Hoi Zebra, Trotsepaps vind het mijn keuze.Niet of we er al voor gaan,maar wel of ik de pil blijf slikken of niet.Hij weet ook hoeveel ellende ik heb van de ongi`s. Van de andere kant zou het voor het afvallen ook beter zijn.Ik heb geen crashdieet,dus voor een zwangerschap zou dit geen probleem zijn.Wel de medicijnen die ik slik (heb hoge bloeddruk),dus liever niet ongepland zwanger (gewenst is het toch wel hihi).
nog even goed nadenken een paar dagen dus en misschien dan ook wel stoppen. ik ben blij dat ik nu een maand eerder gestopt ben. kwaaltjes vliegen me om de oren en dat al in de eerste week na het stoppen.
ja precies,dat is dan toch wel fijn dat je vast gestopt bent.Je weet het nooit van tevoren,maar stel dat het even gaat duren voor m`n cyclus op orde is dan zou ik echt spijt hebben als ik pas stop als we er echt voor willen gaan.Zover is het nog wel niet,maar toch.Heb er nu niet zo`n goed gevoel bij.
Hey Girls! Ben weer terug van weggeweest! wat is het hier stil Heb niet erg veel gemist.. Daarom zal ik maar even met de deur in huis vallen: Vrijdag was ik jarig, hele dag niet met vriendlief alleen kunnen zijn, maar ook geen cadeau gekregen.. Hij zei dat ik ook niks zou krijgen, dat wist ik ook wel, omdat we allebei echt niks wisten Lagen we s avonds in bed, zegtie: 'Ik weet wat mn cadeau gaat worden, we gaan uiteten en naar de film' Vind ik altijd leuk, dus was super blij dat ik iets van hem kreeg Dus ik hem al helemaal knuffelen, zegtie: 'Ik ben nog niet klaar. En je hoeft nog maar twee strips!' Nou, jullie begrijpen dat ik toen dus echt enorm super heppie was 14 juli is onze laatste pildag, dus ik begin ongeveer (hoop ik voor jullie) tegelijk met Lente en Zebra Wij nemen namelijk geen ontpilmaanden.. Maar dat blijde nieuws wilde ik met jullie delen Kan het ook niet met iemand anders delen Zebra; Hoe gaat het met je mannetje? Issie al op de been? En veel gerommeld in huis? Trotsemams; Wat vervelend dat je zown last hebt van je ongi's en wat vreemd dat je dat dan nu tijdens de pil ook hebt.. zou dat te maken kunnen hebben met je dieet? Zussie; Al naar de dokter geweest? Is je ongi al weer over?
@Yara, wat een goed nieuws! haha leuk dat je ook in de zelfde periode als Zeeb en mij zit. Kunnen we met z´n drieën het wedstrijdje starten Leuk dat je mannetje er zo mee bezig is. Nu duurt het alleen nog een tijd voordat het zover is, tenminste, dat heb ik haha. Ik vind juli nog ver weg ook al is het bijna zo ver haha Voor je het weet is het juli. De 22ste krijg ik zomervakantie, misschien tegen die tijd maar eens beginnen. Even kijken wanneer ik tegen die tijd ongesteld ben. @ Trotse mams, lastig die keuze die je moet maken. Weten dat je veel last krijgt van je ongesteldheid maar ook weten dat je veel last krijgt van het ontpillen en toch misschien verstandiger om te stoppen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Wel fijn dat je mannetje jou de keuze laat. zo kun je er zelf rustig over nadenken. @ Zeeb, een knuffel voor jou omdat die kwaaltjes je om de oren vliegen. Wat lastig! De ongesteldheid had niet doorgezet gister? Is je mannetje al beneden geweest? En wat jullie zeggen, het is idd erg stil de laaste tijd! Tijd om iedereen weer even wakker te schudden!
Lente; Haha ja ben er ook super blij mee! En juli is inderdaad toch al wel snel hoor, leef sowieso heel erg naar die tijd toe, omdat we dan 1 augustus ook de sleutel van onze woning krijgen.. No even doorbijten en dan is het zover Haha ben we erg benieuwd wie van ons allemaal het eerst zwanger is,, Hoop dat we allemaal snel naar het 'zwanger zijn' topic kunnen Jij nog geen last van ontpilkwaaltjes?
Het zou leuk zijn als we allemaal tegelijk zwanger zijn. Net zo gezellig Ik heb eigenlijk nergens last van. tot zover lijk ik op mijn zus en moeder haha. Hopen dat de rest van het hele gebeuren net zo verloopt. Af en toe voel ik me wat lichter in mijn hoofd maar dat is een moment en daarna zo weer verdwenen. Ik heb niks te klagen. Heb wel, nu ik een witte broek ofzo aan heb, dat ik mee bewust nadenk. Verder ben ik er eigenlijk niet zo mee bezig (best knap van mezelf haha)
Haha ja zeker gezellig Ik hoop dat ik ook op mn moeder lijk wat dat betreft, zij was van ons alledrie (mij, broertje en zusje) in de eerste ronde zwanger Haha dat zou wat zijn Wat goed dat je zo weinig last hebt, denk dat dat het ook wel gemakkelijker maakt om er niet zo mee bezig te zijn..
Ja dat denk ik ook wel. Je voelt je lijf niet dus hoef je er niet heel de tijd op te letten. Ik vind het wel prima zo haha Dat is wel grappig dat je moeder zo snel zwanger raakte. Nu maar hopen dat dat bij jou idd ook zo is. zou toch wel grappig wezen haha. Bij ons 3 zit er precies 2 jaar en 3 maanden tussen. Ook wel knap vind ik. Ook nog allemaal bijna rond het zelfde getal jarig haha
Dat is inderdaad ook knap Dat geld bij ons dan niet, ik en mijn broertje schelen ongeveer anderhalf jaar en ik en mijn zusje schelen op 6 dagen af 7 jaar heel verschil dus! Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Dat is zeker een heel verschil bij jullie. De een super dicht en de ander heel ver uit elkaar. Wij zijn vanmorgen op verjaardag geweest bij de kleine van mn vriendin. We gaan zo op visite bij mijn ouders. Met moederdag waren we er niet en daarna konden we ook steeds niet dus gaan we nu ff die kant op. ze hebben ook wat verbouwd dus kunnen we dat ook meteen zien. Ben wel benieuwd. Ik ga nu dan ook stoppen en dan gaan we. Misschien dat ik hier vanavond weer ben als er weer iemand is. Heb jij nog plannen? wat een somber weer he vergeleken met gister. Morgen ben ik ook nog lekker vrij dus dan ben ik hier sowieso te vinden.
He, jammer dat je alweer gaat Veel plezier bij je ouders! Idd jammer van het weer, maar merk er toch niet veel van, ben nog steeds druk met mn huiswerk..Heb het nu wel bijna af en daarna ga ik lekker borduren See you!
We zijn lekker ff naar het bos geweest,even de energie eruit Vind het altijd gezellig en fijn op zo`n duffe zondag als vandaag Yara,wat gaaf dat jullie er in Juli ook voor gaan.Ik zat te denken aan het leeftijdsverschil,stel dat ik eind van het jaarof begin van het nieuwe jaar zwanger zou raken dan is hier ongeveer hetzelde leeftijdsverschil.Onze dochter en zoon schelen ruim 1,5 jaar.En mocht dan de 3e komen dan zou die bijna 7 jaar schelen (ow met de jongste dan wel). Nah,wat ik vragen wou... hoe heb jij dat ervaren om op die leeftijd nog een jonger zusje te krijgen?Onze kids willen best een broertje of zusje (eigenlijk alletwee...zoon wil broertje,dochter zusje ),maar hoe ze het echt zouden vinden als het zover is? Ik denk vooral positief,maar het is nogal een verandering.En voor veranderingen zijn ze erg gevoelig.Het zou best goedkomen,ze zijn nogal zorgzaam alletwee.
Trotsemams; Ik weet nog dat ik het echt geweldig vond! In die leeftijd speelde ik net veel met poppen en zo, en mijn kleine babyzusje was veel beter dan een pop! Op latere leeftijd merkte ik wel dat ik weinig aansluiting had met mijn zusje, omdat zij met heel andere dingen bezig was dan ik (dit merkte ik vanaf dat ik ging puberen en een vriendje kreeg).. Mijn zusje is ook best een eenling, omdat ze altijd alleen gespeeld heeft (toen zij echt begon te spelen, waren wij dat al ontgroeid).. Nu is ze 15 en hebben we weer beter contact.. Maar goed, dit kan ook in haar eigen karakter liggen. Zelf heeft mijn zusje er nooit geen moeite mee gehad en is ze maar wat blij met haar oudere zus. Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het karakter van je kinderen.. Ik ben in ieder geval echt super blij met mijn zusje!
Dat denk ik ook,dat het veel aan het karakter zal liggen.Onze zoon is ook graag alleen,terwijl onze dochter altijd liever met vriendinnetjes is.Samen spelen ze ook volop trouwens. Hoe het zal lopen weten we natuurlijk nooit van tevoren,maar we denken ook aan pleegzorg Maar dat is nog ver weg allemaal hihi
Potverdepotver.... ik heb net een heel lang bericht getypt en op iedereen gereageerd, is hij ineens weg. Heb geen zin om hem nog een keer te typen hoor, sorry! Ben druk bezig met mijn onderzoeksvoorstel, moet morgen de definitieve versie inleveren. Ben nog niet naar de HA geweest. Ben morgen vrij dus kijk morgen wel of ik mezelf zo ver kan krijgen om te gaan, kan meestal dezelfde dag terecht. Als het dichterbij komt denk ik altijd bij mezelf dat het toch wel meevalt en niet echt nodig is. Heb sinds gisteren onwijs pijn in 1 (.), irritant. Ongi is al weer een paar dagen over, heeft maar 5 dagen geduurd deze keer! Zat me net te bedenken dat als ik een normale cyclus had, ik deze week alweer mijn eitje zou hebben. Dat zou me echt fantastisch lijken als de tijd zo snel zou gaan! Nou misschien heb ik deze keer mazzel! Morgen begin ik weer met ovutestjes! Misschien is die pijn in 1 (.) wel een aankondiging, ik hoop het!
@ Yara, wat goeddd!!! leuk nieuws zeg, dat is pas een verjaardagscadeau! @Lentekind & Yara , vriend zit sinds vandaag hele dag op de bank. Hij kan ( en durft ) er nog niet op te steunen/staan dus loopt nog met krukken. heeft zo'n band gekregen om zijn voet soepel te maken maar dat werkt niet helemaal zoals het moet zijn. dus morgen gaat hij proberen toch mee te gaan lopen met krukken @lentekind, gelukkig is er niets doorgezet hier dus ik zit nog goed met de banner hoop ik vandaag geen kwaaltjes gelukkig!
@Zussie, wat gek maar in 1! dat kan ook nog eens he, het hoort natuurlijk min of meer bij elkaar maar ook weer niet hoevaak ik dat ook heb dat mn hele tekst ineens spoorloos is, maar mij hebben ze niet meer als ik een lang verhaal typ kopieeer ik de tekst nog wel eens
@ Zeeb, mooi dat je nog ff kan doorgaan met je banner. Zo doe je nog ff gezellig een tijdje mee. Anders kloppen we straks niet meer en lopen we niet meer gelijk @ Zussie, maak jezelf niet te gek met allemaal kwaaltjes die je voelt. Anders krijg je komende maand weer zo´n teleurstelling. Wel hoop ik het natuurlijk van harte voor je dat het zo mag zijn! Gewoon lekker veel klussen deze maand. Meer kun je niet doen. Ik duim alvast weer voor je mee!
Haha ja maar 3 weken lang om de dag klussen is bijna niet te doen joh... en op het moment dat je denkt 'vandaag even niet' ben je bang dat dat precies je meest vruchtbare dag is... zucht... Maar maak mezelf niet gek met kwaaltjes hoor... moet toch hoop houden anders is er helemaal niks meer aan. Soms voel je gewoon dingen en dan is het leuker om te denken dat het misschien iets goeds betekent dan iets niet leuks! Ik ga even op zoek naar wat lekkers hier in huis. Heb lekkere trek maar er is weer eens niks te snaaien hier...We kopen meestal niks lekkers omdat mijn mannetje het dan opeet en die heeft een beginnend 30-ers buikje dus dat moeten we niet hebben, haha. Maar ondertussen kun je mijn ribben tellen en als ik een keer ergens zin in heb is er niks...