Ik hoop het, want ik was van plan nu te gaan relaxen. Ik denk dat ik een paar muffins ga bakken, heb ik zin in ;o) en heb nog mix staan! Lekker hoor, als er weer wat ingeleverd is. Ben er moe van. Mijn mannetje zei net tegen me: als jij zegt 'ik ben er klaar mee, ik lever het gewoon in en dan zie ik wel' heb je altijd een 8. Nou, laten we daar dan maar op hopen, haha. Nu gaat het echte werk beginnen! Interviews houden!
Ah, fijn dat het werk wat je nu dan hebt gedaan alleen maar voorwerk was. aangezien je zegt dat het echte werk nu gaat beginnen Wanneer is dit jaar afgelopen bij jou?
Poeh nou ik heb alles weer gelezen tot nu vanaf gister.. Wat een actief forum!! Heel grappig, ik kom allerlei dingen tegen waar ik op wilde reageren maar het einde was nog niet in zicht. Dus heb een word bestand geopend maar uiteindelijk maar 2 dingen in gezet komt ie: @ zussie: wat een leuke geboortekaartjes! Echt heel bijzonder! @ Lente: Elif is ook echt een mooie naam! Volgens mij is het turks, een vriendin van mijn vriend heeft haar dochter zo genoemd (Elief spreek je het uit) en dat klinkt waanzinnig schattig! Ik heb allebei m'n namen al... Klinkt echt stom maar mijn vriend en ik hebben het in het begin van onze relatie erover gehad en sindsdien is het eigenlijk niet meer veranderd. M'n jongensnaam wil ik wel kwijt: Liam. Dat weet inmiddels iedereen (maar dat vertel ik wel later) Ik vind het ook wel grappig dat het "vast" staat want als we het over kids hebben dan hebben we het altijd over "Liam" We hebben die naam omdat de zanger van Oasis zo heet, de held van m'n vent. En iedereen weet het omdat ik een keer een pittige discussie heb gehad met mijn zus. We hadden het gewoon een keer over kinderen en toen zei ik dat ik wel wist hoe ik het ging noemen als het een jongen zou zijn. Dus ik zei: ik noem hem Liam, naar Oasis. Dus toen zei mijn zus (die ouder is als ik): echt niet, zo noemen wij hem al! Dus ik gooide m'n argument in de groep dat mijn vriend zijn zoontje echt zo ging noemen, dat dat al jaren vast stond en dat hij echt niet van gedachte ging veranderen. (m'n pa nam het ook nog even op voor mij) Toe zei ze: we zien wel wie er eerder kids krijgt ... ... ... (zwaar oneerlijk want zij is een stuk ouder en verder dan ik...) Waarop ik dus zei: dan krijgt jou liam (uitgesproken als liam) een neefje Liam (uitgesproken als li-em) Zij weer kwaad... Ik naar huis: "schat we gaan NU kindjes maken" hahahaha Uiteindelijk is haar relatie op de klippen gelopen en gaat deze discussie dus echt nergens over maar omdat ik er zo kwaad over was heb ik het aan een aantal vriendinnen verteld. Waarop nu dus iedereen weer wat mijn jongens naam is.. Poeh lang verhaal. M'n meisjes naam komt uit een heel oud msDOS spel en heb ik nog niet kunnen vinden in nederland, dus die houden we wel voor onszelf! Nu we het toch over namen hebben: Ik zou (over een jaar ofzo, als ik dan eindelijk die dikke buik heb) naast het geslacht ook meteen m'n naam vertellen. Ik vind dit zo praktisch. Je ziet het in amerika ook (zie 16&pregnant op mtv ) daarnaast weet iedereen het toch al als ik een jongen krijg én dan hoef je je baby tenminste niet zo'n stomme schuilnaam te geven als kuifje of joppe of die onzin... Ik zeg trouwens niet dat iedereen dit zo moet doen maar het lijkt mij echt zo fijn om gewoon open te zijn over alles. Nou nog 1 reactie op wat ik net las: ik denk dat als wij gaan proberen straks, ik het echt wel moet opbiechten aan m'n vriendinnetjes. Ze weten allemaal dat het echt niet lang meer gaat duren bij mij (aangezien ik het tevaak over kids heb en wegsmelt bij babies) en als ik op vrijdagaaf een drankje ergens doe en ik bestel een water dan denken ze dat ik ziek of zwanger ben. Hoewel het me wel privé lijkt denk ik dat mensen het echt wel door hebben.. @lente: vanaaf teen mom op mtv om 20:00u! En project catwalk om 21:30u! sorry voor dit lange verhaal! Moest even wat kwijt
hahahaha zussen ruzie Gezellig dat je zo'n lang verhaal neer zet. Altijd goed. Hoef je geen sorry voor te zeggen. We zijn met vlagen heel actief. Toevallig is er vandaag weer heel veel getikt. Liam is ook een stoere en leuke naam. Kort en krachtig. Maar een meiden naam uit MSdos ahahaha dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig hahaha Je kent hier niemand, kom verklap het...hebben wij vanmiddag ook gedaan
Hahaha Hevn wat een verhalen! @ Lente: 21 juni laatste tentamen (als ik die niet haal heb ik 20 juli herkansing, maar heb tot nu toe alles in 1 keer gehaald dus verwacht het niet). En 23 juni onderzoeksverslag inleveren van het onderzoek waar ik dus vandaag het voorstel van moest inleveren. Dus moet nu keihard aan de slag voor dat onderzoek, want heb nog maar 4 weken! Dus als alles mee zit ben ik 23 juni klaar!
Dat is lekker, dat is precies over een maand. Ik moet er nog precies 2! Jij werkt ook buiten je studie, hoeveel uur/dagen werk je dan?
Hoi , en toen was er rust in de tent hihi I love it Hevn,pittige discussie met je zus.Hoe gaat het nu tussen jullie? Wel duidelijke praat,soms ook wel handig hihi Idd wel praktisch als iedereen de naam enz al weet.Mijn keuze zou het niet zijn,ik vind het wel bijzonder als m`n man en ik samen het weten en de rest nog niet. Zussie en Lentekind,succes met jullie drukke studieweken!
dank je trotse mams. Jij was het toch laatst die aan gaf dat je je hier niet helemaal thuis voelt? Kun je uitleggen hoe dat kwam of is dat meer een gevoel? Ik hoop dat je je nu prettiger voelt. Lekker he als de kinders in bed liggen. Over een paar jaar dan blijven ze ook op en heb je de avonden niet meer voor jezelf. Volgens mij geniet je evengoed van die momenten 's avonds als het lekker rustig is en je ff kan zitten.
De opleiding adviseert niet meer dan 24 uur ernaast te werken. Studiebelasting is 40 uur in de week, dus 24 uur daarnaast werken is ook wel genoeg
Dat was ik ja,ben blij dat ik dat verteld heb.Hoe het kwam? Ik denk vooral omdat ik al grotere kids heb dat ik toch wel ervaar dat het voor jullie zo anders is omdat jullie voor de eerste gaan. Niet minder bijzonder hoor,absoluut niet...want dat vind ik een kindje krijgen echt.Maar anders Voel me iig wel prettiger nu,hou er ook wel van als het zo actief is hihi Met de kids is iedere fase weer anders.Je gaat er steeds meer in mee groeien.Onze kids worden steeds zelfstandiger,dat is niet van de een op de andere dag zo.Maar soms kan dat ineens zo duidelijk naar voren komen,dan denk ik wow wat zijn ze toch groot. Alletwee zijn ze erg aanwezig,dan is het wel lekker als ze in bed liggen.Als ze zo oud zijn dat ze tegelijk met ons naar bed gaan,dan gaan wij gewoon af en toe vroeg naar bed als we een rustig avondje willen hihi
het zal voor jou ook anders zijn idd nu je er al twee hebt. Wij staan allemaal nog in het begin. Maar dat is toch handig, dan kan jij ons weer advies geven Hoe zijn jouw twee vorige zwangerschappen en de tijd daar naartoe verlopen? Raakte je snel zwanger en had je goede zwangerschappen? Leuk dat ze nu de leeftijd hebben om ook echt te beseffen dat ze dan een broertje of zusje krijgen.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Duurde het lang voor je zwanger werd enzo? @ Lente: ik wil nog een master doen hierna, maar weet nog niet zeker welke. Ga er volgend jaar een jaartje tussenuit om dat uit te zoeken en natuurlijk om een kindje te krijgen. Dus hopen dat dat lukt! Maar dit deel van mijn opleiding is wel afgerond over een maand!
Ik was na het stoppen met de pil meteen zwanger.Dat werd helaas een miskraam,daarna duurde het nog 1,5 jaar voor ik zwanger werd van onze dochter. Toen we er weer voor wilde gaan was ik na 2 maanden zwanger van onze zoon,totaal niet verwacht dus. Bij de oudste kreeg ik tijdens de zwangerschap hoge bloeddruk,de laatste weken (de eerste weken gingen super).Om die reden ben ik toen ook ingeleid.Een paar weken na de bevalling was dat over. Toen ik zwanger werd van onze zoon kwam ook heel snel weer de hoge bloeddruk,die is sindsdien niet meer weg gegaan. Bij beide ook verhoogde suikers.De zwangerschap van onze jongste was vooral op het einde zwaar,omdat ik zelf ook heel zwaar was.Had een mega buik,last van bekkeninstabiliteit. Achteraf had ik tijdens die zwangerschap al insuline moeten spuiten,omdat onze zoon veel te groot was....met alle gevolgen van dien. Het is hier dus niet echt soepeltjes gegaan en toch kijk ik er heel positief op terug.Zwanger zijn is ,op kwaaltjes na,geweldig.Moeder worden is het mooiste wat me ooit is overkomen en daar heb ik met alle liefde en plezier heel wat ellende voor over Zo`n verhaal kan ik niet kort houden hoor haha
zaten gezellig samen geboortekaartjes te bekijken. Mannetje zegt nu al dat ik een budget heb van 3000 euro voordat de baby er is. Ik mag best kaartjes maar dan mag ik geen kinderwagen meer als ik over het budget heen ben. Dit komt voort uit de prijzen die hij zag hahaha ik zei al, moet je maar harder werken en meer verdienen
Hahaha een babybudget p Hee hallo... die baby is ook van hem hoor p Gek he dat je je niet voor kunt stellen hoe het is om moeder te zijn als je het niet hebt meegemaakt! Blijkbaar ben jij niet afgeschrikt door twee zwangerschappen trotsemams Dat geeft moed. 1,5 jaar wachten na een miskraam is wel heftig zeg...
Mannetje zegt; 'dat weet ik, anders had ze maar de helft van het butget'. Hij wilde zowaar eens mee kletsen hahaha als hij dan wat zegt dan is het flauwekul
Heeft hij nou ook dat hij zich wil bemoeien met alles waar wielen onder zitten? En dat de rest hem niet zoveel interesseert?