Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra,ik heb er 2 in de aanbieding :D Nu liggen ze ff rustig,maar zodra ze iets horen ;) En als ik boven ben,dan horen ze alles dubbel ofzo.Dus ik moet wel ff blijven waar ik zit hihi

Babsies,heb je het ovu testje al gedaan? Is toch ook altijd leuk/spannend he ;)

Lentekind,hmm koppie thee is best een goed plan van jou.Ik stem voor :D

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra,ik weet het niet.De gyn zei tegen mij dat we er meteen voor zouden kunnen gaan.Toen we de eerste keer stopte ben ik meteen aangeteld.|Dat werd een miskraam.Maar of dat met de pil te maken heeft weet ik niet,ik zou denken van niet.

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Doel je op de medicijnen van je vriend Zebra? Ik weet namelijk niet of dat er op werkt. Moet je even de bijsluiters lezen of het kwaad kan. Voor een man zal het wel meevallen denk ik. Je ziet hoe snel de pil uit jouw lijf verdwenen is, als hij stopt met medicijnen zal het er ook wel snel uit verdwenen zijn.

Wanneer willen jullie er nu echt voor gaan. juni of juli?

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja bedoel inderdaad de medicatie die vriend nu krijgt.
    in de bijsluiter staat er niets van mbt zwanger worden, enkel bij zwangerschap en borstvoeding.
    maar tegen de tijd dat wij ervoor gaan zal het wel lang en breed verdwenen zijn :p maar was ff nieuwschierig.

@lentekind, ligt een beetje aan mijn cyclus wanneer we echt gaan beginnen maar de planning is begin Juli

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    zo ligt onze planning ook. Ik ga er maar vanuit dat het ergens in juni is dat ik ongesteld moet worden en dan wil ik die van juli nog afwachten en dan beginnen. Moeten maar even kijken tegen die tijd.

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ga maar eens wat boodschappen halen en eten bij mijn vriendje op z'n werk. Zo eten we straks beide niet alleen;)

Tot straks

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Trotsemams: ja heb net een ovu-testje gedaan en die is toch donkerder dan gisteren dus ik denk dat m'n ei nog moet komen! Hebben we toch nog kans deze maand :D

En heb ook nog schoongemaakt.. moet even opscheppen hoor want ben helemaal trots op mezelf, schoonmaken is echt hetgeen wat ik tot het allerlaatst uitstel. Heb gestoft, gezogen, gesopt en gedweild!
    En als ik dan nu zie hoe netjes het is denk ik; vanaf nu ga ik het bij houden, maarja... hè....

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Met schoonmaken vind ik het altijd zo jammer dat het het maar zo kort schoon blijft. Maar je bent heel goed bezig geweest Babsie!
    Goed gedaan!
    Spannend dat je deze maand nog kans maakt...nu moet je mannetje z'n kwakje maar goed raak schieten ;)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja vreselijk is het, alles schoon en netjes en savonds zie ik alweer voetstappen en hondenpootjes ( tegelvloer beneden )
    en wij hebben donkere meubels in de slaapkamer,nou het stof zuigt zich er gewoon op lijkt wel! als het schoon is zie ik een uur later alweer dingetjes erop liggen.

voor mij nooit meer een donkere slaapkamer na deze!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah ik herken dat. wij hebben zo'n zwart ijzeren bed en ook bruin/zwarte nachtkastjes van ikea. Ik hoop dat ik het matras goed kan laten kuilen als ik zwanger ben, dan komt er wat nieuws hahaha Echt, die stof zit er altijd.:x

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens, vanavond ned 1, 20.30uur babyboom's eerste aflevering.

12. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx Lentekind, dat had ik even nodig :D
    Ja tis idd jammer dat het zo kort schoon blijft, echt een ondankbaar werkje, blegh!
    Haha, ik zal het even doorgeven aan hem :p
    Joehoe nieuwe serie van Babyboom! Ik heb net 2007 en 2008 gekeken dus ken zo door!

Goed dat je het zegt Zebra, dan hoef ik dat in ons toekomstige huis dus ook niet! Wat onhandig zeg..

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou wij hebben dus ook de hemnes set van ikea , in dat zwart/bruine, helaas pas sinds we in dit huis wonen dus nog geen half jaar oud , had er totaal niet bij stilgestaan
    maar nooit weer een zwarte slaapkamer set!

vriend zit helemaal in stress over zijn hechtingen en ik zit beneden met laptop en een cola, verschil moet er zijn :D

ga straks zeker babyboom kijken! vind alleen wel jammer dat vriend niet mee kan kijken :(

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whoeeeehoeeee held me!!! Echt, normaal roep ik mijn vriend maar nu is hij er niet en kan er niet tegen als ik weet dat het er is hahaha. Ik had echt een mega grote spin in de kamer. wilde de stekker van de laptop eruit halen en verplaatsen en opeens zag ik dat beest. whaha kan het dan echt niet laten om een gil te geven haha. (het is zo'n hele dikke grote waarvan ze zeggen dat ze altijd met z'n tweeën zijn.) (volgens mij hebben we een nest van die beesten ofzo. de laatste tijd als ik een spin zie, dan is het zo'n mega grote).
    Nu heb ik er heel snel een bakje overheen gezet. Die staat nu wel in de kamer te wachten op mijn vriend
    Met wie had ik het laatst nou over een spinnenvanger? haha denk dat ik het zelfs met dat stokje niet had gedaan deze spin haha

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    waarom zit hij in over zijn hechtingen?

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh spinnen kan ik helaas ook niets over zeggen ik roep ook altijd IEEEEEEEWWW!!! ook al is er verder niemand :p eerst pakte ik altijd de stofzuiger, tot me verteld werd dat ze dan vaak blijven leven en er weer uitlopen
    nou nooit meer :p als vriend er niet is blijf ik het beest in de gaten houden tot hij thuis is en hem kan slaan

De pleisters van de hechtingen vanochtend vervangen,
    en net moest het weer omdat het toch nog wat doorlekte ( 1 hechting, de ander is al helemaal droog )
    en hij maakte zich zorgen of het niet teveel bloed nog steeds.

heeft net toch al gebeld met ziekenhuis, en zeiden hetzelfde als ik, word de komende dagen wel minder, het is eergister pas opengeweest.
    het is niet rood ( ontstoken ) en er komt ook geen viezigheid uit dus volgens mij is het allemaal zoals het hoort.

zo is mijn man toch niet meer zo stoer merk ik haha

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
  18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dan noemen ze de wond 'rustig' als er niks mee aan de hand is. Ach, jij klaagt over flauwtes en hij wil ook even z'n aandacht. hij wil wel laten merken dat hij wel echt ziek is ;):p

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
  20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah ja dat zal het zijn :D
    hij denkt dat het zowat open springt of teveel bloed gaat verliezen. denkt dat het binnen 2 dagen alweer allemaal genezen is. wel zielig dat hij de hele dag boven in bed ligt.

best leuke dingen op die site rosemarie,
    maar niets voor ons. wij houden het liever rustig qua muren en meubels en dan wat leuke accessoires erbij

Deel Deze Pagina