Oh de Blackberry. Erg handig maar klein en langzaam. Ik kijk GTST, secret story en 16 and pregnant... En ik wil greys zien. Nouja dat is multitasken toch?
hahaha voor jou is het dus geen relaxe maandag avond Je hebt het er maar druk mee. 16 and pregnant is altijd leuk idd. ik weet alleen niet zo goed wanneer nu die nieuwe zijn. volgens mij nu, want zie nu het einde en dit stukje ken ik volgens mij nog niet. Heerlijk zijn soaps en series altijd. Gewoon lekker je verstand op 0 en kijken! Waar is verder iedereen? Dacht dat de mannen voetbal keken en de vrouwen hier zaten
Jup! hier in ieder geval wel. en ik was weer eens wat te snoepen aan het pakken moet het afleren wil geen zwanger varken worden , mooi zwanger lijkt me prima haha en ik denk dat een beebje geen chips en koekjes als voedingsstoffen nodig heeft
wie weet vinden ze dat ook wel lekker. Weer eens wat anders dan altijd maar die gezonde aanbevolen groente en fruit Jij bent nu toch nog niet zwanger of vergis ik me nu? Heerlijk he, zo'n avondje lekker zitten en niks moeten.
Neee nog niet zwanger nog de pil tot 5 juni, dan gaan we er voor maar snaaien is een verslaving! dus moet nu al beginnen met afbouwen * typt ze terwijl hand weer richting chips gaat * ben moe, altijd op maandag , opstart probleempje en morgenochtend weer werken, smiddags in huis bezig, met pupje spelen en knuffelen en dan is het zo weer tijd om te koken. tijd vliegt ! ben trouwens wel beetje in stress. vriend moet eind deze maand naar ziekenhuis ( zit nu in de denkfase van wel/niet opereren ) maar hij laat wel opereren (enkel, weinig keus ook maar wel zware operatie vandaar verplicht 4 weken bedenktijd volgens ziekenhuis ) operatie word dan eind mei of juni ergens. hopelijk een dagopname want hij moet naar utrecht dus hoop dat ik niet in me upje terug naar huis moet en dag erna weer ophalen. ben geen held op snelweg in onbekende omgeving
Tralala fuut fuut fuut, ik verveel me. Ik heb geen zin om wat voor mijn opleiding te doen en op tv is niks aan. Vriendje kijkt CSI en hmm, daar krijg ik altijd de kriebels van. Ik kom hier maar even spammen Trouwens Chantal, ik maakte net een grapje trouwens over ben je zwanger of niet. Ik was alleen de smile vergeten. Nu lijkt het zo serieus.
He, wat vervelend als jij rond die tijd net stopt met je pil en hij rustig moet herstellen en bedrust nodig heeft Wel naar dat hij geopereerd moet worden. Toch niks ernstigs? Ik heb met snaaien buien. Het enige waar ik flink in door kan eten is chocola. en dan nog het liefste die van milka met biscuit ertussen. mmmm Verder ben ik niet zo'n snoeper, hoewel ik het ook niet vies vind. Moe op maandag, dat is een goed begin van de werkweek Ik moet nog 4 dagen. Meestal komt mijn dip op woensdag. Dan moet ik werken en ook nog naar mijn opleiding. Ach, dan nog maar 2 dagen en is het weer weekend.
o hahaha ik dacht het is serieus, maar ik ben op maandagavond ook niet alert hoor vriend krijgt een zware enkeloperatie ( overmatig bot aan 1 kant verwijderen en een pees losmaken om daaronder een stukje afgebroken bot te verwijderen ) na operatie 2 weken bedrust ( is dat ff handig , ligt ie toch al hahaha ) en dan nog 2/3 maanden revalideren ligt er beetje aan dus zowat een hele zomer een man thuis/half thuis geen pretje aangezien hij niet stil kan zitten en dan niks mag doen. maarja wat moet dat moet! die milka zijn ook zo lekker ja!! en ik ben gek van cote d'or chocolade ( melk , want lust geen puur )
zit net te kijken wat een lelijke positiekleding.. ofja niet mijn smaak zullen we maar zeggen! hoop dat ik een beschaafd buikje krijg en lang mijn normale kleding aankan, of iets van een tuniekje ofzo. waar ik nu al niet mee bezig ben he heb ook al bedacht hoe ik me ging scheren en hoeveel ik zou aankomen hahah
haha ik vind melk ook altijd lekkerder maar bij gebrek aan beter gaat de puur toch ook op. Zolang er maar nergens een nootje in te vinden is want dat vind ik goor. Ik houd niet van nootjes. Het klinkt idd als een best zware operatie wat hij moet ondergaan. Wat kunnen ze toch allemaal veel in die ziekenhuizen. Het lijkt mij heerlijk als je vriend dan bijna een hele zomer heerlijk bij je thuis is. Ik kan er zo van genieten als hij en ik samen dagen thuis zijn. Maar ja, wij zijn ook wel heel huiselijk ingesteld.
Hmm zie nu pas dat je boven mij nog een berichtje had gezet. Zie ik nu pas haha. Ik vind die positiemode echt gaaf. Het ziet er zo mooi en normaal uit. Ik heb zelf het merk Noppies verkocht (vroegâh). Dit zit erg mooi alleen wat duurder dan b.v. een mama licious. Maar beide is goede kwaliteit. Het schijnt dat die broeken na de bevalling ook nog heerlijk zitten. Het lijkt me gaaf als ze je buik zo mooi kunnen zien. Ik ga nu maar eens afsluiten en spullen klaarleggen voor morgen en nog even lekker lezen in mijn bed. tot morgen!
@Lentekind, ik heb dat merk positiekleding bekeken, die vind ik ook erg leuk! erg modern, ik heb verkeerde sites bekeken denk ik haha want daar zag ik allemaal suffe dingetjes. en zag gister ook op de H&M site leuke dingetjes, dus we kunnen zwanger worden! vriendlief is al richting werk en ik word wakker en ga zo oom maar eens richting kledingkast en dan de kou in
wat ik nou tegenkom , kanaal 19 UPC Kindernet! is dat nog eens nostalgie *gaat nu echt offline en zo richting werk* Ohja! Yara.. ben benieuwd of je de test vanochtend nog gedaan hebt!
Haha wat een kletsmiepen zijn jullie Ik heb gister lekker een avondje bankgehangen en even niet achter de computer gezeten Lentekind; wat ontzettend verdrietig van je vriendin.. Komt dan opeens zoo dichtbij Vind trouwens dat ze ook echt veel leuke positiekleding hebben, moet gewoon ff bij de goeie sites kijken Haha Chantal Kindernet is gaaf! Zoals jullie kunnen zien was mijn test mooi omo-wit Wist dat er weinig kans was, en dacht ook niet dat het zo zou zijn, omdat ik de pil heel regelmatig slik, maar maakte me toch druk Al had ik toch stiekem de hoop dattie positief zou zijn, maar zelfs met de meeste fantasie van de wereld kun je hier geen streepje op ontdekken.. Was trouwens wel grappig, dit was mijn eerste test ooit Vond ik toch wel spannend.. Pff zit op school vandaag, en ga nou toch maar iets doen.. spreek jullie snel
Die test is inderdaad blanco! niet meer en niet minder Ik zit in mijn laatste 15 minuten werktijd dus dacht joh waarom niet even spieken zo naar huis even half uurtje wandelen met mijn kleine schatje en dan richting boven om alvast een kamer leeg te maken waar we beginnen met laminaat druk druk druk! duss tot vanavond!
Jaa idd hartstikke blanco Ga je nu alles al leeghale Chantal? Zit je dan niet tot het weekend in de zooi, of valt dat wel mee?
Hmm ben een beetje alleenig vandaag Gister de hele dag in spanning gezeten, vandaag weer vanavond huizen bekijken in de hoop dat we een bod kunnen doen
nou vooruit, dan zal ik je maar weer gezelschap houden met mijn gebabbel. Moet zo wel nog kip snijden en eten koken want moeten straks ook nog boodschappen doen. Nu je die test hebt gedaan, ben je dan evengoed niet een beetje teleurgesteld? Ook al wist je eigenlijk dat hij toch negatief zou zijn, ik zou me toch van alles in mijn hoofd halen denk ik. Waarom staat er trouwens wel een andere rode streep? En om het vragenlijstje dan nog maar even compleet te maken, wat voor test is dit en waar heb je hem vandaan en wat kosten ze? Hoor heel vaak verschillende prijsklasse. Spannend dat jullie vanavond een huis gaan bezichtigen. Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden. Wie weet is het wel het huis van jullie toekomst! Pfff de kinderen waren bij mij vandaag druk. In de ochtend ging het wel. Toen werkte ze wel lekker, maar vanmiddag Gelukkig is er niet zo vaak storm in Nederland hahaha. Je kunt het echt aan ze merken. Meiden, bedankt voor jullie medeleven en belangstelling wat betreft mijn vriendin!
Zo ben ik weer! @ yara, nee hoor is geen troep dan, in 1 kamer stond al weinig ( babykamer word het ), andere kamer is walk-in-closed dat was wel veel werk pff en dan nog een kamer met strijkplank en troep etc. dat allemaal leeg en staat in de slaapkamer. Ga eerst die 3 kamers doen , alles weer verhuizen en dan de slaapkamer. die is vrij ruim dus doen we als laatste. wat wel in de weg ligt is 23 pakken laminaat voor de hele bovenverdieping! boven is het bijna 70m2 dus veel nodig ( net zo groot als beneden dus overigens haha lekker slim van he ) Heb me toch een rugpijn!! schoot straks erin toen ik opstond dus doe vanavond ff helemaal niks
als ik even zo vrij mag zijn even een antwoord waarom een roze streep op de test staat, de controlestreep ( gewoon dat de test prima werkt, niks bijzonders ) daarnaast komt de teststreep ( bij positief dus )