Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Aha, bedankt. Ik wist wel dat er idd een tweede streep moest bijkomen aan de rechterkant maar die ene was wel heel dik roze. Dan werkte de test dus idd wel.

Dat tillen van dat laminaat, dat is ook mannenwerk he! Wij vrouwen moeten alleen delegeren waar het heen moet enz. ;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dat is zeker zo! Maar helaas heb ik er zo een die het na 3x vragen nog niet doet. en bij de 4x keer is het niet meer vragen, maar eisen ; EN NU...:x
    goh en dan ineens kan hij het wel :(

morgen weer werken en smiddags even gezellig lunchen en dan is het gelukkig alweer bijna donderdag of loopt ik nu iets te snel vooruit :D

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Uhm, je loopt behoorlijk op de werkelijkheid vooruit. Eerst morgen. Een lange dag. bleggg.
    Ik moet gewoon de komende 3 dagen alleen eten. Ik vind dat altijd zo saai. Mn vriend moet de komende 2 dagen werken en daarna gaat hij met vrienden een weekend weg. Zaterdag eet ik dan gelukkig niet alleen en heb ik gezelschap geregeld. Mn zus komt dan gezellig met de kleine.

Wel leuk dat jullie met de vloer boven gaan beginnen. Het geeft meteen een hele verandering. Een vloer bepaald toch een heel groot deel de uitstraling van een kamer.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oehhhh wat een b*tch is die Charlie toch in de serie. Ik kan zo slecht tegen oneerlijkheid. Als ik dit zie zit ik zelf met zweet in mijn handen hahaha. Het is toch erg hoe ik mee leef met een soap.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ohh zo zo de man een weekend weg! mag ie dat :p die van mij niet hoor haha al is hij er nooit over begonnen maar waarschijnlijk begint hij er niet eens aan omdat hij het antwoord zou weten haha
    ja ben zo erg :) lichtelijk jaloers en bezitterig gedrag ;)

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik mocht ook mee, maar moest voor dec aangeven of ik mee ging. Toen wist ik nog niet het rooster voor mijn opleiding voor deze periode. Nu kon ik achteraf wel mee, alleen scheelt het me een hoop stress om gewoon lekker thuis te blijven. Dat stappen enz, hoeft van mij niet meer zo nodig. Nu heb ik mijn zus en de kleine geregeld om te komen en dat vind ik veel gezelliger. Ik zie mijn mannetje zondag avond wel weer, dan ga ik ook mee eten met de vrienden en maandag zijn we gezellig samen nog vrij. Dus ach,slaap in elk geval maar 1 nachtje alleen. Daar hou ik nooit zo van. dan hoor ik allemaal geluidjes :)

Ik ben eigenlijk totaal niet jaloers ingesteld. Hij gaat ook wel eens met z'n vrienden stappen als ik er geen zin in heb. Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. Hij komt toch altijd wel weer bij me terug :D Ik zeg altijd maar zo, als je denkt dat je ergens beter kan krijgen en gelukkiger kan zijn, dan moet je gaan! Maar ja, dat kan hij toch niet vinden hahahaha :D

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ah zo! ja dat zeg ik inderdaad ook altijd , zegt ie altijd: Heb geen zin om te zoeken, blijf dan maar bij jou :)
    en dan met zo'n lief lachje dat je denkt van ;)

Ik hou ook niet van alleen slapen! heb het in het verleden vaak gemoeten toen vriendlief voor zijn werk vaak een weekje van huis was en eens 4 maanden :( dat was wel een rot periode zeg , begin 2009 maar gelukkig al lang weer verleden tijd en heeft het mannetje een andere baan , fijn elke avond op tijd thuis!

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Niet? Mijn vriend gaat 1 keer per jaar met zn vrienden een week weg. En regelmatig met de voetbal een avondje stappen of een weekendje weg. Betekend natuurlijk ook dat ik ook mijn uitstapjes heb en in de weekenden dat hij weg is hebben wij vrouwenavondjes. De eerste 3 jaar van onze relatie ging hij zelfs ook 2 weken weg op zomervakantie. Dan was ik wel blij als hij weer thuis was.

Wat heeft Charlie gezegd dan? Ik heb wel het laatste stukje gezien gisteren....

Hier een fijne dag. Ik heb een tijd gehad dat ik mezelf zo stom/vergeetachtig vond. Ik had altijd een goed geheugen en het is zo naar als je dat kwijt bent... Nu gaat het steeds beter en dat geeft toch meer vertrouwen.

Hoeveel kinderen willen jullie later als je groot bent? Ik kom uit een groot gezin en het liefst zou ik er minimaal 3 willen. Vriend blijft alleen op 2 hangen, ook een beetje omdat hij daar nu nog geen uitspraken over wil doen. Wel logisch want je weet zulke dingen pas als het eenmaal zover is. Maar toch zie ik mezelf later wel met meerdere kinderen.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja, ik vind het altijd heerlijk om lekker samen op de bank te zitten door de weeks. Je leeft anders zo snel langs elkaar heen als je altijd maar allebei aan het rennen bent. Nu zit hij lekker naast me tv te kijken en ik zit lekker te rommelen. De aanwezigheid van elkaar is gewoon gezellig.

Een andere baan kan dan inderdaad heel veel voordelen bieden. Vooral als je nu lekker in de avond bij elkaar kan slapen. Nachtwerk lijkt me sowieso maar niks. Ik ben echt een dag mens. In de avond, zo rond 21uur, kak ik helemaal in. Wat doet je vriend voor werk, vrachtwagenchauffeur?

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Flipske, ( als ik later groot ben :D haha ) hoop ik 1 of 2 gezonde kindjes te mogen krijgen. Vriend wil graag 2 kindjes, en dar vind ik prima als het zo mag zijn.

Maar dat later wil ik graag wijzigen in binnenkort :D

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Charlie zat verstopt onder het bed van Danny. Rik kwam praten en wilde met Danny weer een band opbouwen. Charlie en Danny hebben later evengoed nog weer gezoend. Echt, ook al is het een soap, ik kan zo slecht tegen onrecht.

Later als ik groot ben, (over 8 weken haha) wil ik denk ik 3 kinderen. In elk geval (voor hoever je dit zelf kan kiezen en bepalen) wil ik er meer dan 1. Een kind alleen lijkt me altijd een beetje zielig op de één of andere manier.

Gezellig dat je er ook bent Flipske. Weer eens wat afwisseling van mensen in de avond. Je merkt dat Yara overdag vooral hier is en wij hier in de avond. We draaien hier in ploegendiensten hahaha

Flipske, je zegt dat je last hebt van vergeetachtigheid...is dat blijvend of is het tijdelijk omdat je het te druk hebt? Het lijkt me maar lastig om dingen te vergeten.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    OHHH ben jij over 8 weken al groot !!!! :$

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Wij zitten zelden naast elkaar op de bank. We zijn beide bezige bijtjes. Daarom hecht ik veel waarde aan samen eten en samen ontbijten in het weekend.

Als ik alleen slaap ga ik wel altijd aan zijn kant liggen...

Ik hoop voor iedereen hier in het topic, dat het 'als ik later groot ben' heel snel komt.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij zijn juist heel veel ''samen'' , savonds op de bank, ontbijten en lunch in het weekend altijd samen.
    Ik sta sochtends zijn boterhammen te smeren en zwaai hem uit bij de deur als hij naar het werk gaat ( ja ja elke dag :) )
    als hij thuis komt staat het bordje eten weer klaar
    als we een avondje of middag iets zonder elkaar doen vind ik het heerlijk om weer tegen hem aan te kruipen op de bank :D

goh best saai klinkt het ;)

15. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik ga er van uit tijdelijk. Ik merk dat het weer beter gaat. Ik had echt hele stomme dingen, zoals de voordeur op slot draaien aan de binnenkant terwijl ik daardoor naar buiten wilde. Of met de huissleutel de auto open willen doen. Op mijn werk was het dramatisch als ik niet alles opschreef en lijstjes maakte. Met een boel rust en wat aanpassingen in prioriteiten/wensen/manier van denken, gaat het beter.

Oh echt... Pfff dat ze er mee weg komt. Ik kan daar ook echt niet bij. Ik ben sowieso slecht in geheimen...

Ik ben ook meer een avondforummer.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha jullie zijn ook gewoon burgerlijk! Ik herken me wel in dat plaatje.:D

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm ze zeggen dat als je zwanger bent, dat je ook zo vergeetachtig gaat worden. Het lijkt mij maar lastig. Goed dat je idd veel dingen op schrijft. Zo hoef je het ook niet onnodig te onthouden.

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kom, na dit berichtje nog 3 en we zitten op de 300! whoeeehoeee

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Burgerlijk is ook wel fijn. Als ik denk aan hoe ik vroeger leefde en nu ben ik ook veel meet gesetteld dan een jaar of 7 geleden. Toen leefde ik van dag tot dag en impulsief. Nu is het wat rustiger en met veel meer regelmaat.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohhhh dan gaan we even voor de 300!

Deel Deze Pagina