oh, dacht trouwens dat je bed langer was dan tot je kont. Maar idd zussie, een totaalruptuur lijkt me helemaal niks. Oh, ik kan niet zo goed tegen pijn dus dan ga ik tegen de vlakte. En idd, niet zeggen dat je dat gaat doen maar gewoon doen. Kan ik daarna pissig op ze worden en me afreageren
Zal er mss aan liggen hoe goed ze erbij moeten kunnen Ik merkte dat overigens pas toen ik bevallen was en in een ander bed lag en het zag.
Hahaha...ooh gut... waar kan een mens zich toch al niet druk om maken... @ Zeeb: je kunt tegenwoordig ook bevallen in een kraamhotel. Dat zit bij een ziekenhuis en dan beval je gewoon in een soort hotelkamer met je eigen verloskundige. Als er dan wat is ben je zo in het ziekenhuis, maar als alles goed gaat komt er geen naaldje of slangetje aan te pas. Ik denk dat als het zo ver is, je zo veel pijn hebt en je zo graag wil dat je kindje gezond te wereld komt, dat die infuusnaald je gestolen kan worden en dat je daar niet zo mee zit... Ik maak me eerder bang om die vent van me... die gaat al onderuit als hij een sneetje in zijn vinger heeft. Hij zei laatst tegen me: 'als je gaat bevallen ga ik niet kijken hoe dat kind er uit komt hoor!'. Ik zei: 'is goed schatje, dan kom je toch bij mijn hoofd zitten om me te helpen'. Hahaha... die denkt er blijkbaar ook over na. Mijn schoonzusje is verloskundige, en ik denk er wel over misschien op een baarkruk te bevallen (weer eens wat anders dan een barkkruk ) Ze heeft me wel redelijk overtuigd van de voordelen... de zwaartekracht zit je mee, en er zijn ook minder rupturen enzo met de baarkruk... Alleen als je in het ziekenhuis moet bevallen kan het niet... want de gyn doet daar niet aan mee
Zussie,mijn man heeft ook niet het totaal beeld gezien zeg maar.Zeker als iemand gevoelig is voor bloed enz,niet doen.Lekker naast je laten zitten Wel schattig dat hij daar ook mee bezig is. Baarkruk lijkt me idd logischer dan op een bed.En in het water lijkt me ook super ontspannen.En je schoonzusje,zou je haar willen als je zou moeten bevallen?
mijn zus is bevallen in een kraamhotel. Is haar ook goed bevallen. Je kunt ook van te voren afspreken hoeveel dagen je daar wilt blijven. een baarkruk lijkt mij misschien ook wel wat. alleen willen wij wel in het ziekenhuis bevallen. mochten we nou niet medisch zijn dan heb je gewoon je verloskundige en neem ik aan dat je dan evengoed met die kruk kan. Ik hoor er ook wel goede verhalen over. Kan het altijd proberen, al is het alleen al om weer eens van houding te wisselen tijdens je weeen.
ja dat kraamhotel heb ik me ook al eens voor ingelezen maar vriend vind het niks omdat je daar toch vaak wat langer blijft dan hup na de bevalling naar huis. al is dat in het ziekenhuis natuurlijk ook niet altijd zo. en thuisbevallen vind ik helemaal niks, alles word vies en de buren horen me tekeergaan als een speenvarken ( tja.. het is maar waar je mee zit .. )
ieeh inknippen en uitscheuren moet er niet aan denken... maar ja hoort er bij he! en ik heb een keer een eng verhaal gehoord over een baarkruk en heel erg uitscheuren.. dus eh nee liever niet.
Tot morgen zebra! Ziekenhuis of thuis,ik zou zonder medische reden ook wel in het ziekenhuis willen bevallen denk ik.Hoewel,bij de eerste wou ik dat in eerste instantie niet.
ik wil ook in het ziekenhuis bevallen, als er dan iets misgaat ofzo zijn er deskundigen bij. maar ik ga ook afsluiten, hondje nog ff uitlaten en naar bedje toe trusten!
Ik twijfel heel erg... of thuis of in een kraamhotel... Maar ben bang dat ik met mijn hartslag bij de gyn eindig... dat wil ik eigenlijk niet!! Heb toch het idee dat de gyn sneller inknipt en dat soort dingen... en denk dat je thuis toch meer op je gemak bent en je makkelijker laat gaan. Ik zie mezelf eerlijk gezegd niet echt krijsen als een speenvarken, maarja je weet niet wat voor rare dingen je gaat doen als je pijn hebt Schoonzusje zou ik best als verloskundige willen, maar ze woont hier meer dan een uur rijden vandaan dus is niet echt een optie. Die baarkruk vind ik gewoon tof omdat je dan lekker tegen je mannetje aan kunt hangen, kan hij ook nog wat zinnigs doen. Alleen de verloskundige moet wel dat kind op tijd opvangen anders klettert het op de grond.
het gave van een baarkruk lijkt mij dat je het kind zelf kan opvangen. Ik zou ook wel met een spiegel willen zien (niet de schade) hoe dat kind eruit komt. Ik vind dat zoiets moois.
Heb je een verhoogde hartslag zussie? Hier is het zo dat als je een medische reden hebt je in het ziekenhuis moet bevallen. Dan kijken ze hoe ernstig het is zeg maar.Maar vaak is er zeker in eerste instantie een verloskundige bij.Pas als het medisch noodzakelijk is komt de gyn erbij.
Lady's, ik heb me weer dik vermaakt vanavond maar ik ga ook stoppen. Morgen ben ik er weer! welterusten!
Jep... ik zit nu in rust vaak zo op 120/130 per minuut... En met een zwangerschap heb je natuurlijk meer bloedvolume en moet je hart harder werken dus ik ben wel eens bang dat ik een medische indicatie ga krijgen Ik heb er een tijd medicijnen voor geslikt, maar die mag je toch niet gebruiken tijdens een zwangerschap... dus ben er al een tijd mee gestopt. Maarja, laten we niet op de zaken vooruit lopen! Misschien gaat het hardstikke goed!
Ik ga douchen,bah bah echt warm.Denk dat het boven nu wel koeler is,warmte zit nu in de huiskamer. Morgen weer een dag haha Slaap lekker allemaal