Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Was niet zo moeilijk die 300.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    JEEEJJJ dit moeten we vieren!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha tja zo kan het ook. Die nummer 300 heb je toch maar mooi op jouw naam staan :D

Goed, ik ga er een eind aan breien.
    Welterusten voor straks en vast wel weer tot morgen!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ga ook eens afsluiten, zie nu pas dat het al tegen 10uur is, nog een uurtje bij vriend die voetbal kijkt en dan duik ik het bedje weer in hoor,morgen weer om 6 uur de wekker!

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Tot morgen!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ben ik de enige die het sochtends niet kan laten toch even te kijken haha, check altijd mijn mail dus dan denk ik 1 klikje en ik ben op het forum :D heb weer een drukke dag! ben toe aan weekend :)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    aangezien ik toch nog ff tijd had heb ik wat zitten google, op wel en niet doen om zwanger te worden.

Nu als ik dus dat melk drinken heel goed is , meer calcium helpt bij betere conceptie

maar koffie en cola zijn dus not done :( wist ik niet!
    weet natuurlijk dat liters cafeíne niet goed voor je zijn maar ik vind savonds een glaasje cola ( of 2,3 ) toch wel erg lekker!
    misschien maar overstappen naar fanta of 7up

overdag drink ik vooral , water of iets van sap
    sochtends thee of melk dus dat zal goed komen.

Wat zijn dingen die jullie moeilijk vinden om te laten mocht je zwanger raken ?
    Ik dus de cola, rood vlees! een biefstukje of broodje rosbief hmmm lekker! en verder weinig

wat ik me af vroeg, is vast een stomme vraag maar stel het toch, veel chocolade is niet goed maar wat als je bijvoorbeeld 4 avonden in de week een chocolade toetje na het eten neemt ?
    telt dat ook als teveel ?

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mogge meiden!

Pff, moest even alles in word kopieren om bij te lezen;) Het wordt hier pas savonds gezellig, maar ja, vaak ben ik dan niet op de computer.. Gister eerst drie huizen bezichtigd, waarvan er twee zeker de moeite waard waren:D dus gaan deze week kijken of we een bod kunnen doen:D en daarna 4 nieuwe afleveringen van The Big Bang Theory:D vindk echt een geweldige serie;P
    En vanavond naar Jeff Dunham;P

@ Lentekind; Ja, was zeker toch wel teleurgesteld,, Ergste is dat ik ook vanalles voel:S maar denk dat ik me dat dan toch in mn hoofd haal.. Als ik over een week a twee weken nog steeds vanalles voel kan ik alsnog een testje doen.. Met vanalles bedoel ik dan; vlagen van misselijkheid, ongikrampen, hoofdpijn..
    Dit was een test van kruidvat, de welbekende 'twee-voor-vijf-euro' heb overal gelezen dat deze behoorlijk gevoelig zijn, en zijn ook nog eens goedkoop:D en chantal had al antwoord gegeven op je andere vraag:p
    wat gezellig dat je zus + kleine vant weekend komen:D hoe oud is je neefje/nichtje?

@Chantal; Gaat het al beter met je rug? Wel fijn dat je al je spullen ergens anders kwijt kunt, en ach, dat laminaat gaat er van het weekend in toch?;)
    Haha chantal, zal ik het eens omdraaien? die jaloezie ligt in onze relatie aan de mannelijke kant:p Ik ben zelf eigenlijk helemaal niet jaloers (vriendlief wordt bijv. nog geknipt door ex-vriendin)

@Flipske; als ik later groot ben;) (idd ook liever binnenkort) Ik heb altijd gezegd dat ik er graag twee zou willen krijgen, vriend ook, maar laatste tijd denk ik toch aan een groter gezin.. Maar goed, ben nu al blij als ik gewoon een gezonde kleine mag krijgen:)

Vriendlief en ik zijn gelukkig ook veel samen en houden er allebei van om samen dingen te ondernemen:) Daarentegen hebben we op zn tijd wel mannen/vrouwenavondjes.. Ook ik zwaai mijn mannetje elke dag uit;)
    Wat zijn we toch allemaal burgerlijk:p

Hmm vervelend, ik drink echt veel cola ('s avonds)en eigenlijk nooit melk:p toch maar eens verandering in brengen:) overdag drink ik ook vooral water of sapjes *jammie*
    Ik dus idd ook cola, koffie niet want dat lust ik niet, en rood vlees:( ik ben echt een vleeseter en geniet op zn tijd echt enorm van een lekkere biefstuk.. Roomkaas ga ik ook missen.. Hmm geen idee of dat teveel is, eigenlijk nooit gehoord.. Mijn schoonzus eet zich nu ziek aan de chocola en die is 13,5 weken zwanger:p dus geen idee

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    hmm heel verhaal.. dat krijg je als je zoveel bij moet lezen;) maarja nu hebben jullie straks wat te lezen:p

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pffff.... ik heb een paar baaldagen gehad dus even niet teveel geforumd. Ik kan niet alles meer bijlezen hoor!

Ben je net gestopt met de pil Yara, dat je van alles voelt?
    Wij zijn namelijk ook al bezig met zwanger worden, maar heb eerst afgewacht tot ik een keer uit mezelf ongesteld werd (na 45 dagen). Heb die 'maand' echt van alles gevoeld en er geloof ik wel 5 testen doorheen gejaagd omdat ik maar niet ongesteld werd, maar uiteindelijk dus gewoon ontpillen. De cyclus erop had ik weer geen idee wanneer ik overtijd zou zijn, dus ook een paar testen gedaan en toen na 39 dagen ongesteld. Ik weet nu in ieder geval een beetje wat er bij mijn pms hoort, laat me de volgende keren niet meer zo gek maken (hoop ik).

Wat betreft eten en drinken. Ook ik een groot liefhebber van rood vlees, maar heb eerlijk gezegd weinig moeite om het te laten, er zijn genoeg andere lekkere dingen! Koffie drink ik niet, cola ook niet (eigenlijk helemaal geen koolzuurhoudende dranken), drink wel veel thee dus probeer nu vooral kruidenthee te drinken en minder zwarte thee. Gekke kaasjes heb ik ook niks mee dus mis ik ook niet. En ik eet ook nauwelijks chocola, ben meer een hartige snoeper. Alcohol dronk ik eigenlijk nooit, maar nu ik ongesteld was geworden heb ik een caneitje genomen, haha voor de gezelligheid met manlief die wel van een wijntje houdt. Melk drink ik regelmatig, maar als jij zegt dat het goed is voor de conceptie zal ik een glaasje extra nemen de komende tijd ;o)

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey Zussie,

Gezellig dat je er weer bent!:D Nee ik ben niet gestopt met de pil, ik had vorige week mijn stopweek en heb ineens een andere 'menstruatie' gehad dan normaal.. Dus heb voor de zekerheid een testje gedaan om voor mezelf uit te kunnen sluiten dat ik zwanger ben.. maar ja, toen dat idee zich eenmaal in mijn hoofd genesteld had.. Laat me denk ik gewoon teveel meeslepen, dus ga er gewoon vanuit dat er niks is en slik de pil gewoon door.. Mocht ik over een week of wat nog steeds 'vanalles voelen', of mn volgende 'menstruatie' weer zo raar lopen, kan ik altijd nog een test doen.. maar ik ga ervan uit dat het gewoon tussen mijn oren zit:p dus ik zit nog steeds op het wachtbankje tot ik met de pil kan stoppen..

Hoe gaat het met jou? Zie in je banner dat het nog even duurt tot je ei.. maar hopelijk zet deze lijn zich voort en wordt je cyclus nog wat korter:)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo ik ben weer thuis. wat een heerlijk zonnetje buiten!
    maar zo jammer dat ik net nieuwe plantjes in de tuin heb en onze kleine pup daar doorheen gaat rennen als hij buiten is.
    Dus niet in het zonnetje voor mij, vind het zo zielig als hij dan binnen moet blijven :)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi!

@ Chantal, je kunt toch evengoed van het zonnetje genieten, ga je gewoon een flink stuk aan de wandel. Bewegen is ook goed, net als cola enz laten staan ;)

@Yara, Wat spannend voor jullie 2 huisjes hebben waarvan jullie het de moeite waard vinden. Jullie gaan al een bod uit brengen....wauw! Dan moet het wel heel leuk zijn. Niet eerst nog een tweede bezichtiging?
    Als je eenmaal een bod doet lijkt het me wel ontzettend spannend. Hopen dat die mensen er dan maar snel uit willen.
    2 voor 5 euro, dat is idd een mooie prijs. Dit moet ik maar goed onthouden. Het lijkt me zo gek om je aller eerste test te moeten doen. Je hoort het altijd van andere mensen maar nooit van jezelf. Af en toe heb ik echt het idee dat ik in de grote mensen wereld komt terwijl ik daar allang in zit hahaha.
    Het is een nichtje die dit weekend komt. 7 maanden en een lekker bijdehandje.

@Zussie, 45 dagen, dat is een lange tijd voordat je weer ongesteld werd. Wat kan een pil je lijf dan toch ontregelen. Ik snap dat je even klaar was met dit forum als je zelf allemaal zwanger kwaaltjes in je lijf hebt en je lijf heeft je gewoon voor de gek gehouden. Wat hoor je dat toch veel. Maar, wie weet is het deze ronde raak?!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Lentekind, nou dat had ik dus precies zo bedacht!! ben gaan wandelen en tussendoor even op een bankje gezeten terwijl die kleine vent op een stuk boomschors zat te kauwen :D

ik had net een discussie met me vriend ( tijdens het eten ook nog eens ) over het beginnen met zwanger worden.
    hij zei gewoon : ik zou het niet erg vinden als het een paar maanden duurt

Ik schrok , hij zo: nee snap het niet verkeerd, ik wil het heel graag hoor maar zou er niet heel erg mee zitten als het even duurt, de natuur gaat zijn gang en we hebben het toch fijn samen. het komt wel

ik begrijp hem wel, en snap ook dat hij het ook NU wil maar ook over een paar maanden, maar vind het toch niet zo fijn

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die discussie die jij met je vriend hebt, die hebben wij in het verleden ook gehad. Mijn vriend wil absoluut graag kinderen. Maar hij is ook bang dat hij er veel voor moet laten. Niet meer stappen, niet meer naar verjaardagen, niet meer weg kunnen gaan wanneer je zelf wilt enz.
    Nu, op dit moment, is hij er wel aan toe alleen zou hij het niet erg vinden als het wat langer zou duren. (dit ook vanwege het langere klus plezier. Hij is bang dat dit stopt op het moment dat ik zwanger ben). Ik heb hem ook gezegd dat het voor een man ook heel raar moet zijn. Wij als vrouw zijnde voelen alles tegen die tijd in ons lijf gebeuren. De man maakt het min of meer mee van een afstandje. Tuurlijk wel heel dichtbij, maar ze voelen het niet zoals wij. Ik denk dat het voor een man heel goed is dat een vrouw 9 maanden zwanger is. In die tijd wordt ook het gevoel van de man versterkt.

Het schijnt zelfs zo te zijn, dat meteen na de geboorte, het kindje het meeste lijkt op vader. Dit omdat vader dan ook een band met het kind kan opbouwen.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh echt waar dat van die band wist ik niet, ik ben nu even in de denk-modus door hem.

Hij denkt ook dat hij er veel voor moet laten, en dan vooral het spontaan smiddags wat gaan doen en avondjes weg

en hij denkt dat zwanger zijn betekend dat je 9 maanden lang ziek,zwak en misselijk bent

wat misschien ook wel zo kan zijn, maar ik denk zelf dat er niet zoveel zal veranderen. bedoel we zijn nog steeds samen, hetzelfde leven, alleen een extraatje. en zodra de kleine er dan is, is het weer 100% anders.

hij denkt ook altijd dat hij het niet kan. dat hij een beentje breekt of het laat vallen :)
    hij is nogal eens lomp, en dan met zo'n klein hummeltje vind ie eng ;)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat kleintje is niet zo breekbaar als wij denken. Natuurlijk moet je er wel voorzichtig mee zijn, maar t is niet van porselein. Je leert het door te doen. Door te doen zal je ook merken dat ze niet zo snel wat breken.

Mijn vriend is er nu overigens wel klaar voor hoor. En natuurlijk zul je er dingen door moeten laten. Je kunt niet ten alle tijden maar overal naar toe. Maar je krijgt er zoveel voor terug, en daar is hij ook helemaal van overtuigd. Het lijkt me zo gaaf, om hem als vader te zien! Als ik hem met die kleine van mijn vriendin zie, dan voel ik me helemaal gelukkig worden vanbinnen. Het is zo gezellig die twee samen.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heeft iemand nog een idee om mezelf op te vrolijken?
    Ik voel me al een paar dagen zo depri!
    Heb al eindeloos thee gedronken, onder de douche gestaan, geslapen, naar de kapper geweest, niks helpt.
    Als iemand aan me vraagt hoe het gaat schieten de tranen in mijn ogen. Terwijl er eigenlijk niks is... wat is dat toch he?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie, heb je een hobby misschien? kun je daarin wat afleiding vinden, of ga met je mannetje een avondje naar de film.
    misschien vrijdag of zaterdag ergens gezellig gaan eten samen ?

of je besteld op bol.com een cabaret dvdtje en gaat die morgen lekker kijken met vriendlief op de bank en een bak chips erbij
    dat vind ik altijd fijn als ik me rot voel.
    of ik ga nederlandse tv series kijken vind ik altijd erg leuk ( gooische vrouwen, single, co -assistent etc )

en anders shoppen ? naar een vriendin ?

Gelukkig zit ik nooit snel echt in een dipje want zoek snel afleiding maar snap dat het heel vervelend is.
    door eraan te denken voel je je vaak nog slechter

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    uhm.....chocola en/of shoppen....het werkt echt voor alles!

Wat vervelend voor je dat je je zo ellendig voelt. Heeft het een reden of kun je die niet plaatsen? Ik merk het altijd aan mijn tijd van de maand. Merk dat ik naar mijn ongesteldheid toe emotioneler ben.

Ik hoop dat dat gevoel van verdriet snel weg is bij je!

Deel Deze Pagina