@Zussie, nog van harte gefeliciteerd, en fijn dat je er weer even bent Hier is het nu toch ook behoorlijk warm en zeker zonnig had het behoorlijk warm net tijdens t koken
hmm, wonen jullie ook in Nederland? hier is het af en toe zelfs aan het regenen. Morgen schijnt het wel mooier weer te worden. Dan ga ik daar maar van genieten in de middag. Ik moet eerst naar de tandarts in de ochtend. bah.
haha ja lente toch echt in NL! vriend is echt tering chagrijnig vandaag omdat hij sraks zijn voet gestoten heeft en denk nog steeds pijn heeft hij heeft nu de negeer-modus opstaan voor mij en onze viervoeter, dus echt gezellig is het niet in huis iemand nog een gezellig onderwerp op te gooien?
Ojee, dat is niet al te best. Hier is de laatste paar dagen ook geen kip te beleven dus ik weet niet waar je meer genegeerd wordt hahaha Staat nu hier in dit topic een onderwerp van iemand die zegt dat ze zwanger is geworden door een middeltje....wat geloof jij ervan?
nou zeg het moet niet gekker worden. nee dat geloof ik echt niet, en hoop echt dat er niemand denkt van goh, eens proberen kijk als het honing met extra bruine suiker is elke ochtend dan denk ik van nou, wie weet, stellen die al jaren bezig zijn, probeer het eens. kan geen kwaad. maar een vreemd poedertje door de honing en hup zwanger .. nee en dan ook nog 100 euro betalen, of nee plots 8 euro maar ben blij voor deze mevrouw dat ze na lange tijd zwanger is
haha juist. ik heb daar ook echt mijn twijfels bij. of twijfels, ik geloof er gewoon niet in. Hoe kun je zwanger worden door een middeltje terwijl het al jaren is bewezen dat je daar een zaadje en een eitje voor nodig hebt? Ik denk dat het idd bij deze mevrouw gewoon puur toeval is geweest. En echt, ik gun het haar maar denk niet dat het door zo'n middeltje komt want anders was er allang meer bekendheid over gekomen in de medische wereld enz.
precies, en ik heb dan weer zoiets van juist NIET op dit soort forums ''reclame maken'' want er zullen echt wel een paar vrouwen zijn die jaren bezig zijn en het toch willen gaan proberen. en aangezien het hiet ( meen ik aan ) in nl niet getest is of artsen ermee bekend zijn, stel dat er vreemde bijwerkingen zijn tja zie dan maar eens te achterhalen wat het allemaal is mij niet gezien met zulke dingen
maar ja, er is er nu dus al één die toe hapt. Echt, mensen laten zich leiden door hun emotie ipv hun verstand.
ja ik zie het, ongelofelijk. liet vriend net die site zien, en die zei meteen, oplichting gaan ze dealen op dat forum dan ga er maar snel vanaf haha
Pfff k ben zenuwentachtig Blijf naar de wc lopen.. Geen bloed geeft moed toch... Vanmiddag ff bij prenatal megastore geweest.. Te lief al die spulletjes Zelfs vriendlief smolt
hahaha, gelukkig zegt hij dat alleen maar in zijn chagrijnige bui Hij meent het allemaal vast niet zo. Nee weet je, je moet gewoon met je hoofd blijven denken en niet met je gevoel. En als dat meisje er geloof in heeft dat het door dat spul komt, prima. ze heeft dan op een bepaalde manier denk ik de spanning van het 'willen zwanger worden' even op 0 gezet denk ik en toen is het gelukt. Ieder z'n ding.
oh prenatal ga ik voorlopig niet meer in. was er een paar weken geleden met een vriendin om een kraamcadeautje voor haar zus te kopen, dus ik was stiekem aan het spieken en zag zoooveel leuks zag van de week ook hier een leuke slabber, wilde het eigenlijk kopen maar heb me kunnen inhouden
Ik doe daar nog niet aan, voor mezelf kijken in zulke winkels. Heb gister wel nog eens een keer op babydump alles gekocht waarvan ik denk dat we dat nodig hebben en een bedrag opgemaakt met mijn vriend wat we willen uitgevne. Zo halen we bepaalde dingen nieuw en andere dingen proberen we ergens anders goedkoper te scoren. is we leuk om zo'n boodschappenwagen te vullen op babydump hahaha maar pfff wat blijf ik verbaasd over de hoeveelheid spullen die je nodig hebt voor 1 mens extra in huis haha
Jaaa Lentekind,echt buiten gezeten en flink verbrand.Ga zo after sun smeren Ik kom uit het zuiden,daar is het gewoon wat warmer Onze zoon is weer helemaal opgeknapt,gaat morgen gewoon naar school.Nu is dochter ziek Ze heeft er echt de balen van,ze gaat zo graag naar school.Begon pas met het avondeten,ze ging steeds witter zien.Wou niet eens meer buiten spelen.Mss is het ook kort en krachtig,dat hoop ik maar. Hmm,wazig een middeltje om zwanger te worden.Nee hoor,daar zou ik ook niet intrappen.Ik snap de wanhoop wel,maar ohh blijf er met je verstand toch bij.Idd,als het echt zou helpen dan zou het meteen in het nieuws zijn.Wat dat zou schelen aan kosten van ivf enz. Dreamer,zit je rond je nod? Was je voor jezelf aan het kijken? Zebra,is vriendlief weer een beetje back to earth?
nou vriend houd dat altijd nog een tijdje vol. in bed zegt hij dan vaak sorry en doet alsof er niets aan de hand was