Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dan heb ik je verkeerd begrepen denk ik ;) Ja je zou ook aan haar kunnen vertellen dat jullie kinderwens hebben en daar een tijdje over kletsen en dan op een gegeven moment zeggen wat je dwars zit? Als je haar eerlijk verteld wat je hierboven zegt dan voelt het misschien wel het beste en kan zij ook eerlijk zeggen wat ze ervan vind (en ik denk dat ze het hartstikke leuk vind voor je als ze zo hard voor je aant werk is!). En wat je zegt, misschien lukt het helemaal niet zo snel, dan is er geen probleem!

Ja volgende week testen! We hebben in de week voor m'n ei flink geklust en de laatste keer was zegmaar woensdagavond en vrijdag had ik m'n ei. Dus dat zou goed genoeg moeten zijn dacht ik... (?) Zaterdag ook nog geklust maar had toen en vruchtbaar slijm en alweer ondoorzichtig wat erop wijst dat je niet meer vruchtbaar bent.. dus ja...
    Ik weet het gewoon echt niet, heb af en toe wat krampjes en steekjes daar beneden maar niet echt noemenswaardig. Daarnaast deze maand in m'n lutheale fase ook geen zere (.)(.), die had ik vorige keer wel. M'n gevoel is dus dat er niks is, maar in een week kan nog veel gebeuren dus heb wel hoop!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx voor je advies meid! Ga maandag met haar lunchen, dus denk dat ik het haar maar gewoon vertel wat me dwarszit.. Dan ben ik het kwijt en kan het ook niet in verkeerde aarde vallen.

Spannend hoor meid! Mooi dat je goed geklust hebt, nu maar afwachten:p Denk ook wel dat dat genoeg is.. Na je ei klussen is zeker niet verkeerd, ook al heb je geen vruchtbaar slijm meer.. Kan alsnog he:p Zo fijn dat je zo weinig last hebt! Ben benieuwd hoor:D

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben ook weer thuis. We hadden vandaag sportdag (gelukkig veel droog tussen de buien door). Had me alleen vergist in temperatuur. Echt, wat een kou zo op de wind en in de regen. brrr. nu lekker met een kop thee en huispak aan op de bank. Gelukkig hebben we nu weer vakantie. Wat heb ik het toch slecht ;)

@ All, bedankt voor jullie medeleven met de toets. Het is nu nog even blokken en dan (idd Babsie) alle termen even goed inprenten in mijn hoofd en er weer voor gaan. Moet vast goed komen. Ik ben daar niet bang voor. Woensdag eerst nog een andere toets over EHBO. Dat is in elk geval al makkelijker.

Dit weekend hebben wij niet zoveel plannen. Heerlijk eigenlijk. Zondag op verjaardag bij ons nichtje en verder zien we wel. Het is hier maar weer rustig!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja echt he.. Twas inderdaad maar fris vandaag! maar nu dus lekker thuis:p Ik ga zometeen ook naar huis, heb zown enorme behoefte aan weekend;)

Lekker rustig weekendje heb je!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    tot nu toe is hij rustig idd, je weet nooit hoe dat gaat lopen uiteindelijk haha. We plannen vast weer van alles in.

Ben benieuwd hoeveel regen er heeft gevallen. Nu miezert het nog wat. Hoop dat de grond weer een beetje kan drinken. Vind dat best wel raar. sommige bomen zijn gewoon niet eens goed in blad vanwege de droogte. We blijven hier de hele tijd maar sproeien.

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm is inderdaad apart. Ik ben daar helemaal niet mee bezig geweest, omdat ik geen tuin heb:p Vond dat mooie weer wel lekker.. Maar als je dan terug gaat rekenen wanneer het voor het laatst geregend heeft:| Maar goed, hopen dat dit inderdaad enigzins geholpen heeft.

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ergens in maart had het goed geregend en daarna soms echt nog minimaal.
    Ik krijg het nu eindeiljk weer wat warmer.

Zal ik (alleen) eens gaan eten vanavond, ik heb pizza, brood of pannenkoeken in huis...

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, ik ga pizza eten:D Brood vind ik nooit echt avondeten, avondeten moet warm zijn bij mij:D en pannekoeken is weer zoveel (lees; eigenlijk helemaal niet, maar wel meer dan pizza) werk:p

Als ik alleen zou zijn zou ik er een lekkere pizza in keilen:D

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah pizza is ook wel lekker maar heb alleen niet zoveel honger. Denk toch dat het pannenkoeken gaan owrden straks.
    Blegh, ik ben gaar.
    Zit nu de bachelor te kijken, zo bijzonder zijn die date's! Toch is het wel echt zo'n player hahaha.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhhh hij heeft die Chantal, die troela de zak gegeven hahahaha mooi zo. wat een (om het netjes te houden) tronie.

Echt, die was zo zeker van haar zaakje, bekte andere meiden af en dacht dat Lars al van haar was haha. Hij is toch wel grappig die jongen ;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik kom ook weer even aanwaaien , weinig nieuwtjes
    vond net een hondentandje :) zo lief dat wisselen, hij lijkt zichzelf zielig te vinden.
    ach het is natuurlijk ook een man :D haha

vanmiddag bezoek thuis gehad, en zondag weer
    morgen geen plannen. heb besloten vanaf maandag maar eens op ''dieet'' te gaan. oftewel even geen snoep en dingetjes meer.
    wil 3 kilo kwijt! de 3 kilo die er in januari nog niet bijzaten en nu ineens wel :p

waarom maandag ? nou dan kan ik dit weekend me nog volproppen hahah. heel slecht ik weet het :p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha. altijd als ik gezond wil doen en niet meer wil snoepen dan bedenk ik ook altijd een begin pas na een weekend ofzo. Dan kun ej er naartoe eten hahahaha

Oh, ben net in slaap gerold op de bank. na een uurtje weer wakker geworden en pfff voel me dan altijd zo beroerd haaha. Ik kan beter of een hele nacht slapen of niet. zo'n powernap, zoals ze dat noemen, weet niet of het wel zo goed werkt.

Gister stonden mijn vriend en ik onder de douche en opeens begon hij over meisjes namen. Wat vind je van de naam Wendy? ik 'huh', we hebben toch al een meisjes naam. 'Alleen als je een leukere naam bedenkt wil ik er over nadenken maar geen wendy'. 'ja', zegt hij, 'onze naam begint nu steeds leuker te worden voor een meisje. Eerst moest ik er wel aan wennen. Ik dacht, noem alvast maar wat namen op. Als we bijna echt gaan beginnen moet ik toch ook soms gaan nadenken.'

Echt, soms zijn ze zo schattig die mannen hahaha

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dat ga ik nu dus doen, eten richting maandag :p
    die 3 kilo moet eraf anders word het 5 kilo.. en verder wil ik niet denken

alles is ook zo lekker ;) en het knabbelt zo gezellig om tijdens de film wat te eten.

wat had jij nog gegeten vanavond ? ik had laatst steenoven tradizionale pizza van dr oetker , salami
    nou die was me toch lekker.
    normaal vind ik die diepvries dingen niet geweldig, maak dan liever vers maar deze smaakte me goed.
    lekker knapperige bodem,smaakte ietwat zoals turks brood en veel kaas erop. een aanrader :D

vanavond kijken we weer ' mijn man kan alles ' , vind vriend zo leuk om te kijken wat die mannen allemaal kunnen en vanzelfsprekend kan hij het altijd beter :)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha is hij er zo een. Laat hem dat maar eens bewijzen als zijn been weer goed is. Van te lang stilzitten worden de praatjes altijd alleen maar groter haha
    zijn de hechtingen er vandaag uit gehaald? hoe gaat het nu?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja de hechtingen zijn eruit. hij kan ( denkt ) nog steeds niet lopen. volgens de arts is dat alleen het idee van het niet kunnen en daarom lukt het dus ook niet de voet echt aan de grond te krijgen. maar 7 juni moet hij naar de fysio dus dan zal hij snel weer op de been zijn.

mag ook wel want meneer wil geen sex zolang het niet allemaal dicht is en weer in orde. bang dat het openspring.
    zei al , nooit gemerkt dat jij het doet met je voeten :p

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ach ja mannen hahaha we zullen ze nooit begrijpen. het zal ook raar zijn om op je benen te moeten staan terwijl je weet dat het pijn doet. Fysio is altijd wel fijn na een operatie. Zo kun je rustig aan oefenen.

Heb jij nog plannen voor je weekend?

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ben ik weer!
    gisteravond spontaan vrienden van ons aan de deur, waren toevallig in de buurt dus laptop uit en gezellig mee zitten kletsen.

vandaag hebben we geen plannen, morgen middag krijgen we weer bezoek. dus denk vanmiddag maar even in de tuin als het zonnetje er is.

verder iemand nog wilde plannen dit weekend ?

18. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hello!

nee geen wilde plannen haha. ga even langs mn ouders strax met het hondje.

heb vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief..
    maar heb ook niet echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden dus ik weet het niet..

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Rosemarie, ondanks dat de test negatief aan gaf blijft het dus spannend. Nu maar afwachten over een paar dagen. Wanneer ga je weer testen?

@Zeeb, Gezellig dat er visite kwam. Altijd leuk. Wij hebben vandaag ook een dagje lekker niks. Vriend gaat zo te werk en ik ben lekker thuis aan het rommelen. Die dag in de tuin zitten kun je wel vergeten ben ik bang hahaha het is fris.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    weer is de planning anders, bezoek komt vandaag in plaats van morgen. vind het prima want het is inderdaad fris en dan kan ik alsnog morgen even bij mijn ouders op bezoek.

wij hebben in juni gewoon 5 verjaardagen pfff + vaderdag komt er ook nog bij. is mij toch wel wat teveel van het goede

Deel Deze Pagina