ja hechtingen zijn eruit, al doet hij nog heel voorzichtig met alles en komen we niet verder dan dat hij blijft liggen in bed verkeerde richting dus zoiezo hahah maar wil ook nog niet beginnen hoor, zoiezo even afwachten deze cyclus geen idee of een ei ook verlaat kan zijn, heb voor de vorm toch mn banner maar al even aangepast. voelde wel vreselijk zeg, heb nu nog steeds een zeurderig gevoel onderin. maar vanmiddag echt 5 minuten lang steken! was een vreemd gevoel
hmm gek he, dat een eitje zoveel pijn kan doen als die springt. het lijkt me wel mooi om te ervaren dat je tenminste weet dat er iets zit. Ik heb soms echt het idee dat ik nog aan de pil zit. Ik voel en merk gewoon helemaal niks. Pijn hoef ik niet ofzo maar gewoon eens wat meer tekenen. Maar ja, als ik weet hoelang mijn cyclus duurt, schat ik zelf ongeveer wel in wanneer we vaker aan de bak moeten
had goede moed met 28 dagen, dus als het 36 is baal ik toch wel even. maar weet nu inderdaad wel dat alles werkt. vriend was ook helemaal blij , erg leuk om een man zo blij te zijn met iets waar hij eigenlijk niets mee kan
nee was altijd tussen 25 - 28 dus daarom had ik het nu ook op 28 gehouden, dacht dat is zeker goed. niet dus haha maar kan misschien ook nu de eerste cyclus langer zijn, en daarna wat korter, was bij zussie ook zo aan het onderschrift te zien. dus hopelijk word het nog wat korter, en anders moeten we volop klussen op de pijnlijke eisprong dagen
Ik ga er ook vanuit dat hij nu of heel kort is en ik vroeger dan normaal ongesteld wordt of dat ik veel later dan normaal ben. Ik denk eerder later. Je lijf moet toch weer zelf een systeem gaan opbouwen. Misschien dat het de volgende maand wel weer anders is. ps. ik heb net de uitslag van mijn toets van woensdag gekregen. van de 25 vragen mocht je maar 5 fouten hebben. Ik had 2 fout dus deze heb ik gehaald! Nu gelukkig maar alleen die herkansing van de afgelopen keer.
yes die is dan binnen, de herkansing moet ook lukken toch! go for it Ik heb echt zo'n ik-wil-nu-seks gevoel , maar mijn verstand zegt nee nee netjes afwachten zoals de planning was weinig boeiends op tv vanavond zie ik
hahaha ik kan me dat gevoel helemaal voorstellen haha. Denk dat dat voor mij ook een reden is waarom ik die metertjes maar even achterwege laat. En gewoon eens kijken of ik zelf dingen aan mijn lijf kan ontdekken. Tot nu toe...niks whahhaaha
Lente gefeliciteerd meid, goed gedaan! Zeeb! balen dat je ei nu pas is! Maar dan weet je iig wel waar je aan toe bent! Wel vreemd dat je dan een positieve test hebt, omdat je normaal hoort dat je ei 24-48 uur na de LH piek komt, dus dat zou betekenen dat hij pas morgen of overmorgen springt als je nu een positieve test hebt! Maja... volgens mij zeggen die testen ook niet alles hoor... Mijn eerste cyclus was inderdaad langer dan de 2e... dus kan idd dat je eerst wat langer is. En die vorige weet ik niet precies hoe het gegeaan is met wanneer ei enzo, omdat ik ook die licht positieve test heb gehad, dus kan ook zijn dat mijn cyclus daardoor in totaal langer duurde...
Hoe kunnen ze dan een ei meten als hij nog niet eens gesprongen is en pas 24-48 uur na die positieve test springt? Ik doe maar even alsof jullie de dokters zijn
oh echt zussie, mag hopen dat het geen voor-pijntjes waren van vanmiddag want dan val ik morgen of overmorgen vast op de grond van de pijn jullie snappen ik ga morgen en overmorgen ook nog testen ben alweer bijna door de testjes heen hahah
hahaha je hebt gelijk. Dan zie je meteen hoeveel dagen het blijft duren. ohhh wat is de bachelor toch een heerlijk programma. Ik merkte net dat ik ook gewoon met een lach zit te kijken. Ik kan me zo inleven in die meiden hoe ze zich moeten voelen. Volgende week komt mijn nichtje gezellig een dagje hier. Mijn vriend is dan op pad dus ik kan dan lekker de hele dag tutteren haha Gezellig.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees yes yes yes yes yes! Ik wist het! Ik voelde het! Steekjes en pijn in mijn (.)(.) Ik dacht... vanavond toch nog maar een keer een testje! En terwijl ik dit zit te typen kleurt hij nog positiever! Dag 20 al! Ik kan mijn geluk niet op! Een cyclus van 35 dagen waarschijnlijk! Hoera! Zeeb! Dan kunnen we samen testen!
Wat goed zeg. Je hebt je eitje gevonden. lastig he, dat eitjes zoeken Maar, je hebt nu lekker duidelijkheid in je cyclus. haha jij en zeeb lopen mooi gelijk. hoe weet je nu dat je cyclus dan opeens 35 dagen is als hij steeds rond de 45 dagen was?
Omdat je 14 dagen na je ei normaal gesproken ongesteld word... Dus zeg dat ik morgen mijn ei heb, dag 21 + 14 = 35 dagen Maar kan ook net iets minder of meer dan 14 dagen zijn.... 14 is gemiddeld...
dank u dokter Zussie. Ik voel me soms echt nog een kneusje op dat gebied haha. Misschien had ik bij biologie beter moeten opletten hhaha
Ik heb het ook pas hier geleerd hoor Zodra je voor het echie gaat ga je zulke dingen wel tegenkomen Als je eenmaal je ei hebt moet je toch weten wanneer je kunt testen nog 2 weekjes wachten dus!
hahaha ik zou dan (als ik niet weet wanneer mijn ei is) gaan testen als ik normaal ongesteld zou moeten worden. Ik vind degene, die ons bedacht heeft en zo ingewikkeld in elkaar heeft gezet toch maar knap haha
ik heb ook meteen een foto gemaakt straks maar krijg m hier niet neergezet wil mn posi testje delen met jullie