Leuke naam ook Lois ! Er zijn zo mega veel namen,zoveel.En uit al die namen heb ik nog niet dé jongensnaam gevonden.In dat geval kunnen we maar beter een meisje krijgen
Hmm vind ik minder, Morris vind ik wel echt leuk! Maar denk dat vriend dat weer minder leuk vind.. Jort vind ik persoonlijk ook iets minder, maar hou dus ook meer van engels;P Lois is ook leuk, lekker stoer, maar dan wel als lo-is Haha was ff een uurtje weg en moest twee pagina's bijleze, zo ken ik jullie weer Ondertussen nog wel wat aan school kunnen doen Zussie en Lente?
Jep, buiten het reageren ben ik de hele tijd netjes aan mijn werk. Heb zelfs de piepers al skilt. Die kunnen straks opgezet worden en dan daarna lekker opbakken. Dit is idd een tijd geleden dit tikgehalte haha
Wie wil er nog wat jongensnamen in de groep gooien? Kort (1 lettergreep mag,max 2) en krachtig,makkelijk uit te spreken en te schrijven en origineel Wie bied?
Jep! Ik ook hard aan het werk tussen het reageren door! Nog even doorbijten, het is bijna af. Het meot voor 12 uur vanavond ingeleverd zijn!
En ik heb 2 keer kids uit school gehaald,2x honden uitgelaten,gepoetst,afwas gedaan,eten klaar gezet.En oh ja,namen gezocht hihi
Zoals ik al zei... ik vind alleen 'Lenn' wel leuk ;o) Dex vind ik ook grappig, maar vindt mannetje niks.
Finn, Tijn, Jort , Stijn, Gijs, Jim, Joe, Sem, Luca, Tygo, Duko, Tim, Raf, Yaron (vind ik persoonlijk ook leuk Moest er in het begin erg aan wennen)Kian, Odin, Julian (wel 3 lettergrepen)
Zie nu wel dat ik erg gericht ben op namen met een J of Y Heb ook al gekeken naar de eerst letter samen met de achternaam. Dat gaat ook allemaal prima.
Ja Dex vind ik echt cool... alleen dan krijg je weer Dex Sex en dat soort dingen. Maar ach, zo heb je overal wel wat! Inderdaad vind ik Tijn, Gijs, Sem, Luc, Tim, etc. ook leuk. Alleen zo heten al zo veel kindjes om ons heen... Naja Tijn en Gijs niet (wel Thijmen, en man zijn broertje heet Thijs dus dat wil hij niet)
Waar zijn de tijden gebleven dat je je kind gewoon Jan, Piet of Klaas noemde, en dat het hele dorp zo heette maar dat het niks uitmaakte...
Zo, de achter ramen ook weer gelapt. Kon het niet meer aan zien hahaha die vieze stront. Gelijk alle ramen maar gedaan. Nu moet voor eigenlijk ook maar daar heb ik dan weer geen zin in. Achter zie je vaak ook hoe vies ze zijn doordat de zon er door schijnt. Wist trouwens niet dat het zulk lekker weer was buiten. Het oogt niet zo warm.
Joepie, heb de eerste aardbei uit de tuin! Er is er nog één dik en rood alleen die pluk ik morgen ochtend en dan lekker op een broodje!