Ik ook niet! Mijn mannetje wees me er gisteren op! Hahaha 'die wil je zeker hebben' zei hij wat kentie me toch goed Zwitsal parfum bestellen :: Nieuw luchtje van Zwitsal! het schijnt dus voor jezelf te zijn... maar ik zou er niet mee op gaan lopen. Zou mijn hele babykamer ermee onder spuiten...
WAUW, dat is ook echt wat voor mij ben dol op die baby geur wil m ook hebben tijdens de zwangerschap en spuiten maar, hopen dat baby het gaat herkennen kreeg net zo'n pendel reactie terug , juni 2011 jongen nou als dat ff zou kunnen
Hahaha nou dat zou zeker niet verkeerd zijn... dan heeft je vriend toch raak geschoten gisteren Maar ik heb niks met pendels....krijg er de kriebels van... Oeoeoeoeeh zo'n zin om een babykamer in te richten!
ik ''geloof'' er niet in, maar ben dan te nieuwschierig om het niet te vragen. als ze hadden gezegt nov 2013 had ik het niks gevonden en snel vergeten Ik begin nu al te twijfelen welke kleur wij nemen! we hebben 2 opties die we allebei heel erg mooi vinden, zo lastig om een keuze te maken
Ik ga voor blauw.... En het geslacht willen we niet weten.... maar lichtblauw kan ook best voor een meisje vind ik!
ja zeker, donkerblauw ook trouwens hoor. is het een meisje kun je blauw leuk aankleden, ik zou dan bijv gaan voor zilver accessoires. Wij trijfelen tussen grijs/wit of lime groen bij grijswit wil ik babykamer Denver (babydump) en bij lime een ander kamerje, nog niet gevonden van houtkleur met wit dus nog even bedenktijd
ben wel benieuwd met hoeveel weken jullie aan de babykamer gaan beginnen ? ( verfje, behangen etc ) en met hoeveel weken de kamer bestellen/zetten ?
Geen idee... nog niet over nagedacht eigenlijk We hebben natuurlijk ook nog geen huis. Dus denk dat we de muren en vloer enzo meteen zouden doen zodra we het huis hebben. En ik wil graag een stijgerhouten ledikantje, die moet je laten maken door een timmerman dus moet je ook wel een paar weken voor uittrekken denk ik... Tegenover het ledikantje wil ik dan een (deel van de) muur bekleden met steigerhout, en daar tegenaan de commode... die wil ik dan eigenlijk zo truttig mogelijk (lekker barok met krullen enzo) als tegenhanger van het steigerhout.... En dan de muur waartegen het ledikantje staat (licht) blauw.... en dan stofjes enzo met blauw en wit... en een kanten hemeltje ga ik zelf maken, heb het kant al in huis! Hahaha!
Klinkt leuk! ben benieuwd hoe dat barok eruit gaat zien, niet onze stijl maar vind het totaal beeld vaak heel mooi echt alles bij elkaar passend. Ga afsluiten, smelt me weg hier in huis zou bijna een moord doen voor een airco tot morgen!
Barok is ook niet mijn smaak hoor Maar als de rest heel stoer is vind ik het juist cool om er een heel truttig kastje en kanten dingen in te zetten... Maar wat je nu heel veel ziet met alles rose en pip behang en overal krulletjes en dingen is ook niet echt mijn smaak...
Trouwens leuk in dat topic... dat je ziet hoe verschillend smaken kunnen zijn! Er zit bijna geen een kamertje tussen wat een beetje richting mijn smaak komt! Zou leuk zijn als we hier over een paar maanden druk buikjes en babykamers aan elkaar aan het showen zijn Welterusten!
van die kamertjes , ik zie ook nergens een kamertje waarvan ik denk, ja leuk! die wil ik ook precies zo. het is meer van soms een leuk dingetje ergens of mooie kleur combi. maar niet hetgene wat wij willen. op zich erg jammer want anders was het een stuk makkelijker vooral vriend kan het niet zo zien in gedachte hoe het eruit ziet terwijl ik al hele ideeen heb Werd vannacht wakker van de regen, heerlijk kon wel wat verkoeling gebruiken dus heb meteen het raam open gezet ( slaap normaal met raam dicht anders kan ik niet in slaap komen haha ) vanaf vanochtend heb ik een nieuw kwaaltje , of het is geen kwaaltje maar het valt me op en , heb last van een zeurderig gevoel in mn buik en af en toe hele lichte ongi krampen. lang leve het ontpillen
Goede morgen allemaal, gelukkig niet veel bij te lezen. wat leuk om te lezen hoe jullie de babykamers willen gaan inrichten. gek he dat je het al helemaal in je hoofd hebt voordat je uberhaupt zwanger bent. Dit had ik ook hoor. Heb even een foto bijgevoegd dan kun je zien hoe Gwenn haar kamer is ingericht. Ik ben trouwens hier ook gependeld. En bij mij kwam er september 2011 en een jongen uit. Dat zou betekenen dat het de eerste ronde gelijk raak zou moeten zijn.
De muurschildering heeft mijn zus gemaakt. Die is grafisch ontwerper. Als de 2e op komst is zal ze ook de nieuwe kamer van Gwenn gaan doen. Dat zal wel een K3 kamer worden aangezien mijn kleine meid helemaal gek is van K3.
Iedereen ging er bij ons dus vanuit dat het een jongentje zou worden vanwege deze foto. Maar wij hadden deze muurschildering puur gekozen omdat het laat zien wat onze passie van beide is en ons kleintje dat mee wilde geven. En de kleuren van ons clupie was toevallig blauw. En gelijk dus de associatie met een jongen
mamavangwen, wat een leuk kamertje! mag ik vragen waar de meubeltjes van zijn ? want als wij een lime kleur kamer doen, wil ik er ook zoiets meubeltjes bij. Maar tot nu toe kom ik alleen 1 tint donkerder tegen en dat vind ik dan net weer niet mooi
Zo, ik ben ook weer ontwaakt. Of ontwaakt, heb 2 nachten bijna niet geslapen en met drank op is dat gezellig die combinatie. Ach, blijf vrolijk. Ik breng zo mijn mannetje even weg. Die heeft nog 1 dag zuipen voor de boeg op een boot. Helaas is het vandaag voor hem geen mooi weer. Ik ben er wel blij mee want dan voer ik misschien nog iets uit voor school haha. Zie dat jullie weer gezellig aan de teut zijn geweest gister. gezellig hoor! ik had gister weer een bekende achter mij aan die al 7 jaar beweerd dat als ik neit met mijn vriend was, dat hij dan meer werk van me had gemaakt hahaha. Hij heeft nu een vriendin en zegt dat die nu wel op 1 staat, maar dat ik een hele goede tweede ben nog steeds haha. Ik weet soms niet zo goed of ik dat nou moet geloven of niet maar ja7 jaar volhouden,d oe je toch ook niet voor je lol hahahaha Ga nu ff mijn tanden poetsen en mannetje weg brengen! tot straks, ben vast hier de hele dag, gezellig! (tenminste, dat hangt af of jullie er ook zijn, dan is het pas gezellig).
Hoi hoi, Ben ik weer helemaal We hebben heerlijke dagen gehad in het westen van het land.Weer zat natuurlijk ook wel erg mee.Gewoon volop genoten,heerlijk is dat. M`n nieuwe nichtje is zo sweet,echt geweldig.Wat bijzonder toch altijd.Het gaat heel goed met moeders en kind.Ze mochten al snel naar huis na de bevalling.Jammer dat ze zo ver weg wonen.M`n zus gaat wrs binnenkort ook die kant in verhuizen met haar 2 kids.Tja,dan denk ik er wel eens aan of wij daar zouden kunnen wennen.Maar dat is toch een te grote stap.En of we daar kunnen wennen,ik weet niet.Hier is het toch wel een stuk rustiger enz.Ik denk dat we die stap wel makkelijker zouden nemen als de kids hier nog niet op school zouden zitten.Nee,we zitten hier goed hihi Ik ging een jurkje ofzo uitzoeken voor de baby.Kom ik de hema binnen,zag ik zo`n leuk jurkje.Dat werd hem...kijken we nog ff verder,hangt daar datzelfde jurkje alleen dan in de maat van het zusje van de baby en de maat van onze dochter.Nah,ik kon het niet laten hihi.Zo schattig,3 meiden (pas geboren,1,5 jaar en 7,5 jaar) met alledrie hetzelfde aan Leuk,babykamertjes kijken.Mamavangwenn,gaaf zo`n muurschildering.Lijkt mij ook wel wat Zussie,wat jij omschrijft..alles rose en krulletjes... zoiets is wel mijn smaak hihi.Iig vrolijk,daar hou ik echt van.Er is zoveel leuks.Ik zie nu bijv echt wel weer hele andere dingen als toen ik zwanger was. Ook met kinderwagens en autostoelen,helemaal leuk al die keuze die je daarin hebt. Wij hebben eigenlijk bijna niets meer.Meubeltjes nog wel ,ledikantje en kastje staat bij iemand anders in gebruik.Maar kan tegen die tijd vast wel terug komen haha Ik zou willen dat we er voor konden gaan.Natuurlijk krijg je extra kriebels als je zo`n klein baby`tje in je armen vast hebt.Dat zal ik zeker niet ontkennen Maar de wens was al zo groot.Daar tegenover staat dat ik zo vreselijk baal van m`n dikke lijf.Want dat is de reden waarom we er nog niet voor gaan.Erg zuur vind ik dat.Tegelijkertijd weet ik dat ik hier zelf schuldig aan ben.Niet dat je alles daarop kan afschuiven,dat is ook weer niet zo.Zo zwaar wordt je niet zomaar natuurlijk.Nah ja,ik ben wazig denk ik. Heb er gewoon flink de balen van.Na 7 weken super goed lijnen was er 0,5 kilo af.Als je weet dat je er nog heel wat te gaan hebt is dat super demotiverend.Deze dagen dus ook niet zo streng geweest en die 0,5 zit er vast weer bij,met een vette bonus :x Arghh,zal jullie er niet mee vermoeien .. Hebben jullie leuke plannen voor vandaag?Wij houden ons koest,kids spelen erg fijn samen.Zijn altijd weer blij als ze thuis zijn hihi. Ik ben nog steeds aan de was (je zou denken dat we minimaal 2 weken weg geweest zijn haha). Tot laters
haha nou zo kom je nog eens tot ontdekkingen, 7 jaar tjee dan moet jij toch wel geweldig zijn Ik hang nog in een flodderbroek en topje op de bank moet zelfs nog douche vriend ligt nog in bed. moet zo toch ook maar even wat gaan doen. het word hier nu gewoon alweer warm zonnetje staat weer volop op t huis