wat was er weer gezelligheid hier, helaas heb ik die gemist! waren op bezoek bij mijn ouders en hebben net even op het terras gezeten. nu weer binnen, mij te warm @zussie, wat een leuk idee van dat spandoek! je moet dan wel iemand hebben die ook even gaat filmen, want die blik moet je vastleggen @lentekind, wat heerlijk al dat borrelen! drank en hitte is alleen geen goede combi zeggen ze haha ben benieuwd of ik een verlaat eitje had over 2 weken kan ik het jullie vast wel vertellen maar ik denk echt dat ik de eisprong voelde, want dat deed me toch een pijn vanavond nog iemand hier ? het is voetbalavond nl-brazillie dus er komt vast iemand me gezelschap houden hoop ik!
Ik moet straks echt aan mijn studie beginnen, dus ik ben ook heel de avond hier hoor. Tussendoor steeds even spieken Mannetje is net op weg naar zijn werk. Dus ik ga zo even naar de winkels lopen in mijn heerlijke zwierige jurk wat zit dat ding lekker zeg! Mijn ouders blijven 3 weken weg. Maandag komt mijn jongste broertje terug uit Cherso, dus die halen we dan even van het vliegveld... hij krijgt donderdag de uitslag van zijn examen, maar ik moet werken dus dat is wel een beetje sneu voor hem. Zit hij de hele dag alleen... Ik weet nog niet of we dat zouden gaan filmen hoor met dat spandoek, haha. Mijn ouders kunnen soms een beetje onverwacht (niet leuk) reageren dan heb ik het liever niet op film! Nou...ik ben even weg! Tot zo!
hahah dan is het juist leuk om dat vast te leggen! dat is wel heel sneu voor je broertje ja inderdaad. toch altijd heel erg spannend zo'n dag ook al doen ze vaak alsof het niet zo is Ik kreeg net een brief in de bus met de afwijzing van mn sollicitatie, ik paste heel goed in het profiel op 1 punt na , vandaar de afwijzing. Was er al bang voor want ik ben een ramp in frans in woord en geschrift en dat was een pré dus helaas! heb ook al zitten denken aan een hele andere richting op te gaan, misschien wel weer een deeltijd studie ofzo moet het nog eens goed overdenken
Hmm balen Zeeb! Frans... daar ben ik ook nooit goed in geweest... Ik ben terug van de winkels. Ik kwam in de kruidvat aanlopen en zag helemaal achterin het schap nog 2 kv2v5 liggen... Mooi dacht ik, neem ik gelijk twee doosjes mee. Maar er liep daar een ander meisje een beetje zenuwachtig rond dat schap met zwangerschapstesten te draaien dus ik dacht... die zoekt vast de 2v5 maar durft niet helemaal zo diep in het schap te duiken. Dus ik op mijn hurken, die twee doosjes helemaal achteruit gevist, eentje meegenomen en eentje vooraan neergelegd. En ja hoor, een paar minuten later stond ze met het andere doosje achter me bij de kassa Heb ik toch nog een goede daad verricht... inmiddels kan het me geen hol meer schelen om zwangerschapstesten te kopen! Haha... Ik werd wel nageroepen door 3 marokkanen... Heb een grote bloem aan de band van mijn jurk vastgemaakt... dus ze riepen: 'Hee roosje!' Haha.... ach het went als je in zo'n buurt woont...
Ah Zussie dat vind ik aardig! ij scoort weer extra punten vandaag, roosje! haha Hier in de straat wonen ook 2 buitenlandse gezinnen, marokkanen en ander gezin is denk ik joods, aan het mutsje altijd te zien. verbaas me er altijd over met hoevele ze eigenlijk in een huis wonen, of niet wonen maar wel zijn stiekem hoop ik toch dat ik door ons klusavontuur van gister zwanger ben geraakt maar dat is vast hopen op niks
Ja ik vond het ook wel aardig van mezelf... had natuurlijk ook beide doosjes mee kunnen nemen Hier wonen bijna alleen maar 'buitenlanders'. Toevallig bij ons in de portiek niet... maar de rest van de buurt... haha... Ach, ik heb nog nooit wat vervelends meegemaakt verder hoor... ze moeten alleen altijd wat zeggen als je langs loopt. Haha, dat snap ik heeeeel goed dat jij dat hoopt De kans is inderdaad ieniemienie, maar niet 0%! Ik wou dat ik de tijd vooruit kon spoelen naar over 2 weken... Ook ivm mijn studie... dan hoef ik nog maar 1 weekje! Jippie!
Sjit... ben ik nog vergeten een leuk nagellakje uit te zoeken... Dan maar even in de kast duiken of ik nog wat heb...
oh zucht wat een dag, het is zo warm dat ik niet naar buiten wil. vrienden belde net of we kwamen bbq-en maar heb echt geen puf meer en vriend geen zin omdat hij dan zo idioot met zn pootje zit en het minder gezellig vind. alhoewel bbq me erg lekker zou lijken Ik heb voor vanavond een biefstukje ( goh met dat wel met mn 1%kans op zwangerschap ) Ik eet m toch lekker op hoor
Ja joh gewoon opeten! Stel dat dat ei van je bevrucht is, zweeft hij nu nog ergens in het luchtledige... Volgens mij al zou je die roodvlees bacterie nu binnen krijgen kan hij niet bij dat emmietje komen!
Hai hai, zo te lezen zijn jullie nu allemaal al wel gestopt met de pil? Ik kan nog niet, nou ja, ben niet aan de pil haha, maar we gaan nog niet voor een 2de. Manlief is er nog niet aan toe. Leuk om te lezen hoe jullie er mee bezig zijn! Hoop snel op een goede test voor jullie! Fijne warme dag nog!
Hee Hanna! De meeste zijn wel gestopt met de pil, maar nog niet iedereen kan actief 'aan de slag' voor een kindje! Als je mee wil praten ben je van harte welkom hoor!
Hoi hoi,ik ben er weer Wel even met ego berichtje Was er gister al via m`n foon..,tikte ik een hele tekst wil ik het plaatsen ...staat er dat de tekst langer dan 3 tekens moet bevatten :x Nah ja... iig even de update..Donderdag is m`n nichtje geboren!! Echt zooo sweet,echt een schatje.M`n mannetje en ik zijn er `s avonds eventjes geweest.Gister hebben we cadeau`tjes gekocht,ook altijd leuk haha.En vanmorgen zijn we met de kids gaan kijken.M`n dochter vind haar nieuwe nichtje helemaal geweldig,zoontje had meer oog voor het zusje van de pasgeboren beeb hihi Maar helemaal leuk dus,tis zo`n plaatje..daar wordt je vanzelf verliefd op hihi Ik kom vanavond of morgen uitgebreider terug ,kan ik op m`n gemak alles bijlezen. Zussie,zag wel bij je banner dat je je ei gespot hebt: super!!!! Tot snel!
Haai trotsemams! Gefeliciteerd met je lieve kleine nichtje! Lekker genieten! Voelt de kersverse mama zich ook goed?
trotsemams, wat een leuk nieuws! dat word vast vele bezoekjes gaan brengen komende tijd. alles helemaal goed verlopen tijdens de bevalling ?
Stil hier... ik moet morgen echt meer aan mijn studie doen dan vandaag... hopen dat het iets minder warm is. Komt er naast NL-Brazilie nog iets anders leuks op tv? Of weet iemand nog iets leuks om op uitzendinggemist te kijken (behalve babyboom)? Ik moet eigenlijk nog fruit eten vandaag maar ben te lui om het klaar te maken, haha!
nou ik start ook net weer op om een avondje met mijn laptop door te brengen. geen idee of er verder wat op tv komt. mag er toch niet bij in de buurt komen ga me maar bezighouden met zp - marktplaats - google zoeken naar leuke babykamers en frutsels