Hey girls Ja we hebben zeker een keuze gemaakt, wij waren wel meteen verliefd op een van de twee huizen ga voor begin volgende week nog een tweede bezichtiging inplannen met een bouwkundige, en hopelijk kunnen we daarna een bod uitbrengen de datum is idd onderhandelbaar om het zo maar ff te zeggen.. die mensen zijn wel bereid om er eventueel eerder uit te gaan, maar kan goed zijn dat ze dan ook wel meer vragen bijv. Moet gewoon ff kijken hoe het volgende week gaat.. Ga nou eerst ff de rest bijlezen, ben twee paginas geleden blijven steken
chantal; wat lief dat je vriend je laminaat nu al gelegd heeft! heb je lekker een vrij weekend maar je moet nu wel toch nog een kamer of niet? Scheelt wel weer dat je nu snel alles in kunt gaan richten.. Haha heb je je vorige week zo druk gemaakt dat je geen pilstrips meer had, en nu wil je ineens wel na deze strip stoppen jij bent ook maf Verder is het wel rustig hier:S Fijn Zussie dat je dipje over is! vandaag ook lekker kunnen genieten van het mooie weer? Ben toch wel jaloers op de parttimers onder ons
Ohja dat ik maf ben had ik je wel eerder kunnen vertellen Alle kamers zijn nu al klaar! Vriendje heeft hard gewerkt samen met een kennis van ons. En ik heb alles alweer op ze plaats gezet vanavond. Alsof het er altijd al geleden heeft alles is weer netjes vind het heel fijn Leuk van je huisje hoor! hoop dat het wat word
Hier staat er een film op, 'saint' geloof ik, maar vind het niet echt boeiend Oww wat fijn dat alles nu al af is Heb je nu al wel nieuwe plannen voor je weekend?;P Of ga je lekker niks doen?
Ik ben morgen vrij en ga even naar mijn ouders en de week boodschappen doen. zaterdag gaan we naar de bossen met ons pupje wandelen en kan hij ff lekker rennen zondag nog geen idee, ligt aan het weer wat we gaan doen anders komt de tuinset weer uit de schuur en ga ik lekker in de tuin zitten.
oehw heerlijk Ik moet morgen gewoon werken, op muf kantoor.. zal dus morgen niet veel zon zien.. Ik heb nog niet echt plannen, wil ook eigenlijk geen plannen.. moet nog wat huiswerk maken van het weekend, maar heb ook even rust aan mn hoofd nodig.. dus gewoon lekker uitslapen, sporten, met een goed boek in de tuin zitten
Zozo... @Chantal: dat weet ik niet. Ik had microgynon 30 en heb nog behoorlijk ontpild... dat is niet echt een zware pil toch? @Yara: ik heb niet van de zon kunnen genieten, moest werken. Morgen de hele dag in de collegebanken, maar zaterdag gaat het er echt van komen! Ik ga de zon in! En nu ga ik even een warme douche nemen want heb kramp in mijn voet die er niet uit wil...
hmz geen idee.. mijn gevoel zegt van niet, maar zou van de andere kant best kunnen ivm meer hormonen.. Maar van de andere kant, geen enkel lichaam is hetzelfde.. Mijn moeder had namelijk helemaal geen last van ontpillen, lees hier ook van meer meiden die er bijna geen last van hebben, en anderen die er juist erg vel last van hebben.. Jij hebt een lichtere pil toch? Waarom is dat eigenlijk, als ik vragen mag? Vraag me af wanneer je een lichtere pil gaat slikken en wat dan het verschil is..
dat is dan toch wel een mooi vooruitzicht hoorde straks ook op het nieuws dat het echt mooi weer wordt van het weekend
Ik heb geen idee waarom ik de microgynon 20 slik ben begonnen met lovette, daarna kreeg ik een andere geen idee meer hoe die heet ook, maar daar kreeg ik hoofdpijn van. toen naar deze gegaan.en al bijna 7 jaar aan het slikken nu ben begonnen met de pil omdat ik heel veel klachten had tijdens de ongesteldheid. hevig en veel krampen. dus misschien heeft het daarmee te maken dat je dan een lichte pil krijgt om te beginnen ofzo
Ja... naja inderdaad is ieder lichaam weer anders. Ik heb me best wel beroerd gevoeld ervan. Maar als ik kijk naar mijn cyclussen valt het nog wel mee! Je hebt meiden die pas na maanden weer ongesteld worden, lijkt me echt heel naar! Ga je stoppen omdat je zwanger wil worden, word je gewoon helemaal niet meer ongesteld! Inderdaad zou het weekend heel mooi worden. En heb mijn mannetje de laatste dagen weinig gezien dus denk dat we lekker een terrasje gaan pakken of even naar het strand gaan ofzo. Mijn gezicht heeft echt wat zon nodig! En nu ga ik echt douchen p en dan slapen want morgen weer een lange dag!
Klopt, lijkt me ook balen.. ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus er dan aan toe gaat.. Kan me ook niet meer echt herinneren of ik super regelmatig was toen ik nog niet aan de pil was..
Jeuj bijna 400 berichten Meiden, ik hou het voor gezien.. Ik heb koppijn, moet nog ff brood smeren en dan kruip ik lekker in mijn bedje.. bijna weekend see you soon
Daar ben ik weer : ziek,zwak en misselijk dat dan weer wel opstart probleempjes deze week, zal wel slaaptekort zijn want al hele week last van en rond 9 uur zijn alle problemen weer weg. hopelijk word het weer lekker warm vandaag
beterschap Chantal.. Jij bent ook wel elke dag een vroege vogel.. Dan heb je vrij vandaag, zit je nog om 7.00 uur al achter je computer Je bent niet de enige hoor, mij ligt dat aan het afwisselende weer dat ik opstartprobleempjes heb
Ja de wekker gaat elke dag om 06.00 vriend moet al om iets over half 7 richting werk dus ja en aangezien ik zijn boterhammetjes sta te smeren ben ik er ook vroeg uit haha