Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Terusten Lente!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Idd,je weet niet hoe het gaat zussie.En als er medicatie is dan is er vast geschikte toch.Ik slik medicijnen voor hoge bloeddruk,ook toen ik zwanger was (weet niet of dat vergelijkbare medicijnen zijn?).

Maar je wil het liever niet als wel natuurlijk.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja die zijn soms wel vergelijkbaar...
    Ik slikte emcor (bisoprolol).
    Maar voel me over het algemeen prima zonder medicatie, dus als het niet hoeft, liever niet.
    Ben alleen soms bang dat mijn hart sneller slijt... dat wil ik nog altijd eens aan de dokter vragen, maar om er nou een afspraak voor te maken is ook zo wat ;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mss kan je er op internet iets over vinden ? Maar ik heb dat idd ook hoor,zou liever niet als wel medicijnen slikken.
    Hoe minder hoe beter,soms kan het alleen niet anders...

Ik ga echt douchen,morgen ben ik er vast weer :D

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja nouja... ik heb ze nu niet nodig dus gebruik ze ook niet.
    Kan er wel wat over vinden in het farmacotherapeutischkompas: wat voor verschrikkelijke dingen er allemaal met het ongeboren kind kunnen gebeuren als je dat slikt. Beter dus maar van niet! Mocht er iets nodig zijn overleg ik tzt wel met de dokter.

Slaap lekker en misschien tot morgen!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    bleghhhhh ik voel me net als het weer....heb ik ff belabberd geslapen. Ik zat potje dicht van de pollen. Slaap je bijna, loopt het gewoon je neus uit. Zit nu met dikke ogen en een volle neus. Ga eerst maar eens eten.

Blij dat ik gister veel op pad ben geweest, hoef ik dat vandaag niet meer te doen. Tis vies weer. Dan vandaag maar dingen in huis en voor school doen. Heb ik daar ook tijd voor;)

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Wat een verschil met weer he.Pfff,kwam als een verzopen kat terug van school.Bleghh.
    En dan ook nog die heftige ongi,dit is zo niet normaal meer.Ga toch eens zoeken of er niets tegen te doen is.

Al met al voel ik me ook aardig bleghhh...

En dan is het nog wel onze trouwdag,vandaag 9 jaar getrouwd.Echt,wat gaat die tijd snel!!! 9 jaar,ik ben een oud wijf aan het worden :$

Morgen weer beter weer hoor ik op de radio,dat moeten we hebben :D

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    trotsemams, gefeliciteerd met jullie trouwdag :)

Heb ook niet best geslapen, was zo warm en dan een vriend die elke 5 minuten een andere slaaphouding aanneemt, geen pretje

vind de regen vandaag eigenlijk wel lekker!
    goed voor het gras en hopelijk de warmte uit huis
    heb alle ramen al openstaan

vandaag was eigenlijk de dag om grote schoonmaak te houden, alle kastjes enzo weer eens uitsoppen maar ik verplaats het naar volgende week dinsdag denk ik. vandaag niet de puf ervoor

vind het wel lekker een vrije dag te besteden aan niks doen :D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha nou lekker begin van de dag allemaal!
    Ik heb avonddienst straks... dan is mijn ochtend zo snel voorbij!
    Jakkes... mannetje ligt nog in bed. Weet niet hoe laat die naar bed is gegaan gisteren.
    Irritant he Lente, die pollen? Ik heb er de laatste week ook heel erg last van! Je voelt je zo belabberd als je dan wakker wordt!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trotsemams gefeliciteerd! nog een jaar en er is een jubileum!

Als ik hier de ramen open zet, dan regent het naar binnen haha. Beneden in huis is het maar 19 graden dus dat hoeft voor mij niet kouder:D

Ik heb ondertussen mijn laptop al verplaatst naar de eettafel om straks te gaan beginnen met school. Nu mezelf er nog toe zetten...

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Haha zie dat ik een heel interessant gesprek heb gemist gister! Voor wat betreft haar en poepen (juk), ik scheer sowieso eigenlijk alles weg, en als ik er niet meer bij kan, tja, zelf doen in een moeilijke positie of vriendlief heel voorzichtig laten doen:p

Bevallingen, tja, daar heb ik ook al over nagedacht (ofcourse). Ik wil graag thuis bevallen. Heb geen zin in allerlei wisselende verpleegkundigen en zo. Thuis voel ik me veel meer op mn gemak en heb ik mn eigen spulletjes bij me. Mijn vriend wil heel graag zijn kind zelf 'halen'. Hij is niet zo kleinzerig en lijkt me heel bijzonder dat hij als eerste ons kind in zijn handen heeft (aangezien ik er al 9 maanden mee rondloop:p). Baarkruk heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, lijkt me wel fijn als wisseling van houding.

Lente; Tzit je niet mee meis:( Jij blij dat je vandaag niet naar buiten hoeft.. Succes met je schoolopdrachten!

Trotsemams; Gefeli met jullie trouwdag! Het wordt volgens weeronline.nl de komende twee weken weer mooi weer:D af en toe regen, maar wel boven de 20 graden!
    Wat rot dat je ongi zo heftig is. Heb je dat altijd met de pil (aangezien dit nog onttrekkingsbloeding is?) Hopen dat je volgende ongi minder heftig is..

Zeeb; Whaha ik zie jou al helemaal op straat allerlei vreemden met een hond aanspreken:D Ik kom jullie niet tegen denk ik, kom eigenlijk nooit in jullie woonplaats:p
    Wat ga jij doen vandaag als je niet gaat soppen? Vandaag is eigenlijk wel ideaal weer om te poetsen, volgende week is het weer kei mooi weer en dan heb je helemaal geen zin:p Dan wil je in de zon liggen;)

Zussie; Ach verslaafd blijven we toch wel met zijn allen:p

Dreamer en Rosemarie; Spannend hoor meiden! Al een testje gewaagd?

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    #3332 Lentekind, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    zussie je hebt gister idd hele leuke verhalen gemist. Ik heb in een deuk gelegen. Mannetje kwam af en toe even kijken, dan zette hij zijn programma op pauze om te kijken waarom ik zo'n lol had haha Hij zei al, 'ah, zijn ze er weer allemaal?'

Knap da tje mannetje de kleine wil aanpakken. Ik weet nog niet hoe mijn vriend daarover denkt. Ik weet wel dat hij niet bang is en dat hij het wel zou durven maar weet niet of hij dat doet haha

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @yara, geen idee wat ik vandaag wel ga doen.
    en met die hitte poetsen is ook niet alles inderdaad maar in de zon liggen doe ik toch niet snel hoor.
    vind het heerlijk als we aan het water zijn of op vakantie dan kan ik gerust 12 dagen liggen bakken maar hier thuis niet echt.
    zit ik liever op een terrasje armpjes die bruin worden dan dat ik in me bikini in de tuin ga liggen :D

vriend slaapt hier ook nog steeds. en dan straks zeggen, ben lui van het lang slapen. ja duh word wakker dan !

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Zebra, Misschien moet je hem wakker maken;) Worden ze blij van.

Weet een van jullie hoelang je dat witte slijm houdt?

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha ja Zeeb dat ken ik: 'Ik heb pijn in mijn hoofd, zeker te lang in bed gelegen'.
    Ja duh, kom er eerder uit dan zou ik zeggen!

Trotsemams: sorry, inderdaad gefeliciteerd met je trouwdag! Dat vergat ik er bij te zetten in het vorige bericht. Doen jullie nog iets om het te vieren?

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Ik heb net ook in een deuk gelegen van het achteraf lezen van jullie verhalen;) en ach, mannetje zegt dat nu heel stoer, maar weet niet hoe hij er tegen die tijd over denkt. Al denk ik dat hij het wel wil proberen.

Zeeb; Ik ga hier ook niet zo snel in de zon liggen hoor.. Maar goed, voordeel van eigen huishouden is als je geen zin hebt om te poetsen, doe je het niet:D Whaha, dus nog even een andere bezigheid zoeken:D

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik bedoel jou ook, ik tik weer eens de verkeerde naam. Excuus!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit hoor Lente, kan gebeuren!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeeujj nog 6 weken en 2 dagen:D ik tel af hoor;) en dan is het ook al bijna vakantie, en de sleutel!

Nou ik het over sleutels heb, Zussie, hoe is het afgelopen met jullie bod op de woning?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gaat nu snel he! Dan kun je lekker in de zomer gaan klussen aan je huissie en het helemaal maken zoals jij (jullie) dat willen!
    Ga je al meteen beginnen met een kinderkamer?

Deel Deze Pagina