Als je je temperatuur bijhoudt op fertilityfriend.com dan geeft dat ding aan wanneer je vruchtbaar bent enzo... Maar ik heb dus een soort stoplichtje wat op groen gaat als ik vruchtbaar ben maar in dat andere topic heeft niemand dat stoplichtje...dus ze snapten niet wat ik bedoelde... Maar inderdaad een mooie kettingreactie. Ik ben echt zo onhandig soms! En dan vooral als ik dingen kapot maak waar ik waarde aan hecht dan ben ik echt kwaad op mezelf.. En rijstepap...als je even googled dan krijg je zo allemaal recepten. Is heel makkelijk...melk koken, rijst er in, naar smaak vanille, suiker, etc.
Dat stoplicht was dus in het verkeerde topic gepost... ik dacht dat ik daarna nog een bericht had gepost waar dat in stond maar die zie ik niet...naja... niet op letten dus!
klopt. wij eten al 4 dagen geen komkommers meer, ik ben nogal vatbaar voor dat soort berichten. ik ga op extra extra safe las vanmiddag ook al dat het misschien ook op paprika en tomaten zou zitten.
Ik ben niet zo'n liefhebber van rijstepap maar wist niet dat je het zelf kon maken. Grappig. Dacht dat het echt iets samengestelds zou zijn. Is het bij jullie nu ook bewolkt? Is nog wel warm maar beetje grijzig. Mannetje is naar een vergadering dus ik zit nu maar hier
Haha, ik heb ook komkommer gegeten van het weekend.. Maar er staat bij dat je het goed moet wassen/schillen, en dat doe ik altijd dus maak me niet zo'n zorgen!
nou we gaan het meemaken morgen hier nog steeds zonnig en warm. vandaag was mijn eerste dag van het geen-snoep-dieet was het net bijna vergeten toen vriend zei wat ga jij doen ( zebra met zak dropjes in de hand ) dacht shit! oja dat was het vervelend dat ik gister nog zei tegen m dat hij op me moest letten
hahaha en hij is thuis dus hij kan je continu in de gaten houden. Arme jij hahahaha Ik moet zeggen dat ik overdag niet echt aan snoep denk. Ik vind het vooral moeilijk in de avond bij een kopje thee en dan het liefst een stukje chocola! mmmm milka met biscuit. Hebben ook nog ananas staan, is daar ook iets mee aan de hand?
zo ik had weer veel bij te lezen! @ lentekind: heb je vakantie? lekker hoor! ik ging vandaag weer aan het werk na 5 daagjes vrij te zijn gweest. wel weer lekker hoor! @ dreamer: spannend! @ zussie: ik heb wel wat gevoeld dus denk dat dat toen mn ei was. maar weet dan toch nog steeds niet hoelang mn cyclus is toch? ( ben nog een leek hierin) ik zit te twijfelen of ik morgen weer een testje zal doen...
Je moet 14 dagen tellen vanaf je eisprong... dus dan weet je wel hoe lang je cyclus is! De periode tussen de eisprong en dat je ongesteld wordt is geloof ik maximaal 17 dagen... dus als je na 17 dagen nog niet ongesteld bent heb je of je ei niet goed gevoeld, of je bent zwanger
Wanneer had je je vorige test ook alweer gedaan? Ik ben nu idd een weekje vrij. De laatste tot de zomervakantie. Heb vandaag al heel wat gedaan in huis dus dat is goed. Morgen is het slecht weer dus dan maar aan school en verder rommelen in huis.
oke. ik was van 28 dagen uitgegaan. heb afgelopen zaterdag een test gedaan. maar als ik de 16e mn eisprong had dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. maar ben benieuwd of ik het dan goed gevoeld had.. lekker hoor een weekje vrij! geniet er maar van
Het zit allemaal raar in elkaar en je kunt er soms geen pijl op trekken, dat is het rare. Als je had getest en hij gaf de 16e positief aan voor je eisprong, dan moet je dat maar gewoon geloven en verder zien hoe het gaat.
Oehh, ik zit met dit bericht op 996. Misschien ben ik wel weer bijna iets omhoog qua member Misschien krijg ik dan wel de term: Verslaafde member