ik heb geen ovutestjes gedaan dus het is maar een gok dat ik de 16e mn ei had. ik wacht het nog wel een paar daagjes af... pff niet leuk hoor dat wachten.. wow 996 berichtjes
Ik moet er nog 45 ofzo om addict member te worden @ Roos: dan rustig afwachten, rustig verder klussen, en af en toe een testje er tegenaan gooien
Lente,wat jij verteld over botten die groeien enz dat vroeg m`n dochter laatst ook.Hoe kan dat nou groeien.Tja,ik snap het zelf amper en dan moet ik het uitleggen aan een 7 jarige Zebra,haha wie weet.Zou kunnen,onze Disney is een schipperke.Een ras wat je niet veel ziet.Ik weet dat er nog 1 rondloopt in de wijk.Als ik ze apart uitlaat dan gaat de poedel alleen mee (moet nog 1 jaar worden),omdat hij meer energie kwijt moet.Ons Disney is bijna 10 jaar,dus daar zit wel een energie verschil tussen Mocht je me spotten,dan wel een hint geven he Het is hier binnen nog erg hottie,kan me nauwelijks voorstellen dat het morgen ineens zo koud is We zullen zien.Kids gaan morgen iig weer naar school ole ole
Wij hebben ene nieuw huis dus het duurt lang voordat de warmte binnen komt. Tis hier nu gewoon net lekker. Buiten regent het een klein beetje. Heb vanmiddag al water gegeven dus krijgen ze druppeltjes extra. hahah lijkt me leuk als jullie elkaar tegen komen. Een hint geven hihi
Wij hebben ook een heel koel huis. De woonkamer kan wel warm worden want daar schijnt de zon 's middags op, maar de slaapkamer en keuken aan de achterkant echt heerlijk koel!
vaak zijn oudere huizen sneller koud en warm. Bij m´n zus was het laatst ook heel warm terwijl het hier echt een paar dagen 30 graden moet zijn wil het een beetje oplopen in huis. De zon staat wel de hele dag gewoon op de woonkamer gericht. Wij slapen voor dus dat is lekker koel.
Gefeliciteerd Lente op naar de 2000 hihi Het was hier de hele dag binnen veel koeler als buiten,maar toch 24 graden.Hier is nog geen regen te zien
Gefeliciteerd meid... weet niet of je er trots op moet zijn maar als jij er blij mee bent, van harte Wij hebben een jaren '30 huisje... maar onder ons zitten kelders en daar komt volgens mij ook veel koele lucht vandaan... de vloer geeft altijd koud af... haha
helaas wij geen koel huis, de hele dag staat de zon er achter op pff niet uit te houden. in de woonkamer/keuken houd ik met de warmte de rolgordijnen naar beneden en savonds alles tegen elkaar open en dan gaat het nog wel. lentekind, gefeliciteerd, nu ben je officieel vip trotsemams, ik zie het me al gebeuren dat ik binnenkort iemand aanspreek als ik denk je hond te herkennen en iemand me met een verbaasde blik aankijkt van mens waar heb je het over
Hier regent het een beetje. Het mooie weer is weer geweest. Wel heeft ze haar paraplu, op het weerstation, weer omlaag.