wij kijken straks welcome home, vriendin zou langskomen maar haar vriend moest op het laatste moment overwerken dus geen oppas voor de kleine, helaas. dus ze komt donderdag wilde morgen komen, maar is zo kletsmiep kan niet stilhouden , en ik wil rustig babyboom kijken
haha je hebt gelijk dat je woensdag avond niks af spreekt. tijdens babyboom moet je opperste concentratie hebben :d Rik staat voor de deur....zal hij haar gaan zoenen? Ben benieuwd of ze weer wat krijgen.
tja jeff, geen idee. ik weet alleen dat ik die vrouw heel irritant vindt en die nieuwe kerel, Frederik, is net zo irritant haahha
ja die verhaallijn met frederik doet me tot nu toe weinig op een hoop irritatie na , en alweer een verkrachting , ook niet zo orgineel meer kom er net pas achter dat donderdag hemelvaart is, doe altijd op donderdag de weekboodschappen. twijfel nu of ik morgen of vrijdag zal gaan...
wij doen ook op donderdag avond altijd de weekboodschappen. Ik denk dat het bij ons vrijdag gaat worden aangezien vriendje morgen tot 20uur moet werken. Ben dan alleen en dat vind ik ongezellig haha staat op de lounge een filmpje bij het topic van 'hoe is jouw woonkamer' bij een van de eerste berichten staat een filmpje van een lego huis. echt, zo geinig hoe die man alles in elkaar heeft gezet! leuk om ff te kijken
die zat ik net te kijken! echt verbaasde me er zo over , hoe bedenk je het. en het show je : koelkast - voorraadkast etc ook leuk om te spieken zet alleen me eigen dingetjes er niet bij, hoewel net erg netjes is hier als ik de fotos zo zie, ben toch te bang dat iemand ineens weet wie ik ben
hahaha ik vind het altijd leuk om bij andere te spieken maar een koelkast....hmm heb ik niet zoveel mee hahaha woonkamers, babykamers en andere flauwe onzin vind ik erg leuk! echt zo maf hoe alles past in zo'n klein kamertje hahaha. wc, badkamer, bed, tafel, keuken...alles in zo'n klein hokje hahaha
Er is trouwens ook een topic daar met hoe je aan de namen van je kinderen komt. Er staat daar ook een naam Fieke. Die vind ik ook altijd erg mooi. Heeft iets van Lieke maar dan orgineler.
ja ik blijf Fiene zo leuk vinden, maar het klinkt niet helemaal lekker met onze achternaam, en belangrijker we kennen iemand die Floriene heet. en dan ben ik bang dat die persoon denkt dat het vanaf die naam gekozen is. ben ook nog steeds bezig met het zoeken naar leuke namen ook al heb ik al een top 3 van jongens en meisjesnamen
Elke keer als er bij ons weer mensen bevallen zijn dan denk ik 'ojee, als ze maar niet de namen van ons hebben'. Toch houd ik altijd mijn oren en ogen open voor namen. Stel je hoort nog een keer wat hele moois, dan kan dat als reserve
Hoewel trouwens mijn vriend geen reserve naam wil. Als wij dat ook al mooi vondne, dan gaan we dat toch niet veranderen omdat hun dat toevallig ook hebben. Vroeger had iedereen de naam piet en jan. krijg ik dan te horen.
ja dat wel maar heb er steeds het gevoel bij van tjaa.. en zo ook met Stijn , leuk maar kan niet met onze achternaam helaas helaas. tegen de tijd dat ik zwanger ben heb ik vast een top 10 haha
willen jullie eigenlijk ook doopnamen gaan geven, en dan een andere roepnaam ? vriend weet het niet, en ik eigenlijk ook niet. ik heb zelf gewoon 1 naam ( roepnaam dus ) vriend heeft 3 doopnamen en zijn jullie al uit peetoom/peettante?
Wij willen ons kind sowieso niet laten dopen. Als ons kind het geloof belangrijk vindt in zijn/haar leven mag het later alsnog. Maar wij hebben er beide niet zoveel mee. Wij zijn wel beide gedoopt. Ik vind een tweede naam wel mooi maar dan iets leuks en niet iets van maria ofzo. Vernoemen doe ik ook niet aan. Mijn vriend wil gewoon maar 1 naam en daarmee klaar. Ik vind dat zo kort staan bij post enz. hahaha Vind 2 namen mooier staan met voorletters.
Wij willen zoiezo wel laten dopen ( zijn wij zelf ook maar beide zijn eigenlijk niet echt gelovig en komen alleen in de kerk met een bruiloft etc ) maar ik zou het vervelend vinden als kind op school bijvoorbeeld met communie etc een beetje buiten de boot valt, en eerst moet laten dopen om mee te mogen doen. Ik denk dat wij voor 1 naam gaan, vind dat al lastig laat staan een tweede mooie bijpassende naam