Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zussie 32 dagen.

ja idd. maar al die dingen die ik dus gevoeld heb, hoort er dus gewoon bij haha.

was weer een mooie aflevering van babyboom! heftig van rebecca& ben even zn naam kwijt. met dat meisje wat met 24 weken geboren werd...

en van die jongen met kanker ook wel heel heftig.

het zijn bijna allemaal wel heftige verhalen.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja gek is dat he, er zit niemand tussen waarbij het gewoon gaat zonder verhaal. Misschien dat dat geen kijkers trekt ofzo haha. Die Ricky en Guinevieve, daarbij ging het wel gewoon.

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lentekind,hier is alleen de nieuwe groep 3 nieuw zeg maar.Groep 1 en 2 is altijd dezelfde leerkracht.En in groep 3 komt er dan een leerkracht die met de leerlingen meegaat tm groep 8.
    Nee,ze zongen de tafels zelf hihi Was wel leuk om te zien.

Zeeb,goed idee om even langs de huisarts te gaan!

Rosmemarie,wat jammer dat je ongi bent geworden.Maar positief naar de volgende ronde,super knap! Heb je geen fijne jeugd gehad? Of heeft het een andere reden dat je dat soort dingen niet meegekregen hebt? Wij zijn behoorlijk knus moet ik zeggen.Plannen ook echt die tijd in voor de kids en onszelf.Vinden het zelf ook super gezellig,dus ook eigenbelang haha

Ik heb een druk avondje achter de rug.Zoon heeft vroeg op de avond een allergische reactie gekregen (oa galbulten).We zijn wel wat gewent wat dat betreft,alleen leek het er lange tijd op dat hij niet meer allergisch was.We weten niet waar de reactie op is,erg vervelend.Hoop dat het gauw over is en als het vaker voorkomt gaan we weer naar de kinderarts.
    Dochter heeft stress omdat we morgen naar schoonfamilie gaan en daar blijven logeren.Dat zijn echt moeilijke dingen voor m`n meisje.Erg sneu om haar zo te zien :(

Morgen rond het middaguur gaan we denk ik.Even kijken hoe het allemaal gaat en of m`n schoonzusje wel ingeleid gaat worden,zou echt rot zijn als er morgen weer geen plek is.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    huh dat is gek, je gaat dus van groep 3 t/m groep 8 mee met dezelfde kinderen? pfoe, het zal maar net je klas niet zijn;) Als ik met deze groep mee zou moeten t/m groep 8 dan had ik toch eens ernstig met de ouders gaan praten hahaha Nee hoor, doe mij volgend jaar maar lekker een nieuw groepje.
    Maar, het heeft natuurlijk ook voordelen als je ze door en door kent:D

Wat sneu voor je zoontje dat hij ergens op reageert en je niet weet waarop. Wat zijn galbulten precies, is dat op je lijf te zien? sorry voor de vraag maar ben er niet zo bekent mee.

Houdt je dochter niet zo van logeren? Doordat ze helemaal een beetje stress heeft zoals jij beschrijft. Misschien als ze er is dat ze het dan wel naar haar zin heeft. Blijven jullie ook slapen? Dat zal misschien ook alweer schelen voor haar.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Klopt Lente...en wat is gek hihi.Hier is dat ook heel normaal :D Onze kids kunnen niet zo goed tegen veranderingen,dus dit is wel ideaal voor ze.

Galbulten zijn een soort brandnetel uitslag,alleen dan groter.Van die dikke plekken op de huid.Het komt vaak op reactie van eten,vaak vrij snel.Zoontje had alleen al een tijdje niets gegeten of gedronken.Dus erg onduidelijk nog.Als baby was hij nogal extreem allergisch maar is daar wonder boven wonder vanaf gekomen.Tot nu dit,even afwachten hoe dat verder gaat.

Dochter heeft PDD-NOS en heeft daardoor vaak moeite met veranderingen.We gaan daar met z`n allen slapen,hebben we ook vaker gedaan.Ze kan zich vooraf dan zo druk maken.Om van alles.We dachten om met de trein te gaan,is ze bang om tussen de deur te komen zitten.Of bang om op het perron te vallen.Ze kan enorm piekeren over echt van alles.
    Het komt uiteindelijk wel goed,het kost alleen zoveel energe en dat vind ik zo sneu voor haar.

6. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ trotse mams. mijn moeder is depressief. al jaren. en ze heeft haar ups en downs. heb een superlieve moeder hoor, maar als ik terugkijk naar mn jeugd heb ik sommige dingen niet meegekregen. mn moeder houd niet echt van verjaardagen vieren, of feestdagen of trouwdagen. en ik hoef ook geen groot feest, maar het is wel leuk om er wat aandacht aan te geven.
    mn schoonfamilie is juist wel van de verjaardagen en feestdagen vieren, gaan ze gezellig samen eten.

wat sneu idd voor je zoontje! en vervelend dat je niet weet waardoor het komt!

hopen dat je dochter als jullie daar zijn het toch snel naar dr zin heeft. lastig als ze zich zo druk maakt, helpt het dan wel als je haar geruststelt of maakt ze zich dan alsnog druk? ik heb stagegelopen met kinderen met pdd-nos, dus ben er wel een beetje bekend mee.

ik ga nog ff de hond uitlaten en naar mn bed, ben echt moe!

trusten!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou meiden... ik ga zo lunchen met de dames van de schoonfamilie...
    Moet er 1,5 uur voor reizen, en de vorige keer dat we afspraken was het niet echt gezellig (communicatie tussen mijn schoonzussen verloopt nogal moeizaam).
    Heb knetter last van hooikoorts, dus heb eigenlijk helemaal geen zin! Maarja...
    Wish me luck!
    En tot vanavond!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Ik ben er even voor we vertrekken.Schoonzusje is nu in het ziekenhuis,er was plek :D

Rosemarie,was dat heel erg wennen toen je bij je schoonfamilie terecht kwam? Lijkt me wel heftig,een depressieve moeder.En idd wat je zegt,het hoeft niet altijd groots te zijn.

Hoe vond je dat,werken met kinderen met pdd-nos? Geruststellen werkt niet echt,meer het duidelijk zijn.Dan doen we dit en dat en dat doen we zus en zo.Flink plannen dus en afspraken nakomen,anders gaat het alsnog mis.Het moet duidelijk zijn.Kan wel zeggen dat het goed komt,maar dat is veel te ingewikkeld.Hoe komt het goed dan,dat wil ze weten.

Zussie ,succes!

Ik ga spullen inpakken.We komen zaterdag terug denk ik.Kan zp op m`n foon dus als m`n neefje of nichtje geboren is zal ik even langskomen :D

Fijn weekend alvast allemaal!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie good luck!
    Ik moest gisteravond verplicht mn bed in meteen na babyboom
    aangezien ik alweer duizelig werd pfff vreselijk

dus ik vanochtend druk in de weer met google, wat o wat zou het kunnen zijn. vriend denkt toch aan suiker aangezien mijn vader dit ook heeft en het zoontje van mijn zus ook maar is het dan niet vreemd dat ik dit niet gemerkt heb voordat ik stopte met de pil ?

vind het toch wel erg toevallig , net is begonnen op dag 3 na het stoppen dus dat vind ik vreemd

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meiden!
    Nou hier nog steeds geen ongi te bekennen! Joehoe! Denk wel dattie (als ie komt) later is omdat ik gisteren wat koorts had met m'n blaasontsteking. Vind het allemaal maar spannend en raar hoor, misschien heb ik deze maand wel gewoon een langere cyclus ofzo. Heb verder helemaal geen klachtjes dus we gaan het zien morgen!

@Trotsemams: succes vandaag met je dochter en evengoed natuurlijk ook veel plezier bij je schoonfamilie, hoop dat jullie een leuk weekend hebben!

@Zussie: jij ook sterkte dan maar :p Hoop dat er dit keer minder ongemakkelijke stiltes vallen als de laatste keer ;)

@Zebra: ja zou kunnen maar vind het idd ook wel erg toevallig zo vlak na het stoppen. Ik had het ook best heftig na het stoppen met de pil, moet me dan echt even ergens aan vast houden. Maargoed, morgen meteen even de huisarts bellen dan heb je gewoon duidelijkheid.

Meiden mocht m'n test morgen posi zijn dan kom ik natuurlijk als een malle hier posten maar anders ben ik ff een weekend de deur uit en spreek ik jullie maandag weer! (zo kan ik dat niet meer vergeten te zeggen ;) )

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou babsies dat word spannend! :D ik hoop op een posi test voor je

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ trotsemams: ik heb op een mkd gewerkt ken je dat? medisch kleuterdagverblijf. en idd wat je zegt, dat duidelijk zijn is heel belangrijk. wij hadden dan zo'n dagritme bord, en daar stond op wat we die ochtend gingen doen. ik vond het erg leuk om daar te werken! miss dat ik ooit weer die kant op ga, werken op een " gewoon" kdv vind ik ook erg leuk.
    veel plezier bij de schoonfamilie! oeh spannend vandaag miss een neefje of nichtje erbij! ( ze weten zelf ook nog niet wat het gaat worden?)

en ik moest idd wel wennen aan mn schoonfamilie, het was zo anders als bij mij. maar wel heel gezellig.

@ babsies: spannend! elke keer als je dan naar de wc gaat kijk je dan of je ongesteld bent zeker? had ik ook:)

@ zebra: vervelend dat je elke keer zo duizelig bent. idd apart dat het na het stoppen met de pil is gekomen, maar je kan er altijd even naar laten kijken toch?

@ zussie: good luck idd! jeetje 1, uur reizen en hooikoorts ook nog.

ik heb het boek van cesar millan gekocht ( the dog whisperer) en ga vandaag lekker in het zonnetje lezen:)

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hello ladies..
    Zussie, spannend hoor.. We horen het wel :D

Hier nog steeds geen rode duivels.. Misschien mn ei later gehad en daardoor ook pas later kans op een posi test?

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ik kom ook ff langswaaien voordat ik in de tuin ga zitten. Net even naar school geweest om mijn klas weer goed te zetten. Alles was eruit om de vloer in de was te zetten. Dus nu alles weer goed ingericht.

@Trotsemams, ah, PDD-NOS, daar ben ik ook wel bekent mee. heb er daar ook 2 van in mijn klas. Ze denken heel gecompliceerd. Zo lastig voor die kinderen. Dingen waar ze helemaal niet over na hoeven te denken, daar denken ze aan.

@ Babsies....spannend meid! Ik hoop je morgen ffies te zien!!

@ Zeeb, wanneer ga je aan de bel trekken bij de dokter? Dan ben je van je onzekerheid af en weet je zeker wat het is. Dit is ook maar lastig voor je.

@ Zussie, veel plezier en succes met je schoonfamilie! Altijd leuk ;)
    Ik heb ook last van de hooikoorts. Gister viel het nog wel mee, maar vandaag zit het weer lekker vol. Het begon dit jaar al later dus ik mag eigenlijk niet klagen....doe het lekker toch! hahah het is gewoon irritant!

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    zo is iedereen lekker van het weer aan het genieten?

ik vond het heel warm dus zit nu even binnen. miss straks nog ff de tuin in.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ha meiden!
    Ik ben weer terug! En het was wellenswaar erg gezellig!
    Heerlijk een paar terrasjes gepakt!
    Tis wel een vreselijke hooikoortsdag, dus nu thuis het eerste wat ik gedaan heb mijn mascara er af en lekker wrijven in mijn ogen, haha!

Zeeb, balen dat je nog steeds zo duizelig bent steeds! Toch maar even naar laten kijken door de dokter.

Trotsemams: super spannend! Hoop dat we snel wat van je horen!

En de andere meiden! Spannend hoor zo'n testperiode! Hoop dat snel de eerste positieve test gaat vallen! We zijn wel toe aan wat leuk nieuws!

Mijn ovutestje werd de afgelopen dagen steeds donkerder en is nu echt bijna bijna bijna bijna bijna positief! Ik hoop morgen (dat zeg ik elke dag :p) want dat betekent een cyclus van iets van 35 dagen maar ipv 45 :) Mannetje en ik hebben deze maand echt ons best gedaan met klussen en gaan dat na een positieve test ook nog even doen ;) dus hoop dat de moeite beloond wordt!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oehhh spannend Zussie!! Nu maar hopen dat al dat oefenen resultaat boekt ;) Het lijkt me wel gek, wij zijn nu aldoor nog met condoom bezig, maar als die binnenkort nu niet meer hoeft, lijkt me toch wel raar hahaha

Wat fijn dat het gezellig was met je schoonfam! Goed zo. Ze moeten ook gewoon gezellig beppen en niet zoveel ruzie maken.
    Ik snap precies wat jij bedoelt met mascara af en wrijven maar! Soms doe ik bewust make up op omdat ik anders teveel wrijf. Ik had vanmiddag een stukje gefiets. het eerste uur daarna wilde ik alleen maar krabben! grrr

Ach, nog maar 4 maanden te gaan ;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    mmm kan wel eens de bachelor gaan kijken van gister. Altijd leuk. mannetje is te borrelen dus ik kan kijken wat ik wil :D

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    slecht nieuws :( ofja slecht.. ik overdrijf

maar heb vandaag mn ei :( nu pas grrr
    had vandaag zo'n pijnlijke harde tepels, en vanmiddag nou ik liep en ineens een pijn!! niet normaal. echt heeel laag onder in mn buik

ik dacht zou het ? 3 uur later een testje gedaan en jawel hoor
    dikke streep. een ei dus.

vind het wel een lange cyclus dan pff baal er wel van.
    vriend zei al zullen we vandaag even zonder condoom , wie weet is het een extra kans haha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zijn z´n hechtingen er al uit dan, dat hij weer wil ;)

Maar is wel super dat je je ei kunt voelen. Opzich mooi dat je lijf een seintje geeft en dat je gevoel klopte door te test. Ik voel niks dus zal mijn ei ook wel niet voelen.
    Als je nu je ei hebt, kan je cyclus toch evengoed rond de 30 dagen zijn? Misschien is jouw ei gewoon later in de cyclus...of kan dat niet en denk ik nu raar? ;)

Deel Deze Pagina