Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goh,is het toevallig m`n zwager niet ??? :D:D:D Beetje erg herkenbaar maar :p

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zebra: gezellig.. not:p

@ dreamer: ik heb het hetzelfde! heb je ook al getest of niet?

@ trotsemams. ahh nu je dochter, ja je steekt elkaar dan aan he. beterschap met dr!

fijne dag!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Trotsemam, vandaag is mijn Nod..
    Rosemarie, heb nog niet getest...

Nog geen rode duivels te bekennen hier.. Vannacht wel erg kut geslapen, moest continu plassen...

Ga zo aan t werk.. Mocht vandaag nog geen ongi komen ga ik morgen testen :)

Ben zo zenuwachtig :p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @trotsemams, nou het is me nog niet opgevallen, maar misschien dan toch......! hahah

@dreamer, spannend hoor! :) hoop voor je dat er niets komt en je morgen een positieve test in handen hebt

word het vandaag hier gewoon 29 graden moet ik werken
    en morgen vrij met 16 graden :(
    doe toch wat fout.
    nou afsluiten van zp en op naar het echte leven maar weer :p

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als het 29 graden zou worden bij jullie, dan gok ik hier even op een graad of 25, maar dan mag het weer nu toch wel gaan omslaan. Ik zie hier alleen maar bewolking. De wind is gelukkig wel gaan liggen. Dus als het zonnetje komt dan is het al heel gauw lekker vandaag! kom maar op, ik ben er (na de tandarts) klaar voor!
    Dan ga ik gewoon lekker op de fiets naar de bieb. Wel net zo lekker.

@Dreamer, als je morgen gaat testen...wel laten weten he hoe het is gegaan! Spannend meid, hopen op geen bloed vandaag.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    en toen had ik 2 kids thuis ;) Zoon is niet echt fit,heel ziek is hij niet.Maar er zit niet veel power in,dus ook maar thuis.Ze liggen alletwee weer in bed,hebben wel iets gegeten gelukkig.Ik hoop dat ze gauw weer fit zijn.

Dreamer,spannend voor jou dus!!! Ben benieuwd,wel ff langs komen morgen he :D

Zebra,ik dacht dat m`n schoonfamilie in het westen woonde :p Ow balen voor jou dat je moet werken.

Ik zie wel wat ik vandaag kan doen.Wrs ga ik het uitstellen tot morgen of volgende week :p Ligt eraan wanneer ze weer naar school kunnen.En de combi 28 graden+ zolder is wel een tikkie veel van het goede hihi

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik ben er vandaag ook weer:) heb een behoorlijk druk weekend gehad, vandaag ff niet hier geweest. Aargh, tis hier nu al super lekker weer en wordt vandaag 26-29 graden.. Gelukkig wel een korte werkweek ivm hemelvaart en de rest van de week wordt het ook mooi weer! (afgezien van morgen dan, sorry Zeeb).

Dreamer; Spannend meid, morgen testen! Ben benieuwd naar de uitslag!

Trotsemams; Beterschap met je kindjes, hopen dat ze snel weer beter zijn, want is toch maar niks met dit weer ziek zijn.

Zussie; Nog gefeliciteerd met je mannetje! Hoop dat je snel je eitje spot!

Babs; Al een vroeg testje gewaagd? Jij bent ook al ff niet hier geweest:p

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Hoe was het trouwens bij de tandarts? Toch geen vervelende acties na je kiespijn van dit weekend?

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb weer schandalig uitgeslapen :)
    Straks even nieuwe testjes kopen bij Z&K, heb er nog maar 2 en heb zo'n vermoeden dat ik er meer nodig heb om mijn ei te spotten. Heb wel al bijna een week buikpijntjes, dus had goede hoop dat mijn eitje er wel aan zat te komen. Nouja we zien wel. Af en toe heb ik er echt de balen van!

Dreamer en Rosemarie nog steeds spannend zie ik! Heeft een van jullie je ei gespot? Want jullie zijn allebei net gestopt met de pil toch? Dus dan weet je eigenlijk niet zeker wanneer je NOD hebt als je niet zeker weet wanneer je ei is geweest...

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meiden!
    Zo, lekker druk weekend gehad dus vandaar ff afwezig geweest...

@trotsemams: nouuuu zeg! Allebei ziek! Hopelijk knappen ze snel weer op want das toch niks, twee van die zielige humpies..
    Nou en laat de echte cyclus maar op gang komen dan ;)
    Haha leuk dat je man ook mee heeft geholpen met opruimen.. misschien is het een voorbode voor nog meer opruimwerk ;)

@Zussie: nog gefeliciteerd met je mannetje! hoe zit het eigenlijk met dat e-consult, al iets gehoord? (of heb ik daar overheen gelezen? :))

@Lentekind: wat leeukkk!! Weet je al hoe ze dr uit zien? En of het mannetjes of vrouwtjes zijn? Pfff.. dan duurt juli idd nog lang haha!

@Dreamer: spannend meid! Hou vol enneh.. houd ons op de hoogte hè :D

@Zebra: balen meid, geniet dan vandaag maar even van het weer ;)

@Yara: nouu... voel dus mooi helemaal niks dus heb zomaar het idee dat het niet gelukt is deze maand. Wel een testje vanmorgen maar die was negatief.. goed, donderdag m'n NOD dus het zou nog kunnen... pfff! Ik heb geen geduld haha!

Nouja, verder wel rustig hier.. ben nog steeds aant hopen en aant hopen maar geen potentiele kwaaltjes te bemerken.. Paar dagen terug dan wel iets van lichte krampjes dat ik dacht dat het heeeel misschien wel innestelingskrampjes konden zijn.. je maakt jezelf natuurlijk helemaal gek hè ;)
    Vriendlief was vant weekend naar Belgie geweest en hij had een kadootje voor me meegenomen, een bakje bonbons, zo schattig! Dus ik maak em open, helemaal gesmolten tot één stuk.. hahaha :D

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Babsies: nee nog geen reactie op e-consult. Moet eigenlijk even bellen nu he... maar dat stel ik elke keer uit.
    Ik denk steeds: 'deze maand is alles vast weer normaal!' maar tot nu toe nog geen ei gespot.

Ik moet eigenlijk echt even wat leuks gaan doen vandaag want ben een beetje depri van alles... Mannetje zegt dat ik even moet stoppen met forummen... heeft hij eigenlijk wel gelijk in want zit mezelf alleen maar gek te maken.

Denk dat ik lekker stof ga kopen en achter mijn naaimachientje ga zitten.
    Jullie zien me wel weer eens een keer ;) over een week ofzo...

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs; Ahh jammer van je neagtieve testje:( Nog even een paar dagen nagelbijten dus, kan zeker nog steeds! Wanneer ga je nu weer testen als je niet ongesteld wordt? Wat heb jij toch een lief mannetje zeg! Die van mij heeft eigenlijk nooit van die spontane acties;)

Zussie; Hmm dat hele idee van e-consult werkt dan niet echt:S Meid, wat vervelend dat je je zo voelt:( Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je creativiteit je weer blij maakt:) Anders lekker met een boek in de tuin zitten? tis zown mooi weer vandaag:)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goed goed, ik had te vroeg geklaagd vanmorgen. Het is hier ook stralend weer. Bij de tandarts ging het goed. (die kies is een verstandskies en groeit gewoon nog ene stukje waardoor het tandvlees soms pijn doet. helaas altijd rond een tandartsbezoek) Daar vandaan ff een koppie gedaan bij m´n ouders. Is in de zelfde plaats. Die wonen hoog dus lekker van het uitzicht en mooie wer genoten. Ik zag dat het toen bij ons, in mijn woonplaats, ook open trok in de lucht dus ben nu thuis en heb lekker de deur open. Straks lekker even op de fiets richting de bieb.

@Babsies, het zijn 4 cyperse en 1 hele zwarte. Ik wil dan weer 2 van die cyperse katjes. Die zijn het zelfde dan als wat we vorig jaar hadden en vind die altijd wel mooi.
    Wat schattig dat je vriend (gesmolten) bonbons voor je had meegenomen. Het gaat om het gebaar! lief van hem.

14. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zussie: he meid wat naar dat je je zo voelt. Denk ook gewoon dat het heel moeilijk is om hier rationeel mee om te gaan. Het is zo'n intense gevoelskwestie en als je dan ook nog zo'n vage cyclus hebt maakt het het er niet makkelijker op. Ik hoop dat je de rust in jezelf een beetje kan vinden en ook dat je vertrouwen in je lijf houdt, want in principe ben je gewoon vruchtbaar, maar dan met een langere cyclus. Nou meid, sterkte en hoop dat je een beetje van het mooie weer kunt genieten!

@Lente: cyperse zijn idd mooi, die ogen kleuren altijd zo mooi bij de vacht vind ik. En ze zijn extra schattig als kitten, met die streepjes over hun bolle lijfje :)

@Yara: ik denk dat ik wacht totdat ik overtijd ben.. vrijdag dus. Niet de makkelijkste maar wel de goedkoopste oplossing ;)

@Yara en Lente: jaaaa skattig hè van em, vond het ook zo lief! Heb ze nog niet weggegooid, ga kijken of ik er nog een halve bonbon uit kan hakken hihi!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Babs: ja dat hoop ik dus dat ik vruchtbaar ben... als die ovutestjes steeds schommelen met LH ga je je dat wel eens afvragen, of je wel een eisprong hebt, of dat het elke keer wordt opgebouwd maar niet doorzet. En dan ga ik hier op het forum weer lopen zoeken en kom ik alleen maar rampscenario's tegen en dan zakt de moed me in mijn schoenen.

Gelukkig is mijn mannetje echt heel lief voor me, mijn humeur schommelt echt van euforisch naar huilbuien, snap echt niks meer van mezelf.
    Dus ik ga maar weer een beetje afstand nemen van hier. Merk ook dat ik me soms ga irriteren aan meiden die wel gewoon een normale cyclus hebben, slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar ik ben bang dat ik een beetje kattig ga reageren dan en dat heeft niemand verdiend hier. Ik moet mijn eigen frustratie niet loslaten op anderen.

Dus... zie jullie allemaal wel weer! Ik laat af en toe wel mijn neus even zien, maar niet te veel ;)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Babs, misschien kan je die bonk wel smelten en vanavond als toetje lekker een hele chique belgische bonbonchocoladefondue doen met je mannetje!
    Lekker... met aardbeitjes enzo!

17. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zussie: denk dat het een heel verstandig besluit is van je :) En je hebt nog zeker dik een half jaar de tijd voordat je naar de huisarts zou kunnen stappen. Een hoop tijd waarin je gewoon kans hebt om zwanger te raken. Daarna pas verder denken meid, want dat heeft nu nog geen zin (sorry, weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan). Gelukkig heb je zo'n lief mannetje naast je die je begrijpt en steunt, jullie komen er wel!
    En tnx voor je leuke idee, dat ga ik even in de groep gooien hier :D

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @zussie, als je een ovulatietest doet en hij geeft soms een streepje (wat ik nu begrijp hoor) dan geeft dat toch ook aan dat je eitjes hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd? Ik snap dat je stemming niet altijd even vrolijk is als je je zo voelt. Je lijf heeft duidelijk een eigen leventje en je hoofd werkt niet echt met je lijf mee. sterkte de komende tijd!

@ Babsies, wat spannend dat jullie (jij en dreamer) mogen gaan testen binnenkort. Echt, dat lijkt me zo ontzettend spannend. Vooral een eerste keer. Nu maar hopen dat het deze ronde raak is.

Mijn vriend begint er ook steeds meer over te praten. Ik vind dat heel leuk om te merken. Ik zei het ook al tegen hem. we hadden dit weekend een gesprekje over een aantal van zijn vrienden die blijven hangen in het vrijgezelle leven en daardoor gewoon ieder weekend gaan stappen. Ik vroeg hem of hij dat nog wilde. (mijn vriend heeft meer stapbehoefte dan ik) maar hij gaf aan dat hij dit heerlijk vond zo. Elke week de kroeg in hoeft van hem niet. zoals nu, af en toe thuis, dan weer bij mensen op visite, dat vind hij prima. hij zegt ook, ik kijk er naar uit om weer een fase verder te gaan in ons leven. Het lijkt me erg leuk om aan kinderen te beginnen en een kamertje te gaan opknappen enz.
    Zo grappig, vorig jaar hield hij de boot nog af. Toen zei hij, wacht nog een jaartje ;)

Dit weekend schijnt het heel mooi weer te worden. Wij hebben dan kermis. Lekker van kermisborrel naar kermisborrel. Ik laat me door de drank ook niet tegenhouden haha. Ben nog niet begonnen met het echte werk dus de drank mag er ook nog in :)

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nog even een toegift voor jullie:
    YouTube - ‪De Lama's met Guus Meeuwis - Doventolk‬‏
    Dit filmpje maakt me altijd aan het lachen!
    Die Ruben van der Meer... niet normaal die gast ;)

@ Lente: klopt dat hij altijd een streepje geeft. Maar soms wordt hij steeds donkerder, dan denk ik: morgen is hij vast positief! En dan is hij ineens weer lichter. Dat snap ik dan niet. En als dat dan een paar keer per cyclus gebeurt vraag ik me af of dat ei ooit wel springt, of steeds net niet...
    Maar zit ook op een topic met allemaal meiden die het zelfde hebben, lange cyclus, rare testjes. Daar voel ik me soms iets meer op mijn plek dan hier. Het is toch dat ik daar nu veel mee bezig ben en dan zit ik maar te zeuren over eieren enzo :p terwijl jullie over de normale zaken van het leven praten ;)
    Maar misschien word dat straks wel meer... omdat er nu best wat gestopt zijn met de pil, en die niet weten hoe hun cyclus gaat lopen! We zien wel!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha die lama's die maakt mij ook altijd blij. Ik heb hem een tijd lang op mn hyves gehad. Gewoon, ik hoefde hem niet eens aan te zetten maar als ik die kop van Ruben van de Meer zag...oh, die is zo goed met 'die blikken in je ogen'.

Ik snap wel wat je bedoelt Zussie. meiden die het zelfde meemaken, daar kun je toch meer je ei bij kwijt. Wij zijn nog niet daar wat jij nu mee maakt. had je anders graag willen helpen met je verhalen. Maar, je mag natuurlijk altijd je 'ei' kwijt hier. (mooie woordspeling). Als je dat maar weet!

Heb net de ramen ff gelapt voor. Nu ff snel een broodje erin en dan ff op de fiets naar de bieb. Daarna kom ik hier wel weer aanwaaien. Wat een heerlijk weer. De thermometer geeft hier 26 graden aan. Dat is in de schaduw.;)

Deel Deze Pagina