan,niet te zachtjes zeg.Dreun bijna van de bank af :p

Zussie,owww allergisch.Ik dacht meteen het zal toch geen syoss zijn,ik had dat laatst nl ook zoals jij dat zegt.En jeuke en branden.Dacht eerst aan zonneallergie (was toen net warm aan het worden).Het zat alleen precies opm`n hoofd en haar grens..ow ja en oren :x

Hmm,raar kleur luchtje hier.Beetje geel,beetje gek.Of m`n ogen werken niet meer goed haha

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohw Syoss kan ik dan net weer wel tegen!
    Het is heel irritant, vooral die bultjes, want als ik ergens een bultje heb moet ik er aan zitten :eek:p gevolg is dat ik het veel erger maak, haha.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Veel muziek, gelige rook....klinkt gezellig daar bij jou. Toevallig een wiet lucht? haha

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou anders ik wel :)

ohh pff ben zo moe maar weet van mezelf dat ik vannacht slecht zal slapen :p mis het mannetje nu al! de huis mus die ik ben haha

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha volgens mij geen gele rook hoor Lente :eek:p
    De lucht is een beetje geel toch? Van de ondergaande zon ofzo?

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Weet je meis, hij ligt daar goed. Ze houden hem in de gaten en hij is waarschijnlijk zo suf dat hij nu alweer slaapt. Zorg voor jezelf en probeer het los te laten zodat je zelf ook goed aan je rust toe komt. Je hebt een drukke, inspannende dag gehad dus slaap kan erg lekker zijn! Misschien eerst lekker even liggen in bad, dat geeft ook de nodige ontspanning.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    nee geen gele rook haha
    Muziek is wel gestopt,lucht is weer normaal.Strange :p

Brrr,wel koud.Ik heb er een dekentje bij gepakt.

Zebra,kom maar gezellig hier kletsen.Is goed voor de afleiding hihi.
    Ik ben ook zo`n huismuts hoor en volgens mij zijn we niet de enige op dit forum :p

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha zag dat ook toen ik het al geplaatst had. Dacht, niemand ziet het want ze reageren er niet op. helaas hahaha

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wij zien alles hier :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Waar zijn jullie nou?
    <== roept de gezelligheid weer bij elkaar!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Daar is mijn oude, vertrouwde banner weer;) Kon dit plaatje eerst niet vinden. nu weer gevonden zodat hij ook voor deze periode beschikbaar is!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik ben hier :D keek even atwt via uitzending gemist

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En ik was ergens anders aan het lezen ;) Maar ik ben er wel ..kom niet onder m`n dekentje uit tot ik naar bed ga haha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ah kijk, daar zijn we weer:D

Deel Deze Pagina