Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    wij hebben er in de maand januari altijd 12. Afgelopen jaar vielen er gelukkig een paar af maar idd, het zijn er zo veel.

Wel lekker als visite op een dag komt dat je beter uit komt. dan kan je morgen lekker zelf inplannen.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,spannend nog dus.Ben heel benieuwd,geduld... pff alsof dat makkelijk is..geduld hebben hihi

Ik ben net terug van paardrijles met m`n meisje.Zoon lief is ziekjes,heeft koorts en is helemaal niet lekker.Voor ons verder een rustig dagje dus,ook niet verkeerd eigenlijk.

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ach, een kind wat ziek is dat doet volgens mij altijd wel wat met je. Hij heeft qua weer precies de goede dag uitgekozen. Er is niks aan buiten. brrr. zit weer met mijn fleece vest aan en nog heb ik het niet warm. Mijn vriend blijft stug in zijn korte broeken lopen. Hoe doet ie dat toch? ;)

Er is eigenlijk nog genoeg te doen maar ik kan me op zaterdag nooit ergens toe zetten. Vannacht vanwege de hooikoorts slecht geslapen en na een week werken ben ik altijd een beetje op op zaterdag als er geen werkdruk achter me staat haha. Lekker een dagje luieren dus.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Is zeker lentekind,vind dat altijd sneu voor ze.Een beetje verwennerij doet al heel veel ;) Gisteravond wou hij echt niet eten,dat is hier een duidelijk teken dat hij echt ziek is.Nu gaat het wel een stuk beter,koorts is er nog wel.Meestal wordt het `s avonds dan weer erger.

Oh dat herken ik zo,door deweeks het vaste ritme.Op zaterdag is het zo anders.Maar ach,het is niet voor niets weekend :D

Even een huishoudelijke vraag.Hebben jullie een erg opgeruimd huis?En hoe doen jullie dat haha? Ik vind dat wij veel te veel spullen hebben in vergelijking met de ruimte die we hebben.Kids hebben al gauw veel speelgoed,maar toch hebben ze meer dan waar ze mee spelen.En wij ook.Ik zou zo graag een opgeruimd huis willen.Ik ben wel opruimerig,maar ik bedoel meer dat ik wil dat we een leger huis hebben.Zo hebben we bijvoorbeeld heel veel dvd`s,maar kijken ze nooit.M`n man vind het zonde om ze weg te doen,maar ik denk hop weg ermee.Nee,wat dat betreft zitten we niet echt op 1 lijn:p

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mijn huis is wel redelijk opgeruimd. (behalve de keukentafel stoelen, daar ligt de troep van m'n opleiding) Ik vind het altijd lastig om de tafel netjes te houden zonder troep. het is zo'n makkelijke weg zet. Altijd komen er van die folders/krantjes, die gaan gelijk op tafel. ;) Verder is het hier in huis redelijk knap. Het geeft me zelf meer rust als het netjes is. Alles wat ik langer dan een jaar niet heb gebruikt dat gaat weg. Dvd's liggen netjes in een kast bij de tv.

Dingen die we wel eens nodig hebben maar niet vaak liggen op zolder achter het luik. Af en toe duiken we er weer achter om te kijken wat we nog gebruiken en wat er weg moet.
    Het is altijd wel een leuk klusje dat uitzoeken. je komt vaak allemaal dingen tegen wat weer leuk is om te zien haha.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt aardig georganiseerd.Ik zou het het liefste ook zo doen,maar mijn man is zo erg he.Hij kan echt nergens afstand van nemen :$ Ik ben daar veel makkelijker in.Idd wegzetten,na een paar maanden nog nooit gebruikt? Weg ermee..
    Ik bewaar natuurlijk wel bijzondere dingetjes van de kids enz.Maar ik hoef toch niet alles te bewaren dacht ik zo.
    Heb nu wat spullen voor in de hal staan,daar al een paar dagen laten staan (want argh dat staat in de weg).En toen ik straks voorstelde om de kringloopwinkel te bellen zodat ze het op kunnen komen halen stemde hij in.Met frisse tegenzin.Denk dat ik maandag heel rap ga zorgen dat de hal helemaal volstaat en dinsdag de kringloop laat komen :D

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha idd, als je mannetje zegt dat het weg mag dan moet je daar gebruik van maken. Mijn mannetje kan nooit afstand doen van kleren. Ik noem het op en dan wil hij het nog niet weg doen. Na een aantal maanden noem ik het nog eens op met erbij dat hij het toch sinds die tijd niet heeft aangehad. Dan is hij het er mee eens dat het weg mag haha.

Ik moet maandag naar de tandarts. Altijd als ik daarheen moet dan doet er van te voren (zoals nu) iets pijn in mijn mond. Nu is het weer een verstandskies die verder groeit ofzo. Ze gaan er dan altijd aanzitten en zeggen dat het ontstoken is haha dan denk ik jaaaaa dat voel ik. Ik moest eigenlijk 20 april en had toen geen zere mond. toen belde de t.arts af haha. Nu is het verschoven naar maandag en heb ik weer een zere kies whahaha echt, altijd zo. verder zal er wel niks bijzonders aan de hand zijn.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo bezoek is weer de deur uit en ga over een uurtje beginnen met koken en dan vanavond lekker op de bank hangen en gezellige zaterdagavond programmas kijken :D

@trotsemams, ons huis is altijd opgeruimd, ik kan namelijk heel slecht tegen ''rommel'' daarvan word ik ook druk in mn hoofd.

wij hebben geen zolder en dus ook weinig ruimte voor dingen die je eigenlijk toch niet echt meer nodig hebt. wat op zich wel fijn is. dvd's , cd's , boeken etc na een half jaar geen 2e keer aangeraakt, weg ermee, gaat naar mijn ouders die het op hun beurt kijken/lezen en weer weggeven of weggooien.

veel frutsels naast de gewone meubels hebben we ook niet. wij houden beide van rust en ruimte.
    al is het weer niet ' leeg ' , het staat gewoon gezellig maar wel ruimtelijk.

en hoe qua opruimen, elke ochtend een half uurtje en alles is weer netjes. savonds ligt er wel weer wat maarja bijhouden lijkt me het juist woord.

Ik ben dan ook wel een poetsmiep hoor :p als het niet netjes of schoon is ben ik meteen in de stress haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb, heb je de laatste tijd nog kwaaltjes gekregen of zijn er al dingen afgenomen?

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja Zebra,ik heb dat ook..dat ik er druk van wordt in m`n hoofd.Het is alleen hier net zoiets als dweilen met de kraan open met die 3 rommelkonten :p Ik heb het wel opgeruimd in de zin van dat het hier geen complete chaos is :D In het weekend wel iets meer trouwens hihi
    Maar door de week is het vrij netjes.En dat kan ook best,kids spelen veel buiten en hebben helemaal niet zoveel nodig als wat ze hebben.Manlief kan echt zo moeilijk iets wegdoen,alles kan nog gebruikt worden enz enz. Nadeel is dat hij prima tegen rommel kan en daar botst het dan ook wel eens .

Maandagochtend ga ik beginnen,complete opruiming :D

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha een verzamelaar. Geef hem op voor help mijn man heeft een hobby!
    Gewoon steeds wat weggooien zonder dat ze het door hebben. dan missen ze het vaak niet eens. Doe ik hier ook. Als hij het dan opeens wel zoekt dan zeg ik altijd 'moet je maar kijken waar je het hebt opgeruimd, ik weet niet waar jij je spullen bewaard.' :):p

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    is ook nog een idee ja :p Ben al die rommel zo beu... als het nou gebruikt werd.. maar dvd`s hebben voor de heb dat vind ik echt pure onzin :p

Ik ga eens wat eten maken,homtiedom..heb nu al zin om maandag te gaan puinruimen hihi

13. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja op zich spannend, maar ik weet mn cyclus ook nog niet. maar toch wel jammer hoor zo'n negatieve test!
    ik wacht het even af, ben ik over een paar dagen nog niet ongesteld test ik nog een keer.

@ lentekind en zebra: jullie ei al gevoeld ofzo? of andere dingen die jullie voelen?

@ opruimen: het is hier redelijk netjes meestal. met onze hond komen er vrij snel haren, maar heb geen zin en tijd om elke dag te stofzuigen. vrijdags ben ik vrij en begin ik meestal met schoonmaken en opruimen en dan zaterdag en of zondag ook nog. maar doordeweeks ook wel wat dingetjes opruimen of schoonmaken.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @rosemarie, ik heb vanalles gevoeld, maar geen ei geloof ik

@lentekind, Heb sinds vandaar wel weer rekbaar slijm, maar niet dat wit achtige wat ze overal beschrijven als komende eisprong
    maar helder van kleur.
    dus geen idee wat dat nu weer inhoud
    vraag me af of er al een ei geweest is of niet

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Rosemarie, even om mijn geheugen op te frissen; jij bent toch meteen na het stoppen van de pil begonnen met 'het echte werk'? Of heb je wel eerst een ontpil tijd gehad? Sorry, ben het even kwijt.
    Ik kan me voorstellen dat zo'n negatieve best wat met je doet. Vooral omdat je er zo mee bezig bent en je ongesteldheid weg blijft. Geen bloed geeft nog steeds kans zullen we maar denken.

Ik heb nergens last van. Vorige week had ik een keer in de avond wat bloed gehad, maar dit had ik ook wel eens met de pil. Dat er na een week nog wat uit kwam. Verder gaat het goed. Er staat idd dat vandaag mijn ovulatie is, ik weet alleen niet of mijn cyclus 30 dagen is zoals ik hier bij mijn banner heb staan. Dat is deze maand even uittesten. Maar tot nu toe voel ik niks, ook geen ei.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Zebra, Ja, je hoort idd overal over dat wittig slijm. lastig dat dat nu ook anders is. Misschien moet dat ook op gang komen en is dat volgende maand beter? Verder heb je geen last meer van hoofdpijn en andere kwaaltjes? Dan heb je dat maar weer mooi gehad.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee verder is alles spontaan verdwenen. heb ook het gevoel dat alles ''leeg'' is van binnen en er ook voorlopig ( lees : nog weken ) geen menstruatie komt. maar vriend zegt dat dat onzin is, en ik me niet vol of leeg kan voelen op dit moment
    dat ik gewoon teveel mn ei aan het zoeken ben :p

Ik zit echt zo heerlijk op de bank nu

18. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja wij zijn gelijk voor het echie gegaan ja.
    pfff wachten wachten, ik wil niet wachten haha

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    met de regen tegen de ramen en lekker zitten op de bank, altijd een goede combinatie!
    Heerlijk om vanavond geen plannen te hebben. We hebben net nog wat mensen gebeld maar niemand kan. Prima hahaha
    Zag alleen dat er niet echt iets boeiends op tv komt vanavond. Voetbal, maar ja, daar heb ik niks aan:D

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    wij hebben ook niet echt plannen volgens mij.
    mn mannetje is patat halen, mmmm lekker!
    wat gaan jullie eten?

Deel Deze Pagina