gourmetten, klinkt lekker! wij hebben het in dit huis pas 1x gedaan en blijft het wat mij betreft ook bij. die stank! bah en dan de volgende ochtend om half 7 het bedje uit en weer in de gourmet lucht het boterhammetje proberen te eten heb ook geen idee of zp op een telefoon goed werkt , mijn tel kan wel internet aan maar gebruik het nooit ( zit buiten mn abbo en ik snap er toch niks van ) mij ook te klein en teveel gedoe doe mij maar de laptop maar inderdaad handig als je weg bent vriend kijkt er wel eens de files op of buienrader voor als we ergens onderweg zijn. thats it ben toch maar gaan poetsen en doen, bleef maar regenen anders was ik met een vriendin even de stad in gegaan, word nu dus morgenmiddag
ahhh gezellig, jullie zijn er weer! Hier is het al droog vanaf vanmorgen 10uur. Zelfs af en toe zon. Toch zou ik niet graag naar buiten willen haha. Moeten eigenlijk nog luizenspul halen voor de plant buiten. Ik weet nu waarom hij niet zo goed boeide en alleen maar groen bleef haha zag zwart van de luis. Ik moet alleen op de fiets en daar heb ik geen zin in, dus ach, morgen zitten de overgebleven luisjes er ook nog wel
Het is buiten gewoon 2 a 3 graden warmer dan binnen haha. Als de zon erbij is is het best lekker in de tuin. Zag nog een plant met luisjes. Die morgen ook maar eens behandelen. Die zijn bruin. er is ook geen lieveheersbeestje te vinden.
hebben wij gelukkig geen last van in de tuin, hebben alleen 2 boompjes en verder gras en tegels dus weinig onderhoud, alleen dat onkruid steeds overal tussenuit halen. wonen hier op zeer vruchtbare grond, als zwanger worden niet wil lukken moet ik misschien eens een paar dagen in de tuin liggen ga zo maar eens koken en dan vanavond weer hier
Heb het via m`n telefoon geprobeerd.Lukte wel,maar niet zo snel.Weet ik iig dat het wel kan Ik ga afsluiten voor vandaag,ben er morgen vast weer. Fijne avond allemaal!
waar is de gezelligheid Ik ben er tot 8 uur daarna komt een vriendin van me langs en gaan we gezellig samen gtst kijken en bijkletsen
ja ik was druk aan de poets! ben nu even wat advertenties op marktplaats aan het zetten, boeken en dvd boxen word hopelijk snel verkocht, staat me in de weg
Hello ladies... Nou hier is de gezelligheid ver te zoeken Vandaag getest, maar negatief... Ben gelijk weer pestchagrijnig Weet dat je cyclus in t begin kan schommelen maar baal er flink van Laat dan de rode duivels maar komen... Zitten we in elk geval in de volgende ronde...
dat is balen Dreamer! Maar wat Zebra zegt, wie weet kan het nog en was het te vroeg om te testen. Maar snap je gevoel dat je dan nu ook wel ongesteld wil worden zodat de volgende ronde kan beginnen. Ik heb dat gevoel al terwijl we nog niet eens voor het echie zijn. Maar dan is het maar vast juni Dat is dichterbij juli. Je hebt goed schoongemaakt dus Zeeb als je nu alles meteen alweer klaar hebt staan voor de marktplaats. Verkoopt dat nu goed, dvd's enz?
ja alles is weer spik en span en inderdaad een doos vol boeken en dvd's ( 1x gelezen, 1x gekeken ) dus dacht probeer het eerst even een weekje via marktplaats word het niet snel verkocht geef ik het alsnog aan familie. altijd wel iemand die het nog wil heb laatst een serie boeken verkocht van Kinsella, 5 delen was ik binnen een dag kwijt maar er staan er van 1 boek misschien wel 300 op marktplaats dus ligt er vooral aan, welke staat is het boek en wat vraag je ervoor
ik ben gek op boeken. Kan ze ook nooit weggooien. Ik vind ook een volle boekenkast heel mooi Stom eigenlijk, ik kijk wel op marktplaats maar zet er nooit wat op haha
dat heb ik juist niet, gelezen is weg ermee en met dvds hebben wij dat ook. enige wat hier in de kasten blijft liggen is dvd boxen van series die ik echt heeeel leuk vond. dan heb ik zoiets van misschien over een aantal jaar nog en ps3 games van vriend maar zelf hij zegt soms wel van , die speel ik niet meer wil je die op mp zetten gekke is dat ik eigenlijk zelden van koop via marktplaats vind de verzendkosten vaak zo hoog van boeken, past het niet door de brievenbus is t snel 6,75 erbij
Tsja daar hebben jullie gelijk in dames.. Plus zit me te bedenken dat mn vorige cyclus al 30 dgn was, dus zou ik morgen pas echt overtijd zijn :redface: Anyway, zown test pakt dan toch al vaak positief uit voor je NOD?
dreamer, ligt eraan hoeveel hcg je aanmaakt, dat is per vrouw zo verschillend. volgens mij kun je het beste aanhouden tot 3 of 4 dagen na NOD
oehhh 3 a 4 dagen, dat duurt lang als je erop zit te wachten! ik zou mijn dagen dan helemaal vol proppen tot de avond hahaha
Pfoe nja afwachten dan maar... Desnoods vanavond maar lief doen met vriendlief Wil het nog wel eens opwekken
Er komt vanavond weer niks leuks op tv. Balen. De laatste tijd is het op ma en di maar suf en op woens komt alles wat ik wil zien haha Morgen eerst maar eens naar de intratuin en daarna nog leren. In de middag naar school en er schijnt hier voor de deur nog een straatspeeldag te zijn. Als ik terug ben van het tentamen, dan maar weer eens vakantie vieren