dames,je hele bed komt niet onder.Als je zover bent dan schuiven ze daar een matje onder,hop..matje vol,matje weg.Niks aan het handje. En als dat in het ziekenhuis is dan ligt je onderkant niet eens meer op een bed,dan vangen ze het zo op haha Ik maakte me er voor de bevalling druk om,leek me zo genant.Nah,er zijn ergere dingen..echt!
blijf me er ook over verbazen dat het ineens een gat van 10 cm kan worden. hoop dat het daarna wel weer naar normaal formaat gaat
Hmm ja... ik denk dat het me tegen die tijd ook niet zo veel kan schelen... Maar ik heb als verpleegkundige ook al zo veel mensen zien poepen dat ik weet dat ze daar gewoon niet raar van opkijken... Maarja als je het zelf bent is het nog anders... Nog zo'n ding wat ik me afvraag he, en wat ik aan niemand durf te vragen in het echt... Toen ik dat lichte streepje op die zwangerschapstest had kwam dat al in mijn gedachten... straks moet ik naar de verloskundige, en wat doe je dan met je schaamhaar
oh een opvang-bakje in het ziekenhuis, wist ik niet. nou dat lijkt me wel de minst erge optie dan aangezien wij op dit moment beide willen gaan voor ziekenhuisbevalling trotsemams, ben jij eigenlijk thuis bevallen of in het zh
Heerlijk internet,lekker anoniem (nah bijna dan haha)... Scheren Zussie? Tot het niet meer kan ? Zo deed ik het,liet het niet iemand anders doen hoor
hahahahaha lig in een deuk hier. (ben zo blij dat jullie er weer allemaal gezellig zijn meiden!!!!!) Zussie, de eerste paar maanden kun je het nog maaien, daarna, tja, daar ben ik ook nog niet uit hoe ik het dan ga oplossen... Als het bij mij groeit zegt m'n vriend altijd 'it's a jungle out there!' Mams, jij bent echt de mams van het forum hahaha je leert ons een hoop. Maar zei je nou dat ze het in het ziekenhuis opvangen?
@zussie, ik hou het gewoon bij zoals ik het nu normaal ook heb tot het niet meer lukt, dan zal ik met vreemde posities er iets van proberen te maken. hou niet van veel haar en wil ook wel een beetje netjes erbij liggen als ik dan met de benen open moet, dan wel een beetje fatsoenlijk
Ja maar haal je dan alles weg? Volgens mij ziet die verloskundige werkelijk alles voorbij komen maar toch maar ik me er druk om!
ze zal idd een hoop voorbij zien komen. ik maak me toch drukker om het poepen dan om het haar Waar ik me ook druk om maak is inscheuren of knippen. brrrr hoor wel eens verhalen dat je beter kan inscheuren omdat dat gekarteld is en dat mooier aan elkaar gehecht kan worden. Maar oei joei, joei, dat gevoel lijkt me zoooo pijnlijk!
Lentekind,ja dat vangen ze op.Gewoon in zo`n absorberend matje,maar dat zit/hangt onder je billen omdat ze het onderste stuk bed wegklappen (bed stopt bij je billen zeg maar,benen vliegen in de lucht )
Ik had er laatst op gezocht op het forum was er ook iemand die met veel moeite met haar dikke buik dacht alles netjes weggehaald te hebben. Na de bevalling keek ze, zat er ergens nog 1 pluk haar. Whahaha.... Ik vind dat het altijd zo snel weer aangroeit... en als het stoppeltjes zijn doet het zo zeer om al weer te scheren Zoals mijn man dat liefkozend noemt: 'Stekelpoen'
@ Lente: volgens mij kunnen ze beter knippen want als je scheurt gaat het ongecontrolleerd en dan kun je een totaalruptuur krijgen (tot aan je anus) en believe me, dat wil je liever niet Knippen schijn je niets van te voelen, je hebt toch al zo veel pijn, haha, het schijnt alleen te klinken alsof er in een biefstuk geknipt wordt Ik weet nu al dat ik tegen die verloskundige ga zeggen dat ze het niet moet aankondigen, gewoon die knip er in, hoppaaa
hahahaha in het gezicht, het word steeds gekker! maar Zussie, ik zou het wel helemaal weghalen zodra ik er moeilijker bij kom, dan is het me teveel gedoe om netjes te werk te gaan dus dan maar compleet weg weet nu dus al dat ik vriend laat checken of er geen plukken nog zitten
nou ik wil geen scheur en geen knip! het gat moet gewoon groot genoeg zijn auw auw auw, voel het nu al als ik eraan denk
wat ook vrij lastig is, ik kan niet goed tegen slangetjes, naalden, infuus etc etc etc. maar wil wel in het ziekenhuis bevallen. lekker tegenstrijdig want zodra ik wat zie dan ga ik van me stokje