Namen die ik best geinig vind maar nog nooit over na heb gedacht: - Daaf - Loek of Louk - Luut - Naut of Nout - Sef - Senn of Sen - Tije - Xam of Xem - Zed ok... sommige zijn een beetje erg apart... maar het geeft weer stof tot nadenken. Meteen opslaan in mijn namenlijstje ;o)
Oeh zijn ze bij jou al rood? Er zitten er superveel in mijn plantjes dit jaar, maar nog steeds hardstikke groen hoor!
Die namen van je, daar zitten echt hele vreemde tussen hahaha wel vind ik Tije en Senn leuk. De rest moet ik misschien aan wennen. Mijn aardbeien beginnen te komen. We hebben dit jaar nieuwe geplant doordat een aardbeienplantje gemiddeld 2 jaar grote aardbeien geeft en daarna alleen nog maar klein prut spul. Wist je ook dat als je ze na de bloei helemaal kort knipt, dat ze daarna in (ongeveer) aug weer nieuwe aardbeien geven? We hebben ook druiven en frambozen. Die zijn wel in zicht maar nog lang niet goed. Die druivenboom heb ik vorig jaar gesnoeid, we hebben nu echt heel veel trosjes hangen. nu maar lekker groeien! Heerlijk zo'n eetbaar tuintje.
ook een aanrader om even te kijken: Babynamen top 250: Lucas en Sara zijn in 2009 de populairste voornamen van Nederland
Wat vind je van de naam Lieke of Lika? Lieke was eerst mijn nummer 1 alleen toen hoorde ik de naam die ik wil en werden er hier 2 Lieke's geboren.
Haha ja ik ben het met je eens dat er een paar vreemde tussen zitten ;o) moet er zelf ook aan wennen! Mijn aarbeienplantjes zijn van vorig jaar.... ik zal het eens proberen met dat snoeien! Ik heb verder rucola en allemaal kruiden in de tuin staan. Als we straks een eigen huisje hebben wil ik wel wat meer eetbare dingen!
Lieke vind ik leuk, maar klinkt ook niet echt met onze achternaam. En wordt inderdaad een beetje populair... dan vind ik hem minder leuk
Odin,leuk! Nout en Senn ook! Engelstalige namen is niet zo mijn smaak. Die link ga ik eens rustig bekijken zussie Ik heb ook een word bestandje waar ik de namen verzamel die ik tegenkom en me aanspreken. Dex? Superrr naam,zo heet onze pup Ik ga even neuzen op die site,altijd leuk.
Als je tussen 1000 namen gaat zoeken dan kom je het ook niet zo snel tegen vind ik. Je moet het soms zomaar ergens horen of zien maar tussen namen zoeken,dan vind ik het nooit. Het eten is weer gedaan, de afwas ook en nu weer hier zitten en aan school. Mannetje heeft vandaag geen vergadering maar volgende week. Even in de war. Vast ook hormoontjes
Heb je helemaal gelijk in,soms kom je hem gewoon ineens tegen Tot nu toe alleen nog steeds niet en ik denk er al zolang over na hihi Hier ook alles al aan kant,kindjes spelen buiten.Heerlijk dit weertje!
Ik wist eerst niet dat het zulk lekker weer was. Pas toen ik de ramen om 16uur ofzo ging lappen zag ik dat eht ook echt warm was. Ik hoorde het alleen maar waaien dus dacht dat het wel tegen zou vallen buiten.
Haha nou trotsemams als daar niks tussen stond dan weet ik het ook niet meer! Soms moet je namen inderdaad tegenkomen, maar ik vind het soms ook leuk om gewoon een hele lijst door te spitten. Hier het eerste ovutestje van deze ronde gedaan. Zo negatief als maar zijn kan. Het is nog lang geen pasen dus!
Lastig he...inspiratie opdoen in tijdschriften vind ik ook altijd een goede.Zeker in kindertijdschriftjes,dan kom je ook zoveel namen tegen. Balen Zussie,dat je ovu test negatief is.Hoop dat er snel verandering in komt voor je! Ja,het is heerlijk weer.Vind het altijd wel relaxed,gezellig op de fiets naar school enz.Gewoon genieten
Haha nou ik baal niet hoor, had niet anders verwacht op dag 10! Maarja, you never know! Nu weet ik in ieder geval dat het niet zo erg is om een dagje niet te klussen ;o) Anders zit ik elke keer maar in onzekerheid of ik nou niet net mijn ei gemist heb. Zo onderzoeksvoorstel is af. inleveren die hap, ik wil het van mijn bordje hebben!
Pasen duurt ook nog wel een tijdje dus je ei ook Lekker dat je weer een deel hebt afgerond. Ik weet bij mij af en toe niet meer wat ik nu wel moet en wat niet meer. Echt,d ie handleiding is zo onoverzichtelijk en onduidelijk. Ik denk dat ik het binnenkort moet inleveren en ik merk wel wat er niet goed is. Tot nu toe schiet ik lekker op maar er moet nog een hoop gebeuren. Net weer een overhoring gehad voor de toets voor woensdag en dan zien we wel weer. Komt er vanavond nog wat leuks op tv?