Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, had jij tijdens het ontpillen ook het gevoel alsof je bloedsuikerspiegel ineens omlaag gegaan is ?
    dat had ik gister avond, en toen ik vanochtend wakker werd weer.

best raar want heb gewoon gister en ook eergister normaal gegeten en gedronken rond de tijdstippen dat ik dat normaal ook doe. verder nog geen kwaaltjes kunnen bekennen maar dat komt vast in de loop van de week

zit nu zo fijn binnen wil niet in de regen filerijden haha
    maarja het is voor een heel goed doel hopelijk en heb vriend ook erg gemist :D

en nu ga ik toch echt afsluiten :p

2. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Trotsemams: lekker druk zo'n pup, stuitert je hele woonkamer rond denk? :D Wat bedoel je met gezellige smilies?

@Zussie: Heel herkenbaar, door de langere menstruatie hebben we nu bijna anderhalve week achter elkaar geen seks, bah! Haha ja goed relaxen is heeel belangrijk :D Wat mij altijd optimaal ontspant is een dagje sauna, ben ik weer 100% opgeladen zo lekker! Uiteindelijk nog lekker geslapen?

@Rover: ahh jij ook al, is vriendlief nog op tijd thuis gekomen gisteravond? Tnx, tis ook echt een scheet, ben zo blij met hem! Ja die pil, ik ben best gevoelig voor hormonen, maar daar ben ik pas achter gekomen sinds dat ik gestopt ben met de pil. Had vooral last van gewichtschommelingen, was ook wel twee kilo afgevallen na pilstop. Verder heb ik nu minder pukkels, minder stemmingswisselingen en voel ik me misschien wel wat opgewekter ofzo, kan het niet helemaal plaatsen. Ik slikte de pil ook door maar moest na 2 of 3 strips echt een stopweek inlassen omdat ik gewoon had dat m'n lichaam helemaal bol stond van de hormonen... dusja, ben heel blij dat ik er nu vanaf ben ;) Nuvaring wil ik ook zeker proberen tegen die tijd!

@Zebra: das fijn, ben je in ieder geval goed uitgerust voor vandaag, je mannetje zal wel veel verzorgd moeten worden. Sterkte maar weer vandaag meis en kom goed thuis samen!

Ik moest gisteren zo lachen, (t wordt een beetje vies praatje hoor) maar na onze 'klus' zei ik dat ik vond dat z'n kwakje er een beetje raar uit zag. Zegtie 'ja wat wil je dan als je er massaproductie van verwacht!?' :D

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah babsies je opmerking, geweldig.
    bekijk jij het kwakje altijd? :D haha
    ik tot op heden in ieder geval niet maar misschien na een tijdje als ik niet zwanger word ik er ook maar eens aan ga geloven.
    wie weet wat ik allemaal tegenkom! :p

Wij zijn weer thuis ( of course anders zat ik hier niet )
    vriend ligt alweer in bed en mag ik volstoppen met medicatie
    waardoor hij nog wel een paar daagjes rustig en versuft kan zijn
    verder mag ik goed opletten of de wond niet doorlekt en verder gaat het tot nu toe wel goed allemaal.

zometeen eens even lekkere verse huzarensalade maken voor m en een soepje. Ik ben vanavond dus vast weer gezellig hier aangezien ik toch alleen op de bank zit
    of hij moet er ff uit willen, jullie zien het wel :p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wie o wie weet of flauwvallen hoort bij ontpillen ?!

Had het gisteravond al, het gevoel van suiker tekort, beetje duizelig, ineens zo warm krijgen, zweten.
    en vanochtend dacht ik het weer te voelen, ben ff gaan zitten en toen zakte het weer.

sta ik net de koken heb ik het weer, de stoel was helaas te ver weg dus ik ging van mn stokje.
    was nog wazig bij kennis toen ik op de grond zat. en riep richting boven : het gaat wélll
    aangezien vriend wel hoorde dat er iets niet helemaal prima was.

maar nu google ik wat en kom ik er niet echt achter of het een ontpil verschijnsel is

nu ben ik wel eens draaierig bij koorts etc. maar heb nu helemaal geen symptomen van een beginnende ziekte of net wat.
    mocht het vanavond of morgen weer gebeuren doe ik denk ik toch even een belletje richting huisarts :(

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,
    Zebra,wat fijn dat je mannetje weer thuis is!Gaat het een beetje redelijk met hem?
    Hm,dat klinkt niet zo best flauwvallen.Geen idee of het door ontpillen komt.Lijkt me wel een heftige reactie.Mss de vermoeidheid spanningen over vriendlief?Of idd suikertekort.Had je wel goed gegeten?Zakt het als je limonade,cola oid pakt? Rustig aan doen hoor.

Babsies,grapjas haha Even een grondige inspectie haha.Ja onze hond is net een stuiterbal :D
    Op msn heb je zo`n gezellige smilies,hier is het maar zo weinig.Ongezellige :p

Ik ben vanavond home alone,daar lijkt het iig op als de kids in bed liggen.Kom hier vastnog aanwaaien :D

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Zebra,

Ik heb wel heel veel last gehad van duizeligheid en zwart voor mijn ogen na het stoppen (zie nog steeds regelmatig sterretjes). Maar ben nooit echt flauw gevallen.

Het kan ook zijn dat je bloeddruk aan de lage kant is...
    Als het morgen nog zo is idd even naar de huisarts en even je bloeddruk en suiker laten controleren. Maar als je goed hebt gegeten is de kans dat je suiker te laag is niet echt groot.
    Vervelend joh!
    Lijkt me eerlijk gezegd niet dat dit van de pilstop komt hoor... maar je weet niet! Misschien even goed wat zouts eten (je ging soep maken toch?)....

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hello lady´s!

Er is weer gezellig wat gekletst overdag!
    Zeeb, hoe is het met je mannetje? Is hij naast lichamelijk ook geestelijk wat meer aanwezig dan gister? Hoe voelt hij zich eronder nu hij thuis is? Ik hoop dat de pijnstillers goed werk doen.
    Wat vervelend voor je dat je je niet helemaal top voelt en helemaal bent flauwgevallen. Ik heb dat alleen als ik bloed zie of heel veel pijn heb, dan ga ik tegen de vlakte. Mijn vriend wil dan ook dat ik in het ziekenhuis beval hahaha
    Doe even rustig aan en denk goed om jezelf!

Ik heb tot nu toe helemaal nergens last van. Merk niks. Dit wil ik graag zo houden ;)

whahaha is nu wat op tv bij nvrc, een man en een vrouw vieren de verjaardag van hun kind. (lees, een chiwawa) Het is hun kind. Speciaal voor de verjaardag heeft ze zelf mooie kleren voor het kind gemaakt. Ze praten ook steeds over het kind. En vandaag viert hun kind de verjaardag. Ze hebben speciale taart (voor honden) met tekst en slagroom enz die mogen de honden opeten en er hangen in de keuken zakjes voor als ze naar huis gaan, dan krijgen ze een afscheids presentje.
    Er komen ook allemaal mensen op visite, maar alleen mensen met een chiwawa hahahah dus een kamer vol met van die beestjes. Ja zegt die vrouw, we hebben elkaar allemaal ontmoet via de chat of een forum. (Ik dacht meteen whahaah wie weet zit ik hier ook met van die vreemde mensen;))
    Die honden piesen in de kamer (ach, mijn kind is nog niet zindelijk whahaha) en ze rijden op elkaar whahaa echt, wat een rare mensen.

Altijd als wij zo'n beestje op straat zien lopen (ik vind ze zo niet hond achtig) dan zeggen vriend en ik tegen elkaar; 'miauw'
    (sorry voor de mensen die ook zo'n hond hebben, ik wil je niet belachelijk maken)

Nou, tot zo ver maar weer! Ik moet ook nog gespreksstof voor vanavond bewaren;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    snap het ook niet, had gewoon volop goed gegeten, geen maaltijden overgeslagen zelfs nog extra tussendoortjes gegeten
    en vanmiddag thuis heb ik zelfs nog wat snoep zitten eten en fanta gedronken dus aan de suiker kan het volgens mij niet liggen.

ga morgen toch eens bellen

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra,goed op jezelf passen hoor.Anders liggen jullie straks samen in bed e kan je niet voor je mannetje zorgen.

Lentekind,ohhh dat klinkt fout.Een hondenfeestje,hoe verzinnen ze het hihi Had wel ff willen kijken,het klinkt gewoon te maf :p
    Nee,hier geen feestjes voor de hondjes.Wel voor de poesjes trouwens :D:D:D

Ik ga er even 2 naar bed brengen,tot later :)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Zeeb!

Ik denk echt dat het je bloeddruk is hoor...
    Kan allerlei redenen hebben dat die wat aan de lage kant is.
    Ben je ook duizelig/zwart voor je ogen met opstaan?
    Heb je drop in huis? Of zoethoutthee?
    Als het zo blijft wel even bellen ja...

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    zoethoutthee he jakkie...werkt dat echt tegen duizeligheid?

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja zoethout verhoogt je bloeddruk!
    Je moet er wel van houden ja ;o)
    In drop zit vaak zoethoutextract dus dat werkt ook...
    Maar ook zout, dus een boullionnetje ofzo....

Maar de pil kan voor een hogere bloeddruk zorgen (is niet zo heel gebruikelijk hoor), dus kan me voorstellen dat als je stopt dat hij dan weer daalt.
    Maar hij kan ook een periode laag zijn door andere oorzaken... stress of vermoeidheid enzo...

13. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hello!

zo hoe is het met jullie?

met mij goed!
    weet niet meer wie het schreef, maar voel me ook wel anders sinds het stoppen met de pil. idd opgewekter. maar soms zie ik ook sterretjes.
    even apart vraagje: hebben jullie al vruchtbaar slijm gehad? ikke wel, dus heb zoiets dat is mooi, mn lichaam werkt goed. toch?

mn vriend heeft het ook tegen zn moeder vertelt dat ik gestopt ben. ( mijn moeder wist het al. ) wel leuk!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee geen zwart voor ogen, gewoon opeens duizeligheid, zweten en dan het gevoel van flauwvallen, en vanmiddag was het dat dus ook.

ik bedacht me net, mijn vader is diabetes patient
    misschien moet ik ook eens laten testen, heeft de pil het onderdrukt ofzoiets.
    of is het gewoon stom toeval, en heeft het niks met ontpillen te maken :)

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zebra: hoe gaat het met je vriend?
    vervelend dat je bent flauwgevallen!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat de pil invloed heeft op je suikers... dan zou het dus stom toeval zijn... maar ik ben ook geen dokter :eek:p

Je komt er maar op 1 manier achter, en dat is door er een keer naar te laten kijken ;o)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Vruchtbaar slijm :(......geen idee hahaha

Ik vind altijd dat als ik ongesteld ben dat ik dan ook maar vruchtbaar moet zijn haha waarom anders al die jaren die ellende ;)

als ik flauw val dan voel ik het altijd aankomen. Ik word draaierig en zwart voor m'n ogen. Ook ga ik sneller ademhalen. Ik weet dat ik dan optijd moet gaan zitten anders dan ben ik out:D

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Vruchtbaar slijm.... nooit zo op gelet eigenlijk..
    Ga niet 7 weken naar mijn slijm zitten kijken ;o)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wanneer zou je dat moeten zien dan, tijdens je eisprong?

met vriend gaat het goed hoor rosemarie, veel pijnstillers dus hij voelt nu niks. slaapt veel. heel schattig hoor zo'n man zo hopeloos in bed :D

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Volgens mij als je vruchtbaar bent, dus de dagen voor je eisprong. Het schijnt op rauw eiwit te lijken, dus doorzichtig en rekbaar ;o)

Jaaah mannen zijn leuk als ze zielig zijn :eek:p
    Maar ze mogen niet klagen, das irritant.

Deel Deze Pagina