Ik geloof het! Ik ben ook bezig met mijn powerpoint presentatie. Ik sta van mezelf te kijken wat ik presteer na 4 uurtjes slaap hahaha. Mijn huis schoon, heel de dag in de weer geweest, met gym bezig....sjee...
nou ik heb net een test gedaan hoor, vriend zei doe gewoon een test want ik word niet goed van je met je wanneer word ik ongesteld. Ik zei m al dat dat test verspilling zou zijn maar hij wou het, want dan was dat in ieder geval uitgesloten voor hem. je snapt : negatief. dus ik zei heel bitchy : heb je nou je zin :x kwam hij net aan .. :bedoelde het goed.. het zou zo leuk zijn toch ? mannen
goedzo Zussie! ben trots op je Ik ben ook best wel pietluttig hoor, bij mij moet ook alles netjes ogen, niet te veel troep enzo.. Maar voor zown kleintje kom ik daar graag op terug Liever een kleintje en zooi dan netjes, maar geen kleintje
Zeeb, even een dikke knuffel voor jou!! Kom op meid, laat je niet gek maken. nog even volhouden en dan kun jij ook gelukkig worden van een beetje bloed
wat zijn jullie goed bezig. Ik heb een wasje weggewerkt en verder helemaal niks morgen gaat vriend naar de fysio dus dan een heb ik een uurtje rust en alle ruimte om te poetsen.
Wat een heerlijk weer trouwens vandaag. heb de hele dag mijn deur al open. Het is nu niet zonnig maar wel heerlijk warm buiten. Morgen een ochtendje aan de bak en dan is die dag ook weer voorbij.
Haha Zeeb, jouw mannetje is grappig. Ach, hij bedoelt het inderdaad goed. En uitgesloten is het nooit, maar zeg dat maar niet tegen hem Vind wel zuur dat je nog niet ongi bent. En Lente, jij zou toch een gezonde dag hebben vandaag Maar chocolade is inderdaad legaal vandaag Ik heb wel een gezonde dag, heb echt weer een buikje na het weekend, moet er weer af
hahhaa nu je het zegt, kan me heugen dat ik zoiets heb getikt hahaha maar verder heb ik ook alleen maar gezonde dingen gegeten. Vanmorgen om 6uur een bord brinta en om 11uur 2 croissants. Dus die chocolaatjes houden mijn suiker weer op pijl Straks mijn avond eten...mmmm wraps met kip en groente.
Mijn mannetje is net thuis uit zijn werk en is meteen keihard aan het schoonmaken Hij is de was aan het doen, afwassen, etc. En hij heeft de nieuwe Knippie voor me meegenomen en is een kopje thee voor me aan het zetten. Ik kan het nu echt niet maken om niks voor mijn studie te doen! Dus ben dan ook braaf bezig! Voel me wel echt belabberd zeg! Hoop niet dat ik echt ziek ga worden want we gaan morgen weer een huis bezichtigen en ik heb avonddienst en dat is altijd zo lastig met vervanging regelen! Ik wil het huis ook altijd opgeruimd hebben, vooral als we bezoek krijgen dan weet ik altijd heel subtiel alle troep te verstoppen, haha! En dat in zo'n klein huisje! Arm Zeebje... maar als je uitgaat van je positieve ovutest komt je ongi toch pas morgen? Bij mij gold altijd de regel dat ik vlak na een negatieve test ongi werd... dus misschien ben je straks ineens ongi
Mijn eetlust is beneden het nulpunt... Ik leef vandaag tot nu toe op een snee ontbijtkoek en een banaan :s (en heel veel kopjes thee met honing) Sjee... als je het zo opschrijft klinkt het wel heel erg! Maar met die keelpijn en een snotneus is mijn eetlust helemaal verdwenen! Word ook echt al onpasselijk bij het idee dat ik nu een hele boterham op zou moeten eten.... Ik moet echt beter mijn best doen! Heb wel al avondeten in huis... was eigenlijk voor de pinksteren maar we hebben het steeds opgeschoven omdat ik geen trek had. Maar vanavond gaan we het echt opeten! Trouwens Lente... croissantjes zijn niet echt gezond hoor
Hoe gaat het met huissies kijken Zussie? zit er al wat leuks tussen de bezichtigingen? Hoe gaat het trouwens met Babs, die heb ik al een tijd niet gezien! Zebra, hoe gaat het met jouw sollicitaties?
misschien niet gezond, maar wel lekker Heb er vandaag even maling aan hahaha en het hoeft ook niet per sé. Morgen op school zit er weer een gewoon ritme in.
Ja, mis Babs inderdaad ook! Al had ze wel aangegeven dat ze wat minder hier zou zijn.. Volgens mij zit ze ook in de klusweek, dus reden genoeg om niet hier te zijn Dat is niet goed hoor Zussie Maar snap dat als je je niet lekker voelt, je ook niet veel eet.. Maar dat is wel erg weinig.. Ga je wel iets lekkers eten vanavond?
Haha ja lekker zeker ik ben ook dol op croissantjes! Huizen zijn we nog steeds min of meer in onderhandeling over dat ene huis. Maar die mensen willen er pas in december uit. Over de prijs worden we het wel eens denk ik... maar die opleverdatum blijft nog een probleem. Dus morgen weer ergens kijken, een huis dat te koop staat bij dezelfde makelaar, dus ook een beetje tactische zet zodat die makelaar ziet dat we wel gewoon verder kijken! Mannetje komt nu aanzetten met een schaaltje appel-kaneel yoghurt... Is alleen 0% vet van optimel, haha, zet ook niet echt zoden aan de dijk. Maja, heb ik in ieder geval weer wat binnen!
Ja, want met alleen ontbijtkoek en een banaan hou je je ook niet aan de afspraak om steeds kleine beetjes te eten. Dit zijn maar 2 kleine beetjes! Hup, die yoghurt erin! Stel je bent zwanger en misselijk, dan eet je ook niks en je kunt al niks meer kwijtraken....nu aankomen voor binnenkort!
Jaja... het schaaltje is al leeg hoor! Maar ik moet echt bewust eten, gewoon op de klok... want als ik uitga van mijn hongergevoel kom ik er dus tegen het avondeten achter dat ik de hele dag nog niks op heb... Scheelt ook dat mannetje gaat koken, want tegen de tijd dat ik het zelf heb klaargemaakt hoef ik het al niet meer... Hihi... hij kwam helemaal blij uit zijn werk: schatje, ik heb twee dingen voor je meegenomen. De eerste is voor als je weer avonddienst hebt op je werk. Haalt hij een rookworst voor in de magnetron uit zijn tas... whahahaha.... wat een mafkees joh! En dat andere was dus die knippie... Beter had hij wc-papier meegenomen want dat is op Ik zat even op het testersforum.... er is daar iemand die al 3 kinderen heeft, man gesteriliseerd 2 jaar geleden en nu toch een positieve zwangerschapstest.... haha... het zal je maar gebeuren! Maar geloof dat het wel heel welkom is!
Wat een gezelligheid hier Ik heb alweer veel gedaan vandaag.Ik weet niet waar de energie ineens vandaan komt,maar profiteer er wel van De grondige klusjes bleven altijd maar liggen,omdat ik daar gewoon geen tijd voor had.Nu dus alles stap voor stap grondig aanpakken,heerlijk! Zebra,balen dat het nog niet doorgezet is :x Hoop dat je ongi er snel is,weet je ook waar je aan toe bent. Lente,gezellig zo`n kleintje in huis he.Ja dan is extra dweilen wel handig hihi Yara,al druk met trouwjurken bekijken enzo? Zussie,pas goed op jezelf he..Knap dat je toch met je studie bezig bent,dat je daar de energie voor hebt Wel een lief mannetje,volgens mij is hij flink aan het zorgen voor je?
hahaha zussie, je mannetje heeft een hele lieve bui. lief dat hij al die dingen voor je mee neemt. Nu moet je vanavond wel eten als blijk van waardering Hoi mams, gezellig dat je er weer bent!