Ik, ik ga Kunnen jullie roddelen over mij. Leuk onderwerp nee meiden, ik ga er vandoor. Ga lekker even lezen aangezien mannetje een filmpie kijkt. Doe ik nog wat nuttigs op een avond haha Tot morgen!
nou dat is ook wat zeg, roept ze de gezelligheid bij elkaar en gaat ze weg. ook niet netjes van lentekind! *roddel roddel *
ik ben niet zo netjes opgevoed Nee, ik ben juist aardig. Ik denk aan jou. Doordat ik weg ga is het voor jou makkelijker om aan jezelf te denken en ook rust te nemen. Ik doe juist wat het beste voor je is
hahaha die is leuk haha aardig van je hoor! hang op de bank met choco mousse, is dat ook rust nemen ? alles voor morgen staat alweer klaar en ga zo in bad!
hahahaha vliegende keep. Ik heb wel altijd weer lol met jullie. Gezellig! Meiden, ik ga. Welterusten en tot morgen!
Ik heb weinig te vertellen. zit met laptop op schoot, tv aan, en eigenlijk ontgaat me alles hondje ligt hier zo lief op een botje te kauwen * smelt *
Ow,dat begrijp ik goed.Niks aan als je lief niet vlakbij is he.. Ahh lief hondje,is het een rustig hondje? DIe van ons liggen nu ook knockout haha
nou rustig als hij moet is wel ja! maar over het algemeen bezit hij nog een grote portie puppyenergie Nou ik ga mn bedje in ( eerst bad, dan bed ) alleen hopelijk tot morgen avond en duimen jullie allemaal even voor ons dat mannetje morgen mee naar huis mag fijne avond!
Ik heb het forum ook vaak open staan zonder dat ik aan het lezen ben hoor ;o) Ik was heel hard aan mijn onderzoeksvoorstel aan het werken. Ben over alles tevreden nu, behalve over mijn theoretisch kader. Das nog wel even een klus dus daar ben ik de komende avonden nog wel zoet mee... Nouja... Ik ga nog even een beetje relaxen tot mannetje thuis komt van zijn cursus. Morgen weer eerste werkdag na de vakantie, blegh... ik vond het wel lekker eigenlijk die vakantie! Hoop dat het droog is want de bussen rijden niet meer tot augustus wegens onderhoud aan de tunnel waar ik doorheen moet. Heb geen zin om nat te regenen op mijn eerste dag.
Zebra,een echte pup haha.Die van ons slaapt nu,maar lijktover het algemeen meer op een pup met adhd En tuurlijk ga ik duimen!!! Zussie,ik zat ook maar te flauwekullen Je bent iig wel goed bezig geweest,dat kan ik niet zeggen haha Tot morgen dames !! En waarom zijn hier geen gezellige smilies?
Heeee mutsies! Dat heb ik nou aldoor hè, heb ik lekker gewerkt, sociaal gedaan met vriendlief en dan mag ik eindelijk nog even zp-en. Kom ik hier, ligt iedereen al op één oor! Nou gezellig zijn jullie hoor @Zussie: wou nog even zeggen dat ik ook zeker denk dat er wat zat.. echt heel vervelend dat het zo gelopen is maar idd ergens ook wel een geruststelling dat je lijf weet hoe het moet! Over die pil; dat heb ik ook hoor, hierna nooit meer de pil, wat een rotding! En over dat bod: das wel goed nieuws dan toch? Wanneer verwachten ze een antwoord te kunnen geven op het bod? @Lente: wat goed! Blij voor je dat je ventje er helemaal achter staat, voorkomt een hoop onduidelijkheid Al ergens tekenen van een cyclus ontdekt? @Zeebje wat vervelend dat je vriend onder algehele narcose moest en dat het niet 100% zeker is dattie mee naar huis mag morgen Gelukkig is de operatie wel goed gegaan meis, dat hebben jullie maar weer gehad. Sterkte vanavond en vannacht, hoop dat je een beetje slapen kunt. Ennehh... over die sprintjes naar de wc gesproken: wen er maar vast aan, dat gevoel heb ik sinds het stoppen met de pil ook heel vaak gehad! Overigens steeds zonder dat er echt wat was hoor Nou dan ga ik maar.... vriend lag net nog lekker film te kijken maar ineens issie dan moe. 'Schatjeeeee kom je ook lekker slapeeeennn???' Nou oke dan, maar alleen als er geklust wordt whaha Weltrusten meisjes!
Hihi... groot gelijk Babsies! Ik kan niet wachten tot er hier ook weer geklust kan worden! Door elke keer bloed, stress, bloed, stress, bloed is er niet veel van gekomen de laatste 2 weken ;o) Ik ga ook zo slapen hoor... als mannetje er is (kan toch niet slapen als hij nog niet thuis is). Heb een lekkere beker anijsmelk voor mezelf gemaakt. Stress schijnt te kunnen zorgen voor een lange cyclus, dus ik ga echt proberen heeeeeel chill te doen deze maand ) Goed slapen, goed voor mezelf zorgen, en proberen me niet druk te maken!
Pfff eindelijk even niksen achter de laptop. Vriendje is nog niet thuis en kan echt niet slapen zonder hem . En iedereen hier is al naar bad/bed/boek. @Zebra, ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht. Je vriend is iig in goede handen! En ik duim met je mee dat hij morgen naar huis mag!! Echt vervelend van die narcose zeg :x. @Babsie Wouw, wat ontzettend lief van je vriend! Zat helemaal te glimlachen achter mn computer. Waar hebben jullie last van met de pil? Las al een paar keer iets over niet meer willen slikken (later). Ik heb al een paar jaar de Nuvaring en ben erg tevreden, maar heb eigenlijk geen idee hoe snel alles weer op orde is als ik ermee zou stoppen. Ik ga ook maar een boekje lezen.
goedemorgen allemaal Ik was vroeg uit de veren, om 6 uur klaarwakker om precies te zijn, normaal is dat onze tijd dat de wekker gaat. had deze uit gezet maar mijn automatische weksysteem dacht daat anders over blijkbaar. ben al een half uur met hondje gaan lopen en nu even een ontbijtje en dan wachten op telefoontje van vriend en dan weer richting utrecht lang leve de file toen ik gister het bed raakte sliep ik al dus dat is wel weer fijn! Tot vanavond
Met de pil nergens last van.... maar zonder ;o) Ben wel benieuwd hoe jij het stoppen met de nuvaring gaat ervaren... ik overweeg namelijk ook om daarop over te gaan ipv de pil tzt. Maar als je daar ook heel hard van gaat 'ontnuvaringen' dan moet ik weer wat anders bedenken. Ik weet niet eens meer wat ik allemaal als ontpilling gehad heb.... Ben in ieder geval een tijd heel moe en duizelig geweest, en zat gewoon niet lekker in mijn vel. En de eerste week heb ik alleen maar overgegeven. Moet vooral zeggen dat ik dat het meest vervelend vond aan ontpillen, het psychische deel. Ik herkende mezelf soms haast niet, ging echt van euforisch naar hevige jankbuien. Gelukkig is dat nu allemaal weer in orde hoor... Al merk ik wel dat ik nu echt gedurende mijn cyclus wel hormoonveranderingen heb, ben ook echt een beetje sjacho als ik ongesteld ben, dat had ik met de pil nooit, haha. Maarja, moet wel zeggen dat het bijdraagt aan je gevoel 'vrouw' te zijn als je lichaam het gewoon allemaal zelf doet.. Zo... en nu op naar mijn eerste werkdag!