Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Meid, wilde alleen nog ff zeggen, laat je niet gek maken door alle verhalen hier. Ieder lichaam is anders, dus wat voor hen geldt hoeft voor jou niet te gelden! En anders kun je wat Babs zegt altijd nog naar de HA gaan. Fijn dat je mannetje zo met je meeleeft:) Sterkte meid!

Lente; Was vergeten te reageren, maar wat gaaf dat de katjes geboren zijn:S Cyperse zijn echt schetig, al zou ik dan persoonlijk voor een zwarte en een cyperse gaan:p Vind dat verschil dan wel leuk. Maar een mooi vooruitzicht voor jullie!
    Van die ovutestjes; Ovutesjtes geven aan wanneer je LH hormoon stijgt, dus dat de eisprong eraan komt. Dit hoeft nog niet te betekenen dat je daadwerkelijk een eisprong hebt. Wil je daar zeker van zijn, kun je het beste erbij tempen. Als je temperatuur na een paar dagen omhoog gaat betekent dat je je ei hebt gehad:)
    Haha jij hebt ook een lief mannetje:) Denk dat als het besluit er eenmaal is, ze er ook voor de volle honderd procent achter staan, anders zouden ze dat besluit niet hebben genomen.

Babs; Dat wordt echt nog even nagelbijten dan! Ach, wij kletsen je er wel doorheen:p En ik vind die luxe-belgische-chocoladefondue ook een goed idee:D Kun je er vol van genieten;)

Haha Lente, lekker kermis vieren;) Bij ons duurt dat nog wel even, maar ik ben er niet zown fan van. Ga donderdag wel naar Jera on Air (festival, Pendulum komt, jippipe:D). Ben zelf echt een festivalmens, al moet ik zeggen dat dat de laatste tijd ook wel minder is geworden. Daarbij drink ik eigenlijk toch al niet, af en toe een wijntje is lekker, zeker met dit weer!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    whaha Zussie; dat filmpje is echt geweldig! Had de eerste keer echt tranen in mijn ogen van het lachen:D lama's zijn sowieso leuk, jammer dat ze gestopt zijn.

En wat Lente al zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Ook al weet ik niet hoe het is, kan er wel begrip voor opbrengen:) Maar kan me ook voorstellen dat het fijn is om je ervaringen te delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Maar ach, niets wat je tegenhoudt om niet in twee topics te kletsen:)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    De kermis leeft bij ons ook niet door de kermis maar gewoon door alle kermisborrels. Normaal hadden wij ook een grote borrel maar dit jaar voor het eerst niet meer. We hebben nu dus geen voorbereidingen en moeten maar eens op jacht naar een andere borrel op die dag.
    Gezellig weer om mooi aan te staan.

Die cyperse katjes zijn niet echte syperse hoor. Het zijn gewoon vuilnisbakkies maar dan wel met die kleuren. Ik vind raskatten erg mooi maar veel te duur. Je kunt ze dan niet eens buiten laten lopen voor het geval ze gestolen worden haha. Moet daar niet aan denken. Dat ze het afgelopen jaar allebei zijn overleden vind ik al erg genoeg.

Chocoladefondue met echte belgische bonbons ahahaha wat een luxe! Dat moet volgens mij zeer goed smaken.

Ik ga nu echt, tot zo!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wowie,het is echt al heet.Het is binnen frisser als buiten :p De kids zijn net zo snel weer opgeknapt als dat ze ziek werden.Echt,ongeloofelijk hoe dat ineens kan veranderen.

Zussie,vervelend dat je niet echt duidelijkheid krijgt over je ei.Kan me voorstellen dat het pijn doet als een ander wel een nette cyclus heeft.Van de andere kant,staar je daar niet op blind.Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.En jij hebt pech met een lange cyclus,een ander heeft vast wel problemen waarvan je blij bent dat je ze niet hebt.Daarmee wil ik niet zeggen dat het allemaal wel meevalt,maar dat je het jezelf niet te moeilijk moet maken.

Lentekind,leuk vooruitzicht 2 kittens :D Wij hebben er ook 2 ,zo gezellig.Hier komen ze overigens ook niet buiten,maar vooral omdat ik niet wil dat andere er last van hebben.Dat ze gestolen worden,nee daar moet ik ook niet aan denken.Maar er lopen wat gekken rond :x
    Foto`s mag je trouwens altijd laten zien hihi :D

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Trotsemams; wat fijn dat je kindjes weer helemaal beter zijn:D Zou ook zo jammer zijn dat ze met dit lekker weer zo ziek zijn..
    Wat heb jij voor katten? Of ook 'vuilnisbakkies'?;)

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja heerlijk,ze waren net even buiten maar kwamen al snel oververhit binnen :p En dan niet oververhit van de koorts denk ik hihi

Wij hebben siberische katten,echt zo enorm lief.We hebben dit ras ivm allergie,bij dit ras heb je daar de minste kans op.
    Daarnaast zijn het zo`n goedzakken,de labradors onder de katten vind ik :D

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trotse mams, ik heb even gespiekt naar jullie kat op google. Mooi hoor. Mooi groot. Niet veel werk al die lange haren?
    Als ik foto's heb, dan laat ik vast wel wat zien. In juni gaan we een keer op kraamvisite ;)

Heb nu m'n bikini aangetrokken en heb lekker wat tijdschriften gehaald. Nu eerst maar eens lekker met een ijsje en een boekje in de tuin gaan zitten. Wat is dit toch genieten....vakantie!

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Ik ben jaloers meid! Wou dat ik nu ook lekker in de zon kon liggen met een ijsje en een boek:D Maar tis je gegunt meid! Je hebt er hard voor gewerkt!

Heb net wel lekker met mn collega ff in het zonnetje gezeten! Heb haar verteld dat we gaan stoppen met de pil en ze was echt super blij voor me! Ook zei ze dat dit niets veranderd aan de moeite die ze doet om mij hier te houden en ze zei dat als dat een reden is voor de werkgever om mijn contract niet te verlengen, ze een zaak aan ging spannen;) Haha, moest wel lachen! Maar besef me terdege dat ik echt een supercollega heb en ben blij dat het me van het hart is en dat ze zo leuk gereageerd heeft! Dus nu kan ik met een gerust hart op naar 14 juli

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie, gebruik jij ook ovu testjes van zwanger&kids? want ik had namelijk ook geen piek of knaltest, steeds wel van licht naar donker, en terug. maar heb geen echte knaller gehad deze ronde.
    moet zeggen dat het ook kan komen omdat ik gewoon al te laat was maar vind het toch gek dat ik deze dan wel donker/licht zie worden.

@rest. ik ben weer thuis en net ff een half uurtje in het zonnetje gezeten een broodje te eten, nou me bovenarmen zijn nu al rood. dus weer snel naar binnen :p
    morgen toch eerst maar even zonnebrandcreme halen

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb; Ben je nog wel aan het doortesten meid? Want kan ook zijn dat je nog geen eitje hebt gehad..

Maar je had al wel vruchtbaar slijm toch? Ach die dingen werken niet bij iedereen even goed, denk dat als je ze vaker gebruikt je zelf wel kunt zien wanneer dat ding voor jou positief is..

Mijn armen zijn ook een beetje rood van dat half uurtje zon:|

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jup, gebruik ook die van Z&K.
    Ze worden inderdaad donkerder, knallen niet, en dan weer lichter, en dat een paar keer...
    Maar ik denk dat ik de vorige keren mijn ei gewoon gemist heb omdat ik te vroeg gestopt ben met testen, Dus ik test nu door tot hij knalt, ik ongesteld word of zwanger ben :p

Maar als dit je eerste cyclus is kan het inderdaad zijn dat je te laat bent begonnen met testen, of dat je ei gewoon nog moet komen. Kan natuurlijk best dat je eerste cyclus wat langer duurt! Dan moet die knaller misschien nog komen!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik had zelfs gister nog wat slijm. maar dan niet het veelbesproken wit-achtige slijm maar gewoon helder.
    vandaag niet getest. en doe normaal altijd om 14.00 ( moet op een vast tijdstip volgens de bijsluiter ) dus ik ga de volgende ronde maar weer aan het testen.

wil een ei spotten :p

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,leuk zijn ze he :D Ik zal wel eens foto`s in m`n album zetten,die kunnen niet-vriendjes niet zien toch?
    Oh lig jij lekker te bakken :p Daar ga ik me niet aan wagen,anders ben ik morgen een kreeftje hihi

Yara,wat lief dat je collega zo reageerde.Toch heerlijk om met zo iemand te werken.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Yara, wat fijn dat je collega zo positief reageerde en zo voor je op komt. nu nog maar wachten op het gesprek. Hopen dat dat ook zo positief gaat aflopen met je werk. Wat is het toch fijn als je fijne collega's hebt waarbij je je verhalen kwijt kan. Op mijn werk heb ik het niet over kinderen, dat doe ik met mijn zus en vriendin, maar met collega's moet ej het wel over meer kunnen hebben dan alleen je werk.

@ Babsies, Ik kom af en toe even binnen spieken. Ik word niet snel rood. En aangezien we al een flink zonnig voorjaar hebben gehad, zal rood worden nu wel helemaal niet meer gebeuren. behalve mijn neus. Die is altijd schraal vanwege de hooikoorts en verbrand daarom wel snel. Ik kan nu eindelijk mijn nieuwe blauw gestippelde bikini aan:)
    Oh en volgens mij kunnen mensen die niet aangemeld zijn geen foto's zien. Geef maar een seintje als je ze in je mapje hebt staan, kom ik ff bij je gluren ;)

@ zebra, je bent gestopt met het spotten van je ei?Ik heb daar totaal nog geen gevoel bij gehad dus weet ook niet wanneer dat zo is geweest of nog moet komen. Ga je volgende maand wel ei spotten? Hopen dat je hem dan ergens tegen komt en dat je meer duideijkheid geeft.

Ik begin daar nog niet mee. Als we gaan klussen gaan we eerst gewoon gezellig op goed geluk. Mijn vriend beweert dat hij 'super zaad' heeft, dus we zullen het merken...

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Haha heb inderdaad een lieve collega. Gesprek op het werk komt voorlopig nog niet, mijn contract loopt tot 31-12-2011. Dus misschien is het hele verhaal wel niet van toepassing omdat het ook wel ff kan duren voor ik zwanger zou zijn, maar goed, is toch fijn:) Ik wilde eigenlijk tegen helemaal niemand vertellen dat we gaan beginnen, maar goed, hier had ik zo mijn redenen voor. Deel best veel persoonlijke dingen met haar en zij ook met mij.. Ik klets wel veel over kinderen hoor, ook met moeder, schoonzus en vriendinnen, maar daar vertel ik bewust niet tegen dat we gaan beginnen.

trotsemams; Ben benieuwd naar de foto's van je katjes!

Ik ga ook geen ovutestjes gebruiken in het begin (zegt ze nu heel stoer). Ik wil proberen het geheel nog een beetje spontaan te houden in het begin. Is toch ook heerlijk als je weet dat je kindje lekker spontaan verwekt is en niet 'omdat het moest'. Maar goed, dat zeg ik nu wel, maar kan over een tijdje weer heel anders zijn;)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,ze staan er in.Kon het niet laten om het bij 1 foto te houden :p Je kan kiezen of je albums zichtbaar zijn voor iedereen,of alleen voor contacten en mods.

Ow,m`n zoon wil papa een sms sturen..hmm ik laat het maar eens toe (zoveel kan hij nog niet schrijven) :D Ik help hem even hihi

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,de foto`s staan in mijn alum.Dan moet je even vriendjes worden met me ;)

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    trotsemams; Aahh wat enorm schattig:D:D Wat een mooie katten! En die foto van de kitten, om te smelten gewoon!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Zeeb: als je vruchtbaar bent is het juist doorzichtig/helder! Niet wit! Dus misschien komt je eitje er nog aan nu?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Achhh die Didi is echt te schattig. Wat een mooie kleuren heeft die ook! Als kitten was het een kleine schattige pluizenbaal;) Ik kan niet wachten tot de onze er zijn.

Deel Deze Pagina