Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    boven, de lengte is ongeveer hetzelfde hoor, alleen dan 2x zo dik

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    met de lange kanten tegen elkaar...
    Ze zijn denk ik 5mm breed en 8cm lang...
    Echt mini!

Ben je zo blij met je ei... is de kans nog maar 20% dat hij bevrucht wordt...
    Maarja weet je... ik denk altijd maar zo.
    20% kans per ronde zeggen de cijfers... maar daar zijn alle vrouwen (en mannen) met overgewicht, die roken, drinken, ouder zijn, etc. allemaal in meegenomen. Die halen het percentage dat slaagt natuurlijk naar beneden...
    Dus ik bedenk dan zo voor mezelf dat bij ons de kansen vast iets groter zijn ;)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jeetje, dan is hij echt niet lang. Moet je uitkijken dat je met je handen niet in je eigen pies zit ;)
    Ach ja, klein maar fijn;)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even opgezoch bij google..

heb je wellicht een vergelijking van hoe groot ze zijn

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat is waar zussie, in dat opzicht hebben wij ook een goede kans, roken en drinken allebei niet, we zijn jong, normaal gewicht, vriend is sportief ( ik helaas niet, ben een lui varkentje :p ) maar dat zal onze kansen niet omlaag halen denk ik.

tot nu toe heb ik nog steeds stille hoop dat het ronde 1 raak is. maar dat zal iedereen stiekem wel hebben als ze beginnen met zwanger worden.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hihi ja dat had ik ook ;) maar de eerste 2 rondes hebben we mooi mis geklust met die rare eieren ;)
    Naja... vorige ronde waarschijnlijk niet maar dat is niks geworden natuurlijk!

Ik ben ook een lui mokkel ;) ik zeg altijd maar: ik beweeg wel (fiets altijd naar mijn werk, dat is 2 keer een half uur), maar ik sport niet.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben trouwens al weken smoorverliefd op deze jurk van didi:
    DIDI | Mineral Make-Up - Double Dutch
    ben er echt weg van....
    laat hem even open staan... als mannetje straks thuiskomt vragen of ik hem mag bestellen :) maar heb ook wat kleding verkocht via marktplaats dus vind dat ik wel wat nieuws mag kopen!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha wow, dat is echt klein hahaha
    Dit geeft idd een duidelijk beeld.

Mijn vriend is zo sportief dat hij dat ook een beetje voor mij is ;) Ik ben zo blij dat ik sporten niet nodig heb qua figuur. Echt, ik heb er ene hekel aan haha. hoop dat ik na een zwangerschap meteen terug ben in vorm, anders moet ik er toch echt aan geloven hahaha

Hoe stom het ook klinkt, en hoe goed ik ook weet dat het toch niet zo is, bednek ik me wel dat het misschien kan lukken in de eerste ronde. Ik denk idd dat iedereen dat heeft doordat je er dan zo bewust mee bezig bent. Ik weet ook echt dat het niet zo zal zijn, maar tohc blijft het wel in mijn hoofd. Gewoon zo'n klein stemmetje.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dan mag dat vast wel, verkopen is wat nieuws bijkopen :D

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhhh zussie, die is echt heel leuk! Mooie kleuren. Ik vind Didi echt een gave winkel. niet alles is leuk hoor, maar ze hebben gewoon goede, mooie en opvallende dingen (ik draag het in rust, niet zoals hun dat etaleren) Vooral vaak mooie kleuren.

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Bestel jij hem dan trouwens online, dan ben je dik duurder uit.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hebben jullie ook die neiging om gewoon een positiejeans te kopen omdat het zo lekker is een band over je buik te trekken in plats van ergens onderaan een strakke band van je broek te hebben :p

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou... denk dat ik morgen op de terugweg van de universiteit even de stad in duik... maar als hij daar niet meer is bestel ik hem wel online...
    Valt wel mee hoor...als ik naar de stad moet ben ik de verzendkosten kwijt aan vervoer...

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja dat kan ook. Ik ging van mijn eigen situatie uit. Stad is hier dichtbij.
    Ik moet nog even voor een sportieve korte broek voor in de vakantie naar de stad. Misschien zaterdag voor de borrel maar even de stad in. Of morgen, kan ook nog. En anders komt het nog wel.
    Heerlijk, winkelen haha

15. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

hier ben ik ook weer eens. Loopt helaas niet helemaal op rolletjes thuis vandaar dat ik er ook erg weinig was o.a. vanwege slaapgebrek.
    Altijd leuk als kleintjes bezig zijn met kiezen. Wat een hel. Halve nachten wilde ze niet slapen.
    Gelukkig is de badkamer klaar en kunnen we weer heerlijk douchen.
    Alleen deze week weer eens met onze neus op de feiten gedrukt dat je van het leven moet genieten.
    Een 40-jarige vriend van ons is overleden aan de gevolgen van leverkanker wat uitgezaaid was. Dus zo ga je nooit en zo 2x in de maand naar de laatste rustplaats van iemand.

Maar zie dat jullie druk bezig zijn met de ovulatietesten. Spannend. Ik heb ze bij de eerste ook gebruikt. In eerste instantie om mijn cyclus inzichtelijk te krijgen. En daarna was het best wel makkelijk om te weten wanneer je moet klussen.

Dus dames veel klus plezier. En hopen dat we over 2 weken volop goed nieuws hebben.

Ik zal in ieder geval wat meer op het forum proberen te komen.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Zeeb... die neiging heb ik niet echt hoor!
    Maar ik draag nu veel jurkjes en van die treggings... dus die zijn ook al heel elastiekerig en zitten lekker vind ik!

Oeh... zo'n zin om te shoppen morgen!

Ik vind ook niet alles leuk bij didi... maar hou op zich wel van kantjes en ruches en bloemetjes en borduurseltjes enzo... maar alles met mate.
    Ik heb wel regelmatig dat mensen zeggen dat ik leuke combinaties maak die ze zelf niet zouden durven. Maar ik kan ook wel veel hebben met mijn figuur dus dat scheelt. Als je een beetje mollig bent kun je beter niet laag over laag over laag dragen ;)

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zussie: jeej! ben blij dat je je ei gespot hebt!

@ zebra: ja ik heb het ook wel gevoeld hoor, aardige steken idd.

nou su6 meiden! en bevruchten dat ei he;)
    ja als je er mee bezig bent hoop je dat het zo snel mogelijk raak is, dat is ook wel logisch.

dat jurkje is idd erg leuk!

ik kan niet wachten tot ik niet meer ongesteld ben, kunnen we weer aan de slag haha

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gecondoleerd zeg, wat vreselijk. sterkte meid

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oehhh wat verdrietig MamavanGwenn. Veel sterkte. Dat is idd niet niks als je er 2 verliest in een hele korte tijd.
    Je kids beginnen tanden te krijgen...atlijd leuk en bewerkelijk ;) De kleine van m'n zus is er nu ook ziek van. Zo sneu voor ze dat dat zoveel met ze doet.

@Zussie, die meisjeskleding van Didi vind ik ook altijd erg leuk. Lekker gezellig!

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Welkom terug mamavangwenn...
    Heftige week achter de rug zeg!
    Gecondoleerd met het verlies van jullie vriend... altijd heftig als jonge mensen overlijden!
    Hoop dat er nu even wat rustigere tijden voor jou en je gezin aanbreken!

@ Lente: ik zag nu ook super leuke dingen in de etalage bij de America Today! Een super leuk rokje, leek net op de onderkant van zo'n capuchontrui... en super leuke shirtjes. Daar ook maar even heen morgen ;)
    En heb een leuke broek gezien voor mijn mannetje bij de WE... kijken of ik hem zo ver kan krijgen...

Deel Deze Pagina