Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ tnx zussie. ik besef me net dat ik niet moet zeuren met dat ik moet wachten.. btje lullig tegenover jou.. sorry!

@ lente: gefeli! en over wat voor leuk weer poppetje heb je het?

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    het poppetje op ons weerstation hier thuis.

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra: "dag mevrouw,bent u trotsemams"
    mevrouw "wie???"
    Zebra "trotsemams,van de zwangerschapspagina"
    mevrouw "loopt weg en denkt die heeft een steekje los"

:D:D:D

Ja,ik zie het al voor me haha

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nou lente, zeg dat wel hoor. en wat is het soms toch lastig! ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
  6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra,wat voor doggie hebben jullie? Weet ik wat ik ervan moet denken als iemand me ineens staat aan te staren :p

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahahah ja en hoor ik een week later via via dat ze in de wijk denken dat ik niet goed wijs ben, word ik - de vreemde vrouw die mensen met hond aanspreekt over forums -

een code woord is nog niet zo'n gek idee van zussie

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Roos: huh? je mag zo veel 'zeuren' als je wil hoor, ik zeur ook gewoon als ik daar zin in heb ;)! Ik weet als geen ander hoe irritant wachten en onzekerheid is, dus zeur jij maar lekker hoor!

Het kan natuurlijk heel goed dat je je ei gevoeld hebt en nu ongesteld zou moeten worden, maar ik wil alleen maar tegen je zeggen dat als je nu niet ongi wordt en een negatieve test hebt, je niet meteen in de stress moet schieten. Het kan best zijn dat je hem niet helemaal goed gevoeld hebt en pas later ongesteld wordt. Of pas later een positieve test hebt.
    Je zal ook niet de eerste zijn waar het meteen raak is, het kan! Maar volgens mij gaat het wachten het snelst als je er een beetje relaxed over probeert te zijn!

@ Lente: ergens is het een beetje genant ook wel, vind je niet? Ik zit ook tegen de 1000 berichten aan.... en dan denk ik, hoe lang ben ik hier nou lid :p een maand ofzo? En dan zoveel tidj hier hebben doorgebracht...hahaha...wat had ik allemaal voor andere dingen kunnen doen in die tijd! Haha, nouja never mind, het is toch gezellig!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    soms vind ik het ook best schandalig. zit soms hele avonden met laptop op de bank , en maar typen en typen.
    vriend zit er dan verdwaasd bij, eenzaam soms

dan denk ik mmm toch minderen, maarja lastig met verslavingen he! :)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wie riep er vanmorgen ook al weer hard dat ze wat afstand ging nemen van het forum? Uuuuuuh oh ja ik...

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat minderen komt vanzelf als er geklust moet worden :D:D

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh, ik vind dit niet genant hoor. Ik vind het hier gezellig, kan mijn ei kwijt, leer nieuwe mensen kennen, ben sociaal bezig dus alleen maar goed! Wat mij pas genant lijkt is dat je tijdens een bevallig schijnt te gaan poepen. Dat is pas genant! :$

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wel 3x en het kon me geen ene reet schelen :D En uhh,ik ben niet zo`n typ die makkelijk met de billen bloot gaat.Maar op dat moment: schijt :p

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb jij dat geroepen Zussie? Nooooooit gehoord:D

Zebra, is je man eenzaam.....kijk hem af en toe aan en vraag hoe het met zijn voet gaat, dan is hij ook weer blij. Heeft hij weer even quality time gehad. ;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahahahaha Lente, ik lig in een deuk hier!

Een vriendin van mij (studeert geneeskunde) had al een week niet gepoept toen ze zwanger was. De uitgerekende datum kwam in zicht, dus zij een klysma gejat uit het ziekenhuis en die gebruikt. Maar ze is wel bevallen zonder poep in het kraambed!

Weet je dat sommige mannen ook in hun broek poepen tijdens de bevalling omdat ze mee persen?

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Kijk,dat is pas genant :p Als vrouw kan je er niets aan doen,met volle darmen kon m`n zoon er echt niet door (was dan ook wel formaat heel groot)...maar goed..het is poepen of een keizersnede.

Maar een man,whaaaaaaaaa hihi

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha die was goed voorbereid op haar bevalling :D
    hahaha ik moest net hard lachen...vriend zet zijn programma op pauze en komt toch eens meekijken hier hahaha

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahahaha ik moest zo lachen met mannen en broek poepen,
    vriend : wat is er grappig ? ik voorlezen,
    nou dat gezicht van hem! ik kon eraan aflezen: geen bevalling dus voor ons :D hahah

mij lijkt het ook vreselijk als het hele bed onder zit bah
    zou me rot schamen denk ik. of het doet me niks omdat ik dat kind eruit wil hebben, maar zo denk ik er nu zeker niet over.
    alles moet eruit voordat ik klaar lig om te bevallen

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik wist eerst niet dat je darmen dan in de weg konden zitten voor dat kanaal. Nou ja, wat zit er eigenlijk niet in de weg....een kind door zo'n klein gat. Blijft gek. Wie heeft ooit zoiets bedacht.

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zussie: oke:) maar idd ik moet er ook een btje relaxed over doen, maar is zo moeiiiilijk haha.

oh echt? dat wist ik niet van dat poepen.. bah! haha

@ lentekind: oh oke, ik dacht miss een poppetje van een site ofzo.

Deel Deze Pagina