Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die winkel ken ik niet. Is dat een landelijke winkel?
    haha gezellig met mannetje de stad in.
    Oh, ik kijk nu weg van m'n laptop. Laat ik eens een lamp in huis aan gaan doen hahaha

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    gecondoleerd mama van gwen! heftig, veel sterkte!
    ahh altijd zo rot als je kindje kiezen krijgt en het doet zo'n pijn en je kan er niks aan doen. hopen dat de kiezen snel doorkomen!

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja is een landelijke winkel! www.americatoday.nl
    Hij zit ook in Bergen op Zoom, Den Bosch, Eindhoven, Uden en Tilburg ;)
    Ik was er een hele tijd niet geweest, maar toevallig liep ik er vorige week langs in Rotterdam en zag ik een leuke zwembroek voor mannetje, en vandaag liep ik er langs in Amersfoort en zag ik leuke shirtjes en rokje voor mezelf!
    En ook een voordeel dat het heel goed betaalbaar is!
    Ze hebben ook leuke pyamabroeken...niet dat ik die draag, maar ik hou van pyamabroeken ;)

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    tja. dat zijn allemaal plaatsen ver weg haha kwam me al niet bekent voor.

Oh, helemaal zin om morgen weer te gaan borrelen. (nu kan het nog) vorig jaar was ik echt katje lam. (gebeurt eigenlijk nooit) We gaven onze eigen borrel met vrienden en daar komen heel veel mensen. Vriendje wilde eerst nog ff verder de kroeg in en ik wilde naar huis. dus van de borrel zijn we een stukje samen op gefiets...hij zag mij fietsen hahaha is toch maar met me mee gegaan. hij zij dat het kwam doordat hij jongens achter me zag fietsen die hij niet vertrouwde. Hij vertrouwde mij gewoon niet whahah dit had hij nog nooit gezien. Krijg dan ook atlijd zin om me weer op te tutten. normaal door de weeks draag ik hoogstens mascara, verder gewoon lekker simpel. Het gaat mooi weer worden dus dat komt helemaal goed morgen!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Waar winkel jij dan meestal Lente?

Lekker optutten is zo heerlijk af en toe he?
    Ik draag normaal ook alleen mascara, maar soms vind ik het zo leuk om lekker te schminken ;)

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha schminken, dan moet ik denken aan een vlinder of een piraat op je gezicht :D
    soms is het idd gewoon ff lekker om te tutten.
    Meestal winkel ik hier gewoon in de stad en anders bij mijn zus. Vroeger ging ik nog wel eens naar Amsterdam, utrecht of Haarlem ofzo, maar dat doe ik bijna niet meer. Geen tijd en hier heb je dezelfde winkels haha

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    maar wat is hier in de stad?
    Jij kwam toch uit Brabant nu?

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nee, ik woon in Noord-Holland.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh, haha.... ik zit helemaal enthousiast de plaatsen in Brabant op te noemen :p
    Nouja... naast Amsterdam en Haarlem zit hij ook in Bussum, Hilversum, Hoofddorp en op schiphol :)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    De meeste van hier komen wel van die kant uit. Misschien dat je dat in je hoofd hebt haha

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ach, ik ben ook wel eens in de war:D Komt gewoon doordat je er geen gezicht bij hebt dat je soms dingen minder goed kan plaatsen.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt... de meeste komen inderdaad uit Brabant ;)
    Haha...nouja...
    Jammer dat je op de site de collectie niet kunt zien...

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meid, ik ga er eens vandoor en in bed nog even lekker lezen of tv kijken.
    Morgen en zaterdag ben ik er niet in de avond. Overdag misschien nog wel ff.

Fijne avond en niet te hard klussen ;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee rustig aan in de bouwmarkt ;)
    Slaap lekker en tot snel!

Grrr... ik word gek van die jeukogen!
    Hoop dat ik kan slapen zo... misschien even lekker mijn gel-oogmaskertje uit de koelkast er op doen...

15. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas pindakaas, negatief!
    Nou gauw te werk en lekker weekend weg. Ik hoop dat ik tegen die tijd ongi word, kunnen we weer verder.
    Fijn weekend meiden!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jammer meis!
    Maar geen bloed geeft nog moed he!
    En als het dan toch moet komen, hoop ik voor je dat het snel komt!
    Liefs en knuffel!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik dacht toen ik net opstartte , hopelijk goed nieuws, maar helaas Babsies!
    misschien is er nog kans en anders op naar volgende ronde.

heel veel plezier tijdens je weekendje weg ( waar ga je naartoe ? , volgens mij heb ik dat ergens gemist :))

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben toch zo benieuwd hoe mijn ovu testje er vandaag uit zal gaan zien :p

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Vandaag issie zwarter dan zwart Zeeb!

@Babsies, wat jammer dat je test niet positief is. Maar wat Zussie zegt, geen bloed geeft moed. Heel veel plezier met je weekendje weg. (Ik heb ook even gemist waar naartoe).

Ik ga zo de badkamer schoonmaken en dan zussies wijze raad eens opvolgen om eens te gaan shoppen. M´n mannetje kwam om 2uur z´n bed in rollen en is nu alweer de hort op om iemand te helpen met een huis. Vanmiddag gaan we lekker samen te borrelen.
    Tot straks vast nog wel ffies!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs; Ik had ook gehoopt op goed nieuws toen ik hier opstartte. Maar nog ff afwachten:) Veel plezier op je weekendje weg en ik hoop dat jullie alsnog met zijn drietjes terug komen;)

Ik ga dalijk naar mn schoonzus, dus ben er vandaag denk ik ook niet veel meer. Zouden eigenlijk kinderkamer gaan schilderen, maar heeft ze gister al gedaan, dus vandaag lekker babywinkels bestormen:D Heb net echt te cute leuke dingetjes via internet besteld. Plaatje lukt ff niet, dus moet je ff naar www.large.nl, dan bij zoeken 'Pingu' intypen. Die fles en dat tutteltje heb ik besteld:D Vriend is namelijk helemaal fan van pinguins, (vraag me niet waarom), dus dacht ach, waarom niet:D

See you soon meiden!

Deel Deze Pagina