Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @babsies:jammer maar wacht nog ff af, ik weet dat het moeilijk is:)
    geniet van je weekendje weg!

@ zebra: ik ben ook benieuwd naar je ovutestjes!

@ de rest: fijne dag! ik ga lekker ff in de zon zitten.:cool:

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @Rosemarie, geniet lekker van het zonnetje!

@ Yara, ze zijn wel heel schattig die pinguins haha. Vooral dat tut doekje! Je komt het niet vaak tegen.

Ik ben net de stad in geweest en heb een korte-kniebroek voor in de zomer en vooral op vakantie. Ik loop eigenlijk altijd alleen maar in rokjes en aangezien we in de vakantie stukken willen lopen met wandelschoenen aan staat het niet zo charmant en is het ook niet zo heel handig. Nu maar eens routes gaan zoeken die we daar kunnen wandelen enz.
    Ben ook de kruidvat in geweest. Aangezien ik aan moest sluiten in de rij, precies naast de zwangerschapstesten kon ik het niet laten om die te laten liggen. ;) Zou leuk zijn als we op vakantie al kunnen testen.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wanneer gaan jullie op vakantie? zou zeker leuk zijn om daar te testen. Ik heb ook al een setje in huis 2 voor 5 en een predictor met week indicator :)
    gewoon leuk om alvast in huis te hebben

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja precies. We gaan eind juli op vakantie dus wie weet....hangt af van deze cyclus haha

Het zou zonniger zijn dan gister, toch is het minder warm en zonnig.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja minder warm zeker, staat een harde wind hier
    maar wel de hele dag erg zonnig
    vind het een heerlijk weertje vandaag.

kreeg net de bekende blauwe enveloppe van vriend, dagtekening 3 juni dus ben benieuwd :p net nog niets bijgeschreven.
    had die van mij al 11 mei erop staan

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Lekker he, die blauwe enveloppen rond deze tijd, verder zijn ze nooit leuk haha.
    Wij hadden ze half mei al binnen. Heerlijk. En daarna nog een rekening met je vakantiegeld....caching!

Nu net ff gegeten en zo nog ff verder optutten en dan gaan we.
    Fijne dag nog verder en tot morgen!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier het rijtje , bovenste van gister
    onderste vanmiddag om 12uur en 15:00 , dus denk dat ik nu een dagje te laat zou zijn geweest van vandaag te klussen,wat denken jullie ?

( had de datums en tijden er bijgezet naast de testen, maar erg klein geworden zie ik. dus onleesbaar )

van boven naar onder
    02/06 15:00
    03/06 12:00
    03/06 15:00

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Zeeb!
    Ze zeggen dus dat je ei springt 24-48 uur na je LH piek.... dus dat zou vandaag zijn.
    Maar jij hebt hem gevoeld, en een ei leeft volgens mij 12 uur ofzo? Dus dan is het inderdaad te laat!
    Je hebt altijd uitzonderingen ;)

Hier was hij begin van de middag ook lichter dan gisteravond.
    Ga om 20.00 nog een keer testen...

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dan zou ik in ieder geval vanavond te laat zijn, voor volgende maand dan maar vanaf dag 30 ofzo testen
    moet alweer een nieuw pakje gaan bestellen :p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zussie ben benieuwd hoe jou testje gaat zijn.
    post je ook een foto van je rijtje :)
    baal wel dat ik dan te laat ben met testjes, weet ik eigenlijk nog weinig voor volgende maand.

wij zeiden we gaan de eerste rondes niet met ovu testjes aan de gang. nou daar kom ik op terug :p het is mij allemaal te spannend en leuk om het te laten.
    Ik wil het precies allemaal weten, wanneer het klus tijd is :D

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Testje van 8 uur was ook lichter dan die van gisteravond.
    Dat is echt de donkerste allertijden... even donker als de controlestreep. Ik baal er wel van dat het niet echt een knaller was... nu ga ik namelijk weer twijfelen of het hem echt wel was.
    Maar in de bijsluiter staat dat het streepje even donker of donkerder moet zijn, misschien heb ik gewoon niet zo'n extreme piek!

Ik blijf gewoon doortesten, en aangezien ik ook temp zal als het goed is binnenkort mijn temp stijgen als ik echt mijn eitje heb gehad. Wel fijn die bevestiging!
    Hoop dat mijn ei nog niet gesprongen is... we hebben gisteravond niet meer geklust, voelde me zo beroerd door de hooikoorts! De avond er voor wel, en heb ook een date voor vanavond ;)

Ik heb trouwens mijn didi-jurkje gekocht hoor ;)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zover ik uit alle topics kan halen was die van mij gister positief, en zover ik van jou foto kan zien die van jou ook.
    maarja het blijft lastig.
    ben in staat komende ronde elk dag te testen :p

leuk je jurkje, een nieuwe outfit doet het altijd goed

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar die van jou was echt duidelijk positief...
    Die van mij was dezelfde kleur... dus daarom twijfel ik.
    Want nu is hij opgedroogd, en is de teststreep wel ietsiepietsie lichter dan de controlestreep...

Naja... het enige wat er op zit is gewoon klussen, blijven testen, en kijken of mijn temp stijgt als bevestiging.
    Ik voel dus wel die pijntjes... maarja, een mens kan veel pijntjes hebben ;)
    Ik ga X-factor kijken met mijn mannetje... enzo ;)

14. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

ging net de hond uitlaten en het is nu al aardig warm!

positieve ovutestjes, goed nieuws!

leuk lente dat je zwangerschapstests hebt gekocht! spannend is dat he?:)

hebben jullie nog plannen voor vandaag?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zweet me werkelijk van de bank af!
    tjee wat is het hier warm zeg, binnen en buiten ik merk geen verschil meer bijna :(

Ik ga straks even een boodschap doen. verder nog geen plannen. Vriend kan nog weinig, wond is nog niet helemaal genezen en lopen kan ie ook nog niet geweldig
    dus naar het water ofzo heeft hij weinig trek in

Misschien even ergens op visite.

Gister avond het condoom maar in de la laten liggen.
    vriend zei de kans is toch niet groot dat het raak is ?

Ik zo tjaa.. kans is er altijd maar denk het niet want volgens
    mij heb ik mijn eisprong echt goed kunnen voelen

vanaf nu zijn de condooms dus alweer exit.
    wist wel dat hij het niet lang kon volhouden :p

vanochtend dus ook maar begonnen met foliumzuur slikken
    bah die dingen zijn bitter (etos) gelukkig slikken ze makkelijk weg.

Jullie nog plannen ?

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh...
    Heb er hier nog maar n testje tegenaan gegooid... Weer negatief.. Krijg echt de balen van mn lichaam nu...

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ben er ook weer. Gister heerlijk van hot naar her en van borrel naar borrel en uiteindelijk in de kroeg beland. Ik had het om 1uur helemaal gezien en toen zijn we ook lekker naar huis gegaan. Stonden al vanaf 16uur haha mag dan ook wel. Mijn oren tuteren nog!
    Vanmiddag is er weer een borrel en daarna ook de booming piano´s. Kent iemand die? Erg leuk. Echt, zo slecht geslapen door die hooikoorts....grrrr m'n neus lekt gewoon, zelfs midden in de nacht. Word er gek van!

Hij is erg leuk Zussie die jurk. Ik had gister ook nog even bij Didi gespiekt maar ik zag hem niet hangen. Ze hebben soms toch weer hele andere dingen hangen dan dat er weer op de site staat.

Zeeb, jullie werken niet meer volgens schema :x hahaha Zo lopen we natuurlijk nooit gelijk haha Grappig he dat mannen een condoom niet zo lang volhouden. die van mij heeft er nog geen problemen mee, hoewel zonder hem beter bevalt.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mohguh meiden!
    Kom net uit mijn nest rollen!
    Was gisteravond zo moe van de pijn/jeuk in mijn ogen dat ik er een lange nacht van heb gemaakt... hihi...

Mijn temp was vanmorgen wat hoger, dus ik denk dat mijn ei gisteren inderdaad geweest is :)
    we hebben de dag voor en de dag na de positieve test geklust, dus ik hoop dat het genoeg is!
    Nu is het afwachten geblazen!

Hahaha Zeeb ik zei het toch! Die van mij was net zo! Nouja... wie weet leeft dat ei van jou heel lang en issie nu bevrucht, hihi.

Dreamer, balen voor je meid. Misschien komt het omdat jullie nu echt bezig zijn dat je cyclus wat langer duurt.
    Ik had 2 van de 3 cyclussen dat ik de dag ongesteld werd dat ik een negatieve test had, gewoon denk ik omdat dan de spanning weg was en ik me er bij neergelegd had.
    Maar misschien test je pas laat positief, die verhalen hoor je ook we eens. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijn zussie dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Daar kun je dan weer zo van opknappen. Nu je ei is geweest ben ik benieuwd hoe deze ronde bij je gaat aflopen! Ik tel de dagen nu alvast verder dat je kunt testen. Ben benieuwd of je nu weer dingen voelt of dat je lijf nu gewoon met je omgaat zoals het hoort;)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nou ik heb de hele afgelopen week zo veel gevoeld door dat ei! Lage rugpijn, steekjes in liezen, baarmoeder, stemmingswisselingen...
    Dus die dingen laat ik me niet meer gek door maken!

Het enige wat ik vorige ronde had (rond die test met het lichte streepje) was vreselijke hoofdpijn. Als ik dat nu weer heb ga ik wel nadenken ;) maar misschien komt dat gewoon door naderende ongi...

Ik hou jullie op de hoogte van wat ik voel... zou mooi zijn als het deze keer raak is, maarja je kunt het niet afdwingen he!

Mannetje heeft gisteren een I-pod gekocht. We mochten van onszelf allebei iets kopen van het vakantiegeld, hij wilde graag een I-pod. Hij is in lange tijd niet zo zoet geweest ;)

Deel Deze Pagina