Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Zeeb ik ben benieuwd! Hoop dat het je zo lukt!

Ook benieuwd of mijn testje morgen nog donkerder is of dat hij dan weer lichter is. Ik heb nog nooit een positieve test gezien in het echt :) en ik temp er ook bij dus kan ook zien of hij echt springt na een piek als het goed is.

@ Lente: normaal kun je ook testen als je ongesteld zou moeten worden en je een regelmatige cyclus hebt. Maar dat is dan dus ook ongeveer 2 weken na je ei! Alleen meet je het dan niet zo duidelijk. Maar ik vind het nu super fijn dat ik dus ook weet wanneer ik ongi zou moeten worden... als ik niet weet wanneer ik een ei heb blijft het afwachten...

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie, jij mag je banner wel eens aanpassen....die is so one day ago :d

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja hoop ik...want eitje springt over het algemeen 24-48 uur na positieve test... dus kan zowel morgen als overmorgen zijn.
    Maar we gaan we uit van morgen ;)

Haha... ik duw al 2 weken elke keer mijn testjes onder de neus van mijn mannetje: 'kijk schat, hij is weer donkerder!'
    En soms als ik wil seksen dan slaakt hij een diepe zucht of werkt niet echt mee.
    Maar ik zei steeds: 'wil je me 1 ding beloven.... als ik een positieve test heb gewoon niet zeuren en meewerken. De dag van de test, dan 2 dagen daarna, 1 dag overslaan en dan nog 1 keer'
    Dus ik had nu naar hem gesmst (hij is aan het werk) dat ik een positieve test heb.
    Stuurt hij terug: 'jaaaaa gefeliciteerd mop! Ik weet wat me te doen staat de komende dagen!'
    Hahaha.... de lieverd....

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha ja je zal het maar hebben, dan heeft je man geen zin hahaha voor niks al die moeite. Dan maken ze maar zin ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    joehoee where are you?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zeg ik krijg mn foto er niet op. steeds denk ik is geluk, dus ik op voorbeeld bericht staat ie er niet.

dus even een test hier nu :

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    niet dus. vraag me af watik fout doe. normaal lukt het gewoon altijd. misschien te groot. eens even verkleinen

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ah, je bent lekker bezig:D
    Misschien niet eerst een voorbeeld en gewoon doen ;) stom he dat computers soms zelf denken.
    Anders doe je tegen die tijd maar moeite voor je zwnagerschapstest die positief is ipv deze:D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Als het goed is verkleint hij de foto zelf!
    Je hebt wel eerst uploaden gedaan he ;) en dan pas dat schempje sluiten waar je de foto in kunt bladeren...

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    en nu dan

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    en een close up, yes het werkt :p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jaaaaa het is je gelukt!

Wat voor merk test hebben jullie? Dan heb ik even een idee voor het geval dat ik daar toch aan wil gaan geloven later hahaha

zijn dit altijd van die kleine dunne strookjes?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zwanger & kids .nl dus :p webshop
    ik had een pakketje van 10 tests maar moet voor de volgende ronde alweer nieuwe bestellen
    gaat hard

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaa hij doet het Zeeb!
    Die is wel positief hoor!

Ik heb ze van Zwanger en Kids...
    Heb net 25 nieuwe... denk dat ik er nu nog 20 heb ofzo.
    Stel dat ik nou zwanger ben deze ronde dan stuur ik de rest gratis naar 1 van jullie op, haha, als bedankje dat jullie altijd zo lief naar mijn gezeik luisteren :p

De eerste keer dat ik die dingen zag vond ik ze zo ieniemienie! Dacht dat die dingen veel groter waren... maar het is echt maar een klein sprietje!

Ik ga mijn eisprong toch op overmorgen zetten in mijn banner... voor de zekerheid... ik acht het niet geheel uitgesloten dat mijn test morgen nog donkerder is namelijk... beter een dag te laat testen dan te vroeg met teleurstelling...

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat deed je nou trouwens verkeerd met uploaden? Toch niet op uploaden geklikt? ;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik dacht eerst ook van nou.. is dit het.. wat een dun sprietje, dat kan niet werken maar dus toch
    is wel gek dat bij zo'n positieve test je toch ineens de drang krijgt meteen zwanger te worden :p

hoop dat de volgende ronde zich snel meld en dan gaan we er voor * jeej *

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb ze even verkleind. adobe gaf ook aan 105 cm
    misschien iets té groot :D

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja, ze lijken op de foto nog wel groot. maar zie normaal steeds zo'n strookje of gaatje waar je met je pipet in moet druppelen voor je urine enz. Hier niet.
    Ik hoop voor je dat je ze na deze ronde niet meer nodig hebt Zussie! dat zou mooi zijn.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou lente dan ga jij je erg verbazen over het formaat :D
    ze zijn echt heel klein.
    doe ik gedachte even 2 tandenstokers naast elkaar en je hebt een test :p

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid