Lente; heb dezelfde gehaald als jij gewoon folium van etos.. vond de grootte, of eigenlijk de kleintte, wel echt een voordell.. en ik wilde eigenlijk bewust geen multi.. hoef er ook maar 1 per dag En vwb jongetje, ik smelt ook altijd helemaal als ik zown klein jochie zie een goede vriendin van me heeft twee zoontjes (7 en 9 maanden) en dat zijn zown schatjes, ook mijn schoonzus is zwanger van een jongetje.. Dus dan zul je zien dat ik zwanger raak van een meisje ach maakt ook allemaal niet uit, zie mezelf gewoon meer met een jongetje dan een meisje.. Maar wat Zussie zegt herken ik dan ook wel weer
Zussie,nee eigenlijk niet.Vragen staat vrij,maar antwoorden ook Heb ooit op een forum geprikt,daar wat verteld.Namen van m`n kids stonden erbij.Vriendin ?) was dat gaan zoeken omdat ze perse iets wou weten wat ik niet wou zeggen. Kan je hem volgen?Het is dus niets persoonlijks hoor Hieruit kan je wel opmaken dat onze kids geen (aangepast haha) veel voorkomende namen hebben hihi
Idd beetje vreemd dat een vriendin (?) daar dan zown misbruik van maakt.. Ben jij al begonnen met folium Lente? Ik tiwijfel of het beter is bij de volgende strip al te beginnen of bij de laatste..
Ik ben nog niet begonnen met folium. Ik wil deze maand eerst eens van mijn lijf weten hoe het werkt zonder allemaal pilletjes. Of ie het dan ook nog doet zeg maar. Pas als ik de komende keer ongesteld ben geweest, dan ga ik beginnen. Vind het dan vroeg zat.
Haha, nee ik begrijp het helemaal! Wat een vervelende vriendin joh ;o) Nu maak je me wel extra nieuwsgierig want ik hou ook wel van namen die niet zo standaard zijn.
idd Yara,ze vond het nog grappig ook.Was zo trots dat ze "het" gevonden had. Dus omdat dit forum zo openbaar is wil ik iig niet te googlen zijn op de namen van m`n kids
Als we het dan toch over namen hebben...we hebben evt al een meisjesnaam ,een jongensnaam vind ik veel moeilijker. Het wordt ook wel moeilijker hoe meer kids het worden haha
haha daar komt het namen rondje weer het blijft leuk. ik vind ook bijzondere namen leuker. Tenminste bijzonder, als je ze maar niet zo heel vaak hoort. voor een jongen hebben we een naam die wel bekender is maar hier hoor ik hem tot nu toe weinig. Dus hoop dat dat zo blijft. Die meiden naam kom ik nu heeel af en toe op internet tegen maar in real life heb ik hem nog nooit gehoord!
Kennen jullie deze site al? Echt een aanrader en gewoon geweldig (ben zelf nogal namenfreak haha) Nederlandse Voornamen Databank Veel plezier haha
Haha... jaaaa namen blijven leuk! Ik ben wel benieuwd naar jullie ideeen. Ik zoek niet-alledaagse jongensnamen van ongeveer 4 letters, niet engels, daar hou ik niet zo van. Passend bij meisjesnamen als Saar, Tess, Ise (aanvullingen hierop zijn ook welkom) Roept u maar ;o)
Ja Mare en Lente had ik zelf ook al aan gedacht.. Mare vindt mannetje niet leuk geloof ik... de betekenis ervan is geloof ik ook iets als 'bitterheid', we vinden een beetje een positieve betekenis wel belangrijk ;o) Lente heten al een paar kindjes in de omgeving... Maar je zit in de goede richting!
Linde vind ik ook altijd erg leuk alleen aangezien mijn mannetje zijn achternaam daar niet mee gaat, gaat dat hem niet worden
Ik vind voor een meisje ook de naam June heel mooi. Het lijkt heel erg op wat wij ons ons hoofd hebben voor een meisje, alleen net weer anders
Maar June dan op zijn engels of nederlands uitgesproken? In X-factor zit nu een meisje dat 'Laise' heet. Vind ik ook een hele gave naam, maar volgens mij gaan mensen dat op zoveel vreemde manieren uitspreken dat de lol er dan een beetje vanaf is ;o)
Laise, ik vroeg me idd al af hoe je deze gaat uitspreken. Ik dacht als 'lees' maar misschien heb jij het als anders gehoord. June op zijn engels uitgesproken.