wij hebben al gegeten, macaroni vandaag eten altijd rond 17.00 , als vriend moet werken om 17.30 zodat hij meteen kan aanschuiven als ie de deur binnen komt @lentekind, wat voor leuks wilde jullie gaan doen als er wel iemand kon ? hier geen regen te zien, nog een beetje een zonnetje maar wel frisjes
wij hebben al gegeten. Broccoli met gebakken aardappels en varkenshaas. Nu kunnen we er weer even tegen.
Hey, zie nu pas jouw reactie Zebra, en dat terwijl hij nog boven de mijne staat. hmm vreemd. wij wilden met mn broertje en zn vriendin een spelletje doen. Die konden niet. Waren al weg. Dus nu moeten we onszelf maar vermaken het is nu gewoon al bijna donker buiten. hier regent het al vanaf 16uur ofzo. Is wel weer eens goed voor de tuin alleen ik ben het behoorlijk snel zat moet ik zeggen haha.
oh nou de regen mag hier ook wel even vallen, vind het altijd wel lekker. als het niet te lang duurt dan alles weer opgefrist en inderdaad goed voor de tuin. ons gras kan ook wel wat water gebruiken
En toch, ben de regen alweer helemaal zat ook al mag ik niet klagen. Ik was de zon nog helemaal niet zat haha zelfs op zaterdagavond is er niks leuks meer op tv. Heb zussie trouwens ook al een tijdje niet meer gezien. Het zal toch wel goed gaan? Weet je nog een leuk onderwerp?
Waar zijn jullie??????? En het is nog wel voetbalavond. Ik verveel me zo. Als er niemand komt weet ik niet wat ik moet gaan doen hahaha
ah lentekind haha. ik ben dr vriend is voetbal aan het kijken, dus ik ga even afleveringtje desperate housewives kijken. was vandaag met mn hondje bij mn ouders geweest, was ie daar een paar keer in een vieze sloot gesprongen, kwam daarna tegen mij aan broek zwart haha. maar gelukkig is ie weer helemaal schoon geworden!
hahaha leuk is dat he dat het honden totaal niet uit maakt wat voor weer het is. ten alle tijden willen ze zwemmen. en het liefst nog in een stinksloot ook. Je ouders zullen blij met je zijn geweest dat je met die natte hond op visite kwam
haha ja en een labrador helemaal! het was bij het uitlaten bij mn ouders gebeurd. en mn moeder weet wel hoe die is ze hebben trouwens zelf ook een hondje. maar die van mij heb je wel wat meer troep van haha. als hij drinkt is ook heel de vloer nat..
Labradors zijn idd smeerlappen haha. Eendenpoep vond die van ons ook altijd heel lekker en haar lievelings was dooie vis
ben ik ook weer, wij hebben jongens tegen de meisjes gekeken, ben dol op simpele spelletjes op de zaterdagavond en nu kijkt vriend voetbal
oh ja die van ons had van de week ook een dooie vis te pakken. hij stonk! en idd eendenpoep, paardenpoep, kattenpoep... gatsie! heb jij ook een labrador gehad? @ zebra: ja is dat een leuk programma? nog niet gezien.
Hoi hoi, Waar zijn jullie allemaal?? Hier gaat alles goed.Zoontje is weer fitter aan het worden gelukkig.Hoop dat hij morgen naar school kan,het is zo sneu als ze graag willen maar als het dan niet kan. Vanmorgen een paar potjes rummikub gedaan met de kids.Toch wel leuk nu ze dat ook kunnen (zoon nog niet zo goed,dochter wel).Ik hou wel van een spelletje op z`n tijd.Wordt tijd dat ze weet hoe kolonisten van catan moet hihi.Kennen jullie dat spel? Echt leuk! Wij hebben gister ook de jongens tegen de meisjes gekeken,erg leuk!Gewoon gezellige tv,m`n man houd daar ook wel van.Wel zo gezellig Vanmorgen ben ik ongesteld geworden.Ik verwacht wel dat ik een lange cyclus zal hebben,had ik voor de pil iig ook altijd.Afwachten maar. Rosemarie,kan me best voorstellen dat je baalde van de negatieve test.Nog even geduld hebben,hoe lastig ook. Fijne zondag nog allemaal!
Hey mams, fijn dat je zoontje weer aan het opknappen is. Zo kan je morgen opruimen. als hij thuis is mag je vast van hem niks weggooien haha Wij spelen op vakantie vaak rummikub. Ik win dat spel (als een van de weinige spellen) vaak en mijn mannetje kan daar dan niet tegen. Normaal wint hij haha Catan hebben wij ook. Een fijn spel. Hebben ook het kaartspel voor 2 pers.
Jullie raden nooit wat wij net met z`n viertjes gedaan hebben?? Opruimen en nog meer opruimen Ik dacht ik begin vast een beetje.Halletje leeggemaakt om daar alles neer te kunnen zetten wat weg kan.Hmmm,het werkte zomaar aanstekelijk Halletje staat nu al behoorlijk vol met spullen die naar de kringloop mogen M`n mannetje begon ook fanatiek.Nu hebben we pauze Nah,als het hierbij blijft voor vandaag ben ik toch tevreden. Heerlijk dat opruimen en ruimte maken Ik ga verder,dan volgt de rest mss ook hihi
nou trotsemams jullie zijn goed bezig vandaag! Ik hou daar ook altijd wel van, even een middagje flink opruimen, alle kasten open trekken, wat kan weg, wat niet. en dan straks met een voldaan gevoel de hal in kijken wat allemaal weg gaat! wij zijn net even op bezoek geweest bij mijn ouders en ik zit nu even de administratie bij te werken
Haaaa meiden! Ik kom even laten zien dat ik nog leef! Heb drukke dagen achter de rug! Mannetje gisteren 30 geworden, gezellig feestje gehad. We zijn geeindigd samen in de tuin bij een vuurtje was heel gezellig. Vanmorgen na het ontbijt waren we allebei gaan douchen om daarna nog even op te ruimen, zijn we allebei weer in slaap gevallen en schrokken net wakker. Schandalig he? Dus nu moet er nog opgeruimd worden... de schade valt mee gelukkig, alleen veel glazen afwassen. Verder is mijn speurtocht naar het ei nog steeds gaande. Ovulatietestjes zijn af en toe donkerder, maar nog geen knaller gehad. Fertilityfriend zegt wel dat ik vruchtbaar ben dus er wordt braaf geklust. Het zal wel de tijd gaat lekker snel als je het druk hebt. Ik heb de laatste dagen ook niet zo veel zin om te forummen, de dagen gaan ook sneller als ik er niet zo veel mee bezig ben. Maar komt misschien straks wel weer... als ik een ei gevonden heb ofzo... Ik zag hier Rosemarie een negatieve test? Jammer zeg... hopen dat je alsnog goed nieuws krijgt. Geen bloed geeft moed! Verder nog eieren gevonden, ongi's, verassende pilstops of andere gekkigheden? Trotsemams: kan je vierkoppige opruimploeg niet ook even hier langskomen?
dat is idd om eens lekker op te ruimen. goed bezig idd! @ zussie: gefeliciteerd met je mannetje nog! jammer dat je je ei nog niet gespot hebt, mar idd als je gewoon klust dan kan je hem ook niet missen. hopen we dan klopt, en nog niet ongesteld dus nog steeds afwachten...
We hebben veel gedaan,ben trots Ook op m`n mannetje die niet zo van het wegdoen is.Het halletje staat bomvol! Ook met dozen met spullen erin die klaar stonden voor marktplaats,rommelmarkt enz.Dus niet alleen vandaag alle dozen vol gemaakt Maar goed gewerkt.Nu nog door de bovenverdieping en zolder (meeste werk).Mss dat ik eerst deze lading op laat halen hihi Zussie,gezellig dat je even aan komt waaien.En gefeliciteerd met je man!Ik snap het wel,dat het soms makkelijker is om hier niet te komen.Doen wat je zelf denkt dat het beste is. Die vierkoppige opruimploeg is maar zelden vierkoppig actief aan het opruimen,dus deze momenten koester ik en hou ik binnenshuis hihi Nah,net tussendoor even bezoek gehad.Lekker buiten gezeten,ben meteen weer verbrand.Gaat altijd zo snel bij mij.
lekker buiten gezeten ben je niet goed wijs? haha je waait hier compleet weg uit je stoel en het is maar 15 graden. Wel lekker dat je huis alweer zo lekker is opgeruimd! Goed zo. vooral veel complimenten maken dat ze het goed doen, dan willen ze de volgende keer weer! Zussie, nog gefeliciteerd met je mannetje! gezellig een verjaardag. Wij hebben dat volgende maand. Vieren we er meteen 2 in 1. Gelijk weer klaar. we waren net op verjaardag en heb het kattenvrouwtje gesproken. De katjes zijn geboren en ze hebben een nestje van 5. Hiervan gaan er 2 naar ons en 2 naar een ander. Nu in juni een keertje kijken en dan in juli ophalen. Echt, ik heb er nu al zoveel zin in. Hoewel de vakantie ook erg leuk is kan mij de tijd niet snel genoeg gaan haha