De keuze hier aan basisscholen is niet heel groot. Ik wil denk ik ook naar de openbare basisschool. Je hebt dan automatisch niet met de communie te maken.
dat is inderdaad wel een verschil dan ja, welke school pff ik heb werkelijk nog geen idee! in onze vorige woonplaats wist ik het wel maar nu hier geen idee
Er zijn hier, waar alle buren heen gaan, 2 nieuwe scholen. De een is openbaar, de ander is oecumenisch. Tegen die tijd maar eens op beide scholen kijken. Er zijn er nog een paar, die zijn net ff wat verder maar wel te doen. Ook dat kunnen we nog bekijken als die andere niet naar de zin zijn maar ik denk dat het wel goed moet komen.
Is het je trouwens wel eens opgevallen (zie het nu net weer in een flim) dat de vrouw altijd de aanzet tot zoenen geeft. wij hebben het er hier thius altijd over haha. bij ons was het mijn vriend die begon. Ik zeg dan altijd, 'ja maar de vrouw begint altijd al, ik wilde het eens anders'. Dus hij, ik wilde dat het net zo ging als in films. De vrouw hoort gewoon te beginnen, doen ze niet voor niks bla bla bla hahaha
Hahaha wat een gesprekken hier, jullie lopen vast goed op de zaken vooruit.. basisschool enzo hihi Over de 'eerste zoen': ik begon! Dus bij ons gaat het verhaaltje wel op. Ik had vanavond (voor het avondeten) trouwens vreselijk het zuur en m'n borsten beginnen een beetje gevoelig te worden.. pff ben er zo mee bezig en hoop het heel erg maar voel me zo stom als straks die test negatief is of als ik ongi wordt. Duss... zo rustig als ik afgelopen maand was over het zwanger worden zo zenuwachtig ben ik nu haha Vriendlief had een bbq van z'n werk, is nu op weg naar huis.. straks lekker tegen hem aan kruipen in bed. Dat vind ik écht het allerlekkerste en staat qua gevoel bij mij wel gelijk aan seks... lekker maar anders! Hoe is dat bij jullie? Ik kan zoooo genieten van lekker tegen elkaar aan liggen en gewoon lekker knuffelen
Mohguh meiden! Babs ga je testen vandaag? Ik ben benieuwd! Tegen mannetje aankruipen vind ik ook een van de lekkerste dingen! Bij ons staat de tv in de slaapkamer, en ik ga vaak iets eerder slapen. Aangezien ik door alles heen slaap vind ik het zo heerlijk als hij nog een beetje tv kijkt en ik heerlijk bij hem kan liggen en in slaap vallen. Maar gewoon knuffelen en beetje babbelen vind ik ook heerlijk!
Ik sluit me aan bij jou Zussie! Ik ga ook vaak eerder naar bed. Dan lig ik nog ff te lezen en hij tv te kijken. Als ik ga slapen kijkt hij nog door en lig ik heerlijk tegen hem aan. Ik zal zo eens gaan ontbijten en dan richting het tuincentrum om alle luizen uit te moorden whoehahahaha
Zo ik ben terug van de tandarts... Ik heb vanavond avonddienst met 2 collega's, en van ons alle drie is andijvie-stamppot het lievelingseten. Dus ik ga zo naar mijn collega, en dan gaan we samen andijvie maken, haha, en dan gaan we dat meenemen en vanavond met zijn drietjes opeten! Ik moet even kijken waar ik vandaag dan mijn ovulatietestje tussendoor ga gooien. Ik denk maar als ik net aankom op mijn werk... even een bekertje in mijn tas doen en op de plee een testje er tegenaan gooien
Morge meiden! Ik sluit me volledig aan bij Babs, Lente en Zussie Wij gaan wel vaak tegelijk naar bed, en dan ga ik met mijn rug naar hem toeliggen en komt hij lekker tegen mij aan liggen heerlijk! Over dopen; Ik sluit me aan bij Lente, wij zijn beide wel gedoopt, maar laten ons kindje niet dopen. Als hij/zij geloof belangrijk vind, kan hij/zij zich altijd nog laten dopen. Wil niet iets 'opdringen'. Babs; je symptoompjes zijn wel positief zeg Ben nog steeds benieuwd! Nog geen gevoel van naderende ongesteldheid? Lente; Ga je voor moordenaar spelen vandaag Ik zie het al helemaal voor me: Lente in de tuin met een spuit en zown waanzinnige blik in haar ogen op die luizen sproeien Whaha! Dreamer; Voor jou is het nog steeds spannend meid.. Nog steeds geen ongi?
hahaha ja, ik zei al tegen mn vriend gister, als je op je werk een blauwe wolk ziet, dan komt dat vast uit onze tuin haha Ben er klaar mee met die vieze beestjes. Ik krijg er de kriebels van haha. Zo ook nog maar eens leren voor mijn tentamen vanmiddag. Druk, druk hahaha. Er schijnt hier vanmiddag straatspeeldag te zijn in de straat. Ik ben benieuwd.
Ok... ik wil dat jullie me ergens aan houden... Als ik volgende week.... dus over 7 dagen.... nog steeds geen ei heb gespot, en nog geen reactie heb op mijn e-consult, dan MOET ik de huisarts bellen om een afspraak te maken. Het is potverdorie nog geen 10 uur en ik heb al 3 keer op de plee gezeten.... op deze manier blijft er echt niks van me over! Ik kan wel janken!
Meid, als je er zo ongelukkig en verdrietig van wordt, waarom bel je dan nu niet meteen? Dat je vorige week die mail hebt gestuurd wilde eigenlijk al zeggen dat je antwoord wilde op je vragen. Nu blijf je met je vragen en ellende doorlopen terwijl je er eigenlijk al klaar mee ben. Hup, bel gewoon nu! Ik heb alle luisjes hopelijk uitgemoord. Het mocht in de schaduw en het liefst in de aovnd hahaha nou, ik kan er niet tegen dus ze moesten nu weg!! Kom ik thuis, zie ik zo'n hele dikke spin in de gordijnen hangen brrrrr. Dus ook die, zo heldhaftig als dat ik ben, heb ik gevangen (welliswaar in een bakje) en die staat nu op vriendje lief te wachten tot vanavond Ik word een beetje gek van al die grote spinnen de laatste tijd! Meiden, het is heerlijk weer. Ik ga even leren in d etuin. Kom regelmatig even hier spieken!
Ja maar ik moet over een kwartiertje weg, morgen is hemelvaartsdag en vrijdag moet ik naar de universiteit... Dus dan wordt het sowieso na het weekend... Die paar dagen kan ik er ook nog wel bij hebben. Ik moet eigenlijk gewoon echt gaan.... Als je man je als koosnaampjes 'scharminkeltje' en 'kadavertje' gaat noemen is het echt tijd om een afspraak te maken Mijn humeur schiet ook van de ene piek in het volgende dal, ik word er gewoon zo moe van! Ga vanmiddag op mijn werk maar weer eens op de weegschaal... heb de laatste weken wel heel erg mijn best gedaan met eten dus misschien is er wat bij! Haha Lente... ik moest ineens denken aan dat versje van Annie M.G. Schmidt over Sebastiaan ken je die?
ohhh nee Sebastiaan, toe Sebastiaan :d Ja, die ken ik hahaha Nou, Sebastiaan, daar is het niet goed mee gegaan haha Hij zit gevangen in een bakje, vanavond is zijn vrijlating. Vraag me af of het steeds dezelfde zijn aangezien mijn amnnetje ze buiten weer uit zet hahaha Kun je niet terecht voor het einde van de middag ofzo? Maar idd, als je mannetje je zo gaat noemen, dan moet je wel iets gaan doen. Alleen maar chocola en chips....mmmm
Zussie; Ik ben het eens met Lente hoor meid! Wat zou een reden zijn om nog een week te wachten? Je wordt hier alleen maar ongelukkiger van.. Lente; Zo dapper van je! Snap niet dat je zoveel spinnen hebt! ook van die vieze grote, blegh. Maar de luizen in ieder geval wel vermoord Nu maar hopen op mooie bloeiende plantjes!
He getver... Je hebt vast gewoon een nest ergens zitten ofzo... met eitjes die elke keer uitkomen! Ik ga maandag wel bellen naar de dokter... Meestal kan ik wel dezelfde dag terecht als ik bel. Volgens mij ben ik maandag vrij... Blegh.... kan er nu al tegenop zien... Ik had al zitten denken om even een van mijn collega's bloed te laten prikken bij me en dat even naar het lab te brengen. Haha, maar dan ga ik weer zelf zitten dokteren... Nou meiden, ik ga nu naar mijn collega en daarna door naar het werk! Fijne dag, en geniet van het mooie weer! Lente succes met je tentamen! Je kunt het!
Moge meiden! Moet ff wat van m'n hart hoor. Maak me zorgen over vanmiddag want ik moet voor cystoscopie (in de blaas kijken) vanwege steeds terugkerende blaasontstekingen. En nou ben ik sinds vannacht volgens mij weer een nieuwe blaasontsteking aant ontwikkelen... ben zo bang dat het dan heel pijnlijk gaat zijn! @Zussie: Nee vandaag niet, heb gisteren nog gedaan maar was nega dus ik wacht totdat ik 1 dag overtijd ben of ongi wordt natuurlijk. Hihi lekker trouwens met z'n drieën aan de andijviestamppot! Smakelijk eten alvast En dat is goed meid, dit kan zo ook niet langer idd. @Lente: whaha! Succes met je verdelgingsstrijd! Die spin in dat bakje, ik moet daar steeds zo om lachen Jij geeft je vriend ook originele kadootjes hihi @Yara: ja opzich wel, maar heb echt zo het gevoel dat ik het mezelf allemaal aan zit te praten ofzo en dat ik straks natuurlijk gewoon ongi ga worden.. maargoed, ook vandaag nog geen tekenen van een ongi te bekennen dus so far so good
Ben ik ook weer.We hebben een gezellig avondje gehad gister.Met z`n allen de film van de bruiloft gekeken.Toch wel heel leuk om terug te zien.Kids vonden het ook helemaal leuk,vooral de oudste.Ze wou alles weten "wanneer kussen jullie nouuuuu???" @Dreamer,balen dat je in onzekerheid zit.Kan me voorstellen dat je dan maar liever ongi wordt (als je toch niet zwanger bent,want je weet maar nooit).Het is niet vanzelfsprekend dat een test nu al positief zou zijn,het komt vaak genoeg voor dat je daarvoor langer overtijd moet zijn @Zebra,onze kindjes hebben beide 2 namen.Geen doopnamen,ze zijn ook niet gedoopt En die 2e naam omdat we dat mooi vonden,omdat ik zelf wel een rit doopnamen heb en m`n man ook 2 namen. Peetoom en tante hebben we dus ook niet. @Babsies,logisch die spanningen.En nee het is niet gek als je toch niet zwanger blijkt te zijn.Het lijkt allemaal zoveel op elkaar.Ik hoop dat je snel een mooie test hebt @ Zussie,rustig aan meis... Vind het echt klote voor je dat je nog geen ei gespot heb.Ik ga eraan denken volgende week! Knuf voor jou!! M`n schoonzusje zou vandaag ingeleid worden,zitten de verloskamers vol Moet ze morgen weer bellen,of er wel plaats is.Heb met d`r te doen,hoop dat het morgen wel gaat lukken. Ow shit,zo laat al.Ik moet er vandoor.Tot vanmiddag!