En jij hebt het jurkje gekocht? haha mannen en computers of ander elektronica. Ze zijn allemaal hetzelfde. Het is hier buiten in de schaduw 25 graden. Dat gaat nog wat worden op die borrel vanmiddag pfoeee. Best grappig dat we elk jaar mooi weer hebben haha Jij nog plannen vandaag?
Neee.... het jurkje is gewoon van het kleedgeld heb voor hem ook 2 broeken gekocht, en voor zijn verjaardag nog 3 shirts. Normaal gaan we voor hem altijd samen winkelen, maar toevallig deze maand heb ik 2 keer iets voor hem meegenomen, haha. Scheelt wel geld, want als hij zelf gaat koopt hij altijd veel duurdere dingen. Ik ga stof kopen van 'mijn' geld om lekker dingetjes op mijn naaimachine te maken. 2e pinksterdag is hier stoffenmarkt. Ik ga straks voor school werken als het lukt met die hitte. Jij? Hahaha, ik heb al weer een nieuw plan bedacht hoe we mijn ouders gaan vertellen dat ik zwanger ben. Hoe erg ben ik! 1 dag na de eisprong
hahaha vertel, ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen gaan vertellen dat ze zwanger zijn. Ik stel school uit tot morgen. Dan is mijn vriend de hele dag aan het varen met alleen maar mannen. het heet dan ook een mannenboot en dan ga ik voor school nog even aan de slag. Vandaag wil ik nog even gezellig een koppie doen straks in de tuin onder de parasol, nog ffies wat rommelen in huis en dan gaan we weer te borrelen haha het leven is zo zwaar Leuk dat je stofjes kiest. zo kun je idd weer leuke nieuwe dingen gaan maken. als je je creaties maar wel hier met een foto laat zien! kunnen we ff mee gluren!
Haha nou, mijn ouders vliegen vandaag voor 3 weken naar Suriname/Curacao naar mijn zus. Ze komen op een zondagochtend om 6.50 uur terug (met mijn zus en zwager). Ze wilden dan eigenlijk met zijn viertjes met de trein naar huis gaan, maarja op zondagochtend is dat echt niet zo relaxed volgens mij. Dus ik had met mijn mannetje bedacht dat we ze wel even op gaan halen op schiphol. En als ik dan zwanger ben, dan wil ik daar gaan staan met een spandoek met 'welkom thuis Opa en Oma' er op Mijn mannetje moet vanavond en morgenavond werken, dus dat is een mooie gelegenheid om aan school te werken. Ik was vandaag laat wakker en zit nog in mijn badjas dus niet echt meer de kans om wat leuks te doen vandaag, hihi. Misschien straks even naar de kruidvat... een leuk nagellakje kopen en wat zwangerschapstesten inslaan vast Ik zal mijn creaties laten zien hoor! Ik heb een zwangere collega, daar ga ik ook nog een luiertas voor naaien als het goed is. Maar omdat ik volgend jaar nog niet aan mijn master ga beginnen wilde ik ook vast wat stofjes in slaan om dingen van te maken om een webwinkeltje te beginnen dat wil ik al heel lang. De bestellingen vliegen me nu al om de oren, maar ik heb nu gewoon de tijd niet om dingen op bestelling te maken. Dus ik hoop volgend jaar!
hahhaa wat een leuk idee met dat spandoek! Wat fijn voor je zus dat je ouders op bezoek gaan daar heen. hoeveel weken zit ze er nu? Gaat vast alweer snelle dan ik denk. Maar voor mijn gevoel is het gister dat je erover tikte haha Ik ben benieuwd of je dit plan mag gaan uitvoeren, zou wel gaaf zijn. Wat leuk om een webwinkel te beginnen. zou gaaf zijn als dat zou gaan lopen. Als mensen eenmaal weten wat je maakt, dan werkt de mond op mond reclame het beste en zegt het zich vanzelf voort. hmm bedenk me nu...heb een jurkje aan die ik ook straks aan wil maar kan m'n zakdoeken niet kwijt hierin hahaha...toch maar wat anders aan doen straks.
Kun je je zakdoeken niet bij je vriend kwijt? Irritant he hooikoorts? Grrrrr.... er is ook niks wat echt goed helpt! Ik heb nu pilletjes, neusspray en oogdruppels en nog voel ik me ellendig! Moet toch maanden de huisarts even bellen wat ik nog mag gebruiken als ik eenmaal zwanger ben... Speciaal voor jou nog even een toegift van mijn naaicreaties: dit is het allereerste wat ik gemaakt heb op mijn naaimachine. Ik had toen nog nooit iets ermee gedaan! Inderdaad werkt mond tot mond reclame heel goed. Ik heb een paar dingen voor een vriendin gemaakt, en daar vraagt iedereen aan waar ze die kunnen bestellen, haha.
En deze heb ik toen ook gemaakt. Allebei dus 'oefenprojecten' voor een collegaatje van me met een klein dochtertje. Haha, pakte beter uit dan ik gedacht had!
wauwww als dit je eerste creatie is.... Dan moet de rest er vast ook super uit zien! Ik heb van de dokter een paar jaar geleden wat meegekregen, werkte niet., Zelf dingen gehaald, werkte niet. Ik geef het op hahaha. ik gebruikte veel otrivin neusspray. Dit alleen in de avond voor ik ging slapen maar hoorde toen dat je het niet te lang mag gebruiken en dat het anders je neusschotje weg vreet. Ben er toen maar mee gestopt. 2 nachten belabberd geslapen, daarna ging het beter. Was gewoon verslaafd aan dat spul hahaha
Ik gebruik ook otrivin... maar je mag het maar 1 keer in de 1 uur spuiten.... En niet langer dan 2 weken volgens mij....
Jep, ik gebruikte het gewoon 4, 5 maanden elke avond en soms ook overdag. Vandaar dat ik daar maar mee gestopt ben. Men, wat is het warm in de tuin. Dat windje maakt het nog een beetje lekker. I love summer!
Een keer in de 12 uur bedoel ik natuurlijk Ik gebruik het niet elke dag hoor...alleen als ik echt last heb. 2 weken achter elkaar heb ik het eigenlijk nooit gebruikt. Het zijn altijd een paar dagen en dan weer een tijdje stoppen. Ik heb gisteren ook zo'n lange jurk gekocht bij de H&M... dat wilde ik steeds graag hebben ga ik zo lekker aan doen, en dan op mijn slippertjes naar de kruidvat en de supermarkt lopen. Heerlijk!
Ojee, parasol is dubbel geklapt en stuk. Dat gaat een warme zomer worden hahaha. binnenkort maar eens op zoek naar een nieuwe.
hahaha jep, moeten maar eens een dag vinden om er één te halen. Misschien volgende week dan maar even op jacht. Ik vind dat altijd saaie dingen om te moeten halen haha. Echt, het is zo stil in de tuin. Normaal hoor je kinderen, buren enz praten maar nu vallen de mussen gewoon van het dak. in de schaduw 27 graden. Vanmiddag staan we nog lang genoeg in de zon dus ik zit lekke reen tijdje binnen haha
zoek vlucht Tijd 00:0000:3001:0001:3002:0002:3003:0003:3004:0004:3005:0005:3006:0006:3007:0007:3008:0008:3009:0009:3010:0010:3011:0011:3012:0012:3013:0013:3014:0014:3015:0015:3016:0016:3017:0017:3018:0018:3019:0019:3020:0020:3021:0021:3022:0022:3023:0023:30BestemmingVluchtnr.MaatschappijStatusActuele info13:45ParamariboKL 0713KLM Royal Dutch AirlinesVertrokken Hihi... mijn moeder hangt voor het eerst van haar leven in de lucht! Heeft nog nooit gevlogen! Haha!
Oh sorry.... ziet er een beetje vreemd uit zo. Ik ging kijken of ze vetraging hadden, maar ze zijn mooi op tijd opgestegen!
Jep! Ik heb nu iets ingesteld via de site van schiphol.... dan krijg ik een berichtje als ze zijn geland. Vind ik toch wel een geruststellend idee eigenlijk
Oke, wist niet dat dat kon. Ik vlieg (bijna) nooit. hoelang blijven je ouders daar? Het zal daar ook wel blafheet zijn.