Mogge meiden! Hier op mn verjaardag lekker aan het werk Gelukkig maar een halve dag, moet vanmidag huiswerk maken van mezelf.. Was gisteren enthousiast begonnen, opent de laptop geen pdf'jes meer.. En laat nu net de informatie die ik nodig had in pdf staan! Dus gisteren toch maar geborduurd en nu net ff alles omgezet naar Word.. vanmiddag dus weer aan de slag.. Pff moet ook mn auto nog naar de garage brengen en moet dan van de garage echt een teringeind naar huis lopen Zussie; Goed van je dat je toch naar de HA gaat, wanneer ga je? Ga je bloed laten prikken ofwat? Babs; Al een ei gespot?
Goeiemorgen! @Yara: Gefeliciteeeeeerrrrrddd! Maak er een leuke dag van meid! Ga je het nog vieren of gewoon lekker met vriendlief op de bank vanavond? En heb je al je kado van hem gehad? Nee nog geen ei gespot, denk wel dattie nog onderweg is want testje van gisteren was weer donkerder maar nog niet posi... Tnx! Was gezellig.. en heb weer lekker bijgeslapen haha! Nog aan huiswerk toegekomen gisteren? @Zebra: leuk die banner! Een beetje optimisme kan geen kwaad toch!? @Dreamer: heel goed! De controles zijn nog steeds goed en hij voelt zich goed dus kan eigenlijk niet beter Is het gezellig met jullie nieuwe gezinslid? @Zussie: dat van de dokter had je nog niet gezegd, wel verstandig van je. Je kunt altijd even vragen toch? Mochten ze er nu niks mee doen dan kan je misschien wel wat sneller weer terugkomen als je cyclus toch lang blijft. @Rosemarie: ja teveel prikkels denk ik. Ben niet zo'n schrijver, dat heb ik toen ook geprobeerd maar dat werkte niet voor mij. Ik moet gewoon rustig m'n gedachten ordenen voordat ik naar bed ga, maar als ik dan tot laat zit te zp-en gaat dat natuurlijk niet Dusss... vanmorgen hebben we toch wel zo'n punt bereikt dat m'n zwanger-worden-drive echt vervelend begint te worden. Denk dus dat ik na vandaag (moet toch even afbouwen hè ) even een zp-vakantie ga inlassen en dat ik daarna een beetje gedoseerd moet gaan spammen hier want het begint zo langzamerhand gewoon een obsessie te worden! Ik hoop dan dat als ik hier even wat minder ben dat ik er ook minder mee bezig ben... Vind het echt lastig om een goeie balans te vinden tussen bezig zijn met zwanger worden en de rest (lees: vriendlief, vrienden, werk en andere verplichtingen zoals het huishouden bijvoorbeeld ).
Yara, van harte gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van ondanks dat je toch moet werken en de auto naar de garage moet. ga je het vandaag ook vieren ? En wat voor leuk cadeau heb je gekregen van vriendlief ? ( hoezo nieuwschierig ) @babsies, ook al een zp stop! zo word het wel heel ongezellig. Is er ook nog iemand die gewoon fulltime blijft en de verslaving niet kan opgeven
Babs & Zebra; Heb nog niks van hem gehad, denk ook niet dat ik iets krijg Ik wist zelf echt niks en hij geloof ik ook niet Maar maakt me ook niet zoveel uit, verjaardag boeit me niet zo Babs; Ja ffkes huiswerk gemaakt, maar hij opende geen pdf, dus weinig kunnen doen. Zebra; Ik kan de verslaving niet opgeven, dus blijf lekker hier Enige nadeel is dat ik het gewoon druk heb en daarom af en toe wat weinig hier ben
Jaa sorry Zebra! T ligt overigens niet aan jullie hoor, vind het hartstikke gezellig hier dus das dan wel weer de mindere kant van het verhaal.
@ Yara: gefeliciteerd meid! Hoop dat je er toch nog een beetje een gezellige dag van kunt maken! En dat je het cadeau wat je gevraagd hebt maar heeeeeel snel mag krijgen! @ Babsies: is goed meid, even een pauze. Ik heb dat ook even gedaan na mijn negatieve test en het gaat nu beter. Ik zat voorheen hele dagen steeds hier te kijken, nu doe ik het even 's ochtends of even 's avonds, maar verder niet. Moet zeggen dat de dagen nu ook veel sneller gaan, al is dat altijd wel zo aan het begin van de cyclus. Hoe verder je bent hoe langer het duurt, haha. Verder heb ik mijn zorgen en zenuwen gewoon met mijn mannetje besproken en gisteren ook min of meer met een collega. Het is ook gewoon lekker om met een 'echt' persoon te praten. Het is fijn dat je hier dingetjes op kunt zoeken en je ei kwijt kunt, maar je moet er idd niet in doorslaan. Succes meid, we zien je wel weer wanneer je er aan toe bent! Over de huisarts, we hebben een nieuw bloeddrukapparaat op mijn werk en dat heb ik even getest. Bloeddruk was in orde, maar mijn hartslag was weer 136 (en was niet echt druk bezig). Daarop kwam ik in gesprek met een collega dat ik meer van dat soort vage klachten heb. Ik ben natuurlijk een kilo of 5 afgevallen de afgelopen maanden zonder er iets voor te doen (dat is in mijn geval ongeveer 10% van mijn lichaamsgewicht). Ik heb vrijwel altijd diarree. Ik heb sinds een week of 3 dagelijks hoofdpijn en zie regelmatig sterretjes. Ik kan slecht tegen warmte, als ik onder de douche ben geweest moet ik vaak even gaan liggen omdat ik me echt beroerd voel. En ik heb dan een lange menstruatiecyclus. Het kan natuurlijk dat veel van die dingen zijn gekomen doordat ik gestopt ben met de pil, maar het zijn ook allemaal verschijnselen van een te snel werkende schildklier. Dat is vroeger wel eens een keer geprikt (vanwege de snelle hartslag) maar ik ben er toch niet gerust over. Dus voordat ik zwanger zou worden wil ik eigenlijk gewoon even weten dat alles in orde is. En als alles in orde is kan ik gelijk vragen wanneer ze iets willen doen aan die lange cyclussen want dat schiet niet echt op met zwanger worden... Denk dat ik mannetje meeneem. Voel me altijd zo'n zeikerd bij de huisarts en als hij er bij zit dan kan hij tenminste bevestigen dat die dingen echt zo zijn zoals ik ze vertel.
he zussie wat naar al die klachten! zou het dan ook zeker eens na laten kijken. en als je dan de bevestiging hebt dat alles goed is kun je het doorschuiven naar het ontpillen. dan heb je voor jezelf ook wat meer rust denk ik ondanks je cyclus dan natuurlijk gewoon belachelijk lang duurt elke maand. @babsies, snap je ook wel hoor, ff wat minderen misschien dat ik dat ook krijg als we er echt voor gaan en het niet meteen de eerste ronde raak is. want tja stiekem is dat toch gewoon wat we allemaal hopen dat het maar vanzelf gaat zondag op tv weer film 2012 zie ik net bij de reclame. heb m al gezien maar toch nog een keertje kijken denk ik heb gister ook weer wat (illegale) dvdtjes bij mn ouders meegenomen, dus films kijken dit weekend!
Babs; Jammer dat je een pauze inlast, maar ook wel goed denk ik Af en toe heb ik ook de neiging om hier even wat minder te zijn.. Komt goed meis en we zien je snel weer terug als je eraan toe bent Zussie; Ik hoop het idd ook Dan is het inderdaad goed dat je naar de HA gaat.. Wat een verhaal.. Ik hoop dattie je gerust kan stellen of iets kan vinden waar je gewoon iets aan kan doen.. want dit is ook niet fijn.
Hoi hoi, Ben er ook weer.Heb al zoveel gedaan gister.Kan nog veel meer doen,maar dat doe ik niet haha. Yara van harte gefelicteerd!!Hoe oud ben je geworden? Balen dat je zo ver naar huis moet lopen.Het zonnetje is er wel,dat is dan iig nog een positief puntje Zussie,slim dat je even een check doet.Nooit verkeerd en zeker als je toch allemaal kwaaltjes hebt.Wanneer ga je? Babsies,flink aan de klus? Gaat goed met de ovu testjes iig.Zaad blijft wel een paar dagen in leven,dus je hebt vast goed gemikt Jammer dat je even een pauze inlast.Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat het een obsessie gaat worden. Ik twijfel ook wel of ik hier zal blijven.Voel me soms zo`n vreemd eendje hier.Mss omdat we al 2 kids hebben en omdat ik wat ouder ben (owww,ik krijg bijna een bejaard gevoel...dat ben ik toch echt nog niet ).Kan iig m`n draai niet helemaal vinden. Het afvallen lijkt eindelijk rustig aan te gaan lukken.Dat rustig aan staat me niet zo aan,maar ik weet dat het verstandiger is om geen crash dieet te doen.Lastig alleen als je weet dat er echt heel veel kilo`s af moeten.
Ik dacht dat alleen Babsies een zp pauze ging nemen ;o) Haha, zal ook wel komen omdat de meeste van ons aan het begin van de cyclus zitten. Dan is er toch niet zo veel spannends te melden...
Zo, ben ook weer terug! Sjeeminee, wat een dag gister. Tot 21uur in een grabbelrok gelopen. Wel erg leuk maar dodelijk vermoeiend die fancy fair. @wat lees ik nu, gaan er een aantal stoppen met ZP? @Trotse mams, blijf gezellig! Je kletst altijd zo gezellig mee. Jammer dat je je draai hier niet kunt vinden. Wat fijn voor je dat het afvallen nu begint te werken. Zo krijg je toch weer een beetje een positieve drive. Je ziet nu resultaat dus dan kun je weer ff doorzetten. Succes! Wat lief trouwens dat jullie allemaal zo aan mij denken met al die uilen dingen! Ga vooral zo door, erg leuk hahaha @ Yara, een dag te laat maar beter laat dan nooit! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Nog leuke cadeautjes? @ Rover, ik weet niet hoe mijn cyclus is, dat ben ik nu aan het bekijken deze maand. Tot nu toe voel ik me prima. @ Zeeb, hoe gaat het met jou meid? Fijn dat jij hier ook nog gezellig blijft. Zo zie je maar, wij zijn net onkruid, het vergaat niet @ Zussie, Ben je al bij de dokter geweest of doe je dat volgende week? Ik hoop dat hij je meer kan vertellen. Wel goed dat je zo aan jezelf denkt! Wij zijn net ff naar het tuincentrum geweest en ik zal zo weer het een en het ander in de tuin gaan doen. Sinds dit beetje regen van de week groeit het onkruid weer als een malle. Vanavond gaan we lekker met z'n tweetjes naar de film Gooische vrouwen. Mijn mannetje kan altijd lachen om die Martin Morero dus dat moet goed komen.
hoooi Wat is het rustig hier zeg! best jammer Ben vandaag druk geweest in huis, badkamer eens opnieuw ingericht en nieuwe wc brillen geplaatst ( jaja té interessant ) gisteravond filmpje gekeken met vriendlief op de bank. Verder zijn de kwaaltjes verdwenen maar heb vandaag wel wat licht bloed verlies gehad, eigenlijk alleen vanochtend paar keer met afvegen. maar verwacht niet dat er al iets gaat doorzetten van een ongi. zou ook wel heel snel zijn
ja, dan zou je wel een super snelle cyclus hebben. Ik ben vandaag veel in de weer geweest. Ben hier net vanmidd nog ff wezen kijken maar er was niemand. Denk dat iedereen van het mooie weer genoot. Lekker dat je badkamer weer helemaal anders is. Dan ziet het er vaak weer zo heerlijk nieuw uit allemaal.
ja ik hou zo van in huis rommelen , alles weer anders en nieuwe accessoires en het ziet er weer helemaal anders uit. vriend is er niet zo blij mee maar weet dat het soms gewoon moet! een vrouwendingetje denk ik haha vanavond weer fijn op de bank, ga eens kijken of dat nieuwe programma leuk vermaak is ( jongens tegen de meisjes, zoiets heet het, rtl4 ) en anders heb ik nog een boek te lezen
hai hai! @ zebra: apart dat je bloedverlies had. want je hebt ook nog niet je eisprong gehad toch? leuk dat je de badkamer hebt veranderd! ik heb vandaag lekker gelunched met mn zusje en vriendinnetje, was erg gezellig. ik voelde op een gegeven moment dat ik naar de wc moest, en toen had ik een btje slijm en klein btje bloed. klinkt heel vies sorry! een paar dagen na mn eisprong, dus het kan een innestellingsbloeding zijn... maar daar hoop ik niet teveel op. ik wacht het af de komende dagen. heb trouwens babyboom gekeken, zo leuk dat jeroen en diana nog een keer zwanger zijn geraakt!
Zo, ben er ook weer. vanmorgen een nieuw nies record vanwege de hooikoorts...6x. Weet niet of dit nu ook betekent dat het 2 dagen mooi weer is Gister naar de film geweest van Gooische vrouwen. Erg leuk. Zeker een aanrader. Mijn vriendje vond het niet een wereldse film maar hij heeft evengoed genoeg gelachen. Meestal gaan we naar zijn films maar deze keer mocht ik van hem kiezen. @Rosemarie, idd leuk dat Diane en Jeroen nog een keer langs kwamen. Ze hebben zelfs een eigen site buiten babyboom. Leuk dat dit programma weer is begonnen. Er waren de laatste tijd sowieso weinig baby/moeder/kind programma's op tv. Eerst had je altijd bevallingsverhalen en daarna niet meer. Vorig jaar had je nog moeders vann nu, dat was ook wel leuk. Nu gelukkig weer wat nieuws. Nou goed, wij gaan zo op verjaardag. Kindje van mn vriendin is 2 geworden! gezellig.
Hello, Wat een rust hier.Iedereen toe aan pauze Ik heb steeds meer de neiging om vast te gaan stoppen met de pil.Heb nu sinds m`n stopweek al zo`n rare buikpijn (bijna ongi buikpijn,zo zeurderig) en veel afscheiding.Heb het idee dat het wel een tijdje nodig zal hebben voor alles weer normaal is.Nog een paar dagen voor ik aan het einde van de strip zit,dus kan er nog over denken. Lentekind,zou mooi zijn 2 dagen mooi weer Het ziet er hier nog niet naar uit trouwens Spannend Rosemarie!Het klinkt wel goed,ben heel benieuwd. Zebra,gezellig dat veranderen.Ik hou daar ook wel van.Er is ook altijd wat te doen,lijkt me ook wel heerlijk als het een keer klaar is. Ik ga ff een koppie thee erbij pakken.Het is ineens een stuk frisser dan gister.
hoihoi, het is inderdaad heel stil. stond er ook van te kijken. had ook weinig om op te reageren en zelf weinig te vertellen dusja dacht dan plaats ik nog even niets @trotsemams, heb je het al besproken met trotsepaps? misschien kunnen jullie toch nu wel al stoppen en gewoon nog een tijdje condooms gebruiken. gaan wij ook nog tot juli doen. natuurlijk geen 100% safe, maargoed mocht het zo zijn zal het ook niet heel erg zijn denk ik ofwel ? weet niet hoe dat dan zit met je dieet etc. @lentekind , gooische vrouwen wil ik ook nog zien. is er nog steeds niet van gekomen om naar de bios te gaan. @zussie, ben je al bij de huisarts geweest?