kinderkamer , ik sta er nu al eens in en dan denk ik ; zal ik vast gaan behangen maar dat gaat zelf mij te snel al weet ik precies welk meubelstuk op welke plek komt te staan. in mijn hoofd is het al helemaal af!
Ik weet idd precies waar ik wat wil maar behangen en spullen halen, dat gaat me te snel! Eerst maar eens zwanger worden.
Ga de kinderkamer wel meteen schilderen in de kleuren die ik dan zou willen, al ga ik er verder nog niks mee doen. Is niet zo subtiel richting familie/vrienden. Ook qua behang ofzo doe ik dan nog niet.. Vind het ook jammer als ik tijdens een zwangerschap niks meer zou kunnen doen aan de kinderkamer En daarbij, misschien duurt het wel super lang voordat ik zwanger ben, zit ik daar met een babykamer En klussen gaan we in zowel de letterlijke als figuurlijke zin van het woord doen
Hahaha.... Wij hebben nog geen huis dus babykamer maken wordt lastig... Maar als we een huis vinden hoop ik wel snel zwanger te zijn, dus dan kun je het inderdaad meteen in de goede kleuren verven enzo. Er ligt nu weer een nieuw bod van ons, maar als ze dat weer afwijzen stoppen we er mee. Die mensen zijn gewoon zo stug! Hun huis is lang niet het enige wat te koop staat, en dan denk ik echt 'stik er lekker in'. We hebben nu weer een afspraak voor 2 andere huizen. Zijn wel een beetje klushuizen, maar ach, wie vindt het nu erg om een nieuwe keuken uit te moeten zoeken? Alleen dan moeten we het financieel wel allemaal even goed bekijken!
Ik snap ook niet dat die mensen zo volhoudend zijn. Vooral in deze tijd. Je hebt niet zoveel te willen als je je huis kwijt moet. Accepteren en verder gaan Wanneer gaan jullie dat nieuwe bod doen, of hebben jullie dat al gedaan? Ben benieuwd wat daaruit gaat komen. Die andere 2 huizen die je op het oog hebt, zijn die wel naar je smaak wat je er zo van kan zien?
We hebben gisteren gebeld met de makelaar voor het nieuwe bod. Die andere huizen moet heel veel aan gebeuren, maar zijn beide heel groot en genoeg mogelijkheden.
Lente; inderdaad, vond ik ook vreemd. Nou ja, ik gok maar op de pendels van augustus of oktober Die andere haal ik er denk ik ff uit, ziet er wel sneu uit Toen wist ik nog niet wanneer ik met de pil zoou stoppen, dus vond het wel grappig wat mensen dan pendelden, maar nu hoop ik toch niet dat ik tot juli 2012 moet wachten! Bedacht me dat als ik uiterlijk januari zwanger raak, ons kindje en zijn neefje maximaal een jaar schelen Zou wel erg leuk zijn! Zussie; Pff je zou toch zeggen dat die mensen hun huis kwijt willen..:S Jammer zeg,, Nou dit even afwachten. Wel fijn dat je alweer twee nieuwe huizen op het oog hebt! En als het financieel te doen is, waarom niet? Ik vind persoonlijk in huis klussen wel leuk, maak je er toch een beetje je eigen plekje van
Blegh, twordt hier steeds donkerder, denk dat het dadelijk nogmaals losbarst hier Zit dan wel op kantoor, maar wordt niet vrolijk van dit uitzicht.
Dank jullie wel Volgend jaar gaan we het zeker groter vieren.Meestal gaan we op onze trouwdag een dagje weg.Maar husband kon geen vrij krijgen (heeft wel do en vrij). Dus helaas niets bijzonders vandaag.Een romantisch avondje zou het ook niet worden met dat bloedbad van mij,grmm. Yara,ik ben altijd zo heftig ongi geweest.Ook zonder pil.Maar sinds de zwangerschappen is het nog veel extremer.Daarom slikte ik de pil continue,omdat het gewoon geen doen is. Zussie,hoop dat ze jullie bod accepteren! Lijkt me wel spannend allemaal,om er op die manier mee bezig te zijn. Bij ons is de babykamer nog vol.Zoon gaat op zolder slapen als die klaar is.Zijn kamertje is heel klein,maar wel gezellig.De tijd zal het uitwijzen,of het weer een babykamer wordt of rommelkamertje.Ik hoop het eerste
Meiden, ff een vraagje trouwens. Als je stopt met de pil, reken je dan je eerste menstruatiedag als eerste cyclusdag of de dag dat je gestopt bent met de pil?
Trotsemams; Hmpf rottig zeg Maar wat zou je daaraan kunnen doen dan? Kan de HA daar iets voor voorschrijven? Of misschien een homeopatisch middeltje?
Je eerste menstruatiedag is de eerste dag van je cyclus! Ik ga me klaarmaken voor mijn werk! Doeidoei!
Yara, je rekent vanaf je eerste menstruatie dag. Hier begint het nu trouwens steeds meer op te knappen. De regen is al een uurtje gestopt en de plassen zijn ook al foetsie. (en al die tijd heb ik nog niks uitgevoerd hahaha) @ mams, wat lastig dat je zo hevig ongesteld bent elke keer. Je slikte je pil altijd gewoon door begrijp ik? Ik ben ook benieuwd hoe ik deze ronde ga beleven...hoop dat het net zo weinig is als altijd.
Yara,de eerste dag dat je ongi is doorgebroken is je eerste cyclus dag. Ik heb het wel eens met de gyn besproken en die stelde toen voor met de pil door te gaan.Ik weet niet of er medicijnen zijn en eigenlijk lijkt me dat ook weer niet verstandig.Mss idd homeopatisch.Als ik zeker weet dat we geen kinderen meer willen dan laat ik me zeker steriliseren Lente,ik slikte de pil idd non stop.Af en toe een stopweekje (gemiddeld 1x per half jaar).Het is gewoon vreselijk vies en ranzig.
Hmm hier begint het ook weer wat lichter te worden, al liggen er nog wel flinke plassen. Ach meid, je hebt vakantie, je hoeft toch ook niks te doen En thnx voor je antwoord jij ook Zussie Om even op jou vraag te komen Lente, volgens mij verschilt dat per persoon. Sommigen hebben dat alleen op de dag van de ei-sprong en sommigen hebben dat wel 5 dagen voor de eisprong al.. na je eisprong zou het wel redelijk snel weg moeten zijn..
hmm, zal ik dan nog niet mijn eisprong hebben gehad? Weet het niet meer. dacht dat, aangezien ik (denk ik) nog maar 10 dagen moet, dat ik die al wel had gehad.
Heb je wel vruchtbaar slijm gehad, of helemaal niet? Nja sommigen hebben het volgens mij zo weinig dat ze het niet eens merken.. Ik zou gewoon ff afwachten tot je ongesteld bent, en anders volgende ronde toch een keer ovutestjes gebruiken om inzicht te krijgen, net wat Zeeb nu doet?