Gooi je er een ovu testje tegenaan? Ik zit te bedenken wat we vanavond met het eten zullen doen.Wil het liefste wel thuis blijven.Hoewel... twijfel hihi Gourmetten dacht ik aan,of eten bestellen en thuis laten brengen.Maar wat?
Neuh, hoef nog niet te testen. Denk dat ik dan te makkelijk steeds maar weer ga testen. Het viel me zomaar op deze paar dagen en vroeg me af hoelang dat normaal blijft doorgaan. mmmm lekker portugees! Altijd erg lekker.
Lente; kan dan toch best zijn dat je nu je ei pas hebt? Dat je cyclus nu gewoon wat langer is? Nja we zien het wel, toch Trotsemams; Hmm Gourmetten, daar heb ik ook echt zin in
Alleen van gourmetten gaat je huis zo stinken en blauw zien. Wij doen dat altijd bij andere en nemen dan ons stel mee Misschien kan het idd ook wel...ik zie het allemaal wel. Het staat weer opgeslagen in mijn bestandje. Kan ik het tegen die tijd weer terug lezen wanneer wat en hoe enz.
Slim om dat bij te houden! Wil dat ook gaan doen, had een goede site daarvoor menstruatiekalender.net, maar die gaan ermee stoppen,, Dus ben aant bedenken of ik dat gewoon in Word ofzo bij ga houden of op een andere site. Fertility Friend is volgens mij alleen handig als je tempt.. Maar meiden, ik ben er weer weg van, zit de hele middag in afspraken en vanavond lekker filmpje kijken bij een vriendinnetje!
ik had ook gekeken op dat menstruatiekalender maar vond dat zo veel. Teveel van het goede voor mij. ik heb het nu gewoon voor mezelf op een rijtje (voor zover er wat valt op te slaan haha) doeg Yara!
Kom nog niet verder dan gourmetten ,vinden de kids ook zo leuk.Ik gooi daarna alles wel open,is de stank er zo uit
Gourmetten vonden wij vroeger idd ook helemaal leuk. Lekker met je eigen pannetje je eigen eten maken. Eten jouw kinderen tussen de middag altijd op school?
Ja de kids vinden het echt geweldig,zelf eten maken.Doen we vooral met kerst enz hihi Kids eten idd op school,hebben continue rooster.Ze zijn vandaag om half 3 uit (please,droog weer dan ajb)
Heee meisjes! nou zeg! Wat een hoop geklets hier weer, helemaal gezellig Alleen geeft dat zo'n hoop reageerwerk altijd, ben alweer een half uur bezig met lezen en opschrijven Om nog even op de discussie van gisteren in te gaan: Over het meehelpen van vriendlief bij de geboorte heb ik zo m'n twijfels hier.. als hij ziet wat er doorheen komt en hoe het achterblijft na de geboorte heeft ie volgens mij levenslang een trauma hahaha @Trotsemams: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Eten bestelllen? Sushi! Mjammm Wat balen dat je zo hevig ongi bent.. en nu je bent gestopt om een kindje te maken zijn er natuurlijk ook niet echt middelen om het wat af te laten nemen.. @Lentekind: succes met je schoolwerk vandaag Je vraagt wit slijm? Vruchtbaar slijm is doorzichtig... of begrijp ik je nu verkeerd? En ga je stiekem klussen als het vruchtbaar slijm is of toch echt even wachten nog? @Zebra: dat gevoel ken ik.. lekker geen r**t uitvoeren haha @Yara: jeeej! Dat gaat toch wel snel allemaal hè, wat een leuke tijden gaan jullie tegemoet @Zussie: spannend wat betreft jullie nieuwe bod, jammer idd dat die mensen zo stug zijn want als je een bod doet heb je toch een beetje je zinnen erop gezet. Maargoed, gelukkig zijn er meer huizen Hier verder weinig spannends, al zit ik natuurlijk wel op echt íeder teken van een evt zwangerschap te letten.. al m'n pukkels zijn weg en vanmorgen was ik een beetje misselijk (maar had gisteravond wel veel gesnoept)... en verder dus niks, geen zere boobies or what so ever dus hoop dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en ik vrijdag gewoon niet ongi wordt haha
bij ons op school willen ze ook naar een continurooster toewerken. Ik vind het (voor mezelf) helemaal niks. Ik snap dat het voor ouders makkelijk is omdat tegenwoordig het grootste gedeelte werkt. Zo hoeven ze geen opvang tussendoor te betalen/regelen. Maar echt, voor mezelf zie ik het nog niet zo zitten. Je hebt niet eens tijd voor jezelf om even op adem te komen. (soms heb je dat echt nodig) Ik heb een keer ingevallen op een school die dat had. Om 10uur tijdens de pauze regende het. De kinderen konden niet naar buiten. Om 12uur regende het, de kinderen konden niet naar buiten. Zelf heb je dus ook niet ff tijd om spullen te pakken of wat dingen te regelen. Dat vind ik echt een groot nadeel. Ik bedoel er verder niks mee tegen jou ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar ik zou het wel jammer vinden als dit bij ons zo gaat worden.
Babsies,gezellig dat je er ook bent Ohhh je vriend is vast niet de enige,die van mij bleef ook netjes naast m`n hoofd zitten haha Sushi,nee dat wordt hem niet.Dat gaat m`n mannetje echt te ver haha.Hij stelde zelf ook voor om te gaan gourmetten,denk dat het dat zal worden Spannend vrijdag Zal voor je duimen? Komen jullie wel eens op zp op je foon? En werkt dat een beetje?Lijkt me handig als we een paar dagen weg zijn
Hey Babsie! Fijn dat er nog niks van een ongesteldheid te vinden is! zo volhouden! En nee, we gaan niet stiekem klussen. Ik hou me netjes aan de afgesproken datum. anders ben ik hoogzwanger tijdens de opleiding en kan ik hem nog niet afronden omdat ik dan moet bevallen hahaah
Ik heb geen telefoon met zoveel luxe. Hij kan bellen en sms-en In juli mag ik weer een nieuwe. Eens kijken wat voor een dat meot gaan worden. Ik heb er zo geen verstand van hahaha
Lentekind,ik snap wel wat je bedoeld.Voor de kids en ouders is het makkelijker,voor de leerkrachten mss niet.Als dat gaat veranderen lijkt me dat zeker lastig.Is toch anders als het altijd zo geweest is. Bij ons op school is het iig absoluut niet om die reden (ouders werken enz).Onze kids zitten op de vrije school,daar is het samen eten met elkaar gewoon heel belangrijk. Dat wil zeggen dat ze iedere dag samen eten.Op de korte dagen (tot half 1) eten ze dus ook samen. En regen of niet,ze gaan gewoon naar buiten hoor.Zijn niet van suiker Ik snap dat niet iedereen zich daarin kan vinden,maar wij gelukkig wel.Hier zitten ze met regen ook niet de hele dag binnen,moet er niet aan denkn hihi Kortom,bij ons is het heel normaal en al een eeuwigheid op deze manier.
Zo, er is iets uit mijn handen gekomen. hahaha ik heb weer een opstartje gemaakt voor vandaag. Nu nog doorzetten. Trotsemams, werk jij zelf ook of niet?
@Trotsemams: ach, gourmetten geeft wel de meeste gezelligheid! Ik heb nog een goeie huis-tuin-en-keuken-tip voor de stank: schoteltje met een spons doordrenkt met spiritus neerzetten in je huiskamer/keuken en de volgende dag is de stank zo goed als weg! Helpt ook als je rokers over de vloer hebt gehad Tnx! Hoop dat je duimen helpen Ik heb trouwens een blackberry en zit wel met enige regelmaat op zp, gaat wel iets langzamer maar werkt prima! @Lentekind: oja dat was ik even vergeten Heel verstandig van je meid, en je cyclus goed leren kennen kan natuurlijk ook helemaal geen kwaad! Goed bezig met je opzetje! Ik sleur mezelf straks naar de bieb om te zien of ik nog iets uit m'n hoofd en handen kan krijgen.. moet nu toch wel echt gaan beginnen met studeren!
Kan gebeuren dat je het ff kwijt was. Ik vergeet soms ook echt nog allemaal dingen van mensen. Wie er nu wel is gestopt met de pil en wie ngo niet enz. Gewoon weer vragen, dan weet je het weer
En het blijft maar regenen.Net weer nat geworden :x Nah ja,we zijn weer binnen hihi Lente,nope ik werk niet.Ben sinds kort gestopt met m`n eigen winkel en wil ff een breaky inlassen.Ik weet nog niet hoe lang dat breaky gaat duren Babsies,ik zal het gewoon eens proberen.Ik heb een nokia n97,zal vast wel kunnen.En donderdag gaan we een paar dagen naar m`n schoonouders,dus kan ik even komen spieken naar de testers Bedankt voor de tip,dat ga ik eens proberen.Al hebben we de stank er best snel uit.